Van Beek kan niets met Feyenoord-kritiek: Dat is helemaal onterecht

    Van Beek kan niets met Feyenoord-kritiek: "Dat is helemaal onterecht"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 13:50vr 16-02-2018 om 13:50

    Feyenoord beleeft een uiterst moeizaam seizoen als regerend landskampioen. Sven van Beek vindt de kritiek op trainer Giovanni van Bronckhorst echter onterecht.

    ''Dat is helemaal onterecht'', zegt Sven van Beek in gesprek met RTV Rijnmond."We moeten als team naar onszelf kijken en niet naar de trainer. Hij stelt elf spelers op en wie dat zijn maakt niet uit. Je moet honderd procent geven en er alles aan doen. Dan moeten wij altijd beter zijn dan de tegenstander."

    Toch kan Feyenoord volgens van Beek nog terugvallen op het krediet dat het team heeft opgebouwd door vorig jaar kampioen te worden. "Ik denk dat we nog steeds krediet krijgen van de supporters om ons heen. Al is het aan ons verplicht om hoger te staan, dan dat we nu staan. Helaas is dat niet het geval."

    Poll

    Is Van Bronckhorst nog de juiste man voor Feyenoord?

    (1352 stemmen)

    Plaats een reactie

    Stig +1769
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:54
    Dit is zo'n type die je 34 wedstrijden per seizoen op de bank kan zetten zonder dat hij er wat van zegt.
    Dus daar hebben we niets aan, ook hij is ondermaats, en houd me hart altijd vast als hij weer als een kamikaze inkomt.
    Vind ik leuk
    Leo Ekkel +14
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:58
    Als je honderd procent gèeft en je maakt zulke grote blunders als swen van beek win je geen wedstryd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:59
    beetje rare tekst als dit echt uit de mond komt van van Beek

    hij stelt elf spelers op en wie dat zijn maakt niet uit.


    ik zou dan eerder zeggen het maakt niet uit welke 10 andere de trainer kiest als ik maar speel.

    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:00
    Ik vindt dat sven gewoon gelijk heb hij geeft zelf aan dat het ook verantwoording van de spelers is... Zeker als je kampioen ben geworden na zolang club is gezond zou gek zijn om hem wegtesturen na een kutjaar als volgend seixoen netzo loopt wordt het een ander verhaal natuurlijk maar ook gewoon veel blussure pech gehad...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:27
    Is toch onzin. Je bent als trainer verantwoordelijk voor he tactisch plan en de juiste spelers daarvoor, daarnaast behoor je je beste spelers te sellecteren en duidelijkheid te verschaffen over spelers die niet voldoen. In alles hierboven heeft hij tot nu toe dit jaar gefaald.daarbij heb je een dielman laten gaan die beter is dan die je laat spelen.hoop voor Feyenoord dat dit zich nog gaat draaien. Moet wel gezegd worden dat er belangrijke spelers geblesseerd zijn geraakt en je daardoor met veel minder team moet presteren.rare is alleen dat je op doel kiest voor iemand die je vertrouwen geeft op basis van vorig seizoen en je Bottoghin passeert terwijl die vertrouwen zou moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:36
    Maar dat toornstra geen pepernoot raakt en jones al puntwn heb gekost jorgenson die de laatste wedstrijden beter kan en alle blessures kan je als trainer gewoon niks aan doen
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:30
    Toornstra hoort niet in de basis.hoe hard hij ook wil werken.Jones hoorde na blinder nummer 3 al gepasseerd te worden.zet Botteghin achterin en laat Tapia doorschuiven naar middenveld.
    Dan heb je indien nodig nog steeds een extra controleur. Verder RVP achter de spitsen en denk dat dan wel redelijk goed komt met jullie.maar je staat 22 punten achter en als je verliest in de beker is het echt een verloren jaar.mag toch wel kritisch zijn op je trainer en club
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:02
    Oww dat mag je zeker hoor alleen ik vind dat het meer aan de spelers ligt dan aan gio maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde ;p
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:13
    Het ligt zeker aan de spelers en instelling.maar Gio heeft dit jaar toch wel veel foute keuzes gemaakt naar mijn idee.Ik vind niet dat Gio eruit moet maar wel dat er kritiek mag hebben op zijn inzichten
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:06
    Wasr heb je dan een trainer voor? Natuurlijk is hij wel verantwoordelijk.
    Tactiek, manier van trainen en peoplesmanagment. Hij krijgt deze groep niet aan het voetballen. Of de directie zegt wij hebben gefaald met ons aankoopbeleid of de trainer word ontslagen maar dit is een kampioen onwaardig
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:04
    ja maar hij piept wel anders als van Bronckhorst ineens het seizoen zou afmaken met Botteghin.

    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:30
    Ik snap dat al helemaal niet gewoon allebij in het centrum zijn je beste cv's jammer dan dat er twee rechtsbenige in het centrum staan maargoed als ajacied zie ik ook liever de zwakste spelers spelen haha
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:06
    ik snap dat jij dat graag ziet maar van der Heijden is mischien wel de belangrijkste van allemaal en dan is het kiezen van Beek of Botthegin.

    ik denk zelf dat Botthegin sterker is dan een van Beek
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:25
    Ik denk dat namelijk ook.momenteel is achterin onrustig en heb je gewoon ervaring nodig.Jones straalt momenteel ook geen rust uit.
    Ik ben ook geen Feyenoorder maar zie wel dat Gio behoorlijk mist zit met zijn keuzes en het gewoon niet goed is.
    Vind ik leuk
    CK10 +179
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:02
    Typisch Feyenoord. Leven op krediet. Nauwelijks tot nooit vooruitgang. Na 18 jaar kampioen dus moeten we weer ff 5-10 jaar tevreden zijn met deze. Ook de reden waarom wij nog lang niet mee kunnen met aja&psv. Er wordt geen succes geeist door het bestuur in de Kuip lijkt wel. Dit komt van een Feyenoord fan.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:05
    Je moet Gio niet wegdoen maar ook naar hem kritisch kijken, het mag wel iets gedurfder en dat is ook leuker voor publiek en voor het aanzien van Feyenoord. En spelers moeten ook eens opstaan en het laten zien. Ik hoop nog steeds dat v Persie een boost geeft, dat andere spelers ook zien dat voetbal niet gecontroleerd hoeft te zijn maar ook leuk kan zijn.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3337
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:39
    Spelers geven zich alleen niet voor 100%....er wordt immers van bovenaf geroepen dat aleen de beker winnen nog echt belangrijk is. Spelers pakken dit op en denken met 75% inzet dan de competitiewedstrijden te kunnen ingaan. Dan krijg je dus dat je 22!!! punten achter de koploper staat. Ik vind het schandalig en niet acceptabel. De top van Feyenoord schijnt het allemaal normaal te vinden. En dat noemt zich topsportniveau....
    Realiteit is dat het bij Feyenoord aan een echt intelligent en slim beleid ontbreekt. Daardoor krijg je slechts heel af en toe en bij toeval succes. Maar een langere termijn visie ontbreekt. Daardoor zul je nooit vast om de titel gaan meestrijden helaas. Ook een nieuw stadion zal dat niet gaan veranderen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws