Overmars geeft Ten Hag wat Keizer niet kreeg: 'Laat op de radar gekomen'

Overmars geeft Ten Hag wat Keizer niet kreeg: 'Laat op de radar gekomen'

Gepubliceerd: dinsdag 13 februari 2018 om 10:36di 13-02-2018 om 10:36

Directeur spelersbeleid van Ajax Marc Overmars legt in De Telegraaf uit waarom de wens van Marcel Keizer om een linksback aan te trekken niet werd ingewilligd, terwijl Erik ten Hag na diens aanstelling direct Nico Tagliafico in zijn selectie kreeg.

"Nicolas Tagliafico is pas laat bij ons op de radar gekomen en moest eerst intensief worden gevolgd. Daardoor was zijn komst pas in de winterstop mogelijk", ontkent Overmars dat er opzet in het spel was. De directeur is wel blij met de Argentijn. "Hij doet het meer dan naar behoren."

Overmars wil niet meer ingaan op het ontslag van Keizer. "We hebben met z’n allen afgesproken om nu volle kracht vooruit te gaan. Het is zaak om het PSV nog lastig te maken. En daar is alle energie voor nodig. Erik ten Hag en Alfred Schreuder zijn nu vijf wedstrijden bezig. En daar ben ik tevreden over."

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 10:39
Kwa spel ben ik nog verre van tevreden Marc...
Vind ik leuk
MiloZandt +2011
dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
Het is iig niet beter geworden tov de laatste maand van Keizer. Vooral de geringe inbreng van Neres en Kluivert, die in het laatste deel van Keizer schitterden, valt mij op.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
Eens. Heel opmerkelijk. Alhoewel ook wel logisch, gezien ze minder ruimte hebben om de actie te maken. Vleugelverdedigers staan dichter op hun dus tsja...
Vind ik leuk
MiloZandt +2011
dinsdag 13 februari 2018 om 21:27
Vooral het feit dat Ten Hag zijn spelers lijkt vol te proppen met opdrachten lijkt mij niet fijn voor buitenspelers
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:28
Heb je een zéér goed punt. Dit speelt absoluut mee. Je moet buitenspelers vrij laten.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2833
dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
Qua spel is het alleen maar achteruit gegaan.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:40
Dat heeft mede te maken met de fysieke gesteldheid van de spelers. Ten Hag heeft een bepaalde speelstijl en strategie voor ogen en daarvoor zal de selectie een stuk fitter moeten zijn
Vind ik leuk
redknap +1176
dinsdag 13 februari 2018 om 13:30
Duitse speelstijl
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
Onder Keizer mankeerde er niets aan de fysieke gesteldheid, gewoon een leugen van ten Hag, een excuus op de voorhand, vreselijk laf.
"Vraag maar" aan PSV en Feyenoord hoe "slecht" het was gesteld met de conditie van Ajax.......als dat zo zou zijn geweest komt dat tot uiting in dat soort wedstrijden.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
Precies. Ik erger me kapot aan dat soort leugens.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
Nou, geef mij maar speelwijze van Peter Bosz. Cruijffiaans.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
dinsdag 13 februari 2018 om 20:56
Jammer dat Bosz nu net niet over de voetbal intelligentie van Cruijff beschikt.
Zou hij dat wel bezitten, was het een top trainer.
Bijvoorbeeld: 90 minuten af jagen is niet mogelijk fysiek, dat deed Johan en z'n elftal ook niet, maar Bosz schiet wat door
en denkt te dogmatisch, zwart / wit, doodzonde, want hij kan een ploeg naar z'n hand zetten en dat is niet iedere Trainer gegeven.......
Had, na Ajax, "een tweede kans van zijn leven" in Duitsland, maar door zijn doorgeschoten geloof in z'n eigen voetbal religie hopeloos mislukt.
Maw; hij had Cruijff beter moeten vertalen op het veld, nogmaals, doodzonde; maar Bosz is zelf zijn ergste vijand.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:58
Eens. Maar ik zeg het ook omdat ik toen bij Bosz zo blij was dat er éindelijk iemand na vele jaren bij Ajax ‘voetballend dacht’ i.p.v. ‘niet-vietballlend’.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:53
Qua resultaat niet.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12331
dinsdag 13 februari 2018 om 13:29
Misschien verwachten wij met zn allen wel teveel. Qua spel is dit het en beter wordt het voorlopig niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
Maar het is nog slechter dan onder Keizer.... dat is wel heel erg
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12331
dinsdag 13 februari 2018 om 14:54
Echt niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:55
Nou echt wel
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12331
dinsdag 13 februari 2018 om 14:57
Heb jij rare wissels gezien? Hahaha sorry wacht maar even af. Na 3 maanden mag je oordelen ... exact zoveel tijd zoals Pipo keizer heeft gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:28
Ik heb het niet over wissels maar het veldspel....

