'Veel fittere' Clasie twijfelt openlijk over toekomst: Veel te vroeg

'Veel fittere' Clasie twijfelt openlijk over toekomst: "Veel te vroeg"

dinsdag 13 februari 2018 om 12:18

Jordy Clasie is er niet zeker van dat hij ook na dit seizoen voor Club Brugge speelt. De middenvelder wordt gehuurd van Southampton en praat in Sport/Voetbalmagazine over zijn toekomst. 

Clasie heeft het wel naar zijn zin in België. "Ik vind het leuk voetballen hier. Heel veel fysiek wel. In Nederland is het tactisch sterk, met opbouw van achteruit, hier gaat het vaak snel heen en weer, schieten ze de bal naar voor en vliegen ze erachter aan", zegt de oud-Feyenoorder. 

"Een soort passie die me doet denken aan het Championship in Engeland. Sommige teams willen wel echt voetballen, maar vaak is het toch gooien. Wij voetballen goed, vind ik. We spelen aanvallend en zetten snel druk vooruit. Fysiek zijn we top, ik ben véél fitter dan in Engeland, echt waar", stelt Clasie.

Clasie weet echter nog niet of hij bij Club Brugge blijft. "Dat is nu heel moeilijk te zeggen. Veel te vroeg. Ik sta hier nog een paar maanden onder huurcontract en ik ga proberen zoveel mogelijk te spelen en een prijs te winnen. Daarna zien we wel wat er komt."

Poll

Moet Feyenoord nog proberen om Clasie terug te halen?

(653 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 12:24
Misschien krijgt hij wel een kans bij Southampton. Speelt op dit moment erg goed.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:37
Misschien is dit wel gewoon zijn niveau?
Hij heeft z'n kans gehad, waarom denken zoveel spelers dat hij beter is dan dat die werkelijk is?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:42
Vind je? Sinds hij in de basis staat wint club Brugge amper nog wedstrijden.
Vind ik leuk
cj_fey +2857
dinsdag 13 februari 2018 om 12:28
Ik weet nog wel een club in Rotterdam waar je wat zou kunnen toevoegen :)
Vind ik leuk
Quaresma +2362
dinsdag 13 februari 2018 om 12:31
Denk dat Excelsior zich met Luigi Bruins prima kan redden.
Vind ik leuk
cj_fey +2857
dinsdag 13 februari 2018 om 12:32
mooi dan zijn er nog maar 2 clubs over ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:38
Sparta

Feyenoord voetbalt toch nergens meer voor..
Vind ik leuk
cj_fey +2857
dinsdag 13 februari 2018 om 12:41
Voetballen alleen voor lijfsbehoud is ook niet alles...

de Nederlandse oplossing, Feyenoord koopt hem, verhuurt hem de rest van het seizoen aan Sparta :P
Vind ik leuk
Nuance +4704
dinsdag 13 februari 2018 om 17:53
Beker
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:12
Sparta?
Vind ik leuk
cj_fey +2857
dinsdag 13 februari 2018 om 15:18
zou kunnen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:28
Als ik lees hoe hij de Belgische competitie beschrijft zou je zeggen dat hij het over de E3 van de plaatselijke voetbalclub heeft.
Vind ik leuk
JanTa48 +2028
dinsdag 13 februari 2018 om 12:28
Ook Clasie zal Feyenoord niet beter gaan maken.
Vind ik leuk
Emnu +1213
dinsdag 13 februari 2018 om 12:30
Vd Vaart 0.2

Getalenteerd, maar vooral n speknek.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:58
Getalenteerd"? Dat valt reuze mee.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:32
Hele leuke gozer met een Feyenoord hart.

Maar als Feyenoord beter wilt worden dan dit zooitje op het middenveld wat er nu staat doen ze er beter aan om Clasie niet te nemen.

Maar Feyenoord kennende...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
Clasie matige speler!
Vind ik leuk
cj_fey +2857
dinsdag 13 februari 2018 om 12:42
Als je het budget niet hebt voor klasbakken zul je toch wat moeten ;)
Vanuit dat licht bezien zie ik hem graag komen :)
Vind ik leuk
Vaag +2585
dinsdag 13 februari 2018 om 12:33
Lekker toch;)
Vind ik leuk
Teo Smith +16480
dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
Lekker daar blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:42
Clasie kan beter in België blijven spelen dat is verlopig echt zijn niveau.
Jammer dat het bij Southampton niet wou lukken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:55
Geweldige speler , met een fantastische mentaliteit en dan ook nog een perfect overzicht.Wat ontbreekt voor de absolute top is snelheid en scorend vermogen, prima geschikt voor een zuiderse competitie en zeker een club in de subtop.
Vind ik leuk
Ryan82 +687
dinsdag 13 februari 2018 om 13:05
Terug naar Feyenoord zsm. Opvolger van El Amhadi die vrijwel zeker vertrekt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:13
Daar word Feyenoord dan niet echt beter van,vind El Amhadi beter dan clasie
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:18
afgelopen seizoen wel toen was hij overall aan het jagen en had hij dacht ik 6 doelpunten.
dit seizoen valt zwaar tegen.

Clasie is wel het type speler die ik graag terug zie komen
heeft altijd wel de wil om te winnen in het veld om het maar zo te zeggen. (en mischien eentje die nog een beetje betaalbaar is)
Vind ik leuk
Ryan82 +687
woensdag 14 februari 2018 om 07:26
Ik weet zo 1-2-3 geen alternatief. Maar ik vind dat ook hij is beter dan Clasie. Als El Amhadi ook nog eens zou kunnen scoren zou hij in potentie een topper zijn..
Vind ik leuk
Blindsy +3297
dinsdag 13 februari 2018 om 13:38
Als Vilhena vertrekt, en El Ahmadi steeds minder wordt, is het natuurlijk een prima idee om hem op te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:59
Ik vond Clasie bij Feyenoord al zo niet bijzonder.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:59
Ik snap dat Feyenoord een grotere club is qua supporters en historie etc. maar als Brugge dit jaar kampioen wordt en volgend seizoen CL speelt is het toch veel interessanter voor hem om daar te blijven. Het blijft raar om te zeggen maar als hij terug naar Rotterdam zou komen zou dit een stap terug zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:05
Hij is mislukt in Engeland, waarschijnlijk ook in Belgie, blijft alleen
Andorra of Malta over.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:22
speelde onder koeman toch bijna elke wedstrijd

dat een nieuwe trainer het niet in je ziet (dan gebeurd wel vaker)

in Belgie (had hij de pech met wat blessures de eerste paar maanden maar heeft ondertussen toch steeds een basisplaats.
Vind ik leuk
ronnieb +289
dinsdag 13 februari 2018 om 16:42
Ik vind van wel omdat zowel Vilhena, Toornstra en Tapia zullen vertrekken. Dus houd je Ahmadi, Amrabat, Ayoub en Clasie over. Pfff wordt nog een hele volksverhuizing want ook Bilal en Boetius voldoen aanvallend niet en Jorgensen zal gaan. Verdedigend zie ik Van Beek ook wel vertrekken nu er nog geld te vangen is en Diks omdat ie niet goed genoeg is. Totaal dus minimaal 7 vertrekkers. Ik zie graag Bot en Schaar in ere hersteld, Clasie als nummer 6 ervoor. Een kanjer van rechtsback erbij, Malacia op links, een mooie voetballende middenvelder erbij a la Zyech (Gustafson terug?) ipv Vilhena, Ayoub erbij als aanvallende middenvelder, voorin Berghuis, RvP en een kanjer van linksbuiten. Niemand in Nederland goed genoeg behalve Bergwijn en Kluivert en die haal je niet echter Larson vind ik ook goed.
Vind ik leuk
Nuance +4704
dinsdag 13 februari 2018 om 17:55
St Juste vind ik vrij goed als rechtsback. En bij valt Amrabat buiten de boot.
Vind ik leuk
Gid010 +107
dinsdag 13 februari 2018 om 17:55
Hij mag wel een keer terug komen, of volgend jaar het juiste moment is weet ik niet. Feyenoord krijgt Ayoub erbij, Ambrabat is al gehaald. Vergeet niet dat Veijinovic ook nog eigendom van Feyenoord is. Er zal eerst iemand moeten vertrekken in de zin dat er een transfer gemaakt wordt door een van de huidige middenvelders. Dan is het iets om over na te denken, aan de andere kant denk ik niet dat Feyenoord van plan is om miljoenen te investeren in Clasie. Die zal rond de 10 miljoen, zo niet meer moeten kosten. Mocht hij terugkomen, moet hij wel weten in welk doel hij ze maken moet. Ik zag Vermeer volgens mij grabbelen, en bleek Clasie de maker te zijn:)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:33
Voor je kans gaan in Engeland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Veel fittere' Clasie twijfelt openlijk over toekomst: "Veel te vroeg"