Perez kritisch op Bergwijn door tweet: Heb het helemaal gehaald, ik ben binnen

Perez kritisch op Bergwijn door tweet: "Heb het helemaal gehaald, ik ben binnen"

maandag 12 februari 2018 om 22:12

Kenneth Perez heeft kritiek geuit op Steven Bergwijn, die na de overwinning op Sparta een tweet de wereld inslingerde. 'Zeg niets meer', schreef de PSV'ers, refererend aan zijn twee doelpunten. 

"Zo van: ik heb het helemaal gehaald, ik ben binnen", zegt Perez bij Natafelen met Kees van FOX Sports. "De kwetsbaarheid van dit soort spelers.. Het verbaast me wel. Kritiek hoort bij voetbal. Er zijn talloze praatprogramma's. Daar moet je toch een beetje boven staan. Helemaal in dit geval. Hij is al vier jaar selectiespeler van PSV. Ik heb hem dit jaar niet veel kunnen betrappen op goede wedstrijden en beslissende momenten. Wees blij dat je dan twee keer iets van je klasse laat zien."

Dan benoemt Perez het feit dat Bergwijn het duel met Sparta in zijn eentje besliste, maar voegt daar toch nog een kritische noot aan toe. "Zaterdag liet hij het eindelijk zien. Ik maak me er een beetje zorgen om dat ze zo kwetsbaar zijn." Bij het praatprogramma van FOX sluiten ze ook niet uit dat Bergwijn vanuit het publiek kritisch benaderd werd door een Sparta-supporter en daarom de tweet plaatste.

Poll

Eens met Perez?

(1110 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 22:15
Meer rendement mag ooi omhoog en wat aan zijn afmaken doen dat ging goed maar meestal is hij daar niet zo goed in daar moet hij zich in verbeteren.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:41
Hij had die kans tegen de lat gewoon moeten naken of afgeven. Slecht gespeeld gewoon. Niks meer zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:10
Afgeven? Op wie? Stond er volgens mij alleen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:38
Het was satirisch bedoeld Werner. Dat hij nu zo een grote mond op Twitter zet na 2 goals...dan leg je de druk weer zo hoog voor het vervolg. Niet verstandig.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2838
maandag 12 februari 2018 om 22:16
Toepasselijke poll ook
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:23
Ja maar dan ook echt :P
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 12 februari 2018 om 22:16
Het zijn altijd dezelfde soort jongens..
Gewoon even normaal doen is blijkbaar alweer teveel gevraagd..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:18
Ik zie ook dat mega veel talent heeft maar haalt er lang niet alles eruit. Zoals tegen Sparta die voet moet hij verder gaan en erop voor borduren.
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 12 februari 2018 om 22:20
Talent genoeg, hersenen vraag ik mij af..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:33
Dit is toch gewoon duidelijk een reactie op iets of iemand.
Waarschijnlijk kritiek dat hij amper scoort en dan reageert hij hiermee.
Nou nou wat erg allemaal.
Hij is 20 jaar oud waar hebben we het over??
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:34
Voetballers en social media geen goeie combi!
Vind ik leuk
AlwaysMe +1079
dinsdag 13 februari 2018 om 05:35
ja man zelfde soort jongens, zoals die aandachtshoer Veldwijk bijvoorbeeld? Of bedoel je toch iets anders? Bedoel je bijvoorbeeld Perez zelf die ook niet met kritiek kon omgaan nadat hij volledig terecht werd aangevallen over zijn gescheld richting een grensrechter en tegenstander?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:16
Haha meneertje scoort is een keer 2x en gelijk grote praatjes. Voetballers tegenwoordig zijn niet realistisch meer, net als meneer Ziyech die zich gelijk aangevallen voelt als er wordt gefloten.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:18
En nu zie je weer 10 wedstrijden niks van hem, hij is er nu hé. Die geweldenaar
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 12 februari 2018 om 22:26
Ze laten een keer iets leuks zien en meteen arrogant op Twitter, terwijl ze vaak ook teleurstellen. Idem Dito met Kluivert, laat soms wat leuks zien en krijgt dan praatjes, gemiddeld genomen valt het vaker tegen dan mee wat ie laat zien :(
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:29
Klopt, al doet kluivert wel steeds vaker.
Je moet ook niet vergeten dat kluivert dit seizoen van heel ver is gekomen.
Hij was een beetje het lachertje aan het worden.
Bergwijn is zeker niet slecht, maar moet gewoon zijn voeten laten spreken en niet sociaal media gebruiken omdat hij denkt dat hij de man is
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 12 februari 2018 om 22:36
Dat bedoel ik dus, laat het eerst een een langere periode zien en niet meteen zo gaan beginnen met praatjes. Mocht ie straks weer eens voldoende kansen missen, gaan ze dat Twitteren tegen hem gebruiken :)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:39
Mee eens niels :) erg kansloos gedrag van bergwijn.
Hij moet depay niet als voorbeeld nemen, maar gewoon goed luisteren naar de mensen die echt willen dat hij slaagt
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:40
Bullshit.
Hij is 20 jaar oud en toont juist karakter.
Maar ja hij is natuurlijk PSVer en dan kan dit natuurlijk niet. Dit gedrag past meer in de hoofdstad.
Foei

