Neres speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken

    "Neres speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken"

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:23

    David Neres is als een broer voor Danilo Pereira. Dat stelt het Braziliaanse talent van Ajax O19. De twee landgenoten trekken veel met elkaar op.

    "Hij is een goed persoon en als een broer voor mij", vertelt Pereira aan de Ziggocam van Ajax TV over Neres. "David helpt mij altijd en ik praat heel veel met hem. Hij is grappig. Een beetje gek, maar echt grappig. En hij is zeker belangrijk voor mij. Hij speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken."

    Het Braziliaanse talent van Ajax vervolgt zijn lofzang over Neres: "Hij is de beste. Hij beweegt zo goed, heeft een goed schot, kan goed sprinten, is erg snel, sterk en heeft een goed karakter. Hij is top."

    Pereira speelt sinds de zomer in de jeugd van Ajax, dat hem overnam van Santos. Hij heeft als spits een basisplaats in de O19-ploeg van trainer John Heitinga. Neres beleeft dit seizoen zijn doorbraak in Amsterdam. Hij kwam een jaar geleden over van São Paulo.

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:26
    Te weinig van gezien om een goed oordeel over te geven .
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:37
    Ik heb hem ook slechts een paar keer gezien maar dat zag er wel goed uit.Een typische Braziliaanse speler wel :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:04
    Word beter dan Ronaldo !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:58
    Bedankt. Wat staat er nog meer in je glazen bolletje?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:56
    Deze jongen kan er niks van. Moet dat nu helemaal uit Brazilië komen, genoeg van dit soort matige spelers in ook bij Nederlandse amateurclubs rondlopen. Snel terugsturen die jongen, gaat niks worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:07
    telkens weer spelers van Ajax afkraken terwijl je eigen club echt slecht is met jeugd .Ajax heeft de beste jeugr
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 15:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:09
    Volgens mij heb jij hem nog nooit zien spelen of wel? ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:39
    Oké dus jij bent zo geïnteresseerd in Ajax dat je naar De Toekomst gaat om deze mening te kunnen geven . Anders heb je hem namelijk nooit zien spelen .
    Vind ik leuk
    Youri99 +8875
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:58
    Je kan ook regelmatig wedstrijden van Ajax o19 live via internet zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    Leuke speler, moet nog wel flink aan de bak.

    Hopen dat hij over een jaartje aan het eerste kan ruiken...
    Vind ik leuk
    Setovitch +1468
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:29
    Samen in de shop zitte op je vrije dag niks mis mee
    Vind ik leuk
    stratumseind +156874
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:31
    Dikke pretsigaret erbij en gaan met die banaan
    Vind ik leuk
    Setovitch +1468
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:33
    Hahaha jaa daarom dan maak je je niet meer zo druk iniedergeval kan ook wellis lekker zijn..
    Vind ik leuk
    stratumseind +156874
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:34
    haha op zeker.
    lekker man
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31502
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:35
    Die Neres ziet er in ieder geval wel zo uit.... of heeft ie 2 luie ogen?!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:01
    Kan goed sprinten, is erg snel !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:47
    Neres heeft de over-mijn-lijk-mentaliteit. Opgegroeid in één der armste wijken in Brazilië, waar hij vaak létterlijk heeft moeten vechten om zich staande te houden. Afgezien van de SUPER mentaliteit bezit hij extreem veel gogme en klasse. Technisch zoo heerlijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1085
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:35
    Ik dacht eerst dat het een foto van Zivkovic was, maar nee dus.
    Vind ik leuk
    Katana +1
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:29
    Heel veel speculatie hier, ik zou graag volgend jaar naar dit artikkel terugkomen en eens zien wie gelijk had!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Neres speelt in het eerste van Ajax en dat wil ik ook ooit een keer bereiken"