VP-voetbalkantine: 'PSG gaat in Madrid basis leggen voor Champions League-winst'

    VP-voetbalkantine: 'PSG gaat in Madrid basis leggen voor Champions League-winst'

    woensdag 14 februari 2018 om 17:35

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Tijdperk Cristiano Ronaldo voorbij bij komst Neymar naar Real'
    Stelling 2: 'Fortuna Sittard schiet zichzelf in de voet met ontslag Oliseh'
    Stelling 3: 'Paris Saint-Germain gaat bij Real Madrid de basis leggen voor Champions League-winst'

    Plaats een reactie

    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 11:16
    Zou jammer zijn , samen perfect passend in een groot Real lijkt me mooi,mooier kan toch niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:18
    jawel! evt messi erbij XD
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 11:44
    Tja zeg nooit nooit.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17667
    woensdag 14 februari 2018 om 11:42
    Mee eens. Ronaldo lijkt minder te worden en Neymar wordt alleen maar beter.
    Neymar is een goede opvolger.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    woensdag 14 februari 2018 om 17:15
    Kut voetballers geen teamspelers
    Vind ik leuk
    Utca030 +9878
    woensdag 14 februari 2018 om 11:18
    Ik denk dat de glans bij Ronaldo wel er een beetje af is.neymar zou een perfecte optie zijn.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    woensdag 14 februari 2018 om 11:19
    Ik denk dat Ronaldo strax de omgekeerde weg zal bewandellen en in Parijs zal stranden. Ik verwacht dat hij nog maximaal 2 seizoenen zijn niveau zal halen, afbouw is ingezet bij deze en persoonlijk verwacht ik niet dat Neymar Ronaldo ooit zal evenaren.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:33
    Stelling 2: Eens
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5018
    woensdag 14 februari 2018 om 14:40
    Stelling 2) Eens.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    woensdag 14 februari 2018 om 14:41
    Stelkibg 2: Oli.. wie?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    woensdag 14 februari 2018 om 14:59
    seh
    Vind ik leuk
    De Belsj +931
    woensdag 14 februari 2018 om 16:22
    Stelling 2: VOLKOMEN MEE EENS
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 14 februari 2018 om 16:48
    De laatste 4 wedstrijden heeft de onrust duidelijk zijn uitwerking gehad, als de arbeidsrelatie al slecht was en nu ook de resultaten is dit ontslag te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    woensdag 14 februari 2018 om 17:16
    Door wie veroorzaakt?
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 14 februari 2018 om 17:35
    Dat is de vraag. In de ogen van Gün blijkbaar Oliseh.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    woensdag 14 februari 2018 om 17:54
    Ben bang dat Real gaat verrassen

    Die rollen psg op denk ik
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 18:02
    Vergis je niet hèa. Real Madrid kan zomaar ineens de oude worden, waarbij Ronaldo er ineens 3 in schiet. You never know! Ik hoop alleen op een goede wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6970
    woensdag 14 februari 2018 om 18:14
    PSG-Real Madrid ( of andersom) daar gaat toch ook geen hond voor zitten..11 spelers die de bal een beetje rondspelen, laag tempo, ik kan op Valentijnsdag wel iets anders verzinnen dat ik anderhalf uur op een laag tempo kan doen....;_
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    woensdag 14 februari 2018 om 19:45
    1. Ik had het gister hier nog over met m'n collegas. Zodra Neymar naar Madrid komt, lijkt mij een vertrek van Ronaldo erg logisch. Al is hij nog altijd de beste voetballer van de wereld, hij is toch ook 33 nu. Ik verwacht dat Madrid drastisch gaat ingrijpen aankomende zomer, en zal gaan verjongen. Niet alleen Neymar komt, ik denk ook dat Kane komt om Benzema te vervangen. Bale zal ook wel vertrekken, om het geld bij elkaar te sprokkelen.
    2. Volgens mij lag hij overhoop met de leiding, dus zijn ontslag is enigzins begrijpbaar, lijkt mij.
    3. Ik verwacht dat ze dat pas gaan doen wanneer ze thuis straks Real Madrid met grote cijfers verslaan. Real wint vandaag, maar wel met een minimaal verschil (1-0, 2-1).
    Vind ik leuk
    broedkip +1475
    woensdag 14 februari 2018 om 23:53
    Goed gezien van Psg door die 2 boeren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'PSG gaat in Madrid basis leggen voor Champions League-winst'