Kramer legde aanbieding naast zich neer: 'Heb het allemaal wel gezien'

Kramer legde aanbieding naast zich neer: 'Heb het allemaal wel gezien'

dinsdag 13 februari 2018 om 14:40

De presentatie van Michiel Kramer op Het Kasteel deed maandag de nodige wenkbrauwen fronsen. Eerder dit jaar legde de lange spits een aanbod van Sparta namelijk naast zich neer. Kramer aasde toen nog op een stap naar het buitenland, vertelt hij aan Voetbal International. 

"In de winterstop heb ik Sparta afgezegd. Ik wilde wachten op iets moois uit het buitenland. Ik heb het in Nederland eigenlijk allemaal wel gezien, ik wilde iets moois voor mij en mijn gezinnetje, maar het kwam niet voorbij. Dan blijf ik liever in Rotterdam", legt de targetman uit.

"Ik wilde nu niet langer wachten en wil het plezier in voetbal terugkrijgen. Dat ben ik enige tijd geleden al verloren eerlijk gezegd. In de zomer kijk ik verder. Nu weer lekker trainen en spelen is beter voor me."

Vechten tegen degradatie - Sparta is momenteel hekkensluiter - is niet nieuw voor Kramer. "Bij ADO Den Haag heb ik dat ook gedaan. Ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren, in en buiten het veld. De druk om niet te degraderen is veel groter dan de druk om kampioen te worden. Het gaat erom dat je als ploeg dicht bij elkaar blijft. Ik heb de indruk dat het met de ploeg wel goed zit."

Poll

Kan Kramer Sparta voor degradatie behoeden?

(1087 stemmen)

Plaats een reactie

Alain2708 +8756
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
Logisch toch?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:43
Na een paar wedstrijden heeft hij het wel gezien denk ik, met zo,n flutelftal.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:49
Heb je de laatste wedstreden wel bekeken? Sparta speelt vele malen beter dan voor de Winterstop.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:04
Dat is te zien aan de ranglijst.
Vind ik leuk
Lurton +2106
dinsdag 13 februari 2018 om 17:16
Kom op! Je hebt toch geen zand in je ogen? Ranglijst zegt niet alles.
Sparta komt er wel geloof ik.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:20
Nee zand in mijn vagina Lurton.

Ranglijst zegt niet alles maar weerlegt wel het feit dat Sparta laatste staat en een degradatie erin zit.

Maar jij bent ook niet helemaal zeker van jouw zaak verneem ik. Aangezien het ''geloof ik'' ;)
Vind ik leuk
Lurton +2106
dinsdag 13 februari 2018 om 22:31
Geloof doet hopen of zoiets?

Hoe is het verder met je kerel?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:35
Hoop doet leven, zeker weten. Ja met mij gaat het prima, met jou ook?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:08
Het zit niet mee met Sparta, maar jij ziet ook net zo goed als een ander dat Sparta leuk en goed voetbalt .
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:09
Ja maar daar behaal je geen punten mee. Dat zie ik als een nuchtere man heel goed in ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:11
Niet eens. Het zit ze alleen niet mee. Stel dat de kansen, ze hebben er veel gekregen, erin waren gegaan. Succes en niet succes ligt akelig dicht bij elkaar.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:25
Ligt zeker akelig dichtbij maar verdedigend zijn ze veel te zwak.

En ''als'' heeft verder geen betekenis.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:28
As is verbrande turf. I know. Voetbal gaat over een doelpunt meer maken dan je tegenstander. Verdedigend kan het wel zwak zijn en je kunt er als team 4 doorlaten, maar als je spitsen gewoon super scherp zijn (en reken maar, Kramer zal scherp zijn) kun je dan ook met 5-4 winnen.
Ik laat me hangen als Sparta er niet inblijft.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:30
Sparta gaat het moeilijk krijgen. Roda gaat ook zijn puntjes wel pakken. Denk samen met WillemII uitvechtend wie zal degraderen.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:25
Verdedigend staat het al 3 wedstrijden veel beter dan voorheen.

Ik weet echt niet waar jij naar voetbal kijkt.We zijn niet TOP nee dat niet.

Als we met deze ploeg ware begonnen aan het seizoen waren er totaal geen problemen geweest.

Maar ja voor ALS koop je niets.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 12:07
Ik kijk thuis op de tv naar voetbal en dat is prima te volgen. Je staat gewoon laatste en Roda is echt niet minder dan Sparta. Ik vind het een vrij matige ploeg!
Vind ik leuk
mason +1478
dinsdag 13 februari 2018 om 19:22
Sparta speelt gewoon fris voetbal. Tegen heerenveen heb ik dat namelijk gezien. Dus die gaan echt nog wel pinten pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:48
Ze maakten het PSV zelfs lastig!
Vind ik leuk
Rodajc +8078
dinsdag 13 februari 2018 om 21:23
Zoals elke club onderin dat doet (op Twente na).
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:56
En hij ontstijgt het niveau flut? Feijenoord mag blij zijn dat ze deze kwal hebben kunne lozen
Vind ik leuk
Decimius +2864
dinsdag 13 februari 2018 om 14:44
Nuchtere kijk heeft die kerel toch.. Fijn zo iemand die zo eerlijk is ook.. Maar Kramertje, iedereen heeft kunnen zien dat je het voetballen al een tijdje kwijt ben.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 14:45]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:43
Goeie nieuwe Johan Derksen
Vind ik leuk
Utca030 +6207
dinsdag 13 februari 2018 om 14:51
Ja ze gaan de play offday nog halen. Wat een onzin kramer voegt niks toe.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:53
Ik snap hem wel, alleen is het voor sparta nou niet dat je een heel gemotiveerd persoon binnen haalt.
Het is meer zo van, het moet maar!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:32
liever mathias pogba
Vind ik leuk
Gid010 +680
dinsdag 13 februari 2018 om 14:54
Nee, dat gaat hij niet in zijn eentje doen. Sparta heeft genoeg laten zien waarom ze op die plek staan. Nu hebben ze Kramer erbij die iets van 3 maanden geleden zoniet langer een volledige wedstrijd op eredivisie niveau in de benen heeft. Wel goed dat hij maar voor een half jaar tekent. Je moet er niet aan denken dat je als Kramer zijnde vast aan Sparta zit, tewijl de kans op degradatie meer als 50 % is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:58
Waarom staat deze zin ertussen: De druk om niet te degraderen is veel groter dan de druk om kampioen te worden.

Joh meen je dat echt.

Hoop dat Kramer Sparta een beetje kan helpen. Zou mooi zijn, en van mij apart krijgt Kramer daarna nog een avontuurtje naar een klein clubje in het buitenland.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:04
Als je op zo een manier een vertrek afdwingt, snap ik dat er in het buitenland weinig clubs op je zitten te wachten. Al met al hoop ik dat hij Sparta kan behoeden voor degradatie en in de zomer nog een buitenlands uitstapje kan maken.
Vind ik leuk
Patrickj3 +1955
dinsdag 13 februari 2018 om 15:08
Prima spits voor Sparta,kan in strijd tegen degradatie best belangrijk worden
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:19
Ik vraag me af waar hij dan naar toe zou moeten in het buitenland? Dan denk ik aan oost Europa maar niet echt een mooie competitie.
Vind ik leuk
Hesses +913
dinsdag 13 februari 2018 om 15:39
Zandbak
Vind ik leuk
Sytz +2498
dinsdag 13 februari 2018 om 17:27
Hij kon naar de championship maar heeft dat dus afgeslagen...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:40
logisch, Bolton is echt een droevig gat
Vind ik leuk
remakil +4170
dinsdag 13 februari 2018 om 15:37
Oh, vechten gaat hem wel lukken hoor. Binnen 4 weken zit hij in Zeist n.a.v. TV beelden...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:46
Leuke gozer die Kramer. Ook ik heb hem wel eens vervloekt maar buiten het veld denkt hij toch vrij nuchter over deze sport.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:48
Ik vind sparta beter voetballen dan feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:48
tuurlijk kan kramer dat ,kramer gaat dick advocaat redden komt goed met sparta
Vind ik leuk
tikkietoe +4369
dinsdag 13 februari 2018 om 15:57
Op de poll of Advocaat Sparta voor de eredivisie kan behouden is de laatste tijd toch vaker een 'nee' als antwoord gekomen.
Mooi om te zien dat deze poll Kramer nipt tegen degradatie gaat behoeden... gouden duo.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:58
Ik hoop het van niet. Heb niets tegen kramer maar heel veel tegen sparta
Vind ik leuk
13 +9600
dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
Waarom?
Vind ik leuk
dinsdag 27 februari 2018 om 14:48
Omdat ik niets maar dan ook niets met deze k.tclub heb ondanks dat ik uit rotterdam kom.
Vind ik leuk
13 +9600
dinsdag 27 februari 2018 om 15:45
Ja, omdat?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:25
Dit geeft wel een kroket inzicht van hem weer!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:05
Mooi kunnen we in de Kuip toch nog 1 keer genieten van Kramer,en schiet hij Sparta naar de overwinning,en zorgt er zo voor dat Sparta in de Eredivisie blijft en zet hier tegelijker tijd Gio en zijn 2 jaknikkers voor joker, goed bezig Kramer,lekker je eigen gang gaan.
Vind ik leuk
pico323 +5053
dinsdag 13 februari 2018 om 17:14
schop er maar een paar in tegen Twente. liever Sparta in de eredivisie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kramer legde aanbieding naast zich neer: 'Heb het allemaal wel gezien'