'Fastfood etende Dembélé krijgt chef-kok toegewezen door Barcelona'

    'Fastfood etende Dembélé krijgt chef-kok toegewezen door Barcelona'

    woensdag 14 februari 2018 om 13:31

    FC Barcelona gaat intensiever aan de slag met Ousmane Dembélé. De twintigjarige Fransman krijgt onder meer een persoonlijke chef-kok, waardoor zijn eetpatroon verbeterd moet worden. Dat meldt Mundo Deportivo. 

    Dembélé vergrijpt zich nu te vaak aan fastfood. Hoewel Barcelona de verleidingen snapt van een jonge voetballer die door blessures een moeilijke start bij zijn club kent en de verantwoordelijkheid draagt van een transfersom van 150 miljoen euro, eist het wel meer professionaliteit van hem. Daar gaat de club mee helpen door een kok voor hem in te huren die een gebalanceerd menu samenstelt met ingrediënten van de hoogste kwaliteit.

    Tijdens zijn eerste halfjaar in Barcelona was Dembélé vooral bezig met het thuis ontvangen van vrienden en het eten van fastfood. Naast een kok krijgt de ex-speler van Borussia Dortmund ook steun van artsen en fysiotherapeuten die hem regelmatig thuis komen bezoeken.

    Plaats een reactie

    Argento8523 +6607
    woensdag 14 februari 2018 om 13:32
    Goeie actie dit
    Vind ik leuk
    Joen'tje +2298
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    Gevalletje investeringsarbitrage. Toch een goeie 100 miljoen euro mee gemoeid, moet geen kroketten gaan eten.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:40
    Een frikandelletje speciaal op zijn tijd mag toch wel, als hij dat lekker vindt.

    Oh nee wacht, je bent absolute topsport aan het bedrijven en een gezond levensstijl en eetpatroon is essentieel om een goede prestatie te leveren. Daar word je tenslotte dik voor betaald...

    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:24
    Ik vind dit zo’n abnormaal triest en belachelijk gedrag. Wat een mentaliteit en discipline, voor zoveel geld ook nog niet eens de verantwoording hebben die rotzooi te laten staan.
    Zo’n waardeloze gozer mag van mij gekruizigd worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30045
    woensdag 14 februari 2018 om 15:46
    Want van veel geld word je automatisch verantwoordelijk?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:48
    Voor 150 miljoen zou ik wel een enorme druk en verantwoording voelen, om alles te geven wat ik in me heb ja. Dus niet rustig elke avond naar de Mac en dikke schijt hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30045
    woensdag 14 februari 2018 om 15:51
    Ja, nee da's niet hoe het werkt.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:53
    Dat is dan een kwestie van een waardeloze mentaliteit. Voor die 2000 die ik nu krijg loop ik namelijk ook al de benen onder mijn reet uit. Waardeloze mentaliteit die slappe hap jeugd, bah om te kotsen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30045
    woensdag 14 februari 2018 om 15:54
    Dat zou kunnen. In ieder geval vind ik het vreemd om te denken dat iemand zonder goede mentaliteit ineens wel een goede mentaliteit heeft als je hem geld geeft.
    Dat is gewoon niet hoe dat werkt
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:56
    Nou er is toch geen betere stimulans dan geld in deze wereld?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30045
    woensdag 14 februari 2018 om 15:58
    Ja, maar dat heeft alleen zin als je hard moet werken om geld te krijgen. Dan is dat geld een doel en een stimulans. Als je gewoon een dikke zak geld krijgt ga je niet ineens harder lopen. Eerder minder hard.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    woensdag 14 februari 2018 om 16:46
    Is toch niet zijn schuld dat dat bedrag geboden us?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:47
    Ja maar wel dat ie elke dag big Macs aan het proppen is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    woensdag 14 februari 2018 om 16:51
    Dat staat er niet.
    Vind ik leuk
    power +5799
    woensdag 14 februari 2018 om 16:02
    eigenlijk mag barca beste bemoeien met eten patroon van zijn spelers. die 150 miljoen is dure grap als hij steeds blessure raakt.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    woensdag 14 februari 2018 om 17:33
    Mee eens

    Gasten verdienen genoeg
    Vind ik leuk
    power +5799
    woensdag 14 februari 2018 om 18:23
    zeker genoeg verdienen

    als nog slechte eten
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    Eerst fastfood eten en vervolgens een persoonlijke kok krijgen als straf.

    Die heeft het pas voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5407
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    Beter voor elkaar dan Kramer in ieder geval
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    Ja anders pamper een gozzer die miljoenen per jaar verdient nog meer, hij is toch geen halve? hij snapt zelf toch ook wel dat junkfood slecht is....?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    woensdag 14 februari 2018 om 14:02
    Ja maar het blijft een jongen van 20 die waarschijnlijk op zichzelf woont. Beetje sturing kan geen kwaad
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    woensdag 14 februari 2018 om 14:04
    Dan nog, het is algemeen bekend dat junkfood slecht is voor je, studenten hebben tenminste nog het excuus dat ze geen geld hebben. denk dat deze jongen dat probleem niet heeft en dus hendig gezodn voor zochzelf moet kunnen koken. Nogmaals als hij geen halve is, is hij dat wle dan neem ik mijn woorden terug.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    woensdag 14 februari 2018 om 14:10
    Het is nooit een geld kwestie. Sterker nog een pizza laten bezorgen is duurder dan een pastaatje maken maar het is gewoon jeugdigheid en geen zin hebben om te koken. Uiteindelijk zal zoals je zegt het uit zichzelf moeten komen maar vergeet niet dat hij pas 20 is joh dat komt best goed met dat ventje. Zijn allemaal jong geweest
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    woensdag 14 februari 2018 om 14:20
    Ben je een halve ?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    woensdag 14 februari 2018 om 14:26
    ja ik ben een halve
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3273
    woensdag 14 februari 2018 om 14:05
    Precies. En wat dacht je van de 150 miljoen die ze voor hem betaald hebben. Dan zou ik er ook alles aan doen dat hij normaal gaat leven zodat hij straks gaat presteren op het veld.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5407
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    Ousmane staat samen met Michiel een broodje kroket te eten bij de febo :p
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:35
    Sjef Cock
    Vind ik leuk
    Zultkop +5407
    woensdag 14 februari 2018 om 13:37
    Cock Jol
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 14 februari 2018 om 13:51
    "eist het wel meer professionaliteit van hem"

    Veel succes daarmee.
    Zijn 2 vorige clubs hadden ook al dat idee.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:00
    Is niet te zien aan hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:07
    Zo hoort het ook, fysiek is die helemaal nog niet in orde. Een prive chef zorgt er wel voor dat die ook geleidelijk aankomt en dat die alsnog topfit blijft
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:09
    Als hij het eten net zo snel verbrand, als dat hij loopt, zie ik het probleem niet. Lekker onie fartfood.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:12
    Iedereen heeft zijn mening al weer klaar zonder ook maar te weten of het waar is gisteren stond er namelijk nog een bericht dat die zich buitengesloten voelde door messi en suarez en als ik dat ventje zie kunnen er best een paar kapsalons in hoor extra sambal erbij zodat ie nog wat harder rent en hoppaaa
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    woensdag 14 februari 2018 om 20:10
    Ik geloof niet de helft van wat hier wordt geschreven door VP
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:24
    Ik lees het ook puur voor vermaak
    Vind ik leuk
    Rafael +810
    woensdag 14 februari 2018 om 14:19
    Stuur er naar mij ook gelijk 1 en een schoonmaakster aub
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    woensdag 14 februari 2018 om 15:06
    Heb nog wel een tip voor de kok. Hoeft ie niet te koken en krijgt dik betaald.
    https://www.just-eat.es/area/08004-barcelona
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30045
    woensdag 14 februari 2018 om 15:50
    Nou.. hopen dat die kok voetbalprimeur in de gaten houdt :p
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1898
    woensdag 14 februari 2018 om 15:59
    Hij moest van Barça toch wat kilos aankomen? ( http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/760226/-bar-a-vindt-demb-l-te-licht-en-moet-direct-neymar-programma-uit-de-kast-trekken-.html ) Laat die jongen dan lekker bulken!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1432
    woensdag 14 februari 2018 om 21:15
    lijkt me niet dat zijn draai al heb gevonden
    Vind ik leuk
    Bizzy +20978
    woensdag 14 februari 2018 om 21:16
    Niks mis met een berenklauw met pindasaus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws