'Als ik weg wil, vecht ik nog liever met de trainer dan dat ik dat doe'

    'Als ik weg wil, vecht ik nog liever met de trainer dan dat ik dat doe'

    dinsdag 13 februari 2018 om 21:39

    Michiel Kramer benadrukt dat hij geen breuk met Feyenoord wilde forceren door voor de camera een broodje kroket te eten. Als de kersverse spits van Sparta echt weg zou willen, dan had hij het anders aangepakt.

    "Of het een bewussie was? Nee. Ik ga nog liever vechten met de trainer. Als ik weg wil, doe ik liever dat dan dat ik een broodje kroket eet", zegt Kramer voor de camera van Voetbal Inside. De spits legt zijn keuze voor Sparta uit. "Ik wil gewoon weer voetballen en het plezier terugkrijgen in het spelletje. Dat is de voornaamste reden. Ik wil gewoon lekker in Rotterdam blijven."

    Bij Sparta krijgt Kramer te maken met Dick Advocaat, die hij kent uit zijn Feyenoord-tijd. Advocaat diende even als adviseur van Giovanni van Bronckhorst. "Het is wel een liefhebber natuurlijk. Dat zie je en merk je ook. Hij is recht voor z'n raap, dus dat is wel prettig."

    Kramer weigert zich uit te spreken over zijn periode in Rotterdam-Zuid. "Of ik Feyenoord ga missen? Ik mis FC Volendam, NAC Breda, ADO Den Haag, dus ik ga Feyenoord ook zeker missen? Ik wil eigenlijk niet terugkijken, dat doe ik na m'n carrière wel."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 21:41
    Lekker hoor een trainer die recht voor de raap is.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2784
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:50
    bier en roken in de rust GVD deed Cruyif ook
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11376
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:52
    Waarom is hj niet eerder naar Sparta gegaan ? Had ze wellicht ook wel wat meer punten opgeleverd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:56
    Die punten komen er wel tegen ajax
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11376
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:56
    Oke..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:18
    Waarvan akte...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:27
    Ja ook onder het Rotterdams publiek zitten hersenloze figuren die anderen op zo'n manier moeten kwetsen en afdoen als ludiek. Randstadcriminelen zijn het en schorem van de bovenste plank. Te vies om aan te pakken!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:06
    Nee maar die gasten vinden dat lachen joh ;-). 85% van die supporters zijn ook gwn de tokkies van Rdam. De andere 15% die zitten in de skyboxen :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:09
    Hahaha!!!

    Kramer jonge, toneel spelen lukt je niet.

    Je hebt 3x nagedacht voordat je je broodje mee het veld op nam. En vechten met de trainer jij? Hahaha, krijg je heel Satudarah op je af stoere knul ;-)
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    woensdag 14 februari 2018 om 00:35
    Die laatste zin.. je weet duidelijk hoe het werkt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als ik weg wil, vecht ik nog liever met de trainer dan dat ik dat doe'