Neres speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken

    "Neres speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken"

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:23

    David Neres is als een broer voor Danilo Pereira. Dat stelt het Braziliaanse talent van Ajax O19. De twee landgenoten trekken veel met elkaar op.

    "Hij is een goed persoon en als een broer voor mij", vertelt Pereira aan de Ziggocam van Ajax TV over Neres. "David helpt mij altijd en ik praat heel veel met hem. Hij is grappig. Een beetje gek, maar echt grappig. En hij is zeker belangrijk voor mij. Hij speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken."

    Het Braziliaanse talent van Ajax vervolgt zijn lofzang over Neres: "Hij is de beste. Hij beweegt zo goed, heeft een goed schot, kan goed sprinten, is erg snel, sterk en heeft een goed karakter. Hij is top."

    Pereira speelt sinds de zomer in de jeugd van Ajax, dat hem overnam van Santos. Hij heeft als spits een basisplaats in de O19-ploeg van trainer John Heitinga. Neres beleeft dit seizoen zijn doorbraak in Amsterdam. Hij kwam een jaar geleden over van São Paulo.

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:26
    Te weinig van gezien om een goed oordeel over te geven .
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:37
    Ik heb hem ook slechts een paar keer gezien maar dat zag er wel goed uit.Een typische Braziliaanse speler wel :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1063
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:04
    Word beter dan Ronaldo !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:58
    Bedankt. Wat staat er nog meer in je glazen bolletje?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:56
    Deze jongen kan er niks van. Moet dat nu helemaal uit Brazilië komen, genoeg van dit soort matige spelers in ook bij Nederlandse amateurclubs rondlopen. Snel terugsturen die jongen, gaat niks worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:07
    telkens weer spelers van Ajax afkraken terwijl je eigen club echt slecht is met jeugd .Ajax heeft de beste jeugr
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:09
    Volgens mij heb jij hem nog nooit zien spelen of wel? ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:39
    Oké dus jij bent zo geïnteresseerd in Ajax dat je naar De Toekomst gaat om deze mening te kunnen geven . Anders heb je hem namelijk nooit zien spelen .
    Vind ik leuk
    Youri99 +7404
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:58
    Je kan ook regelmatig wedstrijden van Ajax o19 live via internet zien.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3154
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    Weer zo'n wonderkind uit Amsterdam?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25731
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:30
    Nee, hij komt uit Brazilie
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:30
    Speelt al sinds deze zomer bij Ajax, dus we kunnen stellen dat dit een jeugdproduct is vanuit Amsterdam, toch?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25731
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:32
    Zeker... en inmiddels zelfs een zelf opgeleide internationale topper!
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:34
    Dit is kopiëren, plakken voor jou. Heel netjes!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:55
    Tjaa ook de opleiding van Psv loopt km achter op Ajax en Feyenoord. Dat weet je toch wel Kopsterk. Of zijn Paal,Brenet en Hendrix spelers waar je trots op bent?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:56
    Op Brenet kan je niets anders dan trots zijn, dat begrijp je zelf ook wel natuurlijk, daarnaast ben ik altijd de eerste om te zeggen dat PSV een koopclub is en altijd is geweest, ik heb dikke schijt aan de jeugd, heb liever een Lozano dan een gaar jeugdspelertje en de titel winnen, dan allemaal mennekes opstellen en tweede worden, maar dat is mijn bescheiden mening,
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:02
    Mooi om dan juist commentaar te geven op de grootste club van het land. Waarvan je gewoon weet dat er pareltjes tussen zitten. Als Ajax op een of andere manier zou worden opgeheven zoals Waterreus al jaren op wacht dan denk ik dat jij werkelijk niks meer hebt in je leven. Gast wat kan ik genieten dat jij als Psv fan zo veel bezig bent met onze mooie club.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:04
    Wa? Jij stelt me een vraag, ik geef netjes antwoord en dan heb ik commentaar? Ik zeg wat ik wil over dat bedrijf in Amsterdam, dat jij hapt als een vis die al drie jaar niet meer heeft gegeten is je eigen keuze, je mag me ook alles vragen ,maar feit is dat Ajax met al haar Godenzonen en pareltjes tweede staat en uit de beker ligt, maar bedankt iig voor het compliment!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:06
    Hahah het bekende Ajax syndroom. Nu wordt het weer ongemakkelijk voor je en ga je weer ontwijken. Je bent zo makkelijk uit te lezen Kopsterk. Als er eentje non-stop op alles hapt dan ben jij het wel.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:07
    Hhaha pot verwijt de ketel wederom eens, maar Jake lekekr gehapt jongen, en geniet van je pareltjes en je godenzoontjes en de panna's, genieten wij in mei met onze kutjeugd en matige voetballers van de titel. Toedels!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:25
    Hahah heerlijk dat Ajax syndroom komt bij jou constant terug. Hahah Opper calimero boertje. Lekker in de illusie blijven hangen dat je een club support die constant prijzen pakt. Oh ja wacht ook maar 2 titels in 10 seizoenen. Zo kunnen we door blijven gaan. Ook jij weet dat ons Ajax in alles groter is.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:28
