Ex-doelwit van Ajax: 'Ik wil graag een transfer aan einde van het seizoen'

Ex-doelwit van Ajax: 'Ik wil graag een transfer aan einde van het seizoen'

dinsdag 13 februari 2018 om 09:34

Hendrik Van Crombrugge heeft zijn vertrek bij KAS Eupen aangekondigd. De Belgische doelman vindt het tijd voor een stap hogerop. Afgelopen zomer had Van Crombrugge nog de kans om naar Ajax te verkassen. Die mogelijkheid sloeg hij af. 

"Mijn ambities? Eerst wil ik Eupen helpen redden. En dan wil ik graag een transfer aan het einde van het seizoen om progressie te kunnen blijven maken", aldus de 24-jarige sluitpost in gesprek met La Tribune. 

Club Brugge - dat afgelopen maand Kenneth Vermeer huurde van Feyenoord - zou geïnteresseerd zijn in Van Crombrugge. "Weet je wat het probleem is voor de volgende doelman van Club? Al die zijn prestaties gaan onder de microscoop gelegd worden. De minste fout zal uitvergroot worden en dat zal zijn werk nog moeilijker maken."

Belgische media schreven in juli dat Ajax Van Crombrugge op het oog had als tweede doelman, achter André Onana. De Eupen-keeper had geen trek in een reserverol in Amsterdam en legde een aanbod uit Nederland naast zich neer. Ajax contracteerde daarna Benjamin van Leer (Roda JC). Voetbal International schreef onlangs dat Onana in de zomer waarschijnlijk naar het buitenland verkast. 

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 09:39
'Doelwit van Ajax'. Volgens mij is Frank Demouge zelfs een doelwit van Ajax volgens VP.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:40
Dinsdagochtend = Ajaxochtend bij VP!
Vind ik leuk
John M. +3526
dinsdag 13 februari 2018 om 10:47
Net zo als Maandag-,Woensdag-, Donderdag-, Vrijdag-,Zaterdag-,en Zondagochtend (en middag, en avond)
Vind ik leuk
Strijp +5710
dinsdag 13 februari 2018 om 09:51
Je weet het maar nooit als het om keepers gaat, toen ik hoorde dat ajax voor lamprou ging wist ik het ook even niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:52
Alles tussen Frank demouge en Messi. Als het aan VP ligt dan he haha.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:25
Een goede keeper voor Vitesse! Maar als Brugge echt geïnteresseerd is zal hij daar wel heen gaan
Vind ik leuk
Tim +2058
dinsdag 13 februari 2018 om 09:48
Opvolger van Sergio Padt, uitstekend.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:51
Dat wil hij vast niet. Als je kijkt naar de plek van Groningen op de ranglijst.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +13646
dinsdag 13 februari 2018 om 10:04
Krijg je wel heel veel ballen die je kan pakken ;)
Vind ik leuk
Strijp +5710
dinsdag 13 februari 2018 om 09:51
En lamprou dan ? :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +13646
dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
....