Kramer legde aanbieding naast zich neer: 'Heb het allemaal wel gezien'

Kramer legde aanbieding naast zich neer: 'Heb het allemaal wel gezien'

Gepubliceerd: dinsdag 13 februari 2018 om 14:40di 13-02-2018 om 14:40

De presentatie van Michiel Kramer op Het Kasteel deed maandag de nodige wenkbrauwen fronsen. Eerder dit jaar legde de lange spits een aanbod van Sparta namelijk naast zich neer. Kramer aasde toen nog op een stap naar het buitenland, vertelt hij aan Voetbal International. 

"In de winterstop heb ik Sparta afgezegd. Ik wilde wachten op iets moois uit het buitenland. Ik heb het in Nederland eigenlijk allemaal wel gezien, ik wilde iets moois voor mij en mijn gezinnetje, maar het kwam niet voorbij. Dan blijf ik liever in Rotterdam", legt de targetman uit.

"Ik wilde nu niet langer wachten en wil het plezier in voetbal terugkrijgen. Dat ben ik enige tijd geleden al verloren eerlijk gezegd. In de zomer kijk ik verder. Nu weer lekker trainen en spelen is beter voor me."

Vechten tegen degradatie - Sparta is momenteel hekkensluiter - is niet nieuw voor Kramer. "Bij ADO Den Haag heb ik dat ook gedaan. Ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren, in en buiten het veld. De druk om niet te degraderen is veel groter dan de druk om kampioen te worden. Het gaat erom dat je als ploeg dicht bij elkaar blijft. Ik heb de indruk dat het met de ploeg wel goed zit."

Poll

Kan Kramer Sparta voor degradatie behoeden?

(1087 stemmen)

Plaats een reactie

AllAdIn +22404
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
Logisch toch?
Vind ik leuk
martinho +1198
dinsdag 13 februari 2018 om 14:53
Ik snap hem wel, alleen is het voor sparta nou niet dat je een heel gemotiveerd persoon binnen haalt.
Het is meer zo van, het moet maar!
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
dinsdag 13 februari 2018 om 15:32
liever mathias pogba
Vind ik leuk
Gid010 +710
dinsdag 13 februari 2018 om 14:54
Nee, dat gaat hij niet in zijn eentje doen. Sparta heeft genoeg laten zien waarom ze op die plek staan. Nu hebben ze Kramer erbij die iets van 3 maanden geleden zoniet langer een volledige wedstrijd op eredivisie niveau in de benen heeft. Wel goed dat hij maar voor een half jaar tekent. Je moet er niet aan denken dat je als Kramer zijnde vast aan Sparta zit, tewijl de kans op degradatie meer als 50 % is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:58
Waarom staat deze zin ertussen: De druk om niet te degraderen is veel groter dan de druk om kampioen te worden.

Joh meen je dat echt.

Hoop dat Kramer Sparta een beetje kan helpen. Zou mooi zijn, en van mij apart krijgt Kramer daarna nog een avontuurtje naar een klein clubje in het buitenland.
Vind ik leuk
Muradona +477
dinsdag 13 februari 2018 om 15:04
Als je op zo een manier een vertrek afdwingt, snap ik dat er in het buitenland weinig clubs op je zitten te wachten. Al met al hoop ik dat hij Sparta kan behoeden voor degradatie en in de zomer nog een buitenlands uitstapje kan maken.
Vind ik leuk
Patrickj3 +3721
dinsdag 13 februari 2018 om 15:08
Prima spits voor Sparta,kan in strijd tegen degradatie best belangrijk worden
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:19
Ik vraag me af waar hij dan naar toe zou moeten in het buitenland? Dan denk ik aan oost Europa maar niet echt een mooie competitie.
Vind ik leuk
Hesses +1161
dinsdag 13 februari 2018 om 15:39
Zandbak
Vind ik leuk
Sytz +4041
dinsdag 13 februari 2018 om 17:27
Hij kon naar de championship maar heeft dat dus afgeslagen...
Vind ik leuk
Nightcrawler +6070
dinsdag 13 februari 2018 om 18:40
logisch, Bolton is echt een droevig gat
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1421
dinsdag 13 februari 2018 om 15:46
Leuke gozer die Kramer. Ook ik heb hem wel eens vervloekt maar buiten het veld denkt hij toch vrij nuchter over deze sport.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:48
Ik vind sparta beter voetballen dan feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:48
tuurlijk kan kramer dat ,kramer gaat dick advocaat redden komt goed met sparta
Vind ik leuk
tikkietoe +5911
dinsdag 13 februari 2018 om 15:57
Op de poll of Advocaat Sparta voor de eredivisie kan behouden is de laatste tijd toch vaker een 'nee' als antwoord gekomen.
Mooi om te zien dat deze poll Kramer nipt tegen degradatie gaat behoeden... gouden duo.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:58
Ik hoop het van niet. Heb niets tegen kramer maar heel veel tegen sparta
Vind ik leuk
El Cazador +8633
dinsdag 13 februari 2018 om 16:25
Dit geeft wel een kroket inzicht van hem weer!!
Vind ik leuk
fc roodwit +685
dinsdag 13 februari 2018 om 17:05
Mooi kunnen we in de Kuip toch nog 1 keer genieten van Kramer,en schiet hij Sparta naar de overwinning,en zorgt er zo voor dat Sparta in de Eredivisie blijft en zet hier tegelijker tijd Gio en zijn 2 jaknikkers voor joker, goed bezig Kramer,lekker je eigen gang gaan.
Vind ik leuk
pico323 +7302
dinsdag 13 februari 2018 om 17:14
schop er maar een paar in tegen Twente. liever Sparta in de eredivisie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws