Grote teleurstelling bij PSG: Acht keer scoren tegen Dijon is makkelijk

Grote teleurstelling bij PSG: "Acht keer scoren tegen Dijon is makkelijk"

woensdag 14 februari 2018 om 23:16

Adrien Rabiot maakte de openingstreffer in de Champions League-kraker tussen Real Madrid en Paris Saint-Germain, maar verlaat Spanje met een 3-1 nederlaag. De Franse middenvelder baalt als een stekker.

Rabiot wijt de nederlaag aan een gebrek aan effectiviteit. "We krijgen zoals altijd kansen, maar we hebben het hoofd niet koel gehouden", doelt de Franse middenvelder tegenover beIN Sports vooral op een periode in de tweede helft, waarin Kylian Mbappé, Rabiot zelf en Dani Alves nalieten om te scoren.

"Als we tegen teams als Real Madrid spelen, krijgen we twee of drie kansen. Vandaag waren het er iets meer, want we speelden goed. Maar we scoren maar één keer. Ik ben zwaar teleurgesteld. Het is hetzelfde verhaal als in de voorgaande jaren."

Rabiot legt de vinger op de zere plek. "Het is makkelijk om acht keer te scoren tegen Dijon, maar om deze wedstrijden gaat het. Tegen Real Madrid moet je er staan. Het wordt moeilijk om deze achterstand nog weg poetsen in de return." Over drie weken staan de Franse en Spaanse grootmacht tegenover elkaar in Parijs.

Poll

Gaat Real Madrid de kwartfinale halen ten koste van PSG?

(702 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 23:23
Dit geeft real niet meer weg, dus Neymar zal ook gelijk weer weg willen.
Psg gaat nooit de champions league winnen. In Frankrijk bouwen ze gewoon te weinig weerstand op
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:29
https://www.youtube.com/watch?v=XMfGX2cjSR4

Mooi highlights van de wedstrijd van Real.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 00:40
PSG had met een andere trainer Real compleet opgerold, waarom haal je Cavani eruit precies angst en op 1 - 1 te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:23
Psg heeft nog kans
Real 60 prc Psg 40 prc
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 23:24
Nu moet psg gewoon de scheids betalen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:31
Net als Barcelona vorig jaar tegen Psg ;)
Vind ik leuk
Filip_FCU +9421
woensdag 14 februari 2018 om 23:33
En net als Real tegen Bayern München 2 maal
Vind ik leuk
Rodajc +8078
woensdag 14 februari 2018 om 23:26
Wat een respectloze opmerking.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:26
Sta op als je voor Real bent sta op als je voor Real bent sta op als je voor Real bent.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:57
Helaas ben ik ook voor Real maar dan niet zoals jij omdat Ronaldo er rond loopt. Helaas wil ik liever dat ze winnen als dat jij in zak en as zit
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 14:13
Onzin was daarvoor allang real supporter . dat heeft Ronaldo niks van doen dat ik fan van hem ben is wah anders.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 14:17
Nou dat valt me dan alles mee, Forza Real nogmaals de CL winnen en het beste team ooit ter wereld worden
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 14:06
Sorry. Real Madrid is Psv in het groot.
koopclub, saai publiek, net te veel marketing.

Ik blijf liever gewoon zitten. (Ja ik weet het, NAC heeft nog helemaal niks bereikt)
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 18:39
Sorry hoor maar hoeveel jeugd heeft NAC dan in een team? en PSV staat niet voor voetbal. Real is een grote koopclub maar welke grote club heeft dat niet? Het is de grootste club van Spanje met een rijke historie
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:37
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:42
Laten we hopen dat ze zichzelf blijven teleurstellen de komende jaren. Als absolute shitclubs als PSG voetbal gaan domineren is de sport officieel verziekt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:44
PSG is het gewoon simpelweg niet gewend deze weerstand

De top clubs in Frankrijk bieden bij lange na niet het zelfde als Real
Vind ik leuk
Teo Smith +19323
donderdag 15 februari 2018 om 07:13
De franse competitie is nou eenmaal niet zo geweldig.
Vind ik leuk
Och jeh +1536
donderdag 15 februari 2018 om 08:32
Mooi om te zien dat PSG verloren heeft, zo zie je maar dat een team bijelkaar kopen voor de meest bizarre bedragen geen garantie voor succes is.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:59
Toch is Real goed weg gekomen en is de uitslag wat geflateerd maar uiteindelijk is de terechte winnaar de ploeg die het meeste scoort
Vind ik leuk
Jozef +30931
donderdag 15 februari 2018 om 13:28
Heerlijk. 222 miljoen uitleggen voor die ijdeltuit en nog niet kunnen winnen.
Vind ik leuk
Verratti +1266
donderdag 15 februari 2018 om 15:05
De kans lijkt me klein, maar het zou natuurlijk best mogelijk zijn. Met een scheidsrechter die nu wat meer in het voordeel van PSG fluit is het best mogelijk. Er waren gisteren nogal wat beslissingen die in het voordeel van Real uitpakten (zoals vorig jaar in de uitwedstrijd tegen Barcelona: men noemde dat een wonder, ja een wonderbaarlijke scheidsrechter was het wel).

Als er vroeg gescoord wordt is er weinig aan de hand. PSG heeft heeft eenmaal gescoord in Madrid en dat kan een belangrijke goal blijken. De wedstrijd gisteren was redelijk in evenwicht; mooie goal PSG; hoop dat de thuisclub in Parijs ook zo gemakkelijk een penalty krijgt.

Veel zal afhangen van de scheidsrechter. Als die weer tegen PSG fluit zullen de rapen wel gaar zijn en krijgen we spektakel eerste klas. En als die tegen Real fluit (en hun seizoen verloren is) wordt het ook amusement.

Ik heb er nu al zin in.


Zaterdagavond eerst maar naar Vitesse.


Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 18:42
Een wedstrijd word bij jou blijkbaar bepaald door de scheidsrechter? en die penalty was een fout van een onervaren speler
Vind ik leuk
Verratti +1266
donderdag 15 februari 2018 om 22:02
De scheidsrechter kan van grote invloed op het eindresultaat. Hij KAN bepalend zijn. Bij die penalty ook: daar kun je voor fluiten, maar je kunt het ook niet doen. Zo zijn er vele voorbeelden. Een goede scheidsrechter is belangrijk bij dit soort toppers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Grote teleurstelling bij PSG: "Acht keer scoren tegen Dijon is makkelijk"