'Raiola kan Inter én Real dwarszitten en wil goaltjesdief naar United brengen'

    'Raiola kan Inter én Real dwarszitten en wil goaltjesdief naar United brengen'

    woensdag 14 februari 2018 om 08:56

    Mauro Icardi wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Real Madrid, maar zaakwaarnemer Mino Raiola heeft heel andere plannen. Hij wil de 24-jarige spits naar Manchester United brengen.

    Volgens de Corriere dello Sport heeft Raiola zijn zinnen gezet op Icardi, die hij snel aan zijn stal wil toevoegen. Daarvoor moet hij de Argentijn wel overtuigen om zijn zaken niet meer door vrouw Wanda te laten behartigen. Als de Nederlands Italiaanse belangenbehartiger daar in slaagt kan United-manager José Mourinho een belletje verwachten.

    Raiola deed de voorbij periode al meermaals zaken met The Red Devils. Zo maakten Zlatan Ibrahimovic, Paul Pogba en Henrikh Mhkitaryan allemaal de overstap naar Old Trafford. Of Icardi de volgende wordt, blijft de vraag. De goaltjesdief heeft een nieuw contractvoorstel ontvangen van Internazionale, dat hem 6,5 miljoen euro plus bonussen biedt.

    Icardi scoorde dit seizoen al achttien keer in 22 optredens in de Serie A.

    Plaats een reactie

    Tukkerland +3221
    woensdag 14 februari 2018 om 09:14
    Nog een spits? met hoeveel aanvallers wil je dan spelen bij United? 6?
    Vind ik leuk
    RtdDub +10830
    woensdag 14 februari 2018 om 09:19
    Ja... de PL kan wel weer een "John Terry" gebruiken. De tabloids moeten ook weer vol natuurlijk
    Vind ik leuk
    popiejopie +2292
    woensdag 14 februari 2018 om 09:42
    Raiola, Held!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:04
    Hahah die dikke pizzabakker moeten ze een standbeeld geven, mooie vent.
    Vind ik leuk
    Mistered +214
    woensdag 14 februari 2018 om 10:14
    Die gaat gewoon samen met zijn vrouw die miljoenen zelf in zijn zak steken. En dan is hij een held!
    Vind ik leuk
    Thobar +3765
    woensdag 14 februari 2018 om 12:38
    Icardi heb een vrouw die haar telefoon ook voor nuttige dingen kan gebruiken en ik vermoed dat ze ook nog over andere talenten beschikt. Daar wurmt Raiola zich niet 123 tussen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26775
    woensdag 14 februari 2018 om 10:49
    Vind hem niet bij united passen. Lekker naar real en benzema naar inter.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 14 februari 2018 om 11:36
    Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij nog steeds bij Inter speelt.
    Vind ik leuk
    pico323 +5314
    woensdag 14 februari 2018 om 12:43
    Raiola is echt de grootste rat die er rond loopt. Wat een vieze geldwolf is dat.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    woensdag 14 februari 2018 om 14:03
    Als Man.Utd hem echt zou willen dan regelen ze dat zelf wel.
    Daar hebben ze jou echt niet voor nodig vriend.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Raiola kan Inter én Real dwarszitten en wil goaltjesdief naar United brengen'