Ruzie met PSV'er zorgde voor omslag bij Kluivert: Doe even normaal, Just

    Ruzie met PSV'er zorgde voor omslag bij Kluivert: "Doe even normaal, Just"

    dinsdag 13 februari 2018 om 09:19

    Een incident met Jürgen Locadia tijdens een clash tussen Ajax en PSV heeft Justin Kluivert afgelopen jaar aan het denken gezet. De vleugelaanvaller besefte dat hij met zijn bravoure zo nu en dan een beetje doorsloeg. 

    In april 2017 kregen Locadia - toen nog in dienst van PSV - en Kluivert het met elkaar aan de stok in Eindhoven. "Ik kon in het veld soms een beetje een kort lontje hebben. Maar buiten het veld heb ik dat helemaal niet. Toen ging ik nadenken: doe even normaal Just, zo ben je helemaal niet", blikt Kluivert terug met magazine Helden. 

    "Ik treiter nog weleens, hoor, dat hoort erbij. Maar in het gewone leven hoort dat er toch ook bij, op een leuke manier?"

    Ajax-spelmaker Hakim Ziyech beschouwt hij als een soort broer. "Hakim adviseert me, ik luister ook naar hem. Met hem spreek ik ook buiten het veld af. Hakim is een beetje hetzelfde als ik, hij heeft ook een beetje die bravoure."

    Plaats een reactie

    Breezer4u +1557
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:28
    Ziyech is hetzelfde als ik, zegt Justin.Hij heeft ook een beetje bravoure. Inderdaad, en ook een heel kort lontje! haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4418
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
    idd. dit soort spelers moet snel volwassen worden anders krijg je depay2.0
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:22
    Der is maar 1 depay he
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1557
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
    Moet zeggen dat ik zijn kledingstijl wel waardeer. Weer eens wat anders. Maar op die leeftijd al helemaal onder de plakplaatjes dat is lef. Dat vind ik wat minder. Voor je het weet heb je een leeuw die eruit ziet als een hamster met hamsterwangen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:29
    Je moet iedereen in z'n waarde laten toch? Hij is gewoon eenmaal zo. De moeilijkere jongens zijn vaak de betere voetballers
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12641
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:40
    Kan hij na zijn loopbaan altijd nog voor AH als wandelend reclamebord gaan rondlopen tijdens de Hamster weken..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:30
    Maar Kluivertje word wel een beetje volwassener de laatste tijd :)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1557
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:37
    Zeker wel, voor de kluivertjes is het been there done that!voor ziyech en familie is hij de man die het gaat brengen in de familie. Dus de feedback en ondersteuning vanuit thuis zal al heel anders zijn..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:39
    Dat denk ik ook wel ja, echte voetbal familie natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    Butsbal +13396
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:27
    Kijk maar uit als hij zijn rijbewijs haalt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:24
    @Butsbal, ik ben absoluut geen Ajax supporter, en Kluivert is niet mijn favoriete voetballer. Maar jouw opmerking vind ik toch wat jammer. Je kunt de zoon niet verwijten wat de vader heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13396
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:58
    Sneertje
    Vind ik leuk
    Butsbal +13396
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:39
    Van een appelboom vallen geen peren
