Hun manier van spelen zal Ajax vaak in de problemen brengen

    "Hun manier van spelen zal Ajax vaak in de problemen brengen"

    maandag 12 februari 2018 om 23:40

    Aad de Mos voorspelt problemen voor Ajax tegen PEC Zwolle. De analist denkt niet dat de ploeg van Erik ten Hag zondag met drie punten weg gaat rijden uit Zwolle. Ook voorspelt hij dat PSV kampioen gaat worden.

    "Dat is een lastige wedstrijd voor Ajax. PEC Zwolle wil ook wel een keer winnen", zegt De Mos bij Allsportsradio. "Hun manier van spelen zal Ajax vaak in de problemen brengen. Ze zullen veel moeten verdedigen door de manier van spelen van PEC. Daar heeft Ajax weleens moeite mee. Het is ook lastig voor ze op kunstgras. Die zouden wat mij betreft wel punten kunnen verspelen."

    De Mos voorspelt de landstitel voor PSV, ondanks dat de koploper geen sprankelend voetbal speelt. "Maar ze winnen de wedstrijden en komen steeds dichter bij het einde. Ik kan me niet voorstellen dat PSV dit nog laat glippen. Ajax is ook niet in goede doen. Ze hebben moeite met FC Twente en NAC Breda. Allemaal kleine uitslagen. Ik denk niet dat PSV het nog weg gaat geven."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Wat denk jij?

    (704 stemmen)

    Plaats een reactie

    alffie +1729
    maandag 12 februari 2018 om 23:43
    Is dit echt?

    Of verzint vp dit om de mos echt op een seniel oud mannetje te doen lijken
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10492
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:00
    Is jouw vraag echt?
    Of is dit jouw manier om hem als een seniele man neer te zetten?
    Vind ik leuk
    alffie +1729
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:16
    Hahaha mooi Mug, ik zie dat je het met me eens bent
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:03
    De sterren staan mooi op de Waddendijk in Vlieland. Mooie wandeling. Net thuis.

    1-4
    (2x Huntelaar)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 05:52
    Adje is nog erger dan sjaak Swart. Totaal de realiteit uit het oog verloren. 1 3
    Vind ik leuk
    stratumseind +147758
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:02
    Want ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:13
    omdat hij niks anders doet dan van die half dementerende opmerkingen plaatsen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1858
    maandag 12 februari 2018 om 23:44
    Als aadje het zegt gok op het andere
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:04
    Als zaadje A zegt zet ik al mijn spaargeld op B.

    “Aadje Zaadje”
    Wat een seniele gek
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:13
    Broer of ver familie lid van Sjaakje denk ik. Moet ik hem toch eens vertellen dat hij er niet slimmer op word.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:38
    Wat is dit: venijn verpakt in slechte grappen?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1858
    maandag 12 februari 2018 om 23:45
    Haagse Aadje ach ja wat moet je ermee
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:05
    Aadje moet ook ze vrijwillerswerk doen van Mnr. Rutte om aan de voorwaarden voor zijn uitkering te voldoen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 03:06]
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2466
    maandag 12 februari 2018 om 23:46
    "Ajax is ook niet in goede doen. Ze hebben moeite met FC Twente en NAC Breda. Allemaal kleine uitslagen."

    Ja gelukkig wint PSV wel elke week met 4-0/5-0 van teams als Sparta en Excelsior.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    maandag 12 februari 2018 om 23:51
    He welkom terug tijdje niet gezien druk ofzo?
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2466
    woensdag 21 februari 2018 om 23:47
    Ja naja eens in de zoveel dagen even een bezoekje aan deze site. :-)
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2792
    maandag 12 februari 2018 om 23:53
    niet nodig 2-1 is al genoeg voor 3 punten we kunnen niet van elke Rotterdamse club met 10-0 winnen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:11
    En zéker niet al te vaak ;-)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18245
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:28
    Luuuuuuukie! Account uit de vriezer gehaald ouwe reus
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2466
    woensdag 21 februari 2018 om 23:48
    Af en toe ff gluren. Zijn nu ook alweer een week verder zo te zien. Haha
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18245
    donderdag 22 februari 2018 om 00:06
    Ja gaat snel eh ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    maandag 12 februari 2018 om 23:51
    Denk niet dat PEC gaat stunten, maar dat Ajax ook ergens punten gaat verspelen is zeker niet ondenkbaar. En een gat van 7 punten is bijna niet te doen en zeker ook omdat het spel van Ajax niet feilloos is.
    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:37
    ik denk ook niet dat PEC gaat stunten maar gewoon zakelijk wint;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:52
    Super idioot
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:15
    Jij als ajaxcied?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:02
    Ajacied*
    Vind ik leuk
    Bizzy +18707
    maandag 12 februari 2018 om 23:54
    Mmmmm een keer voetbal kijken zonder zweet op mijn rug zou wel fijn zijn. Gewoon met rust 3-0 naar de kleedkamer.
    Vind ik leuk
    yuuup +8991
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:23
    Het heeft natuurlijk wel z'n charme. Het is wel tot het einde spannend.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:16
    Daar heb 100% gelijk in.
    Vind ik leuk
    Halftime +378
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
    Lijd ik helaas ook aan
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    maandag 12 februari 2018 om 23:56
    Laat jouw cluppie nu maar eens winnen van SC Heerenveen... Is al eerder misgegaan dit seizoen.
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:28
    Ja toen kreeg Lozano ook een onterechte rode kaart vergeten zeker
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:32
    Ik denk dat ploegen als Utrecht, Herenveen en bijv Vitesse lastiger zijn dan Feyenoord voor PSV. Feyenoord gokt op de beker. De andere ploegen spelen voor de ranglijst.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40410
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:39
    Feyenoord laat PSV winnen deze keer.
    -focus op de beker
    -ajax mag natuurlijk nooit de schaal binnenhalen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 02:39]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:44
    Of dat laatste bij de spelers van Feyenoord leeft...geloof ik niet. Dat Feyenoord alles op de beker zet.,geloof ik wel
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
    haha denk niet dat Feyenoord expres zal gaan verliezen. Kan me ook niet voorstellen dat er Feyenoorders zijn die nu hopen op een nederlaag tegen PSV. Was het nu de laatste speelronde en was Feyenoord verzekert van een Europees ticket, is het een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +850
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:03
    Bij ons kreeg Promes een onterechte rode kaart tegen PSV! Ook vergeten zeker!
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:57
    Objectief zin ze niet in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:03
    Promes????
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:57
    nee, want PSV wint alles overtuigend...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:04
    Overtuigend zeker niet, maar als ze zo hun wedstrijden blijven winnen worden ze gewoon kampioen...heel simpel dus.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12025
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:34
    Pfff wat een niveau zeg.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:17
    Word steeds beter .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:32
    Heel simpel allemaal en meer is er niet nodig voor types zols jij, flapdrol!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:01
    Dat was het punt toch? Ajax wordt geen kampioen volgens Aad omdat ze niet overtuigend winnen. PSV wint 10 wedstrijden met 1 doelpunt verschil waarvan een aantal met 5 verdedigers in de laatste tien minuten....
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:05
    PSV roept niet wij zijn de beste Ajax wel en bakken er ook zelf niks van. Dus dat zijn bluffertjes met een mentaliteit van een luiaard.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13125
    maandag 12 februari 2018 om 23:58
    Je moet wat doen om je geld te verdienen.
    Aad heeft een glazen bol.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:02
    Als Aadje zegt dat we gaan verliezen reken ik op winst.Aadje zit er bijna altijd naast de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:06
    Denk ook dat ze winnen, maar zie Ajax ook niet 7 punten inlopen met het vertoonde spel. Mocht het wel lukken dan zou dat razend knap zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:13
    Als Ajax nou elke week iedereen oprolt had ik er nog wel in gelooft.PSV speelt ook met vuur.Kan ook zo maar eens mis gaan.Dat t kwartje niet goed valt.Helaas voor mij speelt Ajax ook te slecht.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:32
    Tis nog niet beter na de winterstop.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:05
    Nee moet wel snel gaan gebeuren.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:30
    Ja. Want ik zie wel verschil verschil tussen Ten Hag en Keizer, alleen nog geen positief verschil.
    Ten Hag zit er net dus ik geef hem wel even. Daar niet van. Maar toch.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 01:31]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:04
    Met deze selectie hoor je gewoon veel beter te voetballen dan we nu voorgeschotelt krijgen.Het is gewoon ver onder de maat!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40410
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:41
    Tenhagout
    Reiziger in.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:19
    Reiziger alleen als de wind goed staat.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:38
    Moet je nagaan hoe onverslaanbaar we worden als het nog eens gaat lopen ook...;-)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13125
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:18
    Mocht Niki Lauda te komen overlijden (hoop het niet voor hem) dan is Aad toch echt "de lelijkste mens ter aarde".
    Vind ik leuk
    Shrimp +358
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:21
    Classy om iemand met zware brandwonden door een auto-ongeluk het lelijkste mens op aarde te noemen.. Ga je schamen.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2516
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:24
    Jij blijft echter de grootste concurrent voor hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:28
    Piet wat een triest ,misselijkmakend ventje ben jij zeg.

    Kom op vp-ajax ,hij mag dan voor jullie cluppie zijn ,maar dit kan echt niet!.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:39
    Dit kan niet, maar je kunt moeilijk zeggen dat het een incident is. Schelden en elkaar voor van alles uitmaken schijnt toegelaten mode te zijn hier.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2516
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:23
    Het ORAKEL spreekt en zo zal het geschieden!
    Vind ik leuk
    Blueman +877
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:24
    Van 't Schip gaat zijn Ajax echt niet dwars zitten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:19
    wie schiet de mos af wat een misselijk makend mannetje is het
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:25
    Er staat me nog een leuk bekerfinale-potje bij tussen deze twee.HAHA.

    Toen dachten ze in amsterdam dat de buit bij voorbaat ook al binnen was.

    Ze scoorden inderdaad ook een doelpunt, maar pec iets meer : 5x!.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 03:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:35
    Beetje het Feyenoord PSV verhaal hè? denken dat je de bui binnen hebt en dan met 10-0 eraf vliegen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:11
    Is erg goed geweest voor feyenoord, daarna heeft feyenoord vaker gewonnen van psv dan andersom.
    Vind ik leuk
    HanV +3755
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:59
    PEC had toen een 12e man, de Algemeen Directeur van Ajax. Die ging om zijn fans koest te krijgen opeens een toespraak houden waarin hij de beker al als binnen leek aan te geven. Maar dit wordt een eenvoudige overwinning voor de uitploeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 01:37
    Gaap.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 03:19
    ja de waarheid is nog steeds hard heldje 5-1!.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:36
    ?
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    dinsdag 13 februari 2018 om 04:09
    Dat zegt de koning van de afkoopsom, Aadje afkoopsom die buiten KV Mechelen overal mislukt is. Analyseren blijkt toch wel wat makkelijker dan verantwoordelijke zijn kennelijk. Als hij het zo goed weet dan begrijp ik zijn record aantal mislukkingen niet zo goed.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:51
    "Dat is een lastige wedstrijd voor Ajax. PEC Zwolle wil ook wel een keer winnen"

