Moeite met rol bij NAC: 'Bij mij anders, ik heb het daar moeilijk mee'

    Moeite met rol bij NAC: 'Bij mij anders, ik heb het daar moeilijk mee'

    woensdag 14 februari 2018 om 13:11

    Fabian Sporkslede voelt een gebrek van aan vertrouwen bij NAC Breda. De rechtsback heeft niet altijd een plek in het elftal van coach Stijn Vreven en dat vindt hij moeilijk.

    "Ik heb het daar wel moeilijk mee", zegt Sporkslede tegen Omroep Brabant. "De realiteit is dat sommige jongens altijd wel het vertrouwen krijgen en bij mij ligt dat anders. Ik vind dat ik hoor te spelen. Maar dat zullen Arno (Verschueren, red.) en James (Horsfield, red.) ook vinden. Ik heb respect voor mijn concurrenten, maar ik heb het er soms wel moeilijk mee."

    Afgelopen weekend mocht Sporkslede weer spelen door een schorsing van Verschueren. "Voor de wedstrijd tegen VVV, toen ik er uit ging, heb ik met de trainer een gesprek gehad. Maar dat moet binnenskamers blijven. Ik kan daar iets van vinden en ik luister hartstikke goed naar wat hij wil dat ik verbeter. En daar moet ik ook aan werken. Hij maakt uiteindelijk de keuzes en dat moet ik respecteren. Maar ik wil gewoon heel graag spelen", aldus Sporkslede.

    Plaats een reactie

    RtdDub +10830
    woensdag 14 februari 2018 om 13:23
    Tsja... als er gekozen moet worden en alles is gelijk behalve dat de een een City huurling is en de ander een eigen speler...... Zou de keuze logischerwijs op de eigen speler moeten vallen.
    Praktijk wijst anders uit meestal.

    Staat er voor hem ook een huurling in de plaats?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    woensdag 14 februari 2018 om 13:29
    Je moet gewoon de beste opstellen lijkt me
    Vind ik leuk
    Cookee +9639
    woensdag 14 februari 2018 om 13:45
    Of... iemand vertrouwen geven.
    Rosheuvel speelde bij Cambuur... dan weer wel en dan weer niet.
    Nu is hij bij Roda vaste waarde en dat betaalt zich uit. Hij is bijna wekelijks assistenkoning. Jammer dat Cambuur dat dan niet zag.
    Sommige trainers doen alsof een opstelling een weerhuisje is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    woensdag 14 februari 2018 om 15:35
    Ja, maar je geeft het vertrouwen toch aan je beste optie?
    Vind ik leuk
    Cookee +9639
    donderdag 15 februari 2018 om 20:35
    Mja, maar iemand zonder vertrouwen kan toch meer kwaliteit hebben? Als Einstein koffiezet dan kan je hem ook iets anders laten doen.
    Maar beetje flauw van mij, eigenlijk heb je gelijk natuurlijk.

    Hey Keiz -- Halbe weg he.... wat zonde man, zo'n klasbak. :p
    Al die VVD-ers denken, laat ik op een slimmerik stemmen, die regelt ook wat goed voor mij is..
    Nou weet je dus waarom dat een slecht plan is,
    slimmeriken zijn elleboog-werkers. Is al de zoveelste VVD-er.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 15 februari 2018 om 22:09
    Ja, maar je moet wel enige aanleiding hebben om te denken dat hij die kwaliteiten heeft :p je kan niet iedereen wekenlang het vertrouwen geven in de hoop dat hij ineens wat kan. Op training moet het er toch wel beter uitzien.
    Ik ben overigens wel voorstander van vertrouwen geven, maar een betere trainer had het bij Cambuur in Rosheuvel zien ziten.

    Ja, heerlijk. Wat een sneue lul. Ik heb overigens mevrouw Zijlstra een keer geneukt. Op haar huwelijksnacht.
    Dit is overigens een anekdote die ik leen van Halbe Zijlstra, maar dat schijnt te mogen.

    Maar waar ik wel van schrok was hoe Pechtold stond te klooien, die had dit vanuit de oppositie afschuwelijk gevonden en nu kon het best. Die gaat zetels inleveren. Ollongren gaat trouwens niet veel beter vandaag. Iedereen haat D66, en volgens mij terecht.
    Een soort 'sympathieke' VVD'ers. Met de nadruk op 'een soort VVD'ers'
    Er zijn 2 soorten VVD'ers, VVD'ers met bekende schandalen en VVD'ers zonder bekende schandalen.
    Vind ik leuk
    Cookee +9639
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:18
    Ja, ik schreef het wel maar was eigenlijk ook met jou eens, want als die spelers vertrouwen krijgt en niet kwaliteit laat zien dan frustreert ie ook nog medespelers. Een speler die vertrouwen van de trainer krijgt is snel het 'lieverdje' vd trainer dan.

    Klopt een goede trainer had gezien dat je Rosheuvel moet opstellen, maar Narsing liep er ook en dan is het elke week een ander... gevolg geen van beide pakte de vorm.

    HAHAHA...
    Ze had een zuinig bekkie vermoed ik?

    Joh, dat D'66... is salonpolitiek.
    Gekozen burgemeest... ja lekker Jan Smit of zo.
    Referendum... ow toch maar niet. Pechtold kreeg veel krediet omdat hij tegen Wilders inging... maar is dat zijn taak? Zit hij er niet om de regering te toetsen?
    Kom op D'66 als je zulke plannen bedenkt dan zie je niet wat er in dit land mis is. Maar wat erger is... hun kiezers zien dat ook niet.

    VVD-Kiezers stemmen op de 'handige' bliksem, maar die blijkt dan elke keer vooral handig in manipuleren van eigen succes te zijn. En dan zijn die kiezers heeel verrast.

    VVD-er mét en zonder Schandalen, ja precies.
    Misschien moeten we betrouwbare partijen eens opwaarderen... en partijen met wangedrag straffen dmv onze stem?

    Schreef gister:

    Halbe komt er zonder "Sorry" mee weg
    als hij slim van ons wil profiteren
    't is het woord wat ik het vaakst zeg
    sprak Mark die het niet kon keren
    Vind ik leuk
    geelzwart +81
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    nee, als je het artikel leest zie je dat Arno Verschueren en James Horsfield zijn concurrenten zijn, allebei contractspelers.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10830
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Ja... ik las dat net even anders. Meer als 2 die in het zelfde schuitje zitten.
    Niet geholpen omdat ik dacht dat Horsfeld middenvelder was.
    Vind ik leuk
    Jafio +1568
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    Nee Verschueren is van Nac
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:44
    Nee... Drama speler. Arno Verschueren Belgische pannekoek.. Vriendje van Vreven. Sporkslede is een klas beter
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:51
    Aanvallend is Sporkslede sowieso beter dan Verschueren maar verdedigend laat hij wel eens wat steken vallen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:00
    Dat wel, maar Verschueren is continu te laat, heeft veel balverlies door slechte passing en maakt veel (onnodige) overtredingen. Ik heb werkelijk nog niets gezien wat de keuze van Vreven onderbouwd tijdens de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    remakil +4885
    woensdag 14 februari 2018 om 13:23
    Dat heeft niets met vertrouwen te maken, maar met een gebrek aan kwaliteit...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:42
    Sterkte zal ik dan maar zeggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 21:13
    Heeft deze voetballer niet ooit voor Ajax gespeeld? Ja weldegelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Moeite met rol bij NAC: 'Bij mij anders, ik heb het daar moeilijk mee'