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:23
    Even eerlijk......je bent met je vrienden weg en bent 18 jaar oud en rijd in een snelle BMW, gewoon eerlijk nou want ik geef toe ik ree weleens veel te hard dat ik jong was en gelukkig is dat goed gegaan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:33
    Ja als hij maar beter rijd dan papa
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3820
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:47
    Het probleem met Ziyech is dat hij zijn genialiteit niet weet om te zetten productiviteit omdat hij geen echte teamspeler is. Hij is iemand die als het echt niet kan de bal afgeeft maar vaak voor eigen kansen gaat en dat gaat meestal mis.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:24
    Beetje een pleintjes voetballer
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3820
    woensdag 14 februari 2018 om 11:01
    Nou, hij is wel wat meer dan een pleintjesvoetballer maar hij moet inzien dat er veel meer rendement zou zijn als hij meer ten diensten van het elftal gaat spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:28
    Altijd die verdomde Eindhovense voetbal hoofdstad hihi..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2519
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:29
    Gelukkig ben jij heel anders dan Ziyech.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4418
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:04
    dat vraag ik me dus af...
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2519
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:38
    Ik vind Kluivert veel sympathieker. Hij zal nooit dat verongelijkte krijgen van Ziyech. Niet voor niks dat Ziyech bij iedere club weer de supporters tegen zich krijgt. Dat zie ik bij Kluivert niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2820
    woensdag 14 februari 2018 om 13:37
    Had hij bij zijn andere twee clubs de supporters tegen dan ? Dat viel toch wel mee
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2519
    woensdag 14 februari 2018 om 13:44
    Wat ik er van mee heb gekregen is dat hij bij Heerenveen en Twente niet gepruimd werd door een groot gedeelte van de supporters. Dat hij er nog steeds wordt uitgefloten zegt wel wat denk ik.
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:44
    Dankuwel u ook.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:29
    Ziyech lijkt me qua persoon zoals hij overkomt in interviews niet echt iemand met wie je jezelf wil vergelijken, toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:00
    Moeilijke jeugd gehad en pa op jonge leeftijd kwijtgeraakt je kan het hem niet kwalijk nemen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:25
    Mij lijkt hij prive gewoon ok, is meer een houding
    Vind ik leuk
    fr0do +1067
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:30
    Hakim geeft hem advies... Mogen wel uitkijken. Wat zal dat advies zijn? Denk erom Justin voor de wedstrijd altijd een slok azijn... En als ze fans gaan zeuren dan krijgen ze de pest maar dan ga je gewoon naar een andere club.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3513
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:33
    Met Raiola de rat als zaakwaarnemer is die kans best aanwezig.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:35
    Goede combinatie inderdaad, mennekes als Kluivert of Ziyech en dan Raiola als zaakwaarnemer haha, wel lekker cashen, maar of ze ook een mooie carriere tegemoet gaan moet ik nog bezien...
    Vind ik leuk
    Emnu +1894
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:46
    Nou nou nou...

    Raiola en Ziyech als mensen die je influisteren hoe dingen te doen.

    ik pak m'n glazen bol erbij, wacht ff...
    Ik zie, ik zie...

    Een heleboel geld, n heleboel clubs en over een jaar of vijf, een fijne club in de Serie B.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 09:47]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:40
    Hij kan altijd nog gaan vloggen lees ik net op vp, schijn je schat hemeltje rijk van te kunnen worden, en life is about the money, althans zo denkt deze generatie.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1557
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:39
    Mina Raiola is het gif voor het Nederlands betaald voetbal. Je mag zelf kiezen van welk bord je eet, nou als je mina in het echt ziet weet je precies hoe het werkt bij hem. Hij vreet van alle borden!
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
    En laat niet eens de kruimels achter ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:35
    Goeie zelfreflectie heeft ie al. En dat dan al of die leeftijd. Is wel knap!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:41
    Lekker rolmodel die ziyech
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:45
    Wat zonde just.
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:46
    Goed ventje die Kluivert. Komt spontaan over en straalt plezier uit in het veld. Heeft wel wat bravoure wat misschien bij supporters van andere clubs over kan komen als arrogantie. Maar is gewoon een zelfverzekerd mannetje die zich niet zo snel (meer) gek laat maken. Krijgt in de stadions altijd heel wat over zich heen (voornamelijk over zijn vader)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
    Eens. Maar Raiola zal hem toch wel gek maken. Weet jij net zo goed als mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:51
    Als dat die 2 elkaar gewoon de kop hadden ingeslagen had je toch gewoon kunnen zeggen “opgeruimd staat netjes”
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:56
    Je zal hakim als rolmodel hebben.... Das lachen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:34
    Ja is echte feestnummer
    Vind ik leuk
    TenHagOut# +137
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:07
    Zelf een zwartje zijn en een marokaan als vriendje hebben. En dan raar vinden als je dezelfde mentaliteit hebt en het voor geen meter draait in de selectie. Dit soort onrust hoort niet bij Ajax. Laat de rust eens wederkeren want naar mijn idee kan het gewoon vele malen beter. Maar dat had in het begin van het seizoen moeten gebeuren.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1557
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:47
    Vind je reactie niet echt heel quiche..zwartje en dan Marokkaan nog vout spellen ook..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:24
    Triest dit.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:10
    Ik zou niet teveel naar Hakim luisteren... Just...
    Vind ik leuk
    Banaan +713
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:11
    Goedzo. Maniertjes weg laten en bijtekenen. Laat hem nog maar iig 2 jaar bij Ajax blijven en een grote speler worden zodat hij niet te vroeg naar het buitenland gaat voor een enkeltje bankzitten. In mijn ogen heeft Kluivert alles (kwa voetbaltalent) om het te maken mits hij geduld heeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:18
    Just en hakim zaten op een stoepje....
    Vind ik leuk
    Mari +6570
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:20
    "Doe even normaal, Just"
    Voor ik het artikel las dacht ik dat hij zou uitleggen dat een transfer naar de subtop toch voorlopig te hoog gegrepen is. Denk eens aan El Ghazi, Kishna enz.
    (grapje)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:25
    Hij legt tenminste zijn eigen gedrag onder de loep dat doen niet alle voetballers
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:26
    Hoop in elk geval dat die niet te veel op zijn vader gaat lijken buiten het veld want dan moeten we vrouwen en kinderen binnenhouden wanneer die gaat autorijden
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:31
    en jij vind dat een grappige opmerking? en diegene die je opmerking een duimpje geeft is nog zieliger dan dat jij bent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:53
    geen grappige opmerking helaas wel realiteit
    Vind ik leuk
    Smash +2940
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:40
    Bij Kluivert noem ik het ook bravoure. Bij Ziyech is het gewoon een irritante grote bek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
    Kluivert en H. Ziyech die normaal doen, dat is een paradox!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2153
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:56
    Wat een nieuws zeg. Dit interesseert toch geen hond? Hij moet gewoon presteren op het veld, de rest is niet echt interessant.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:02
    Het zijn verwarrende tijden voor iconoclasten als voetbalblagen in een blaadje een heldenstatus worden toebedacht.
    Vind ik leuk
    Andyking +73
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
    Jonge jongen nog. Hoort bij het leerproces.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:13
    Mooie kereltjes, laat ze lekker zichzelf zijn en geniet van hun kwaliteiten!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +733
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:50
    zou niet teveel luisteren naar ziyech, als er 1 iemand is die niet het goede voorbeeld geeft dan is het ziyech wel. arrogant, lui, enz
    Vind ik leuk
    allround +1559
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:54
    Laatst stond Ziyech poedelnaakt voor de spiegel. Keek naar zich zelf en schreeuwde het uit:
    "kijk 70 kilo dynamiet!!!!"Op dat moment loopt zijn vriendinnetje langs, keek naar hem en riep: "Jammer dat er zo'n kort lontje aan zit.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:02
    Advies krijgen van hakim , geweldig , schrijf deze jongen ook maar meteen af dan ...
    Vind ik leuk
    Hammie +1063
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:26
    Vies verwent stink jong is het bahbah
    Vind ik leuk
    PinPelado +1086
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
    Ik mag geen enkele Ajacied, dat is per definitie.
    Tot ze mij het tegendeel bewijzen van hun arrogantie. En bij deze is ook Justin van mijn lijst af. Als zo’n jongen nu al zo kan reflecteren dan biedt het veel goeds.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:16
    Valt wel mee allemaal wat die deed toen.
    Locadia pakte hem letterlijk bij ze keel , had erger kunnen verlopen.
    Ramos had hem het ziekenhuis van binnen laten zien.
    Vind ik leuk
    allround +1559
    woensdag 14 februari 2018 om 12:21
    Ik had hieronder een mop over Ziyech geschreven, maar na onderzoek blijkt mijn mop niet te kloppen; hij heeft geen vriendin!! :) :0
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ruzie met PSV'er zorgde voor omslag bij Kluivert: "Doe even normaal, Just"