20 jaar man waar hebben we het over?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:40]
Vind ik leuk
Sazzz +9848
dinsdag 13 februari 2018 om 08:40
Welk karakter toont hij dan?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:57
Karakter van een topper a la Neymar of Cristiano.
Die hebben ook zulke fratsen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:42
Yep, Kluivert krijgt ook teveel spatjes. Denkt dat ie t mannetje is. Net zoals Bergwijn na 1 leuke pot in drie jaar tijd.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:17
Kennet AFC Perez moet zijn gekleurde bril als zogenaamd objectief analist eens gaan afzetten. En zo met hem een paar andere ook.
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 12 februari 2018 om 22:19
Want hij heeft geen punt ?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:19
Kenneth is altijd eerlijk, en geeft ook ajax vaak zat van katoen. Misschien moet jij is een x nadenken voordat je weer zoeen stompzinnige opmerking de wereld in slinger
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:22
Ach, een speler van hem wordt aangevallen en gelijk slaat hij in de aanval.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:24
Ja dat is typisch bij deze chinees, heeft ook altijd wel weer een lullig antwoord, waarmee hij de rollen mee omdraait. In zijn gedachte dan hé :d de werken is anders
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:42
Die Chinees hoeft niet constant van account te wisselen omdat hij hier geband wordt vanwege reacties die niet door de beugel kunnen. Dit in tegenstelling tot vele andere personen hier die net zo'n wangedrag vertonen als Snuivertje.
Vind ik leuk
Sil95 +6775
maandag 12 februari 2018 om 22:23
Volgens mij heeft gewoon een goed punt. Maar ja je mag niets zeggen over dat fantastische PSV.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:26
Zullen we maar gewoon met pensioen gaan dan? Beetje saai, er mag niks meer gezegt worden.
Vind ik leuk
Sil95 +6775
maandag 12 februari 2018 om 22:28
Tja dan blijft er weinig goeds over op dit forum..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:45
Echt he boring shit is het dan
Vind ik leuk
Ikkedus +217
maandag 12 februari 2018 om 22:18
En nu speelt Bergwijn natuurlijk weer een wedstrijd of 10 kansloos. En mist hij weer de grootste kansen...
Vergeet ook niet dat hij aan Holst geen tegenstander had. Die was of weg, of net moe terug. En verdedigen kan hij al helemaal niet.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:18
De zweep moet er een keer over bij die ventjes, ze hebben teveel oestrogeen in hun donder
Vind ik leuk
Hugo59 +473
maandag 12 februari 2018 om 23:49
Meer teveel geld op hun rekening
Vind ik leuk
pico323 +4148
maandag 12 februari 2018 om 22:20
Wat een naar joch. Denkt dat hij een topper is. Kotsmisselijk word je van deze gasten.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:46
K heb inderdaad een hekel aan dat soort gastjes, mensen als Ziyech Kluivert Vilhena en Bergwijn... ga toch gewoon voetballen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:22
Weer een speler met een Depay mentaliteit.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:27
Haha :p daar lijkt het wel op.
Al is er voor bergwijn nog wel hoop.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:23
type memphis. fout karakter. zoals zoveel nederlandse profs.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:24
Totaal de verkeerde mentaliteit. Een knalharde schop onder hun ASS krijgen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:29
Depay had tenminste nog hoge rendement en assist bij PSV en scoorde er aardig op los. Bergwijn vind ik meer talent hebben beter in de passing en dribbels maar minder rendement en afmaken ook. Depay in zijn PSV tijd he.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 22:29]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:31
Eens. Bergwijn praat meer dan dat hij doet. Bergwijn heeft absoluut meer talent dan Depay in PSV tijd.
Maar eerlijk is eerlijk, Depay scoorde er idd heel wat.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:26
Zegt een analist die in 1 seizoen voor zowel Ajax als PSV uitkwam
Ervaringsdeskundige Kenneth?
En racistische opmerkingen maken tegen een donkere tegenstander.
Die gast nemen we toch niet serieus.
Vind ik leuk
AlwaysMe +1079
dinsdag 13 februari 2018 om 05:38
Het is geinig hoe snel mensen dat vergeten zijn en hoe snel Perez zelf is vergeten wat voor eikel hij zelf was en hoe moeilijk hij met kritiek kon omgaan.
Vind ik leuk
Sazzz +9848
dinsdag 13 februari 2018 om 08:44
En daar kreeg Perez ook aardig wat kritiek op. Maar in tegenstelling tot deze ventjes kan ik me toch niet herinneren dat hij zichzelf continue op de borst stond te kloppen omdat hij een bal een keertje goed raakte
Vind ik leuk
AlwaysMe +1079
dinsdag 13 februari 2018 om 13:24
Hoe oud was Perez toen dat gebeurde?
Vind ik leuk
FACT +1026
maandag 12 februari 2018 om 22:27
Laat dat jochie lekker blij zijn!

Heeft tenminste niet zo'n arrogante houding als Hakim Z.

Hij is gewoon enorm blij, twee schitterende goals, wat er eigenlijk 3 hadden moeten zijn...bal onderkant lat in de laatse minuten..

Wéér een stapje dichterbij 't eventuele kampioenschap, met nadruk op 'eventuele'....
Vind ik leuk
Sil95 +6775
maandag 12 februari 2018 om 22:31
Nee geen arrogante houding? Wat vond je dan van zijn manier van juichen na 1 van zijn goals van afgelopen zaterdag? De handen achter het oor? Zomaar een vraag.
Vind ik leuk
FACT +1026
maandag 12 februari 2018 om 23:00
Alleen hij zal weten wat er misschien allemaal vanaf de tribunes naar hem geroepen is.......
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:28
Weer een voorbeeld van een jonge speler met een te groot ego en met een te hoog banksaldo... I'm the king of the world!!
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 22:29
Zo, de traditionele top 3 is weer compleet. Eerst Vilhena, toen Ziyech, nu Bergwijn. Pfff... wat zijn die mannetjes vermoeiend.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:29
Perez is te oud om de jeugd te begrijpen. Hij heeft gewoon een vet goeie wedstrijd gehad laat hem genieten heeft hij wel verdiend na al die weken nodeloze kritiek.
Vind ik leuk
base +552
maandag 12 februari 2018 om 23:13
hoezo nodeloze kritiek vond jij hem wel goed spelen dan voor afgelopen wedstrijd ?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:06
Dit zijn gewoon jonge spelers. Ze worden langzaam opgeleid om geleidelijk aan een top speler te worden. Hij groeit gestaag en om spelers na een paar invalbeurten af te doen als middelmatig zoals perez doet is nodeloos ja. Het zijn gewoon mensen hoor net als jij en ik en wij hebben ook eerst een paar jaar op de werkvloer moeten staan voordat we het echt snapten. We kunnen we allemaal doen alsof dat omdat ze meer geld als ons verdienen er harder voor moeten werken. Maar zo werkt het nu eenmaal niet bij mensen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 00:08]
Vind ik leuk
base +552
dinsdag 13 februari 2018 om 08:37
Als ik op me werk een paar jaar niet presteer haal ik die paar jaar niet dus ik zou heel graag bij jou komen werken geef me de het adres. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:56
De werkgever is anders gewoon tevreden over zijn inzet en werk. Het is de buitenwacht die kritiek heeft. Perez werkt al heeeeeel lang niet meer bij psv en staat er te ver van af om iets zinnigs te kunnen zeggen. Hij ziet alleen een paar invalbeurten en samenvattingen. Hij ziet niet dat die jongen 7 dagen in de week aan het trainen is om zichzelf te verbeteren.
Vind ik leuk
Sil95 +6775
maandag 12 februari 2018 om 22:36
Wat is er mis met deze generatie? Ik ben zelf 22 jaar oud maar heb totaal geen affiniteit met dit soort gasten. Waar voetballers na 1 redelijk optreden al die arrogantie vandaan halen is mij werkelijk een raadsel.
Vind ik leuk
Mo +10215
maandag 12 februari 2018 om 22:37
Helemaal met Kenneth eens. Laat het niet zo vaak tot nauwlijk zien, maakt dan twee schitterende doelpunten en helpt PSV hoogstpersoonlijk aan de overwinning en vind het dan nodig om deze tweet de wereld in te sturen, waarom toch jongen?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:39
Bergwijn is een malloot dat is zo aan hem af te lezen.
Vind ik leuk
Smash +1732
maandag 12 februari 2018 om 23:34
Had een familielid van je kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:51
Kans is heel klein zit niet in mijn roots
Vind ik leuk
Smash +1732
dinsdag 13 februari 2018 om 09:10
Aangetrouwd?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:57
Pas op Bergwijn, Perez heeft het niet zo op jongens met jouw huidskleur. Vooral als je grensrechter bent moet je oppassen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:30
tuurlijk, ik zou gelijk zeggen dat Perez een vieze racist is sukkel
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:18
Ik vind dat we met z'n allen wel een stelletje zeikerds en sensatie zoekers zijn,mensen zeggen, schrijven, schreeuwen wel eens wat( dat zou Kenneth Perez moeten weten,ik zal niet herhalen wat hij langs de lijn riep bij Ajax)die jongen is blij,hij speelt bij niet bepaald in een team waar alles vanzelf loopt en knapt veel vuil werk op,dan scoort ie lekker en ontlaadt hij even,en dooor.Alle voetballers roepen, zeggen,maken gebaren,is niets nieuws,of wel?
Vind ik leuk
Garinsha +3022
dinsdag 13 februari 2018 om 04:14
Maar serieus he.. zou het niet gewoon kunnen zijn dat hij bedoelt met zijn hand bij zijn oor van kom op laat jullie horen(PSV fans)....... omdat hij scoort voor PSV? Best logisch denk ik.. want er word wel echt veel achter gezocht..
Vind ik leuk
Smash +1732
maandag 12 februari 2018 om 23:34
Hij heeft jammer genoeg Depay trekjes!
Vind ik leuk
Bizzy +11590
maandag 12 februari 2018 om 23:38
Psv spelers moeten helemaal geen intervieuws meer geven (behalve psv tv)

Lijkt wel een soort heksenjacht gaande.
Vind ik leuk
Nosje +1276
dinsdag 13 februari 2018 om 00:39
Eindelijk eens iets laten zien. Ik had hem al afgeschreven. Chuckie links en die Gudmundson op recht. Cocu blijft er toch in geloven. Laten we het hopen. Scoorde 2 prachtige goals ( eindelijk!!!) en dan helaas meteen spatjes, daar wordt ik kotsmisselijk van. Hand achter zijn oor en belachelijke tweet. Talent genoeg, hersenen te weinig, zelfkennis en bestand tegen kritiek nul.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:29
Dat is de cultuur en de kleur!! Nee, ik ben geen racist, maar alles waar een beetje kleur in zit heeft een grafbek op het veld, ook Ziyech!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:52
Bergwijn draait nog geen goed seizoen. Gezien de gemiddelde kwaliteit van PSV is Bergwijn niet ondergemiddeld maar wordt wel flink afgezeken. Men noemt hem een groot talent, dit heeft hij nooit over zichzelf afgeroepen.

Hij speelt een wedstrijd waar hij weinig commentaar over zou moeten krijgen, dit gebruikt een 20 (!!) jarig voetballertje omvmensen de mond te snoeren.

Maak je niet zo druk, geef die knul de tijd.
Vind ik leuk
stratumseind +101675
dinsdag 13 februari 2018 om 01:00
Goed om te zien dat er op zo n topic direct een noord Hollandse maatschappelijke discussie uit voort vloeit
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:23
Snowflakegeneratie is helemaal van slag bij een zuchtje tegenwind. We zullen vanaf nu alleen maar applaudisseren.
Vind ik leuk
SjeH +111
dinsdag 13 februari 2018 om 06:27
Bergwijn heeft leuke dribbels en kan best wel goed voetballen. Alleen zet hij zijn acties altijd te lang door, waardoor hij altijd balverlies lijdt. Dat gaat nu echt niet zo snel veranderen door deze twee goals....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:13
Wel grappig al die semi-racistische opmerkingen hieronder. En niemand die het door heeft. Stuk voor stuk worden jongens afgemaakt die duidelijk last hebben van een verschil een cultuur. Wij stijve en dooie Nederlanders vinden dat alles maar politiek verantwoord en netjes moet zijn, bah! Vreselijk saai toch? Nee deze jongens niet, zij zijn blij en trots als ze iets goed bereiken en lopen daar graag mee te koop. Maar wij kunnen onze afgunst niet plaatsen en gaan dan maar weer los op voetbal fora. Hahah hoe kansloos dit volk
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:29
lamlul perez heeft nooit gelijk gewoon uit principe niet wat die ook zegt
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:29
Bergwijn is een snotneus, nooit wat gepresteerd, verwaand misselijk mannetje op basis van niks!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:05
Hij moet het elke wedstrijd laten zien.
En niet af en toe.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Perez kritisch op Bergwijn door tweet: "Heb het helemaal gehaald, ik ben binnen"