    Inderdaad, Ajax is qua naam en geschiedenis een grotere club, dat ontken ik ook nooit, maar dit jaar wordt de titel gewonnen voor het seizoen 2017-2018 en niet voor het seizoen 1978-1979, in het heden stelt Ajax op dit moment gewoon minder voor dan PSV , op dit moment, dat is niet erg, maar is wel belangrijker dan wie wat heeft gewonnen jaaaren geleden. Dus inderdaad Ajax is een grotere club, maar wat boeit dat, dat jij dat geil vind dat je dan voor een lekkere grote club staat, veel plezier ermee, het gaat om de prestaties NU en NU winnen en met welk voetbal dat dan gebeurd, zal mij persoonlijk worst wezen ( voor als je weer het schijtbakkenvoetbal aanhaalt wat PSV zogenaamd speelt...)
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:33
    En de meest domme uitspraak van de week gaat wederom naarrrr (Kopsterk) Gast mijn Ajax heeft vorig jaar nog een Europese finale gespeeld. Jou clubje als sinds 1988 niet meer. Ik denk dat Europa en mensen met voetbalverstand Ajax hoger inschatten. Daarbuiten zal de kern van dit Ajax met De Ligt, Frenkie, Donny, Hakim, Onana Dolberg meer interesse wekken dan jullie helden, Brenet, Hendrix, Ramselaer en Jankertje Luuk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:35
    Zucht....een finale spelen en verliezen is hetzelfde als schijten en niet afvegen, je wint er niks mee! Leuk dat je in de finale stond van de Jupiler Leaugue der Europese competities, maar je wint niks met tweede worden, dat moet je als Ajacied nu onderhand wel snappen toch...maar fijn dat je weer een volwassen reactie geeft, mijn hemel.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:19
    Volgens mij weten jullie beter wat tweede worden betekent
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:20
    Heeft Ajax meer ervaring mee afgelopen seizoen of niet....vergeten?
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:22
    Ajax heeft hoe je het wend of keert, toch echt meer ervaring met eerste worden. Die discussie win ik.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:23
    Veel plezier met je winst, leuk man dat je vroeger zoveel hebt gewonnen, in dat opzich is Ajax net als een Nottingham Forrest of een MK DONS( Wimbledon) vergane glorie...
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:46
    Jammer dat je vergeet waarom je 7 punten voor staat.
    Ik zou er niet zo blij mee zijn.
    Zou het iets meer relativeren.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:49
    En waarom is dat dan? Ik denk omdat we 7 punten meer hebben behaald dan Ajax, met schijtbakken voetbal dat wel, maar kan geen andere reden bedenken.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:50
    Mensen vergeten snel, te snel.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:50
    Jeetje man, Nouri als excuus gebruiken, als je dat doet dan heb je echt geen respect voor die jongen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7688
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:06
    Hoezo ook de opleiding? Waarin lopen we nog meer achter dan?
    Laatste keer dat ik de stand bekeek liepen we niet achter...
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:11
    Laat hem, zeg gewoon ja en amen, Ajax is groter , beter, knapper, mooier, leuker, nog eens groter, geiler, speelt veeeeel mooier voetbal, topjeugd, recordkampioen, zeg trouwens ook maar gewoon dat ze nu ook 1e staan zijn we van die discussie ook weer af, en oh de scheids is altijd tegen Ajax.....PS: Lucky PSV en oh Ajax heeft pareltjes
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:54
    We hebben niet allemaal vedettes als Hendrix en Brenet uit de opleiding.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:16
    goed he
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    Leuke speler, moet nog wel flink aan de bak.

    Hopen dat hij over een jaartje aan het eerste kan ruiken...
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:29
    Samen in de shop zitte op je vrije dag niks mis mee
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:31
    Dikke pretsigaret erbij en gaan met die banaan
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:33
    Hahaha jaa daarom dan maak je je niet meer zo druk iniedergeval kan ook wellis lekker zijn..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:34
    haha op zeker.
    lekker man
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25731
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:35
    Die Neres ziet er in ieder geval wel zo uit.... of heeft ie 2 luie ogen?!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1063
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:01
    Kan goed sprinten, is erg snel !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:47
    Neres heeft de over-mijn-lijk-mentaliteit. Opgegroeid in één der armste wijken in Brazilië, waar hij vaak létterlijk heeft moeten vechten om zich staande te houden. Afgezien van de SUPER mentaliteit bezit hij extreem veel gogme en klasse. Technisch zoo heerlijk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1040
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:35
    Ik dacht eerst dat het een foto van Zivkovic was, maar nee dus.
    Vind ik leuk
    Katana +1
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:29
    Heel veel speculatie hier, ik zou graag volgend jaar naar dit artikkel terugkomen en eens zien wie gelijk had!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Neres speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken"