Overmars geeft Ten Hag wat Keizer niet kreeg: 'Laat op de radar gekomen'

Overmars geeft Ten Hag wat Keizer niet kreeg: 'Laat op de radar gekomen'

dinsdag 13 februari 2018 om 10:36

Directeur spelersbeleid van Ajax Marc Overmars legt in De Telegraaf uit waarom de wens van Marcel Keizer om een linksback aan te trekken niet werd ingewilligd, terwijl Erik ten Hag na diens aanstelling direct Nico Tagliafico in zijn selectie kreeg.

"Nicolas Tagliafico is pas laat bij ons op de radar gekomen en moest eerst intensief worden gevolgd. Daardoor was zijn komst pas in de winterstop mogelijk", ontkent Overmars dat er opzet in het spel was. De directeur is wel blij met de Argentijn. "Hij doet het meer dan naar behoren."

Overmars wil niet meer ingaan op het ontslag van Keizer. "We hebben met z’n allen afgesproken om nu volle kracht vooruit te gaan. Het is zaak om het PSV nog lastig te maken. En daar is alle energie voor nodig. Erik ten Hag en Alfred Schreuder zijn nu vijf wedstrijden bezig. En daar ben ik tevreden over."

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 10:39
Kwa spel ben ik nog verre van tevreden Marc...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
Het is iig niet beter geworden tov de laatste maand van Keizer. Vooral de geringe inbreng van Neres en Kluivert, die in het laatste deel van Keizer schitterden, valt mij op.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
Eens. Heel opmerkelijk. Alhoewel ook wel logisch, gezien ze minder ruimte hebben om de actie te maken. Vleugelverdedigers staan dichter op hun dus tsja...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:27
Vooral het feit dat Ten Hag zijn spelers lijkt vol te proppen met opdrachten lijkt mij niet fijn voor buitenspelers
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:28
Heb je een zéér goed punt. Dit speelt absoluut mee. Je moet buitenspelers vrij laten.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2051
dinsdag 13 februari 2018 om 10:59
Qua spel is het alleen maar achteruit gegaan.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:40
Dat heeft mede te maken met de fysieke gesteldheid van de spelers. Ten Hag heeft een bepaalde speelstijl en strategie voor ogen en daarvoor zal de selectie een stuk fitter moeten zijn
Vind ik leuk
redknap +796
dinsdag 13 februari 2018 om 13:30
Duitse speelstijl
Vind ik leuk
rpaulp50 +4491
dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
Onder Keizer mankeerde er niets aan de fysieke gesteldheid, gewoon een leugen van ten Hag, een excuus op de voorhand, vreselijk laf.
"Vraag maar" aan PSV en Feyenoord hoe "slecht" het was gesteld met de conditie van Ajax.......als dat zo zou zijn geweest komt dat tot uiting in dat soort wedstrijden.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
Precies. Ik erger me kapot aan dat soort leugens.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
Nou, geef mij maar speelwijze van Peter Bosz. Cruijffiaans.
Vind ik leuk
rpaulp50 +4491
dinsdag 13 februari 2018 om 20:56
Jammer dat Bosz nu net niet over de voetbal intelligentie van Cruijff beschikt.
Zou hij dat wel bezitten, was het een top trainer.
Bijvoorbeeld: 90 minuten af jagen is niet mogelijk fysiek, dat deed Johan en z'n elftal ook niet, maar Bosz schiet wat door
en denkt te dogmatisch, zwart / wit, doodzonde, want hij kan een ploeg naar z'n hand zetten en dat is niet iedere Trainer gegeven.......
Had, na Ajax, "een tweede kans van zijn leven" in Duitsland, maar door zijn doorgeschoten geloof in z'n eigen voetbal religie hopeloos mislukt.
Maw; hij had Cruijff beter moeten vertalen op het veld, nogmaals, doodzonde; maar Bosz is zelf zijn ergste vijand.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:58
Eens. Maar ik zeg het ook omdat ik toen bij Bosz zo blij was dat er éindelijk iemand na vele jaren bij Ajax ‘voetballend dacht’ i.p.v. ‘niet-vietballlend’.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:53
Qua resultaat niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:29
Misschien verwachten wij met zn allen wel teveel. Qua spel is dit het en beter wordt het voorlopig niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
Maar het is nog slechter dan onder Keizer.... dat is wel heel erg
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:54
Echt niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:55
Nou echt wel
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:57
Heb jij rare wissels gezien? Hahaha sorry wacht maar even af. Na 3 maanden mag je oordelen ... exact zoveel tijd zoals Pipo keizer heeft gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:28
Ik heb het niet over wissels maar het veldspel....

Ik gun hem de tijd nog wel maar het veldspel is echt nog slechter dan onder Keizer hoor
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
Absoluut niet waar... ook niet echt veel beter. Maar slechter is het zeker niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:45
Geef liever argumenten . Wellus nietus spelletje heb ik niks mee. En Jack Daniël ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:40
Nou, is er in ieder geval nog iemand tevreden in amsterdam.....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:40
Ik ben ook erg gecharmeerd van Tagliattelli of hoe je het ook schrijft.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:03
Beetje in de war met pasta?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
z'n naam wordt in het artikel genoemd
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
Dat was ook de grap..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:13
Ik verwacht beter van HansKlok!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:05
leuk, Hans Klokkenspel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:16
copy-paste
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
Tagliafico heet de beste man, maar de beste kan zelfs een foutje maken. Tagliafico heeft én klasse én de over-mijn-lijk-mentaliteit. Dat laatste missen we hier vaak.
Ow ja, nu zie ik het van de grap, hehe.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 10:41
Pas nadat bekend werd dat ie bij Feijenoord en PSV op de radar stond is Marc achter zijn bureautje vandaan geklommen in deze.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:44
Wat ben jij een zielig figuur.
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 10:48
Mag je vinden maar je gaat dan ff eraan voorbij dat het wel de waarheid is
Vind ik leuk
alffie +942
dinsdag 13 februari 2018 om 10:53
De waarheid? Lachen man
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:05
Feijenoord Anderlecht en storting gijon waren in juli 2017 al gelinkt aan deze speler https://www.ole.com.ar/independiente/tagliafico-independiete-sevilla_0_1842415857.html
Direct daarna werd ie ook met PSV in verband gebracht
Vind ik leuk
pico323 +4148
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
loop toch niet altijd te stoken stratum. Op elk ajax bericht moet jij weer scoren. Begint gewoon zielig te worden.
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Je kan ook zeggen : ja stratum je hebt gelijk
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:11
Nee want dat heb je niet, dus hoeven wij dat ook niet te zeggen.

:)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:12]
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
Klik ff op dat linkje wat ik hierboven gepost heb . Let daarbij ook ff op de datum van het bericht .
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:41
Ik kan niet op dat linkje klikken

dus je hebt geen gelijk.
Weet ook daarbij niet wat "dinsdag 13 februari 2018 om 11:05" ermee te maken heeft.

Tenzij dat de tijd is dat je je ongelijk wilt aanduiden door een niet-klikbaar linkje te plaatsen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:56
Check dan op zijn minst zijn bron.
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 12:00
Laat maar , zulk laag iq is voor mij zelfs geen eer te behalen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:10
Dus ik ben te dupe van jouw commando?

Je kan ook zeggen : ja Toubo je hebt gelijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:30]
Vind ik leuk
cj_fey +2824
dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
Idd Straat, soms is het verstandiger te zwijgen. Overigens is het maar goed dat "eigen-namen" niet wijzigen in een andere taal. Anders had ik nooit gevonden waar het stond :|
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:34
Je hebt het nog wel geprobeerd.. het houdt een keer op!
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 12:01
kopiëren en plakken Is moeilijk tegenwoordig;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:15
ligt eraan, als iemand dat aan jou vraagt, kun je het doen/proberen, en als iemand dat niet vraagt doe je dat niet.

Ik bedoel als iemand A vraagt wilt hij A en geen B :)

Dat is gewoon common sense :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:26
Over common sense praten...
Common sense is dat wanneer iemand vraagt op een link te klikken maar dit niet blijkt te werken.

Jij vervolgens even copy paste in je adresbalk, niet 10 berichten aan vuil maken dat de link niet werkt en degene daarom geen gelijk heeft.

Dat is beargumenteren als een drol en bovendien een drogreden. Zou het even opzoeken als ik jou was, heb geen linkje voor je want anders ga je daarover zeveren.

Gewoon zelf googlen, als je daartoe in staat bent.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:32
Sho dies prikkelbaar.

Scherpte is een gift zeggen ze, nou snap ik waarom.
Ik krijg regen en hagel ervoor terug.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 14:35]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
En lekker niet erop ingaan maar er langs lullen. Had er nooit aan moeten beginnen.

Je bent kansloos, succes verder met je domme gelul!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:47
Ik ben kansloos?
Welke kansen heb ik hier dan geprobeerd te benutten als ik u vragen mag?

En als je over externe kansen wilt praten, nam ik 'n kans om ooit voor mijn rijbewijs te gaan en die heb ik toen gehaald.

Dus wees wat specifieker met kansen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:56
De kans om inhoudelijk in te gaan op mijn eerste post.

Volwassen gedrag.

Mogelijkheid tot het in 1 x correct typen van een reactie.

Al 3 kansen die je hier volledig mist.

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:13
Oh maar dat zijn ongeldige kansen want niemand is perfect,
Dus daar sloeg je net al een plank mis

Nou durf ik te wedden dat ik veel jonger ben dan u, en hou ik van leven,dat is beter dan een chagrijn persoon die achter het scherm zit te mopperen, dat is 2.
en ten 3e ik hoef niet inhoudelijk op iets te gaan als de schrijver al de plank missloeg bij zijn eerste toelichting.

Hier heb je je antwoordt in een andere volgorde :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 15:19]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:27
Idd, jij bent verre van perfect.

Hoop dat je vele malen jonger bent dan ik, je hebt namelijk nog veel te leren.

Ik sla de plank mis, ten eerste typ ik mijn reacties in eenmaal goed.

Ten tweede: chagrijn persoon, antwoordt en hou ik van leven.

Chagerijnig persoon die moppert is een pleonasme, weer een plankje mis. Weer geen linkje voor je maar gewoon googlen.

Blijf maar volhouden dat iedereen de planken mist en jij ze volledig raakt. Hoop van harte dat je het blijft geloven, je gaat het ver schoppen met zo'n houding. Wens je er veel succes mee en blijf vooral in jezelf geloven.






Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:42
Je hebt de plank niet eens geraakt, maar de muur stukgemaakt.
Antwoord levert....
Regen, nog meer Hagel en zelfs sneeuw op.
Mooi weer moet nog komen.
Maar waneer dat komt dat weet niemand.

Koffie? :)
Of ben je d'r nog niet uit Opa Bumwhooper.?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 17:56]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:51
Gaat-ie weer haha je hebt alleen jezelf ermee bumwhooper hij heeft gewoon lol.
Je zit alleen maar je voet te stoten, en tevens heeft hij op basis van zijn simpele argument wel gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:23
Omdat jij er niet op kan klikken is het niet waar.. lekker simplistisch..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:26
Als hij zegt dat ik op het linkje kan klikken, en ik probeer er op te klikken maar dat kan niet, is het dan waar wat hij zei?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
Als je het zo stelt zo als jij het schreef:

"Ik kan niet op dat linkje klikken

dus je hebt geen gelijk."

dan wil jij zeggen dat het niet waar is.. kan er niks anders van maken..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:41
....Weet niet waarom je dat herhaalde maar, je hoeft ook niets anders ervan op te maken.
Ik zie de ingewikkeldheid hier echt niet in.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:43
We snappen dat je niet heel slim bent maar kom op , kopiëren plakken moet te doen zijn knul ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:47
Als je slimheid door elkaar haal met luisteren naar iemand.
Vind ik dat zeer spijtig.

Maarja een mooie wedstrijd van PSV moet toch ook kunnen toch??
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:53]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:53
Mooie wedstrijden in de eredivisie is er niet meer bij :) kampioen worden wel .
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:00
Na 3 jaar gaf ajax en feyenoord jullie inderdaad weer eens de ruimte.
Geniet er nog maar van.
Komende seizoenen is het toekijken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:36
Heb ik vaker gehoord hahah
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:12
En ook vaker meegemaakt.
Vind ik leuk
13 +5671
dinsdag 13 februari 2018 om 13:02
Kwestie vd link kopiëren en in een nieuw window plakken en openen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:03]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:05
Kwestie van luisteren naar stipte actuele onderwerp gerelateerde commando's :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:08]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
Wij kunnen er ook niks aan doen dat jullie het geld niet hebben om toe te slaan....
Vind ik leuk
cj_fey +2824
dinsdag 13 februari 2018 om 12:52
Dat klopt, en dat is ook gelijk het enige waar ik richting Ajax jaloers op ben ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:41
Je moet ook nergens jaloers op zijn vind ik. Je moet trots zijn op wat je wel hebt en wel kan. Simpel zat.
Vind ik leuk
cj_fey +2824
dinsdag 13 februari 2018 om 13:48
mwah, je mag best af en toe jaloers zijn op, als je hoe dan ook maar trots blijft ;)

Financieel doen ze het gewoon goed en slim in Amsterdam
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:54
Fijn dat een feyenoorder dat zo kan toegeven, andersom hebben jullie ook dingen goed gedaan hoor. Zo jammer dat die psv supporters alleen maar over zichzelf willen praten, wat ze allemaal zo goed doen.
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 12:48
Mooi linkje, stratum.

Was ie te duur voor jullie, of had hij helemaal geen zin om voor een andere club te kiezen?
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 12:57
Geen idee waarom ie niet naar Feijenoord of PSV gegaan is maar feit blijft dat ie in juli augustus al op de lijstjes stond en dat is wat ik vertel in mijn eerste post op dit topic . Dat er zoveel van in de vlekken schieten kan ik ook niks aan doen
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 12:59
Maar dat is toch helemaal geen nieuws? Dit was toch al lang en breed bekend?

Ik begrijp trouwens heel erg goed waarom hij niet naar Feyenoord of PSV ging.

Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:00
Ik ook hij heeft namelijk geen enkele titelaspiraties hoorde ik
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:00]
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:25
Deze is matig hoor.

Je bent niet erg op dreef vandaag.
Vind ik leuk
cj_fey +2824
dinsdag 13 februari 2018 om 13:50
Blijft wel lachen natuurlijk op VP....
Niet kunnen relativeren is zo jammer voor sommigen :)

(en leuk als je weet hoe je dat kunt gebruiken)
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:52
Ik weet er wel raad mee......
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:41
Ooh hij heeft zeker wel gelijk , maar dit is niks nieuws tog ?? Dit is de werkwijze van marcie en Ajax
Vind ik leuk
Degraaf +11837
dinsdag 13 februari 2018 om 11:16
Dus PSV deed wat Ajax heeft gedaan, na Feyenoord pas belangstelling getoond?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
En jij kan ook zeggen: je hebt gelijk, ik stook omdat ik dan duimpjes krijg van psvers want mijn levensdoel is de miljoen duimpjes halen op vp
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 12:58
Nondeju dat hele duimpjes gebeuren is voor sommige wel een issue.... Zal ik aan vp vragen of ik ze aan jullie uit mag delen? Als je daar gelukkig van word doe ik het maar wat graag.
Vind ik leuk
LarsNL16 +2193
dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
Dus omdat Feyenoord, Gijon en Anderlecht hem aan het volgen waren, kwam Brands ook achter zijn bureau vandaan om hem te bekijken?
Vind ik leuk
Jens1999 +12004
dinsdag 13 februari 2018 om 12:39
Wat maakt het verder uit..... Feyenoord haalde Haps..... PSV kan hem wel op de radar hebben gehad... wanneer je het niet kan betalen heb je er niks aan om een speler in de gaten te houden.... Ajax hapte wel toe omdat die het wel zonder problemen konden betalen... maar vertel eens bij wie stond ie het eerst op de radar.... bij Feyenoord PSV Gijon....? ..... was Brandsje de eerst of kwam die hem op het spoor nadat ie bij andere op de radar stond....?
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 12:45
Geen idee daar gaat het hier ook niet om . Feit is gewoon dat hij op de lijstjes van Feijenoord en PSV stond voordat een paar maanden later overmars er achteraan ging.
Das gewoon een feit.
Vind ik leuk
Jens1999 +12004
dinsdag 13 februari 2018 om 13:07
Het is ook een feit... dat wanneer er spelers bij een club op de radar staat... een paar maanden later ook opeens bij Brands op de radar kan staan....
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:08
Zou kunnen maar dat neemt nog steeds niet weg dat ik gelijk heb
Vind ik leuk
Jens1999 +12004
dinsdag 13 februari 2018 om 13:10
Ook al heb je gelijk.... wat maakt het uit dat ie eerst daar op de radar stond...?
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:17
Niks wat mij betreft maar veel voor anderen als je de reacties er op ziet
Vind ik leuk
Jens1999 +12004
dinsdag 13 februari 2018 om 13:24
Schrijf de 3 punten voor Ajax maar vast bij zondag... wij hebben Blom als scheidsrechter..... jullie krijgen Higler..
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:36
Haha de KNVB legt het er wel heel erg dik op. ....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:16
En wat dan nog, lekker belangrijk..
Vind ik leuk
Degraaf +11837
dinsdag 13 februari 2018 om 12:06
De waarheid is dat Nico gewoon in Amsterdam voetbalt, niks meer, niks minder ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:44
Klopt , is het ook de waarheid dat jullie ook met Nico nog steeds 2e staan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:35]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:12
Nice staat geen 2de
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Bullshit jochie bullshit net zoals jullie PSV miljonairs verhalen is het bullshit
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
Kijk ff naar mijn reactie hierboven. En als je wil kan ik je nog meer links sturen over het feit dat in juli augustus vorig jaar al in verband gebracht werd met Feijenoord en PSV .

Trouwens zoek het zelf maar ff op zo moeilijk is het niet.
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:11
Je hebt gelijk stratum dat had ik ook gelezen tijdje terug hij werd zelfs aangeboden bij feyenoord!! Waarom ze dat niet hebben toegehapt is mij ook een raadsel.
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:28
Zou je hem graag gewild hebben dan?

Tja. Hij speelt bij ons. Misschien lag het wel aan hem en wachtte hij op een echt mooie club...;-)
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
Hahah ajacied met rare naam meestertechnicuwrsidescocus Dus jij Geilt op cocu:)
Vind ik leuk
Degraaf +11837
dinsdag 13 februari 2018 om 11:17
Jij kennelijk op Stratum, leuk setje zijn jullie ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:22
Hahaah en jij op meestertechnicuwrsidescocus leuk setje zijn jullie ;) zet je ajaxbril maar af!!
Vind ik leuk
Degraaf +11837
dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
En jij moet niet na-apen kleutertje.
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:53
Oooo meneertje is op zijn pik getrapt.

Lol
Vind ik leuk
Hansdeg +785
dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
Ja je mag niks over dat kut Ajax zeggen hoor pasop
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
Feyenoord nog gevoetbald het weekend?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:45
Ajax nog een prijsje gepakt afgelopen 3 jaar ??
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:01
Nee Ajax viert geen 2e plek. Schijnen ze bij sommige clubjes wel te doen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:21
Als Ajax het iets beter had gedaan, afgelopen jaren in de voorronde CL, dan had die 2e plaats nog wel een reden tot feest geweest.. Dan had die plek ook gewoon, CL spelen betekend
Vind ik leuk
cj_fey +2824
dinsdag 13 februari 2018 om 12:54
ja wel en verloren, it's all in the game.... ;)
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 12:47
correctie: jouw waarheid...

Mijn waarheid: als hij naar Feyenoord of PSV had gewild, dan was hij wel gegaan. Hij wou heel graag naar Ajax, zoals zoveel spelers die Overmars haalt. Of zijn die ook eerst bekeken door PSV en Feyenoord?

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:23
Tuurlijk willen die spelers graag naar Ajax, zijn allemaal B talenten, die verder voor geen andere competitie intressant zijn.

Ajax en aankopen dat gaat al 50 jaar fout.
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:30
Ja, Sanchez was wel het toppunt hoor.

Hoe voelt dat nou als zelfs B-talenten niet naar jullie willen?
Vind ik leuk
Iggy +2268
dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
Funclelwurst is nieuw hier, maar slaat de spijker op z'n kop.
Vind ik leuk
stratumseind +101676
woensdag 14 februari 2018 om 00:43
Haha " nieuw"
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
Behalve onder een brug leeft hij blijkbaar ook in het kantoor van marc.
Vind ik leuk
Emnu +1061
dinsdag 13 februari 2018 om 10:54
Breaking news:
Een Argentijnse linksback, door Ajax aangekocht, stond ook op de scoutingslijst van Feyenoord en PSV.
Een combinatie van doortastend handelen en financiele middelen, geeft de twee anderen het nakijken.

Als je dit als verstorend ervaart, raad ik je aan je huisarts te vragen je dosis xanax te verhogen.
Of er aan te wennen, want dit zal,steeds vaker voorkomen, gezien de financiele voorsprong en de -eindelijk- open knip.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:55]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
@emnu
Dus dan had stratum toch gelijk?
Dat Ajax meer geld heeft en dus doortastender kan handelen is weer een andere bijeenkomst.
Wat dat betreft heeft Ajax een ruime voorsprong op zijn concurent(en) in Nederland en moeten Feyenoord en PSV proberen in het geheim te handelen ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Ik heb altijd gelijk alleen vinden sommige dan weer dat ik gek ben....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:54
Niet toen je zei dat ik op dat linkje kon klikken, daarmee heb je je ongelijk al bewezen.
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:01
Pffffff doe er iets leuks mee
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:03
Dankuwel dat ik er iets mee leuks mag doen.
Hierbij streep Ik de "altijd" van jouw zin weg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 13:04
Prima , streep ik toubo wedo weg
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:06
Dat mag ook, weet dan niet wat het doel daarvan is.
Want ik heb niks geclaimed met mijn naam.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 13:12]
Vind ik leuk
Emnu +1061
dinsdag 13 februari 2018 om 12:16
Gelijk hebben en t op pathetische waarde halen zit analytisch geen verschil in.

Moreel des te meer :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
Niet erg bepaald Breaking nieuws: een speler genaamd Hirving Lozano is niet door Ajax maar door PSV gehaald! Dit hebben ze kunnen doen ondanks de mindere financiele middelen dus juich nog maar niet te vroeg!
Vind ik leuk
Degraaf +11837
dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
Dat waren jullie laatste centen.
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
Nee want na lozano kwam nog romero 10.5 miljoen ;).
Vind ik leuk
Degraaf +11837
dinsdag 13 februari 2018 om 11:50
Die is van de gemeente ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +8779
dinsdag 13 februari 2018 om 11:56
Hahah leuk heel origineel hoevaak hebben we dat alweer gelezen niks nieuws dus niet na-apen peutertje ;).
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:20
Ach, flauw? Misschien wel ja...

Beetje in de orde van zoveel punten voorsprong en beplakte bussen vind ik...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:47
Gemeente van ons steunt psv , gemeente van jullie steunt die rare boot haha
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:17
Ach bij ons zetten we ze in ieder geval op de boot, bij jullie lopen ze nog gewoon los
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:34
Ben blij dat jij lekker in leer pakje op de boot zit e
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:35
Haaa haaaa haaas mooi gevonden
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:36
Je gaat toch niet je zelf na uitkering trekker
Vind ik leuk
alffie +942
dinsdag 13 februari 2018 om 14:33
Lozano 40% eigendom van psv idd heel goed gedaan.

Romero op de pot gehaald van volgend seizoen idd heel goed bezig. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:25
1 woord: kampioenschap.
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:21
Haha, ja: kampioenschap van de armoede dus?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:51
Liever kampioenschap van de armoede.
Dan al jaren het rijkste zijn en gewoon geen kampioen worden.
Ik bedoel, in welke competitie is dat nu nog mogelijk?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 18:52]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Ja natuurlijk... net als bij lozano was brands eerder haha hoorde dat hij ook Messi en Ronaldo had gescout. Waren alleen geen betere opties Hahaha


Jullie psvers lijken steeds meer op een slechte karikatuur
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Als dat zo is hebben ze in Rotterdam en Eindhoven wel behoorlijk zitten slapen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
Nee, ze konden niet tegen het geld van Ajax op.
Logisch toch?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
Nounou, 4 miljoentjes. Is het zo karig momenteel? PSV had wel 10 miljoen over voor een extra aanvaller?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
Oh zou best kunnen.
Weet ik niet.
Ik bemoei me niet met PSV
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:01
Fair enough ;) kan me van Feyenoord nog wel voorstellen dat je geen extra geld gaat uitgeven als je Haps en Malacia al hebt rondlopen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:11
Euh........sorry......ook Feyenoord doet me niet veel.
Let wel: In de europa cup ben ik voor Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Vitesse en alle Nederlandse clubs.
Maar in Nederland ben ik voor geen van die clubs.
De één heeft natuurlijk wel meer sympathie dan de ander. ;-)
Ik ben een tukker :-p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:56
Als Ajax hem daarna nog gevolgd heeft is het hun eigen schuld toch. Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:12
Dat zeg ik toch ook niet . Ik zeg alleen dat ie in juli augustus vorig jaar al op de lijstjes van Feijenoord PSV en nog een paar andere clubs stond
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:45
Hebben jullie al een links back?
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 11:58
Goed beargumenteerde en met feiten onderbouwde reactie
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
Je bedoeld die linksback die beter is dan Nico? Weet jij wie die is?
Vind ik leuk
alffie +942
dinsdag 13 februari 2018 om 14:36
Blijkt achteraf viergever te zijn
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:20
Nee hij durft niet uit het vliegtuig te komen
Vind ik leuk
3Bier +3495
dinsdag 13 februari 2018 om 11:10
Dat klopt. Die konden hem niet betalen. Wat op zich raar is want die gozer heeft maar 4 mln gekost. Maar Ajax en PSV zitten vaak in dezelfde vijver te vissen, wie hem nou precies eerder op de radar heeft is voor ons niet te achterhalen. Ligt er ook aan wat er naar de pers wordt doorgelekt.
Ajax dacht hem in de zomer niet nodig te hebben omdat er op dat moment 4 potentiele linksbacks in de selectie rondliepen. Sinkgraven, Wober, Viergever en topper Dijks! Inschattingsfoutje zullen we maar zeggen.
Vind ik leuk
Bertus +2771
dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
Klopt misschien wel Stratum maar als onze vriends Brands wat doortastender had gehandeld dan speelde hij misschien nu wel bij PSV.
Is namelijk een goeie speler die ik er graag bij gehad zou hebben.
Was gewoon betaalbaar voor PSV dus heeft Brands zitten slapen.
Vind ik leuk
stratumseind +101676
dinsdag 13 februari 2018 om 12:03
Klopt maar dat is mijn punt hier ook niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
En Brands had een veel betere optie dan Tagliafico al zo goed als binnen, toen dat niet door ging was het ineens dat hij het groepsproces niet wilde verstoren.... ok next..

Ik dacht trouwens dat onder andere jij het altijd maar sneu vond dat Ajacieden op PSV topics gingen reageren?

Of dacht je dat Tagliafico bij psv speelt?
Vind ik leuk
rpaulp50 +4491
dinsdag 13 februari 2018 om 10:43
Marc geeft alles aan ten Hag wat zijn hartje begeert, net zo lang totdat Ajax Kampioen wordt, koste wat het kost.
Wat Keizer kansloos maakte krijgt ten Hag kado; de macht van Overmars.
Vind ik leuk
3Bier +3495
dinsdag 13 februari 2018 om 11:04
Kan me een interview herinneren met Keizer in de voorbereiding waarin hij aangaf dat hij geen versterkingen meer nodig achtte. Hij had Dijks terug gehaald om de weken dat Sinkgraven geblesseerd was door te komen. Viergever zou dan de 1e linksback zijn, wat opzich niet heel raar was. Daarna raakte Sinkgraven, Viergever en Wober geblesseerd.
Ik denk niet dat Overmars bewust gewacht heeft met het aantrekken van Tagliafico.
Vind ik leuk
Mari +3341
dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
Wanneer vroeg Keizer om een linksback? Toen de competitie al begonnen was. Hij wist natuurlijk niet dat er in de selectie geen (echte) linksback zat.
Dat probleem heb je altijd als je trainers van veraf haalt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:46
Daar vroeg hij wel op tijd om. Plus een centale verdediger en aanvaller op linksarechts.
Hij kreeg alleen wober en die jonge rechtsback die bij jong ajax speelt.
Johnsen is ook voor jong gehaald.
Keizer wilde mannen die er gelijk stonden.
En dan de pech dat Sinkgraven en viergever uitvallen en later Wobsr. Heb je niks meer op links.
Keizer experimenteert met Frenkie achterin.
Dat neemt ten Hag over. Maar spel onder ten Hag word niet beter op. En die heeft toch bredere keuze... en hij had gewoon van utrecht moeten winnen.
Met aanstelling van ten hag denk ik dat ajax psv kampioen heeft gemaakt.

En raakt ajax nog verder op dan is het ook einde ten Hag.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:22
Maar wat als Ajax een punt of vier inloopt op PSV?
Heeft Ten Hag dan nog steeds PSV kampuioen gemaakt?
By the way Keizer verloor thuis van Utrecht en Ten Hag speelt er uit gelijk.
Wie heeft dan een betere prestatie geleverd?
Niet dat ik Ten Hag nu wil ophemelen maar jij gebruikt nonargumenten waar ik dus weer tegenargumenten tegenaangooi.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
Marc is snel tevreden!!!!
Vind ik leuk
Noudyo. +12402
dinsdag 13 februari 2018 om 10:46
Onder Ten Hag is Ajax echt niet beter gaan spelen, en dat met een fatsoenlijke linksback, ten opzichte met toen onder Keizer, die het zelfs moest doen met Mitchelleke.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Maar onder Ten Hag hebben ze wel van Twente gewonnen ;-)
Vind ik leuk
Noudyo. +12402
dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
'T is maar net waar je tevreden mee bent. Uit statistieken bleek dat Keizer het niet eens slechter deed dan Bosz, op Europees voetbal na.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:28
Laatste 5 thuiswedstrijden 13 punten zonder ten hag
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:13
Kan Ten Hag toch nog 2 punten boven komen ;-)


Jongens, ik ben maar aan het ouwehoeren.......:-()
Vind ik leuk
Breezer4u +1017
dinsdag 13 februari 2018 om 10:51
Keizer ontslaan was de manier om Bergkamp en consorten te lozen..helaas is politiek gekonkel binnen ons aller Ajax de olie waar de motor op draait.
Vind ik leuk
Stoep +1869
dinsdag 13 februari 2018 om 10:54
Onzin verhaal. Hij wil Ten Hag en dat moet hij wel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:58
Geef ze even de tijd (Ten Hag).
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:27
Wat maakt het uit of het eerst feyenoord of psv werd het is ajax geworden puur omdat zij het konden betalen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:51
Ach donder toch op Overmars incapabele nietsnut. Verkeerde trainers aanstellen en versterkingen halen terwijl het al lang te laat is. Je had Ten Hag nooit moeten aanstellen en Keizer laten staan. En die zogenaamde versterkingen is pure kapitaalsvernietiging. Je had een spits moeten halen druiloor! Nu is halverwege het seizoen en we zijn er geen kloot mee opgeschoten! Seizoen afmaken en damage control beperken en eind van het seizoen en Overmars en Ten Hag de laan uitsturen en tijd voor een nieuwe staf en een frisse wind. Mede door dit geklooi met het bestuur zijn we als een baksteen opzij gezet. Wat kan ik hier boos om worden!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:58]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:41
jij bent vgm met geen een trainer tevreden he TenHagOut#
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:01
Veldwijk naar Ajax zo op de foto te zien.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
Overmars... ik heb meer genoten van ajax tegen az en psv dan de laatste wedstrijden van ajax tegen utrecht roda en nac.
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:36
Ik genoot niet echt van de bloopers tegen ADO, Twente, Utrecht, Heracles en Vitesse.
Vind ik leuk
Teo Smith +16382
dinsdag 13 februari 2018 om 12:49
Het ontslag van keizer blijft een triest verhaal...
Vind ik leuk
Mass +2411
dinsdag 13 februari 2018 om 12:49
Nee marc, je hebt keizer gewoon kapot laten vallen...
Daarnaast vind ik ajax per week slechter spelen, is er nog niets van ten hag zichtbaar.
Vind ik leuk
allround +1211
dinsdag 13 februari 2018 om 13:22
Tuurlijk marcie, lekker volle kracht vooruit gaan en zodoende zo snel mogelijk jouw shit achter je laten.
Vind ik leuk
14forever +7323
dinsdag 13 februari 2018 om 13:56
Dan ben je waarschijnlijk een van de weinige die tevreden is
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:40
hadden gewoon keizer moeten houden, ging net lekker voor die werd ontslagen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:01
Ach, zowel Keizer als ten Hag zijn niet geschikt voor Ajax !!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:43
Heel de selectie is niet geschikt voor Ajax, sterker de Arena is niet geschikt voor Ajax, iedereen binnen Ajax is niet geschikt voor Ajax..

Ooit synoniem voor mooi voetbal, mooie spelers, Cruijff, techniek, talenten. uitstraling.
Is niks meer van over..
Vind ik leuk
Jozef +25884
dinsdag 13 februari 2018 om 17:41
Schei toch uit joh.

Weer een prachtige keeper in het doel, de Ligt 18 en groots, Frenkie 20 en geweldig, Justin jong en begeerd, Donny jong en dynamisch en de jeugdige Neres bij vlagen onnavolgbaar. Mooie karakteristiek spelers, talentvol met techniek en uitstraling. Wat mij betreft schiet Schöne gewoon tekort en dit al jaren. Daar moet gewoon een betere staan en dat scheelt een hoop. Als het erop aankomt heeft hij op een foute wijze een grote mond en presteert vervolgens ondermaats.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:46
Komen ook weer paddestoelen uit de grond
Vind ik leuk