Aanschuiven bij Studio Voetbal: Ik zie het probleem niet

    Aanschuiven bij Studio Voetbal: "Ik zie het probleem niet"

    dinsdag 13 februari 2018 om 20:32

    Ron Jans geeft toe dat het aantrekken van Lars Veldwijk een foute keuze is geweest. De spits werd afgelopen zomer aangetrokken, maar mag nu alweer weg. Veldwijk kwam afgelopen zondag in opspraak omdat hij weigerde in te vallen. Dat was voor Groningen de druppel, waarna Veldwijk is teruggezet naar het onder 23-elftal.

    Voetbal International vraagt aan Jans, technisch manager van Groningen, waarom Veldwijk is aangetrokken, terwijl de scoutingsrapporten niet positief waren. "Die rapporten ken ik niet. Het is een clubbeslissing geweest. We hebben Lars gehaald omdat we dachten dat Mahi zou vertrekken. Samen met Ernest (Faber, red.) heb ik hem nog bekeken en hebben we besloten hem te halen. Daarna is er ontzettend veel gebeurd. Het is geen succes geweest."

    Jans schuift ook regelmatig aan bij Studio Voetbal, maar dat vindt hij zelf geen probleem. "Ik zie het probleem niet. Ik zit daar maar één keer in de maand en niet als technisch manager van FC Groningen, maar als analyticus. Alleen in de kwestie Mahi-Veldwijk (ruzie, red.) werd het ongemakkelijk omdat ik er niet te veel over kon zeggen. Verder ben ik verantwoordelijk voor het technisch beleid en is het logisch dat ik in de media antwoorden geef op vragen die ik daarover krijg."

    Lees meer over:EredivisieFC Groningen

    Plaats een reactie

    ForzaVVV +894
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:35
    Veldwijk, leuke speler voor top Jupiler League!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:45
    Bij Pec heeft hij het anders prima gedaan...
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +894
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:04
    Geef mij maar spitsen als bijvoorbeeld een Sol! Spitsen die zelf ook wat kunnen creëren!! Veldwijk is helemaal afhankelijk van zijn aanvoer!
    Vind ik leuk
    Aihlre +216
    woensdag 14 februari 2018 om 08:04
    Laatste half jaar al niet meer. Vond het prima dat naar een andere club ging.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:00
    Veldwijk geef mij ze vrouwtje maar
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
    Nou en of maat:)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20658
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:27
    Dat mens is een gedrocht.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1456
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:38
    Zooo echt hoor, zonder make up is die trien echt niet te harden...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20658
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:53
    Zonder make up kan ze zo mee doen met de jaarlijke holloween festijn in Amsterdam. Wandelende crack junk.

