Langeler beloont Man City-aanwinst Sandler en twee anderen bij Jong Oranje

Langeler beloont Man City-aanwinst Sandler en twee anderen bij Jong Oranje

woensdag 14 februari 2018 om 14:35

Teun Koopmeiners, Michel Vlap en Philippe Sandler debuteren in de selectie van Jong Oranje. Bondscoach Art Langeler heeft het trio voor het eerst een uitnodiging verstuurd.

Langeleer selecteert achttien spelers voor de tweedaagse trainingsstage op 19 en 20 februari in Zeist. Koopmeiners (AZ), Vlap (sc Heerenveen) en Sandler (PEC Zwolle) worden beloond voor hun goede seizoen. Koopmeiners en Vlap hebben zich in de basis gespeeld bij hun clubs, terwijl Sandler een droomtransfer naar Manchester City afdwong.

De trainingsstage van Jong Oranje moet de lange periode tussen november 2017 en maart 2018 overbruggen, waarin geen officiële interlands op het programma staan. De trainingen worden gebruikt als voorbereiding op de vriendschappelijke wedstrijd tegen België (22 maart in Doetinchem) en EK-kwalificatieduel met Andorra (27 maart in Andorra).

De selectie van Jong Oranje:
Pelle van Amersfoort (sc Heerenveen), Steven Bergwijn (PSV), Justin Bijlow (Feyenoord), Joël Drommel (FC Twente), Denzel Dumfries (sc Heerenveen), Oussama Idrissi (AZ), Frenkie de Jong (Ajax), Gervane Kastaneer (1. FC Kaiserslautern), Justin Kluivert (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Bart Nieuwkoop (Feyenoord), Yanick van Osch (PSV), Thomas Ouwejan (AZ), Bart Ramselaar (PSV), Philippe Sandler (PEC Zwolle), Jeremiah St. Juste (Feyenoord), Guus Til (AZ) en Michel Vlap (sc Heerenveen).

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 14:39
Onbegrijpelijk dat die Sander naar City gaat! Bakte er tegen Utrecht niks van!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:45
Dat heb je wel eens.
Vind ik leuk
Mall00t +5247
woensdag 14 februari 2018 om 14:48
Wat een flauwe kul, alsof je nooit meer een mindere wedstrijd kan spelen omdat je als speler een mooie transfer in de pocket hebt.
Vind ik leuk
Kopsterk +4738
woensdag 14 februari 2018 om 14:53
Blijf het zeggen, die Sandler ken er echt niks van en heeft een instelling van een zak hooi, die eindigt bij Telstar over 5 jaar mark my words!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:32
Ja inderdaad, die Sandler kan er helemaal niets. Wat heb ik vorig jaar ook gelachen om hem echt een waardeloze krullebol. PEC is hier s(PEC)koper, zoveel geld voor zoon waardeloze speler.
Vind ik leuk
Rodajc +4568
woensdag 14 februari 2018 om 16:53
Tegen Roda ook niet, tegen PSV niet, AZ niet, ADO niet. Hij is gewoon niet zo goed volgens mij.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:40
Sandler word vooral geselecteerd vanwege zijn transfer denk ik.Sinds hij weet dat hij naar City gaat speelt hij erg slecht.

Speler van Manchester City staat chique natuurlijk...
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
Mall00t +5247
woensdag 14 februari 2018 om 14:51
Sandler was ook al actief bij Oranje onder 21, met City heeft het dus niet veel te maken. Tegen Heerenveen speelde hij een dijk van een wedstrijd, dus dat hij nu alleen maar erg slecht speelt is complete onzin. Hij speelde voor deze transfer ook wel eens een mindere pot, maar toen lette nog vrijwel niemand op hem.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:57
Ik vond hem voor die transfer al niet erg bijzonder maar sinds hij dat weet is het echt wel stukken minder, vooral tegen Utrecht was hij erg slecht
Vind ik leuk
Mall00t +5247
woensdag 14 februari 2018 om 15:20
Tegen Utrecht waren ze allemaal slecht, dan redt die arme Sandler het in z'n eentje ook niet. ;-)

Het is niet voor niets dat er een flink bedrag voor hem op tafel is gelegd en dat hij regelmatig in diverse elftallen van de week is beland in dit seizoen, hij is overduidelijk talentvol. Kopsterk en legt de bal met gemak over ruim 50 meter bij Ehizibue op de stropdas, daarbij durft hij ook regelmatig het veld over te steken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:34
We hebben kennelijk een andere mening want ik vind het helemaal niks
Vind ik leuk
HanV +2672
woensdag 14 februari 2018 om 17:01
Ja, Sandler, Koopmeiners en Vlap speelden alle drie al bij Oranje O20 en zijn dus alle drie doorgeschoven. Vlap is trouwens zijn basisplaats kwijt. Het zijn alle drie spelers die dit jaar zijn doorgebroken.
Vind ik leuk
Joen'tje +1853
woensdag 14 februari 2018 om 14:40
Sandler wordt erg bewierookt en moet met benen op de grond blijven staan. Ik heb tijdens Utrecht - PEC nadrukkelijk op hem gelet en hij heeft genoeg talent in huis.

Echter zie je ook dat gemakzucht snel om de hoek komt kijken, soms maakt hij geen slidings of geeft hij nonchalante passes. Dat gedrag kan je echt nekken, want nu waait alles nog je kant op, hij moet juist nu extra gas geven.

Financieel is hij ook al binnen straks met zijn contract bij FC Olie. Waar gaat hij nu nog de drive vandaan halen? City 1 lijkt me geen reële optie.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:41
Deze bondscoach moet snel weg!

Totaal niet geloofwaardig met zijn speciale voorkeur.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:44
Kan je dat onderbouwen?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:00
Ze komen hier altijd met een dusdanige arrogantie binnen dat het heerlijk is om dat af te straffen. Normaal zeg je daar niks over, maar als je van ze wint is het prima om daar wel wat mee te doen. Niet omdat het Ajax is, maar vanwege de manier waarop die mannen hier rondlopen. Ik heb ook helemaal niks met Ajax. PSV der jeugd wordt totaal niet gewaardeerd, terwijl onze jeugd opleiding misschien wel beter is als die van Ajax.
Vind ik leuk
035 +988
woensdag 14 februari 2018 om 15:13
Grappige foto in jouw profiel. Goed gekozen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:39
een echte calimero hihi
Vind ik leuk
13 +5671
woensdag 14 februari 2018 om 14:46
Geintje?
Vind ik leuk
HanV +2672
woensdag 14 februari 2018 om 17:05
Inderdaad opvallend die voorkeur voor (ex-)spelers van Heerenveen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:32
Het is maar een 2 daagse stage.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:44
Daar moet je toch een aardig elftal van kunnen maken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:56
Ik mis Hidde ter Avest. Of is die nu te oud?...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:27
In principe mis ik wel meer spelers.
Maar hij is er, om er een team van te maken. Teveel van hetzelfde is dan niet goed.

Iedereen zou andere keuzes maken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
pos +6168
woensdag 14 februari 2018 om 14:46
VP hier hoort gewoon een kop boven te staan met in koeieletters "AZ hofleverancier van jong Oranje".
Vind ik leuk
13 +5671
woensdag 14 februari 2018 om 14:47
Nou je het zegt, dat had zeker gekund.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:51
En zo is het kerel!

Az heeft een prachtige toekomst!

Mag gezegd worden!
Vind ik leuk
Jur74 +3580
woensdag 14 februari 2018 om 15:31
Neeeeeeeee, want wij zijn geen topclub. Leer het nou eens.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:56
Beetje jammer dat mensen als Vlap, van Amesfoort en Nieuwkoop de jeugd van het Nederlands elftal moeten vertegenwoordigen.
Vind ik leuk
Sytz +1847
woensdag 14 februari 2018 om 15:20
Nieuwkoop gewoon goed hoor. Is alleen meer een middenvelder naar mijn mening
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:23
plek van el ahmadi?
Vind ik leuk
Sytz +1847
woensdag 14 februari 2018 om 15:25
Zou die prima kunnen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:29
St juste rb positie. Verder een middenveld (volgend jaar) met Bart, Tapia en ayoub? Is in ieder geval een optie...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:22
Wat is er mis met nieuwkoop? Zou graag eens argumenten willen horen waarom hij in jouw ogen ongeschikt is dan. Ik vind het namelijk een (in potentie) zeer goede rechtsback, met een enorme drang naar voren, iemand die gretig is en zich kan vastbijten in de tegenstander (figuurlijk), maar verdedigend (net als Karsdorp twee jaar terug) nog wat stapjes heeft te zetten. Momenteel is hij wat ongelukkig, wie niet overigens bij Feyenoord, gezien zijn blessures. Die andere twee kan ik niet goed beoordelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 15:22]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:56
Hij is al flink voorbijgestreefd door Malacia, ik zou hem liever in het elftal zien.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:50
malaccia is linksback...nieuwkoop staat rechts.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:56
Het is een bespottelijk suggestie om de selectie van Philippe Sandler rechtstreeks te correleren aan zijn recente transfer. Die bewering heeft de diepgang van een surfplank en houdt gelijke tred met andere modieuze en pretentieuze één-dimensionale primeurprietpraat.
Vind ik leuk
Koeroe +4833
woensdag 14 februari 2018 om 15:03
Malacia?
Vind ik leuk
mchollie +2862
woensdag 14 februari 2018 om 15:05
Hoppa, 4 AZ ters geselecteerd. een mooie beloning voor hun stijgende lijn in hun prestatie curve.

AZ komt er aan.
Vind ik leuk
De Hout +923
woensdag 14 februari 2018 om 15:22
Til zou er ook bij hebben gezeten, mits niet geblesseerd.
Vind ik leuk
Jur74 +3580
woensdag 14 februari 2018 om 15:32
Til staat er gewoon tussen, weet niet hoe het nu met zijn blessure is?
Vind ik leuk
RtdDub +2982
woensdag 14 februari 2018 om 15:11
Man City aanwinst?
Jullie bedoelen PEC Zwolle speler.
Vind ik leuk
Sytz +1847
woensdag 14 februari 2018 om 15:19
Geen Malacia? Opvallend
Vind ik leuk
De Hout +923
woensdag 14 februari 2018 om 15:21
AZ en Feyenoord hofleverancier. Leuk.
Vind ik leuk
Jordtt +496
woensdag 14 februari 2018 om 15:58
Als je iets nu even niet moet doen met Sandler, is het belonen. Die moet alles op alles zetten om met z'n beentjes op de grond te blijven en gewoon hard te blijven werken. je bent door een transfer niet opeens beter ofzo, dus bikkelen jij!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:30
Vlappie! Eerste kerstdag 1961 ik weet het nog zo goed.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:30
2 neusjes maar , geweldige jeugd hebben ze tog hahah
Vind ik leuk
yuuup +6567
woensdag 14 februari 2018 om 16:38
Wel erg toevallig dat hij net nu een uitnodiging krijgt. Het lijkt er meer op alsof het enkel is omdat hij nu bij City zit.
Vind ik leuk
HanV +2672
woensdag 14 februari 2018 om 17:09
Als het een complot is dan is het eigenlijk te laat. Dan had hij eerst geselecteerd moeten worden, dan had City nu voor jou en sommige anderen niet zo voor schut gestaan. Dat kunnen ze niet hebben.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 17:10]
Vind ik leuk
Stoep +1869
woensdag 14 februari 2018 om 17:00
4 spelers van de leukst voetballende club van Nederland Az en 3 vd beste club Psv. Prima jonge spelers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Langeler beloont Man City-aanwinst Sandler en twee anderen bij Jong Oranje