Ik gun hem de tijd nog wel maar het veldspel is echt nog slechter dan onder Keizer hoor
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12331
dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
Absoluut niet waar... ook niet echt veel beter. Maar slechter is het zeker niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:45
Geef liever argumenten . Wellus nietus spelletje heb ik niks mee. En Jack Daniël ook niet.
Vind ik leuk
HansKlok +376
dinsdag 13 februari 2018 om 10:40
Ik ben ook erg gecharmeerd van Tagliattelli of hoe je het ook schrijft.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 11:03
Beetje in de war met pasta?
Vind ik leuk
Dexterinho +1319
dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
z'n naam wordt in het artikel genoemd
Vind ik leuk
HansKlok +376
dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
Dat was ook de grap..
Vind ik leuk
Dexterinho +1319
dinsdag 13 februari 2018 om 14:13
Ik verwacht beter van HansKlok!
Vind ik leuk
MeepMeep +140
dinsdag 13 februari 2018 om 15:05
leuk, Hans Klokkenspel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
Tagliafico heet de beste man, maar de beste kan zelfs een foutje maken. Tagliafico heeft én klasse én de over-mijn-lijk-mentaliteit. Dat laatste missen we hier vaak.
Ow ja, nu zie ik het van de grap, hehe.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 10:41
Pas nadat bekend werd dat ie bij Feijenoord en PSV op de radar stond is Marc achter zijn bureautje vandaan geklommen in deze.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:44
Wat ben jij een zielig figuur.
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 10:48
Mag je vinden maar je gaat dan ff eraan voorbij dat het wel de waarheid is
Vind ik leuk
alffie +1923
dinsdag 13 februari 2018 om 10:53
De waarheid? Lachen man
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:05
Feijenoord Anderlecht en storting gijon waren in juli 2017 al gelinkt aan deze speler https://www.ole.com.ar/independiente/tagliafico-independiete-sevilla_0_1842415857.html
Direct daarna werd ie ook met PSV in verband gebracht
Vind ik leuk
pico323 +7315
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
loop toch niet altijd te stoken stratum. Op elk ajax bericht moet jij weer scoren. Begint gewoon zielig te worden.
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Je kan ook zeggen : ja stratum je hebt gelijk
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 11:11
Nee want dat heb je niet, dus hoeven wij dat ook niet te zeggen.

:)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:12]
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
Klik ff op dat linkje wat ik hierboven gepost heb . Let daarbij ook ff op de datum van het bericht .
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 11:41
Ik kan niet op dat linkje klikken

dus je hebt geen gelijk.
Weet ook daarbij niet wat "dinsdag 13 februari 2018 om 11:05" ermee te maken heeft.

Tenzij dat de tijd is dat je je ongelijk wilt aanduiden door een niet-klikbaar linkje te plaatsen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
Klopper456 +2968
dinsdag 13 februari 2018 om 11:56
Check dan op zijn minst zijn bron.
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 12:00
Laat maar , zulk laag iq is voor mij zelfs geen eer te behalen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 12:10
Dus ik ben te dupe van jouw commando?

Je kan ook zeggen : ja Toubo je hebt gelijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:30]
Vind ik leuk
cj_fey +4386
dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
Idd Straat, soms is het verstandiger te zwijgen. Overigens is het maar goed dat "eigen-namen" niet wijzigen in een andere taal. Anders had ik nooit gevonden waar het stond :|
Vind ik leuk
Come on Utreg +29125
dinsdag 13 februari 2018 om 18:34
Je hebt het nog wel geprobeerd.. het houdt een keer op!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
Wij kunnen er ook niks aan doen dat jullie het geld niet hebben om toe te slaan....
Vind ik leuk
cj_fey +4386
dinsdag 13 februari 2018 om 12:52
Dat klopt, en dat is ook gelijk het enige waar ik richting Ajax jaloers op ben ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:41
Je moet ook nergens jaloers op zijn vind ik. Je moet trots zijn op wat je wel hebt en wel kan. Simpel zat.
Vind ik leuk
cj_fey +4386
dinsdag 13 februari 2018 om 13:48
mwah, je mag best af en toe jaloers zijn op, als je hoe dan ook maar trots blijft ;)

Financieel doen ze het gewoon goed en slim in Amsterdam
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:54
Fijn dat een feyenoorder dat zo kan toegeven, andersom hebben jullie ook dingen goed gedaan hoor. Zo jammer dat die psv supporters alleen maar over zichzelf willen praten, wat ze allemaal zo goed doen.
Vind ik leuk
Jozef +42685
dinsdag 13 februari 2018 om 12:48
Mooi linkje, stratum.

Was ie te duur voor jullie, of had hij helemaal geen zin om voor een andere club te kiezen?
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 12:57
Geen idee waarom ie niet naar Feijenoord of PSV gegaan is maar feit blijft dat ie in juli augustus al op de lijstjes stond en dat is wat ik vertel in mijn eerste post op dit topic . Dat er zoveel van in de vlekken schieten kan ik ook niks aan doen
Vind ik leuk
Jozef +42685
dinsdag 13 februari 2018 om 12:59
Maar dat is toch helemaal geen nieuws? Dit was toch al lang en breed bekend?

Ik begrijp trouwens heel erg goed waarom hij niet naar Feyenoord of PSV ging.

Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 13:00
Ik ook hij heeft namelijk geen enkele titelaspiraties hoorde ik
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:00]
Vind ik leuk
Jozef +42685
dinsdag 13 februari 2018 om 17:25
Deze is matig hoor.

Je bent niet erg op dreef vandaag.
Vind ik leuk
cj_fey +4386
dinsdag 13 februari 2018 om 13:50
Blijft wel lachen natuurlijk op VP....
Niet kunnen relativeren is zo jammer voor sommigen :)

(en leuk als je weet hoe je dat kunt gebruiken)
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 13:52
Ik weet er wel raad mee......
Vind ik leuk
Groteghalid +1004
dinsdag 13 februari 2018 om 12:41
Ooh hij heeft zeker wel gelijk , maar dit is niks nieuws tog ?? Dit is de werkwijze van marcie en Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
En jij kan ook zeggen: je hebt gelijk, ik stook omdat ik dan duimpjes krijg van psvers want mijn levensdoel is de miljoen duimpjes halen op vp
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 12:58
Nondeju dat hele duimpjes gebeuren is voor sommige wel een issue.... Zal ik aan vp vragen of ik ze aan jullie uit mag delen? Als je daar gelukkig van word doe ik het maar wat graag.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3469
dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
Dus omdat Feyenoord, Gijon en Anderlecht hem aan het volgen waren, kwam Brands ook achter zijn bureau vandaan om hem te bekijken?
Vind ik leuk
pim4ever +1097
dinsdag 13 februari 2018 om 16:16
En wat dan nog, lekker belangrijk..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Bullshit jochie bullshit net zoals jullie PSV miljonairs verhalen is het bullshit
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
Kijk ff naar mijn reactie hierboven. En als je wil kan ik je nog meer links sturen over het feit dat in juli augustus vorig jaar al in verband gebracht werd met Feijenoord en PSV .

Trouwens zoek het zelf maar ff op zo moeilijk is het niet.
Vind ik leuk
Hansdeg +1384
dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
Ja je mag niks over dat kut Ajax zeggen hoor pasop
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
Feyenoord nog gevoetbald het weekend?
Vind ik leuk
Groteghalid +1004
dinsdag 13 februari 2018 om 12:45
Ajax nog een prijsje gepakt afgelopen 3 jaar ??
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:01
Nee Ajax viert geen 2e plek. Schijnen ze bij sommige clubjes wel te doen.
Vind ik leuk
cj_fey +4386
dinsdag 13 februari 2018 om 12:54
ja wel en verloren, it's all in the game.... ;)
Vind ik leuk
Jozef +42685
dinsdag 13 februari 2018 om 12:47
correctie: jouw waarheid...

Mijn waarheid: als hij naar Feyenoord of PSV had gewild, dan was hij wel gegaan. Hij wou heel graag naar Ajax, zoals zoveel spelers die Overmars haalt. Of zijn die ook eerst bekeken door PSV en Feyenoord?

Vind ik leuk
Iggy +4374
dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
Funclelwurst is nieuw hier, maar slaat de spijker op z'n kop.
Vind ik leuk
stratumseind +191695
woensdag 14 februari 2018 om 00:43
Haha " nieuw"
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
Behalve onder een brug leeft hij blijkbaar ook in het kantoor van marc.
Vind ik leuk
Emnu +6591
dinsdag 13 februari 2018 om 10:54
Breaking news:
Een Argentijnse linksback, door Ajax aangekocht, stond ook op de scoutingslijst van Feyenoord en PSV.
Een combinatie van doortastend handelen en financiele middelen, geeft de twee anderen het nakijken.

Als je dit als verstorend ervaart, raad ik je aan je huisarts te vragen je dosis xanax te verhogen.
Of er aan te wennen, want dit zal,steeds vaker voorkomen, gezien de financiele voorsprong en de -eindelijk- open knip.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:55]
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
@emnu
Dus dan had stratum toch gelijk?
Dat Ajax meer geld heeft en dus doortastender kan handelen is weer een andere bijeenkomst.
Wat dat betreft heeft Ajax een ruime voorsprong op zijn concurent(en) in Nederland en moeten Feyenoord en PSV proberen in het geheim te handelen ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Ik heb altijd gelijk alleen vinden sommige dan weer dat ik gek ben....
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 12:54
Niet toen je zei dat ik op dat linkje kon klikken, daarmee heb je je ongelijk al bewezen.
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 13:01
Pffffff doe er iets leuks mee
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 13:03
Dankuwel dat ik er iets mee leuks mag doen.
Hierbij streep Ik de "altijd" van jouw zin weg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 13:04
Prima , streep ik toubo wedo weg
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 13:06
Dat mag ook, weet dan niet wat het doel daarvan is.
Want ik heb niks geclaimed met mijn naam.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:12]
Vind ik leuk
Emnu +6591
dinsdag 13 februari 2018 om 12:16
Gelijk hebben en t op pathetische waarde halen zit analytisch geen verschil in.

Moreel des te meer :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Ja natuurlijk... net als bij lozano was brands eerder haha hoorde dat hij ook Messi en Ronaldo had gescout. Waren alleen geen betere opties Hahaha


Jullie psvers lijken steeds meer op een slechte karikatuur
Vind ik leuk
Jasperkoos +2494
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Als dat zo is hebben ze in Rotterdam en Eindhoven wel behoorlijk zitten slapen ;)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
Nee, ze konden niet tegen het geld van Ajax op.
Logisch toch?
Vind ik leuk
Jasperkoos +2494
dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
Nounou, 4 miljoentjes. Is het zo karig momenteel? PSV had wel 10 miljoen over voor een extra aanvaller?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
Oh zou best kunnen.
Weet ik niet.
Ik bemoei me niet met PSV
Vind ik leuk
Jasperkoos +2494
dinsdag 13 februari 2018 om 14:01
Fair enough ;) kan me van Feyenoord nog wel voorstellen dat je geen extra geld gaat uitgeven als je Haps en Malacia al hebt rondlopen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 14:11
Euh........sorry......ook Feyenoord doet me niet veel.
Let wel: In de europa cup ben ik voor Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Vitesse en alle Nederlandse clubs.
Maar in Nederland ben ik voor geen van die clubs.
De één heeft natuurlijk wel meer sympathie dan de ander. ;-)
Ik ben een tukker :-p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:56
Als Ajax hem daarna nog gevolgd heeft is het hun eigen schuld toch. Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
Dat zeg ik toch ook niet . Ik zeg alleen dat ie in juli augustus vorig jaar al op de lijstjes van Feijenoord PSV en nog een paar andere clubs stond
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:45
Hebben jullie al een links back?
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 11:58
Goed beargumenteerde en met feiten onderbouwde reactie
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
Je bedoeld die linksback die beter is dan Nico? Weet jij wie die is?
Vind ik leuk
alffie +1923
dinsdag 13 februari 2018 om 14:36
Blijkt achteraf viergever te zijn
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:20
Nee hij durft niet uit het vliegtuig te komen
Vind ik leuk
3Bier +12725
dinsdag 13 februari 2018 om 11:10
Dat klopt. Die konden hem niet betalen. Wat op zich raar is want die gozer heeft maar 4 mln gekost. Maar Ajax en PSV zitten vaak in dezelfde vijver te vissen, wie hem nou precies eerder op de radar heeft is voor ons niet te achterhalen. Ligt er ook aan wat er naar de pers wordt doorgelekt.
Ajax dacht hem in de zomer niet nodig te hebben omdat er op dat moment 4 potentiele linksbacks in de selectie rondliepen. Sinkgraven, Wober, Viergever en topper Dijks! Inschattingsfoutje zullen we maar zeggen.
Vind ik leuk
Bertus +7219
dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
Klopt misschien wel Stratum maar als onze vriends Brands wat doortastender had gehandeld dan speelde hij misschien nu wel bij PSV.
Is namelijk een goeie speler die ik er graag bij gehad zou hebben.
Was gewoon betaalbaar voor PSV dus heeft Brands zitten slapen.
Vind ik leuk
stratumseind +191695
dinsdag 13 februari 2018 om 12:03
Klopt maar dat is mijn punt hier ook niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
En Brands had een veel betere optie dan Tagliafico al zo goed als binnen, toen dat niet door ging was het ineens dat hij het groepsproces niet wilde verstoren.... ok next..

Ik dacht trouwens dat onder andere jij het altijd maar sneu vond dat Ajacieden op PSV topics gingen reageren?

Of dacht je dat Tagliafico bij psv speelt?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
dinsdag 13 februari 2018 om 10:43
Marc geeft alles aan ten Hag wat zijn hartje begeert, net zo lang totdat Ajax Kampioen wordt, koste wat het kost.
Wat Keizer kansloos maakte krijgt ten Hag kado; de macht van Overmars.
Vind ik leuk
3Bier +12725
dinsdag 13 februari 2018 om 11:04
Kan me een interview herinneren met Keizer in de voorbereiding waarin hij aangaf dat hij geen versterkingen meer nodig achtte. Hij had Dijks terug gehaald om de weken dat Sinkgraven geblesseerd was door te komen. Viergever zou dan de 1e linksback zijn, wat opzich niet heel raar was. Daarna raakte Sinkgraven, Viergever en Wober geblesseerd.
Ik denk niet dat Overmars bewust gewacht heeft met het aantrekken van Tagliafico.
Vind ik leuk
Mari +11953
dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
Wanneer vroeg Keizer om een linksback? Toen de competitie al begonnen was. Hij wist natuurlijk niet dat er in de selectie geen (echte) linksback zat.
Dat probleem heb je altijd als je trainers van veraf haalt.
Vind ik leuk
Noudyo. +14152
dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
Onder Ten Hag is Ajax echt niet beter gaan spelen, en dat met een fatsoenlijke linksback, ten opzichte met toen onder Keizer, die het zelfs moest doen met Mitchelleke.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Maar onder Ten Hag hebben ze wel van Twente gewonnen ;-)
Vind ik leuk
Noudyo. +14152
dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
'T is maar net waar je tevreden mee bent. Uit statistieken bleek dat Keizer het niet eens slechter deed dan Bosz, op Europees voetbal na.
Vind ik leuk
hoebie60 +200
dinsdag 13 februari 2018 om 11:28
Laatste 5 thuiswedstrijden 13 punten zonder ten hag
Vind ik leuk
Lucky Kes +6178
dinsdag 13 februari 2018 om 12:13
Kan Ten Hag toch nog 2 punten boven komen ;-)


Jongens, ik ben maar aan het ouwehoeren.......:-()
Vind ik leuk
Breezer4u +1960
dinsdag 13 februari 2018 om 10:51
Keizer ontslaan was de manier om Bergkamp en consorten te lozen..helaas is politiek gekonkel binnen ons aller Ajax de olie waar de motor op draait.
Vind ik leuk
Doe dan! +6391
dinsdag 13 februari 2018 om 10:58
Geef ze even de tijd (Ten Hag).
Vind ik leuk
hoebie60 +200
dinsdag 13 februari 2018 om 11:27
Wat maakt het uit of het eerst feyenoord of psv werd het is ajax geworden puur omdat zij het konden betalen
Vind ik leuk
TenHagOut# +133
dinsdag 13 februari 2018 om 11:51
Ach donder toch op Overmars incapabele nietsnut. Verkeerde trainers aanstellen en versterkingen halen terwijl het al lang te laat is. Je had Ten Hag nooit moeten aanstellen en Keizer laten staan. En die zogenaamde versterkingen is pure kapitaalsvernietiging. Je had een spits moeten halen druiloor! Nu is halverwege het seizoen en we zijn er geen kloot mee opgeschoten! Seizoen afmaken en damage control beperken en eind van het seizoen en Overmars en Ten Hag de laan uitsturen en tijd voor een nieuwe staf en een frisse wind. Mede door dit geklooi met het bestuur zijn we als een baksteen opzij gezet. Wat kan ik hier boos om worden!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:58]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:41
jij bent vgm met geen een trainer tevreden he TenHagOut#
Vind ik leuk
Smithsonian +41536
dinsdag 13 februari 2018 om 12:49
Het ontslag van keizer blijft een triest verhaal...
Vind ik leuk
Mass +5799
dinsdag 13 februari 2018 om 12:49
Nee marc, je hebt keizer gewoon kapot laten vallen...
Daarnaast vind ik ajax per week slechter spelen, is er nog niets van ten hag zichtbaar.
Vind ik leuk
allround +1792
dinsdag 13 februari 2018 om 13:22
Tuurlijk marcie, lekker volle kracht vooruit gaan en zodoende zo snel mogelijk jouw shit achter je laten.
Vind ik leuk
14forever +8995
dinsdag 13 februari 2018 om 13:56
Dan ben je waarschijnlijk een van de weinige die tevreden is
Vind ik leuk