    Nee voor het mooie spul moet je toch bij Mevr Arias of Mevr Jorgenson zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:24
    Klasse reactie. Ook mevrouw Veldwijk is een vrouw en bijna moeder..
    Vind ik leuk
    Bizzy +20658
    woensdag 14 februari 2018 om 11:29
    Mw Geuze bedoel je. Getrouwd zijn ze niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:10
    Laat je dr make up toch op
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:11
    Liever haar dan een naar bier stinkende carnaval vierende PSV supporter :-)
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5523
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:36
    Als ik aan Veldwijk denk, denk ik meteen aan de grootste plaag op dit moment; vloggers. Dat zoiets zelfs een beroep wordt genoemd hedendaags, geeft toch aan hoe triest het gesteld is met de maatschappij op dit moment...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13327
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
    En wat vind je er triest aan als ik vragen mag?
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5523
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
    Er zijn weinig mensen zo vol van zichzelf dat zich bij wijze van 24/7 kunnen filmen.
    Het constant hengelen naar likes en online waardering omdat je leven anders geen klote voorstelt (slaat ook op sommigen op deze site trouwens).
    Er zijn zelfs vloggers die een 'burn-out' hebben, en hier een uitkering voor krijgen(!) Een uitkering voor het maken van kutfilmpjes, betaald door de wel werkende maatschappij.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13327
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:00
    Geniaal toch? Zo je geld verdienen.
    Dat er mensen naar kijken is inderdaad merkwaardig.
    Ik ben blij dat de digitale cyberwereld in mijn jeugd niet bestond.
    Ik vermaakte me met voetballen en blikjetrap.
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
    Een populaire vlogger verdient intussen al evenveel als de gemiddelde topsporter. Prima beroep als je het mij vraagt.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5523
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:47
    Dat er een enkeling erg veel geld mee verdiend, doen ze erg goed. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Maar het is schandalig dat er mensen bakken met geld kunnen verdienen door het maken van kutfilmpjes vol sluikreclame.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    13 +12931
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:55
    Waarom is dat schandalig? Dat voetballers miljoenen verdienen, vind ik ook uiterst vreemd.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5523
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:39
    Ik ook
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:35
    Alle prijzen zijn marktconform. Zij krijgen net als voetballers betaald, wat de gek er voor geeft. Op basis van kijkcijfers, zijn er sponsoren en adverteerders die grof geld willen betalen om even voorbij te komen. Blijkbaar is het nog winstgevend ook, want het is een snel groeiende sector.
    Vind ik leuk
    jave +1553
    woensdag 14 februari 2018 om 00:39
    Vlog op..
    Vind ik leuk
    Rodajc +14199
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:37
    Wist niet dat het zo'n probleemgeval kon zijn, vond het altijd wel een aardig spitsje.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2941
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
    Meneer krijgt veel aandacht door z'n aandachtsgeile vloggende vriendinnetje, dat lijkt 'm een beetje naar z'n bol te stijgen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14199
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
    Zou haar wel willen hoor, maar idd wel aandachtsgeil (al is elke vlogger dat natuurlijk).
    Vind ik leuk
    RtdDub +12796
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:38
    Zo maar een idee... geen spits kopen als je hem op de vleugels moet zetten omdat je mahi niet aan de straatstenen kwijt raakt.
    De volgende die zijn eigen falen op Veldwijk afschuift
    Vind ik leuk
    Einstein71 +502
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:40
    Beetje net als Gullit toen hij en analyticus en Assisten Bondscoach was... Dat weet je toch als je Jans uitnodigt en hem vragen stelt die niet met zijn andere functie te verenigen zijn... Dan moet je Jans niet uitnodigen.

    Verder vind ik dat Ron een frisse kijk op het voetbal en onze maatschappij heeft. Wat hij in zijn rol bij Groningen doet, zie ik niet en boeit me eerlijk gezegd ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
    VP hoezo gene livemeepraten Juve Spurs dat deden jullie vorig seizoen wel altijd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    Mari +8440
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
    Kan gebeuren. Niet alles kan een succes zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
    Die vriendin mag er wel wezen.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1084
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:49
    Groningen het lachertje van de eredivisie wat beleid betreft!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31441
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:03
    Ga er dan ook niet zitten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:11
    Ik geloof er niks van dat Veldwijk niet wilde invallen, waarom zou hij ?
    Het is bekend dat Faber en hij niet door 1 deur kunnen en ik heb zo'n gevoel dat Faber hem op deze manier zwart wil maken.. Faber maakt er dan ook maar 1 grote bende van.. Kan beter meteen opstappen en laat Jans het seizoen dan maar afmaken.. Misschien dat we de laatste 11 wedstrijden dan nog wel wat leuk voetbal te zien krijgen, het is echt drama nu..
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    woensdag 14 februari 2018 om 21:19
    ik moet wel zeggen dat ik een beetje jans moe wordt ga gewoon leeker achter de schermen hard aan het werk en afentoe in de kleedkamer maar ga niet met je telvisie geile praatjes verkopen als je over inside dingen toch niks mag zeggen van jou club
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Aanschuiven bij Studio Voetbal: "Ik zie het probleem niet"