VP-voetbalkantine: 'PSG gaat in Madrid basis leggen voor Champions League-winst'

VP-voetbalkantine: 'PSG gaat in Madrid basis leggen voor Champions League-winst'

woensdag 14 februari 2018 om 17:35

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Tijdperk Cristiano Ronaldo voorbij bij komst Neymar naar Real'
Stelling 2: 'Fortuna Sittard schiet zichzelf in de voet met ontslag Oliseh'
Stelling 3: 'Paris Saint-Germain gaat bij Real Madrid de basis leggen voor Champions League-winst'

Plaats een reactie

Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 11:16
Zou jammer zijn , samen perfect passend in een groot Real lijkt me mooi,mooier kan toch niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:18
jawel! evt messi erbij XD
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 11:44
Tja zeg nooit nooit.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:42
Mee eens. Ronaldo lijkt minder te worden en Neymar wordt alleen maar beter.
Neymar is een goede opvolger.
Vind ik leuk
Hugo59 +696
woensdag 14 februari 2018 om 17:15
Kut voetballers geen teamspelers
Vind ik leuk
Utca030 +3880
woensdag 14 februari 2018 om 11:18
Ik denk dat de glans bij Ronaldo wel er een beetje af is.neymar zou een perfecte optie zijn.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:19
Ik denk dat Ronaldo strax de omgekeerde weg zal bewandellen en in Parijs zal stranden. Ik verwacht dat hij nog maximaal 2 seizoenen zijn niveau zal halen, afbouw is ingezet bij deze en persoonlijk verwacht ik niet dat Neymar Ronaldo ooit zal evenaren.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:33
Stelling 2: Eens
Vind ik leuk
tikkietoe +3581
woensdag 14 februari 2018 om 14:40
Stelling 2) Eens.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:41
Stelkibg 2: Oli.. wie?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:59
seh
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:41
1. Oudere voetballers worden wel eens te vroeg afgeschreven.
2. Fortuna heeft heel lang geleden zo hoog gestaan. Dus is het wel raar. Maar de verwachtingen nemen dan ook toe. Dus wil men wel blijven winnen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:22
Stelling 2: VOLKOMEN MEE EENS
Vind ik leuk
Rodajc +4682
woensdag 14 februari 2018 om 16:48
De laatste 4 wedstrijden heeft de onrust duidelijk zijn uitwerking gehad, als de arbeidsrelatie al slecht was en nu ook de resultaten is dit ontslag te begrijpen.
Vind ik leuk
Hugo59 +696
woensdag 14 februari 2018 om 17:16
Door wie veroorzaakt?
Vind ik leuk
Rodajc +4682
woensdag 14 februari 2018 om 17:35
Dat is de vraag. In de ogen van Gün blijkbaar Oliseh.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:54
Ben bang dat Real gaat verrassen

Die rollen psg op denk ik
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:02
Vergis je niet hèa. Real Madrid kan zomaar ineens de oude worden, waarbij Ronaldo er ineens 3 in schiet. You never know! Ik hoop alleen op een goede wedstrijd.
Vind ik leuk
Kopsterk +4967
woensdag 14 februari 2018 om 18:14
PSG-Real Madrid ( of andersom) daar gaat toch ook geen hond voor zitten..11 spelers die de bal een beetje rondspelen, laag tempo, ik kan op Valentijnsdag wel iets anders verzinnen dat ik anderhalf uur op een laag tempo kan doen....;_
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:45
1. Ik had het gister hier nog over met m'n collegas. Zodra Neymar naar Madrid komt, lijkt mij een vertrek van Ronaldo erg logisch. Al is hij nog altijd de beste voetballer van de wereld, hij is toch ook 33 nu. Ik verwacht dat Madrid drastisch gaat ingrijpen aankomende zomer, en zal gaan verjongen. Niet alleen Neymar komt, ik denk ook dat Kane komt om Benzema te vervangen. Bale zal ook wel vertrekken, om het geld bij elkaar te sprokkelen.
2. Volgens mij lag hij overhoop met de leiding, dus zijn ontslag is enigzins begrijpbaar, lijkt mij.
3. Ik verwacht dat ze dat pas gaan doen wanneer ze thuis straks Real Madrid met grote cijfers verslaan. Real wint vandaag, maar wel met een minimaal verschil (1-0, 2-1).
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:53
Goed gezien van Psg door die 2 boeren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'PSG gaat in Madrid basis leggen voor Champions League-winst'