'Management van De Vrij clasht met Lazio: twintig procent van transfersom'

'Management van De Vrij clasht met Lazio: twintig procent van transfersom'

dinsdag 13 februari 2018 om 14:57

Nog stééds is de contractverlenging van Stefan de Vrij bij SS Lazio niet rond. Volgens Italiaanse media heeft dat vooral te maken met stevige eisen die het management van de Oranje-verdediger op tafel heeft gelegd. 

De verbintenis van de 26-jarige De Vrij loopt zoals bekend komende zomer af. Ondanks het feit dat de voormalig Feyenoorder in de belangstelling staat van grote clubs uit Italië, Spanje en Engeland, lijkt de stopper zijn handtekening te gaan zetten onder een nieuwe deal. Lazio-directeur Igli Tare maakte vorige week echter bekend dat SEG, het management van De Vrij, voorlopig dwarsligt. 

In het nieuwe contract van De Vrij komt een transferclausule te staan van 25 miljoen euro, zo is de verwachting. La Repubblica claimt dat SEG liefst twintig procent van de opbrengst verlangt wanneer hun cliënt in de toekomst voor dat bedrag verkocht wordt. Lazio is geschrokken van deze eis en weigert akkoord te gaan. Het risico bestaat dus nog altijd dat De Vrij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt. 

Poll

Is De Vrij goed genoeg voor de Europese top?

(1042 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +16431
dinsdag 13 februari 2018 om 15:00
Haha welkom in de wereld van de zaakwaarnemers!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:02
Hebben de voetballers daar geen aandeel in volgens jou?
Lijkt me niet dat ze als slaven monddood worden gemaakt!
Vind ik leuk
Aal +16431
dinsdag 13 februari 2018 om 15:04
Ze hebben een zaakwaarnemer nodig en zij gaan dan akkoord met de voorwaarden dus ja....ze hebben daar zeker een aandeel in.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:05
Dat is wat ik bedoel Aal.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:49
Voetballers hebben alleen maar een a4tje nodig met hoeveel ze gaan verdienen en waar ze bonus geld voor krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:50
Daarom moet er ook niet worden geouwehoerd over zaakwaarnemers.
Vind ik leuk
Alain2708 +5328
dinsdag 13 februari 2018 om 19:36
Lijkt mij ook, en misschien een advocaat die alles even checkt.
Echt oede voetballers verkopen zichzelf wel..

Al denk ik dat de "mindere" voetballers wel een zaakwaarnemer kunnen gebruiken om ze ergens onder te brengen als ze nergens aan de bak komen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:41
Uiteraard. Dat is natuurlijk een punt van aandacht.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:01
Naar Juve of Liverpool, dat lijkt me wel wat.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:04
Ik wil 110% van het bedrag dat de zaakwaarnemer ontvangt. Lijkt me een prima deal.
Vind ik leuk
RtdDub +2982
dinsdag 13 februari 2018 om 15:06
Voor Feyenoord beter dat ie naar Liverpool gaat, voor De Vrij zelf en het NL elftal is het beter dat ie naar Juve gaat
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:10
Dan zou ik als ik Feyenoorder had geweest gehoopt dat hij naar Liverpool gaat. Clubbelang staat bij mij boven het Nederlands elftal. Maar dat is voor iedereen anders.
Vind ik leuk
RtdDub +2982
dinsdag 13 februari 2018 om 16:25
Geen idee hoeveel dat zou zijn.
Gaat me vooral om De Vrij in deze.
Die verdient echte top en niet een net-niet club met een een of andere neuroot als manager die nog nooit een behoorlijke verdediging in elkaar heeft weten te zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:30
Je doelt op Klopp?
Vind ik leuk
RtdDub +2982
dinsdag 13 februari 2018 om 16:34
Yep.
Laat zijn elftallen vaak heerlijk voetballen maar als je verdediger bent en hij is in je geïnteresseerd moet je toch heel erg na gaan denken of je dat wel moet willen.
Zie ook Van Dijk nou maar weer.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:45
Vond het bij Dortmund wel meevallen en hij deed het echt heel goed daar. Heeft d club gered van omvallen. Van Dijk is te vroeg om een oordeel over te vellen.

Maar waarschijnlijk denken wij anders.
Vind ik leuk
BigBoi +2458
dinsdag 13 februari 2018 om 15:42
Dan moet hij niet transfervrij vertrekken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:46
Hoezo beter voor Feyenoord als ie naar Liverpool gaat?
Vind ik leuk
Nikos85 +377
dinsdag 13 februari 2018 om 17:29
Doorverkoop percentage en opleidingsvergoeding als ie verkocht zou worden. Meestal gelden deze clausules niet wanneer een speler in hetzelfde land een transfer maakt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:50
Vandaar, thanks!
Vind ik leuk
RtdDub +2982
dinsdag 13 februari 2018 om 20:27
Wat Nikos85 zegt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:26
Naar Liverpool dan :p dan kan het duo De Vrij Van Dijk vast ingespeeld worden voor Oranje
Vind ik leuk
poklane +3780
dinsdag 13 februari 2018 om 15:03
Ze zullen wel moeten, het is die €20miljoen pakken of helemaal niks.
Vind ik leuk
Nikos85 +377
dinsdag 13 februari 2018 om 17:32
Tja gewoon slecht uitonderhandelt van de club nu staan ze met de rug tegen de muur. Italianen en over de brug komen weten we allemaal wel dat dat geen gouden combinatie is. Als zaakwaarnemer zou ik ze in dit geval lekker laten stikken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:17
Het is dus een contract verlening zodat Lazio er nog iets aan verdient! Verwacht dat hij sws in de zomer weg gaat!
Vind ik leuk
Shenzen +222
dinsdag 13 februari 2018 om 15:20
Niet tekenen stefan, ze hebben je voor een prikkie op kunnen halen dus wat zitten ze nou moeilijk te doen joh...
Juve zou een prima club zijn voor je.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:51
gewoon lekker naar Liverpool samen met Van Dijk de verdediging vormen.


Vind ik leuk
Gid010 +85
dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
Ja, laat maar gaan naar Engeland. Daar gaat hij het goed doen!!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:19
Wat knuffelt hij toch lekker zo op de foto. In context met Luuk de Jong die wat ziet groeien. 1+1.....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:28
Transferclausule met 5 mio omhoog. 25 of 30 mio voor de grote clubs is kleingeld. Geregeld.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:54
5 miljoen krijgen + wat die er dan bij zal krijgen als die een nieuw contract bij een andere club zou tekenen.

Heb ik het nog niet eens over de miljoenen die spelers en zaakwaarnemers ook nog los daarvan eisen als het contract idd verlengd wordt.

Laat me niet lachen , belachelijke eis.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:09
Logisch. Als De Vrij transfervrij is, pakken ze tekengeld dat ook zo maar 5 Mio kan zijn. Daarnaast weten zij welke andere clus er al belangstelling hebben getoond en wellicht al onder welke voorwaarden. BIj Lazio blijven is Lazio rijker maken. Of dat gecompenseerd wordt met een hoger salaris is de vraag....

Maar wat wil Stefan zelf? Misschien niet geheel onbelangrijk in deze.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:42
Wat een oplichters! Wat is er mis met het oude 'uurtje, factuurtje'?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:45
Nooit mee akkoord gaan, zaakwaarnemers bepalen ondertussen al veel teveel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Management van De Vrij clasht met Lazio: twintig procent van transfersom'