    Dat ik hier zelf niet aan had gedacht. Ajax krijgt het lastig omdat PEC ook een keer wil winnen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:12
    Aad Bilnaad
    Vind ik leuk
    derksen +8585
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:15
    Hoe die aad toch elke keer weet te ontsnappen aan zijn begeleiding is mij een raadsel
    Vind ik leuk
    remakil +4906
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:15
    De Mos lult weer dom, Zwolle is na de winterstop een stuk zwakker. Ze hebben blessures en ze zijn gewoon minder scherp. Sandler loopt in dromenland nu, Van Polen is geblesseerd, ze spelen zonder echte spits, dus Ajax hoeft echt niet bang te zijn...
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:48
    Je hebt volkomen gelijk, maar dat dacht ik over Twente ook afgelopen week..
    De enige die het Ajax moeilijk kan gaan maken in Zwolle is Ajax zelf.
    Vind ik leuk
    HanV +3755
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
    Zwolle lijkt na de winterstop een stuk zwakker omdat ze naast die blessures en schorsingen opeens tegen 5 ploegen uit het linkerrijtje moesten (en 1x winst tegen een ploeg uit het rechterrijtje). Na deze wedstrijd tegen Ajax komen er nog 10 wedstrijden, daarvan maar 2 tegen het linkerrijtje. Het programma is onevenwichtig. PEC is geen favoriet uit bij AZ, PSV of Utrecht, zeker niet met 10 man. Van Polen is weer in training, maar zal nog wel ontbreken.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:36
    De Mostradamus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:43
    een Ajax poll zal op voetbalprimeur nooit naar het negatieve antwoord neigen.
    komt door de vele Ajax optimisten hier op de site.

    Maar toch ben ik benieuwd of ze daadwerkelijk met de 3 punten uit zwolle vertrekken. wordt een zeer lastige pot voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:47
    Maar natuurlijk, daar is ie weer!
    Vind ik leuk
    louisk +22
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:58
    Hij is kampioen in open deuren intrappen... hij kan beter het weer voorspellen. Zoals het er nu voorstaat zou psv idd kampioen zijn. Niet geheel ondenkbaar is dat het over een maand anders is. Dan zegt ie "Ajax gaat kampioen worden"... ik voorzie wel 3 punten verlies van feyenoord tegen psv. Wellicht door Ajax ingecalculeerd als een winstpartij van feynoord. Simpelweg door de al dan niet een bewuste deal van bekerwinst winst voor feyenoord in ruil voor competitiewinst psv. Zo voorspelbaar... Let maar op, alleen al om de grootste en rijkste club van Nederland... Ajax dus, een hak te kunnen zetten.
    Vind ik leuk
    Morris +22020
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:59
    Ajax zou ook punten verspelen tegen Roda.

    Man man..
    Vind ik leuk
    renemar +487
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:53
    Ongelooflijk dat deze zelfingenomen kwast telkens een podium krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:54
    Stom artikel. Alsof PSV wel makkelijk tegen de kleintjes speelt
    Vind ik leuk
    Edward +240
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:55
    Aad moet een hengel gaan kopen en samen de gebroeders kerkhof en Sjaakie Swarts gaan vissen ofzo komt alleen maar onzin uit die man
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:18
    Ga jij er dan bij zitten , jij hebt er ook last van namelijk ...
    Vind ik leuk
    Edward +240
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:21
    Ligt eraan waar ze gaan vissen ik gok dat sjaak en Aad daar nog ruzie over gaan krijgen ze weten allebei het beste water Willy en Renee vinden alles goed
    Vind ik leuk
    RtdDub +10880
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:45
    Zwolle lijkt er een beetje doorheen te zitten na de winterstop.
    Het Zwolle van voor de kerst had inderdaad zo maar eens kunnen stunten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:38
    Ach, die zuurpruim geeft commentaar zoals hij kijkt: ZUUR!! Het azijn druipt er aan alle kanten vanaf. Niet luisteren naar deze azijnpisser.
    Vind ik leuk
    flipper +1488
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:45
    Psv geeft het echt niet weg.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:55
    Leuk dat hij dit zegt. Betekent dat Ajax wel zal winnen. Ze zouden volgens hem verliezen van Feyenoord en met minstens 4-0 van Utrecht verliezen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:17
    Heb je De Mos weer. Nu ben ik gerustgesteld. Ajax gaat makkelijk winnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 00:37
    Ojee het orakel spreekt weer eens, laat ie zijn medicatie op tijd nemen. Jaja PSV wordt kampioen hoor! Zeverzak
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Hun manier van spelen zal Ajax vaak in de problemen brengen"