In het kort: Lacazette wekenlang uit de roulatie, operatie De Wijs geslaagd

In het kort: Lacazette wekenlang uit de roulatie, operatie De Wijs geslaagd

dinsdag 13 februari 2018 om 16:55

Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

Arsenal voorlopig zonder Lacazette
Alexandre Lacazette is vier tot zes weken uit de roulatie. De Franse spits kampt met een knieblessure, melden The Gunners via de officiële kanalen. Dinsdagochtend is er een medische ingreep verricht. Lacazette mist door zijn blessure onder meer de League Cup-finale met Manchester City. Deze wordt over twee weken gespeeld. 

Operatie De Wijs geslaagd
Excelsior-verdediger Jordy de Wijs is dinsdag geopereerd aan zijn meniscus. De ingreep is goed verlopen, meldt de Rotterdamse club via Twitter. Hoe lang de huurling van PSV exact uit de roulatie is, is onbekend. Het lijkt erop dat De Wijs dit seizoen niet meer in actie komt. 

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 23:17
Hazard was weer goed zeg, op 10 is hij echt veel beter.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:33
Het niveau in de jupiler neemt steeds dramatischere vormen aan.
Vind ik leuk
Pietje2015 +11225
maandag 12 februari 2018 om 23:59
Wat was Fortuna goed op weg.
Wat daar gebeurd is met Sunday, ik weet het niet.
Raar vind ik het wel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:04
Dat de waarheid maar snel boven tafel komt in Sittard. Daar speelt veel meer dan een dipje..
Vind ik leuk
Rodajc +4568
dinsdag 13 februari 2018 om 00:49
Gaat kut in Sittard na dat gezeik met Oliseh, zonde.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 01:34
Fortuna voorlopig uit de race voor het kampioenschap. NEC voorlopig op ramkoers voor rechtstreekse promotie.
De titel zal gaan tussen NEC en Ajax tenzij 1 een dip krijgt. Dan is het gespeeld.
Vind ik leuk
RtdDub +2982
dinsdag 13 februari 2018 om 09:53
NEC na de winterstop met Pepijn aan het roer overtuigt ook niet bepaald.
Ze doen daar allemaal heel erg hun best om geen eerste te staan.
Feit dat Jong Ajax daar 2de staat met een veel minder elftal dan ze vorig jaar hadden spreekt ook boekdelen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:03
True. Waarom men de coach van NEC gewisseld heeft is mij een raadsel.
Maar goed. Het blijft spannend
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:58
Het is een wijze operatie geweest.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 18:10
v
Vind ik leuk