Overmars geeft Ten Hag wat Keizer niet kreeg: 'Laat op de radar gekomen'

    Overmars geeft Ten Hag wat Keizer niet kreeg: 'Laat op de radar gekomen'

    dinsdag 13 februari 2018 om 10:36

    Directeur spelersbeleid van Ajax Marc Overmars legt in De Telegraaf uit waarom de wens van Marcel Keizer om een linksback aan te trekken niet werd ingewilligd, terwijl Erik ten Hag na diens aanstelling direct Nico Tagliafico in zijn selectie kreeg.

    "Nicolas Tagliafico is pas laat bij ons op de radar gekomen en moest eerst intensief worden gevolgd. Daardoor was zijn komst pas in de winterstop mogelijk", ontkent Overmars dat er opzet in het spel was. De directeur is wel blij met de Argentijn. "Hij doet het meer dan naar behoren."

    Overmars wil niet meer ingaan op het ontslag van Keizer. "We hebben met z’n allen afgesproken om nu volle kracht vooruit te gaan. Het is zaak om het PSV nog lastig te maken. En daar is alle energie voor nodig. Erik ten Hag en Alfred Schreuder zijn nu vijf wedstrijden bezig. En daar ben ik tevreden over."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 10:39
    Kwa spel ben ik nog verre van tevreden Marc...
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
    Het is iig niet beter geworden tov de laatste maand van Keizer. Vooral de geringe inbreng van Neres en Kluivert, die in het laatste deel van Keizer schitterden, valt mij op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
    Eens. Heel opmerkelijk. Alhoewel ook wel logisch, gezien ze minder ruimte hebben om de actie te maken. Vleugelverdedigers staan dichter op hun dus tsja...
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:27
    Vooral het feit dat Ten Hag zijn spelers lijkt vol te proppen met opdrachten lijkt mij niet fijn voor buitenspelers
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:28
    Heb je een zéér goed punt. Dit speelt absoluut mee. Je moet buitenspelers vrij laten.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2412
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
    Qua spel is het alleen maar achteruit gegaan.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18569
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:40
    Dat heeft mede te maken met de fysieke gesteldheid van de spelers. Ten Hag heeft een bepaalde speelstijl en strategie voor ogen en daarvoor zal de selectie een stuk fitter moeten zijn
    Vind ik leuk
    redknap +1013
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:30
    Duitse speelstijl
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8279
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
    Onder Keizer mankeerde er niets aan de fysieke gesteldheid, gewoon een leugen van ten Hag, een excuus op de voorhand, vreselijk laf.
    "Vraag maar" aan PSV en Feyenoord hoe "slecht" het was gesteld met de conditie van Ajax.......als dat zo zou zijn geweest komt dat tot uiting in dat soort wedstrijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
    Precies. Ik erger me kapot aan dat soort leugens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
    Nou, geef mij maar speelwijze van Peter Bosz. Cruijffiaans.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8279
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:56
    Jammer dat Bosz nu net niet over de voetbal intelligentie van Cruijff beschikt.
    Zou hij dat wel bezitten, was het een top trainer.
    Bijvoorbeeld: 90 minuten af jagen is niet mogelijk fysiek, dat deed Johan en z'n elftal ook niet, maar Bosz schiet wat door
    en denkt te dogmatisch, zwart / wit, doodzonde, want hij kan een ploeg naar z'n hand zetten en dat is niet iedere Trainer gegeven.......
    Had, na Ajax, "een tweede kans van zijn leven" in Duitsland, maar door zijn doorgeschoten geloof in z'n eigen voetbal religie hopeloos mislukt.
    Maw; hij had Cruijff beter moeten vertalen op het veld, nogmaals, doodzonde; maar Bosz is zelf zijn ergste vijand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:58
    Eens. Maar ik zeg het ook omdat ik toen bij Bosz zo blij was dat er éindelijk iemand na vele jaren bij Ajax ‘voetballend dacht’ i.p.v. ‘niet-vietballlend’.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:53
    Qua resultaat niet.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11110
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:29
    Misschien verwachten wij met zn allen wel teveel. Qua spel is dit het en beter wordt het voorlopig niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
    Maar het is nog slechter dan onder Keizer.... dat is wel heel erg
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11110
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:54
    Echt niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:55
    Nou echt wel
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11110
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:57
    Heb jij rare wissels gezien? Hahaha sorry wacht maar even af. Na 3 maanden mag je oordelen ... exact zoveel tijd zoals Pipo keizer heeft gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:28
    Ik heb het niet over wissels maar het veldspel....

    Ik gun hem de tijd nog wel maar het veldspel is echt nog slechter dan onder Keizer hoor
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11110
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
    Absoluut niet waar... ook niet echt veel beter. Maar slechter is het zeker niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:45
    Geef liever argumenten . Wellus nietus spelletje heb ik niks mee. En Jack Daniël ook niet.
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:40
    Ik ben ook erg gecharmeerd van Tagliattelli of hoe je het ook schrijft.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:03
    Beetje in de war met pasta?
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1247
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
    z'n naam wordt in het artikel genoemd
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
    Dat was ook de grap..
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1247
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:13
    Ik verwacht beter van HansKlok!
    Vind ik leuk
    MeepMeep +156
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:05
    leuk, Hans Klokkenspel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
    Tagliafico heet de beste man, maar de beste kan zelfs een foutje maken. Tagliafico heeft én klasse én de over-mijn-lijk-mentaliteit. Dat laatste missen we hier vaak.
    Ow ja, nu zie ik het van de grap, hehe.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:41
    Pas nadat bekend werd dat ie bij Feijenoord en PSV op de radar stond is Marc achter zijn bureautje vandaan geklommen in deze.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:44
    Wat ben jij een zielig figuur.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:48
    Mag je vinden maar je gaat dan ff eraan voorbij dat het wel de waarheid is
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:53
    De waarheid? Lachen man
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:05
    Feijenoord Anderlecht en storting gijon waren in juli 2017 al gelinkt aan deze speler https://www.ole.com.ar/independiente/tagliafico-independiete-sevilla_0_1842415857.html
    Direct daarna werd ie ook met PSV in verband gebracht
    Vind ik leuk
    pico323 +5266
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
    loop toch niet altijd te stoken stratum. Op elk ajax bericht moet jij weer scoren. Begint gewoon zielig te worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
    Je kan ook zeggen : ja stratum je hebt gelijk
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:11
    Nee want dat heb je niet, dus hoeven wij dat ook niet te zeggen.

    :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:12]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
    Klik ff op dat linkje wat ik hierboven gepost heb . Let daarbij ook ff op de datum van het bericht .
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:41
    Ik kan niet op dat linkje klikken

    dus je hebt geen gelijk.
    Weet ook daarbij niet wat "dinsdag 13 februari 2018 om 11:05" ermee te maken heeft.

    Tenzij dat de tijd is dat je je ongelijk wilt aanduiden door een niet-klikbaar linkje te plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2519
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:56
    Check dan op zijn minst zijn bron.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:00
    Laat maar , zulk laag iq is voor mij zelfs geen eer te behalen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:10
    Dus ik ben te dupe van jouw commando?

    Je kan ook zeggen : ja Toubo je hebt gelijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
    Idd Straat, soms is het verstandiger te zwijgen. Overigens is het maar goed dat "eigen-namen" niet wijzigen in een andere taal. Anders had ik nooit gevonden waar het stond :|
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23918
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:34
    Je hebt het nog wel geprobeerd.. het houdt een keer op!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:01
    kopiëren en plakken Is moeilijk tegenwoordig;)
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:15
    ligt eraan, als iemand dat aan jou vraagt, kun je het doen/proberen, en als iemand dat niet vraagt doe je dat niet.

    Ik bedoel als iemand A vraagt wilt hij A en geen B :)

    Dat is gewoon common sense :)
    Vind ik leuk
    13 +10542
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:02
    Kwestie vd link kopiëren en in een nieuw window plakken en openen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:05
    Kwestie van luisteren naar stipte actuele onderwerp gerelateerde commando's :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
    Wij kunnen er ook niks aan doen dat jullie het geld niet hebben om toe te slaan....
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:52
    Dat klopt, en dat is ook gelijk het enige waar ik richting Ajax jaloers op ben ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:41
    Je moet ook nergens jaloers op zijn vind ik. Je moet trots zijn op wat je wel hebt en wel kan. Simpel zat.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:48
    mwah, je mag best af en toe jaloers zijn op, als je hoe dan ook maar trots blijft ;)

    Financieel doen ze het gewoon goed en slim in Amsterdam
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:54
    Fijn dat een feyenoorder dat zo kan toegeven, andersom hebben jullie ook dingen goed gedaan hoor. Zo jammer dat die psv supporters alleen maar over zichzelf willen praten, wat ze allemaal zo goed doen.
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:48
    Mooi linkje, stratum.

    Was ie te duur voor jullie, of had hij helemaal geen zin om voor een andere club te kiezen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:57
    Geen idee waarom ie niet naar Feijenoord of PSV gegaan is maar feit blijft dat ie in juli augustus al op de lijstjes stond en dat is wat ik vertel in mijn eerste post op dit topic . Dat er zoveel van in de vlekken schieten kan ik ook niks aan doen
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:59
    Maar dat is toch helemaal geen nieuws? Dit was toch al lang en breed bekend?

    Ik begrijp trouwens heel erg goed waarom hij niet naar Feyenoord of PSV ging.

    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:00
    Ik ook hij heeft namelijk geen enkele titelaspiraties hoorde ik
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:25
    Deze is matig hoor.

    Je bent niet erg op dreef vandaag.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:50
    Blijft wel lachen natuurlijk op VP....
    Niet kunnen relativeren is zo jammer voor sommigen :)

    (en leuk als je weet hoe je dat kunt gebruiken)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:52
    Ik weet er wel raad mee......
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:41
    Ooh hij heeft zeker wel gelijk , maar dit is niks nieuws tog ?? Dit is de werkwijze van marcie en Ajax
    Vind ik leuk
    Degraaf +15496
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:16
    Dus PSV deed wat Ajax heeft gedaan, na Feyenoord pas belangstelling getoond?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
    En jij kan ook zeggen: je hebt gelijk, ik stook omdat ik dan duimpjes krijg van psvers want mijn levensdoel is de miljoen duimpjes halen op vp
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:58
    Nondeju dat hele duimpjes gebeuren is voor sommige wel een issue.... Zal ik aan vp vragen of ik ze aan jullie uit mag delen? Als je daar gelukkig van word doe ik het maar wat graag.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2958
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
    Dus omdat Feyenoord, Gijon en Anderlecht hem aan het volgen waren, kwam Brands ook achter zijn bureau vandaan om hem te bekijken?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20584
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:39
    Wat maakt het verder uit..... Feyenoord haalde Haps..... PSV kan hem wel op de radar hebben gehad... wanneer je het niet kan betalen heb je er niks aan om een speler in de gaten te houden.... Ajax hapte wel toe omdat die het wel zonder problemen konden betalen... maar vertel eens bij wie stond ie het eerst op de radar.... bij Feyenoord PSV Gijon....? ..... was Brandsje de eerst of kwam die hem op het spoor nadat ie bij andere op de radar stond....?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:45
    Geen idee daar gaat het hier ook niet om . Feit is gewoon dat hij op de lijstjes van Feijenoord en PSV stond voordat een paar maanden later overmars er achteraan ging.
    Das gewoon een feit.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20584
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:07
    Het is ook een feit... dat wanneer er spelers bij een club op de radar staat... een paar maanden later ook opeens bij Brands op de radar kan staan....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:08
    Zou kunnen maar dat neemt nog steeds niet weg dat ik gelijk heb
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20584
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:10
    Ook al heb je gelijk.... wat maakt het uit dat ie eerst daar op de radar stond...?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:17
    Niks wat mij betreft maar veel voor anderen als je de reacties er op ziet
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20584
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:24
    Schrijf de 3 punten voor Ajax maar vast bij zondag... wij hebben Blom als scheidsrechter..... jullie krijgen Higler..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:36
    Haha de KNVB legt het er wel heel erg dik op. ....
    Vind ik leuk
    pim4ever +967
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:16
    En wat dan nog, lekker belangrijk..
    Vind ik leuk
    Degraaf +15496
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:06
    De waarheid is dat Nico gewoon in Amsterdam voetbalt, niks meer, niks minder ;-)
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:44
    Klopt , is het ook de waarheid dat jullie ook met Nico nog steeds 2e staan?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2361
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:12
    Nice staat geen 2de
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
    Bullshit jochie bullshit net zoals jullie PSV miljonairs verhalen is het bullshit
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
    Kijk ff naar mijn reactie hierboven. En als je wil kan ik je nog meer links sturen over het feit dat in juli augustus vorig jaar al in verband gebracht werd met Feijenoord en PSV .

    Trouwens zoek het zelf maar ff op zo moeilijk is het niet.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:11
    Je hebt gelijk stratum dat had ik ook gelezen tijdje terug hij werd zelfs aangeboden bij feyenoord!! Waarom ze dat niet hebben toegehapt is mij ook een raadsel.
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:28
    Zou je hem graag gewild hebben dan?

    Tja. Hij speelt bij ons. Misschien lag het wel aan hem en wachtte hij op een echt mooie club...;-)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
    Hahah ajacied met rare naam meestertechnicuwrsidescocus Dus jij Geilt op cocu:)
    Vind ik leuk
    Degraaf +15496
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:17
    Jij kennelijk op Stratum, leuk setje zijn jullie ;-)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:22
    Hahaah en jij op meestertechnicuwrsidescocus leuk setje zijn jullie ;) zet je ajaxbril maar af!!
    Vind ik leuk
    Degraaf +15496
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
    En jij moet niet na-apen kleutertje.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:53
    Oooo meneertje is op zijn pik getrapt.

    Lol
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1228
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
    Ja je mag niks over dat kut Ajax zeggen hoor pasop
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
    Feyenoord nog gevoetbald het weekend?
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:45
    Ajax nog een prijsje gepakt afgelopen 3 jaar ??
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:01
    Nee Ajax viert geen 2e plek. Schijnen ze bij sommige clubjes wel te doen.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:54
    ja wel en verloren, it's all in the game.... ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:47
    correctie: jouw waarheid...

    Mijn waarheid: als hij naar Feyenoord of PSV had gewild, dan was hij wel gegaan. Hij wou heel graag naar Ajax, zoals zoveel spelers die Overmars haalt. Of zijn die ook eerst bekeken door PSV en Feyenoord?

    Vind ik leuk
    Iggy +3207
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
    Funclelwurst is nieuw hier, maar slaat de spijker op z'n kop.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    woensdag 14 februari 2018 om 00:43
    Haha " nieuw"
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11998
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
    Behalve onder een brug leeft hij blijkbaar ook in het kantoor van marc.
    Vind ik leuk
    Emnu +1894
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:54
    Breaking news:
    Een Argentijnse linksback, door Ajax aangekocht, stond ook op de scoutingslijst van Feyenoord en PSV.
    Een combinatie van doortastend handelen en financiele middelen, geeft de twee anderen het nakijken.

    Als je dit als verstorend ervaart, raad ik je aan je huisarts te vragen je dosis xanax te verhogen.
    Of er aan te wennen, want dit zal,steeds vaker voorkomen, gezien de financiele voorsprong en de -eindelijk- open knip.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
    @emnu
    Dus dan had stratum toch gelijk?
    Dat Ajax meer geld heeft en dus doortastender kan handelen is weer een andere bijeenkomst.
    Wat dat betreft heeft Ajax een ruime voorsprong op zijn concurent(en) in Nederland en moeten Feyenoord en PSV proberen in het geheim te handelen ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
    Ik heb altijd gelijk alleen vinden sommige dan weer dat ik gek ben....
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:54
    Niet toen je zei dat ik op dat linkje kon klikken, daarmee heb je je ongelijk al bewezen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:01
    Pffffff doe er iets leuks mee
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:03
    Dankuwel dat ik er iets mee leuks mag doen.
    Hierbij streep Ik de "altijd" van jouw zin weg.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:04
    Prima , streep ik toubo wedo weg
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:06
    Dat mag ook, weet dan niet wat het doel daarvan is.
    Want ik heb niks geclaimed met mijn naam.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Emnu +1894
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:16
    Gelijk hebben en t op pathetische waarde halen zit analytisch geen verschil in.

    Moreel des te meer :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
    Niet erg bepaald Breaking nieuws: een speler genaamd Hirving Lozano is niet door Ajax maar door PSV gehaald! Dit hebben ze kunnen doen ondanks de mindere financiele middelen dus juich nog maar niet te vroeg!
    Vind ik leuk
    Degraaf +15496
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
    Dat waren jullie laatste centen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
    Nee want na lozano kwam nog romero 10.5 miljoen ;).
    Vind ik leuk
    Degraaf +15496
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:50
    Die is van de gemeente ;-)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:56
    Hahah leuk heel origineel hoevaak hebben we dat alweer gelezen niks nieuws dus niet na-apen peutertje ;).
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:20
    Ach, flauw? Misschien wel ja...

    Beetje in de orde van zoveel punten voorsprong en beplakte bussen vind ik...
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:47
    Gemeente van ons steunt psv , gemeente van jullie steunt die rare boot haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:17
    Ach bij ons zetten we ze in ieder geval op de boot, bij jullie lopen ze nog gewoon los
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:34
    Ben blij dat jij lekker in leer pakje op de boot zit e
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:35
    Haaa haaaa haaas mooi gevonden
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:36
    Je gaat toch niet je zelf na uitkering trekker
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:33
    Lozano 40% eigendom van psv idd heel goed gedaan.

    Romero op de pot gehaald van volgend seizoen idd heel goed bezig. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:25
    1 woord: kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:21
    Haha, ja: kampioenschap van de armoede dus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:51
    Liever kampioenschap van de armoede.
    Dan al jaren het rijkste zijn en gewoon geen kampioen worden.
    Ik bedoel, in welke competitie is dat nu nog mogelijk?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 18:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
    Ja natuurlijk... net als bij lozano was brands eerder haha hoorde dat hij ook Messi en Ronaldo had gescout. Waren alleen geen betere opties Hahaha


    Jullie psvers lijken steeds meer op een slechte karikatuur
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1958
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
    Als dat zo is hebben ze in Rotterdam en Eindhoven wel behoorlijk zitten slapen ;)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
    Nee, ze konden niet tegen het geld van Ajax op.
    Logisch toch?
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1958
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
    Nounou, 4 miljoentjes. Is het zo karig momenteel? PSV had wel 10 miljoen over voor een extra aanvaller?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
    Oh zou best kunnen.
    Weet ik niet.
    Ik bemoei me niet met PSV
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1958
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:01
    Fair enough ;) kan me van Feyenoord nog wel voorstellen dat je geen extra geld gaat uitgeven als je Haps en Malacia al hebt rondlopen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:11
    Euh........sorry......ook Feyenoord doet me niet veel.
    Let wel: In de europa cup ben ik voor Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Vitesse en alle Nederlandse clubs.
    Maar in Nederland ben ik voor geen van die clubs.
    De één heeft natuurlijk wel meer sympathie dan de ander. ;-)
    Ik ben een tukker :-p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:56
    Als Ajax hem daarna nog gevolgd heeft is het hun eigen schuld toch. Wie het eerst komt wie het eerst maalt
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
    Dat zeg ik toch ook niet . Ik zeg alleen dat ie in juli augustus vorig jaar al op de lijstjes van Feijenoord PSV en nog een paar andere clubs stond
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:45
    Hebben jullie al een links back?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:58
    Goed beargumenteerde en met feiten onderbouwde reactie
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
    Je bedoeld die linksback die beter is dan Nico? Weet jij wie die is?
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:36
    Blijkt achteraf viergever te zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:20
    Nee hij durft niet uit het vliegtuig te komen
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:10
    Dat klopt. Die konden hem niet betalen. Wat op zich raar is want die gozer heeft maar 4 mln gekost. Maar Ajax en PSV zitten vaak in dezelfde vijver te vissen, wie hem nou precies eerder op de radar heeft is voor ons niet te achterhalen. Ligt er ook aan wat er naar de pers wordt doorgelekt.
    Ajax dacht hem in de zomer niet nodig te hebben omdat er op dat moment 4 potentiele linksbacks in de selectie rondliepen. Sinkgraven, Wober, Viergever en topper Dijks! Inschattingsfoutje zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Bertus +4503
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
    Klopt misschien wel Stratum maar als onze vriends Brands wat doortastender had gehandeld dan speelde hij misschien nu wel bij PSV.
    Is namelijk een goeie speler die ik er graag bij gehad zou hebben.
    Was gewoon betaalbaar voor PSV dus heeft Brands zitten slapen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:03
    Klopt maar dat is mijn punt hier ook niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
    En Brands had een veel betere optie dan Tagliafico al zo goed als binnen, toen dat niet door ging was het ineens dat hij het groepsproces niet wilde verstoren.... ok next..

    Ik dacht trouwens dat onder andere jij het altijd maar sneu vond dat Ajacieden op PSV topics gingen reageren?

    Of dacht je dat Tagliafico bij psv speelt?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8279
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:43
    Marc geeft alles aan ten Hag wat zijn hartje begeert, net zo lang totdat Ajax Kampioen wordt, koste wat het kost.
    Wat Keizer kansloos maakte krijgt ten Hag kado; de macht van Overmars.
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:04
    Kan me een interview herinneren met Keizer in de voorbereiding waarin hij aangaf dat hij geen versterkingen meer nodig achtte. Hij had Dijks terug gehaald om de weken dat Sinkgraven geblesseerd was door te komen. Viergever zou dan de 1e linksback zijn, wat opzich niet heel raar was. Daarna raakte Sinkgraven, Viergever en Wober geblesseerd.
    Ik denk niet dat Overmars bewust gewacht heeft met het aantrekken van Tagliafico.
    Vind ik leuk
    Mari +6570
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
    Wanneer vroeg Keizer om een linksback? Toen de competitie al begonnen was. Hij wist natuurlijk niet dat er in de selectie geen (echte) linksback zat.
    Dat probleem heb je altijd als je trainers van veraf haalt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:46
    Daar vroeg hij wel op tijd om. Plus een centale verdediger en aanvaller op linksarechts.
    Hij kreeg alleen wober en die jonge rechtsback die bij jong ajax speelt.
    Johnsen is ook voor jong gehaald.
    Keizer wilde mannen die er gelijk stonden.
    En dan de pech dat Sinkgraven en viergever uitvallen en later Wobsr. Heb je niks meer op links.
    Keizer experimenteert met Frenkie achterin.
    Dat neemt ten Hag over. Maar spel onder ten Hag word niet beter op. En die heeft toch bredere keuze... en hij had gewoon van utrecht moeten winnen.
    Met aanstelling van ten hag denk ik dat ajax psv kampioen heeft gemaakt.

    En raakt ajax nog verder op dan is het ook einde ten Hag.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:22
    Maar wat als Ajax een punt of vier inloopt op PSV?
    Heeft Ten Hag dan nog steeds PSV kampuioen gemaakt?
    By the way Keizer verloor thuis van Utrecht en Ten Hag speelt er uit gelijk.
    Wie heeft dan een betere prestatie geleverd?
    Niet dat ik Ten Hag nu wil ophemelen maar jij gebruikt nonargumenten waar ik dus weer tegenargumenten tegenaangooi.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14608
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
    Onder Ten Hag is Ajax echt niet beter gaan spelen, en dat met een fatsoenlijke linksback, ten opzichte met toen onder Keizer, die het zelfs moest doen met Mitchelleke.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
    Maar onder Ten Hag hebben ze wel van Twente gewonnen ;-)
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14608
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
    'T is maar net waar je tevreden mee bent. Uit statistieken bleek dat Keizer het niet eens slechter deed dan Bosz, op Europees voetbal na.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +95
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:28
    Laatste 5 thuiswedstrijden 13 punten zonder ten hag
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:13
    Kan Ten Hag toch nog 2 punten boven komen ;-)


    Jongens, ik ben maar aan het ouwehoeren.......:-()
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1557
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:51
    Keizer ontslaan was de manier om Bergkamp en consorten te lozen..helaas is politiek gekonkel binnen ons aller Ajax de olie waar de motor op draait.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:54
    Onzin verhaal. Hij wil Ten Hag en dat moet hij wel.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:58
    Geef ze even de tijd (Ten Hag).
    Vind ik leuk
    hoebie60 +95
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:27
    Wat maakt het uit of het eerst feyenoord of psv werd het is ajax geworden puur omdat zij het konden betalen
    Vind ik leuk
    TenHagOut# +137
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:51
    Ach donder toch op Overmars incapabele nietsnut. Verkeerde trainers aanstellen en versterkingen halen terwijl het al lang te laat is. Je had Ten Hag nooit moeten aanstellen en Keizer laten staan. En die zogenaamde versterkingen is pure kapitaalsvernietiging. Je had een spits moeten halen druiloor! Nu is halverwege het seizoen en we zijn er geen kloot mee opgeschoten! Seizoen afmaken en damage control beperken en eind van het seizoen en Overmars en Ten Hag de laan uitsturen en tijd voor een nieuwe staf en een frisse wind. Mede door dit geklooi met het bestuur zijn we als een baksteen opzij gezet. Wat kan ik hier boos om worden!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:41
    jij bent vgm met geen een trainer tevreden he TenHagOut#
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
    Overmars... ik heb meer genoten van ajax tegen az en psv dan de laatste wedstrijden van ajax tegen utrecht roda en nac.
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:36
    Ik genoot niet echt van de bloopers tegen ADO, Twente, Utrecht, Heracles en Vitesse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 28 april 2018 om 05:02
    Ten Hag doet het minder goed dan Keizer
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    zondag 29 april 2018 om 12:17
    Onvergelijkbaar denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 29 april 2018 om 12:23
    Waarom?keizer had een beroerde voorbereiding. En ten Hag kreeg beter materiaal en heeft minder punten gehaald. Zijn feiten. Keizer moest doen zonder linksback en de jong als verdediger
    Vind ik leuk
    Jozef +34443
    zondag 29 april 2018 om 12:33
    Ten Hag kon niet op dezelfde manier voorbereiden en de boel naar zijn hand zetten. De plaatsen waar punten werden verloren waren logischer trouwens. Thuis van Vitesse en Utrecht verliezen is sowieso killing voor het vertrouwen.
    Maar het viel me ook niet mee, het moet beter, laat ik daar duidelijk over zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26708
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:49
    Het ontslag van keizer blijft een triest verhaal...
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:49
    Nee marc, je hebt keizer gewoon kapot laten vallen...
    Daarnaast vind ik ajax per week slechter spelen, is er nog niets van ten hag zichtbaar.
    Vind ik leuk
    allround +1559
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:22
    Tuurlijk marcie, lekker volle kracht vooruit gaan en zodoende zo snel mogelijk jouw shit achter je laten.
    Vind ik leuk
    14forever +8372
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:56
    Dan ben je waarschijnlijk een van de weinige die tevreden is
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:40
    hadden gewoon keizer moeten houden, ging net lekker voor die werd ontslagen
    Vind ik leuk
    onbemind +194
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:01
    Ach, zowel Keizer als ten Hag zijn niet geschikt voor Ajax !!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19386
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:46
    Komen ook weer paddestoelen uit de grond
    Vind ik leuk