Mourinho woest na Pogba-publicatie: Je hoeft geen leugenaar te zijn

    Mourinho woest na Pogba-publicatie: "Je hoeft geen leugenaar te zijn"

    vrijdag 16 februari 2018 om 14:41

    Manchester United-manager José Mourinho heeft furieus gereageerd op de publicatie in L'Equipe waarin werd gesteld dat Paul Pogba spijt heeft van zijn terugkeer naar Old Trafford door een conflict met Mourinho.

    De laatste weken wordt Pogba regelmatig gewisseld door de Portugees en tegen Huddersfield Town begon hij zelfs op de bank. Mourinho spreekt echter fel tegen dat er problemen zijn. "Ik denk dat je nog lief bent als je stelt dat er veel speculaties gaande zijn, want je moet zeggen dat het complete leugens zijn. Ik kan namens mij en Paul spreken en zeggen dat er helemaal geen problemen zijn."

    "Paul acccepteert dat hij op dit moment niet goed speelt. Over het overgrote deel wat ik erover lees en hoor hoef je niet beleefd te zijn. Dat zijn gewoon leugens. Ik hoef ook met niemand te spreken over de gesprekken die ik voer met mijn spelers. Dat is mijn probleem en dat van de speler. Dat onze relatie niet goed is, dat we niet communiceren, dat we het niet over zijn positie eens zijn... Allemaal leugens. Hij heeft de laatste wedstrijden niet goed gespeeld, meer niet. Nu is het ons probleem om hem beter te laten spelen, je hoeft geen leugenaar te zijn."

    Lees ook: 'Pogba ligt overhoop met Mourinho en heeft spijt van terugkeer'

    Plaats een reactie

    mba4u2c +3041
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:47
    De pers is natuurlijk altijd op zoek naar conflicten en gaat ervan uit dat als Pogba een paar keer gewisseld wordt of niet speelt er dus iets speelt tussen hem en de coach. Speculatie, meer niet - althans voorlopig...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 23:43]
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:06
    En toch mag dat ook wel eens aan banden gelegd worden. Dit soort speculaties worden wel steeds erger.
    Er is niks aan de hand, maar volgens de Media.....

    'Overdrijven is de kracht van de beredenatie' zegt men:
    Stel:
    Pogba, en een handvol teamgenoten zijn op stap in Manchester, een aantal van zn maten hebben een hele groep 'dozen' afgehuurd(van die golddiggers die hopen aan zo'n dikbetaalde voetballer blijven plakken)... Pogbá is bv gelukkig getrouwd, kids, etc etc..

    Nu komt er een tabloid aan, met een foto waar Pogba te zien is, dat hij oa omarmt wordt door 2 van deze 'golddiggers': Op de rest vd foto is duidelijk te zien dat de andere teamgenoten, vól aan die wijven zitten te graaien ,waar Pogba gewoon met een lach op de foto staat.

    De Media publiceert echter dat Pogba vreemd gaat. Zn zoontje krijgt het te horen o pschool en wordt er mee gepest, zn vrouwtje wordt er voor aangekeken....En..vraagt een echt-scheiding aan!
    T is puur lariekoek en roddels, hij was gewoon op stap, niks meer.
    En t is puur een media-creatie.

    De objectiviteit van de Media mag wel dégelijk eens onder de loep, en aan een scheepsketting: ze publiceren alles maar wat in ze opkomt, of ze hier mensen mee beschadigen, interesseert ze niet: GELD!! Sensatie levert géld op!
    Dáár moet gewoon strengere wetgeving voor komen. Vooral social media gaat rázendsnel tegenwoordig, het is dus essentieel dat men wél de juiste informatie opneemt, en niet steeds zélf een draai aan het verhaal geeft.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5847
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:25
    Eigenlijk moet je een roddelblad uitgeven helemaal gewijd aan het roddelen over roddeljournalisten en rioolfotograven. Verhalen dat zij vreemdgaan, dat ze niet worden gewaardeerd op het werk en ruzien hebben met de uitgever en ga zo maar door. Koekje van eigen deeg. Maargoed, kost een hoop geld om te maken en levert weinig op, te weinig om dit alleen voor de payback te doen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:59
    Eigenlijk wel ja, dit soort 'journalisten' geniet ook nog een soort van 'diplomatieke onschendbaarheid"In dat wereldje dekken ze elkaar wel in natuurlijk.

    De kern van het probleem is echter; Het óvergrote meerendeel van al deze media-bedrijven: tabloids, TV zenders, kranten, noem maar op, zijn uiteindelijk, eigendom van 6 ENORME investeringsmaatschappijen: de besturen ván deze maatschappijnen beslissen eigenlijk wát er wel, en niet gepubliceerd mag worden.(Zoek dit maar na, t is spit-werk, maar het is letterlijk zo!!).
    Stel je eens voor wat voor onvoorstelbare macht dat is? Zga ALLE media beheersen, en dus bepalen WAT het volk te horen krijgen(lees: wat het volk moet geloven en denken!).

    En vergelijk dát eens(duister? NEE, de keiharde realiteit waar men té schijterig voor is om onder ogen te komen: de lieve leugen is fijner dan de harde feiten?), met de Nazi-propaganda machine uit de 2e Wereldoorlog..

    T is gewoon beangstigend, HOE veel gelijkenissen er zijn. of niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:51
    Als de band niet goed zou zijn, en een slechte trainer laat zich daardoor lijden. Dan had hij toch helemaal niet meer gespeeld of zelfs niet bij de selectie gezeten. Dus dikke onzin dit....
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2936
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:22
    Zet jij een man van 100 miljoen maar even buiten de selectie !
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:28
    Als de band slecht is, en je kan hem niet uitstaan. Tja dan gebeurt dat zeker.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2936
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    Dan zou die zijn eigen graf graven... Denk niet echt dat het bestuur dat leuk zal vinden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:56
    Ik denk ook niet dat het bestuur het leuk vind. Maar als je blijft presteren kunnen ze niks, als je even niet presteert lig je er inderdaad snel uit.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:07
    Mourinho: "hold my beer"
    Vind ik leuk
    Setovitch +1468
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:55
    Haha lekker moutje met gestrekt been erin gaan...
    Vind ik leuk
    Arvin +3090
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:29
    Ik snap wel dat Mourinho hier boos om is. Een juistere trainer is er niet. Altijd eerlijk en beleefd naar iedereen. En natuurlijk wil pogba niet weg. Wie wil er nou niet dat attractieve en aanvallende spel van Mourinho spelen.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:31
    Je kan aan alles afleiden en vooral aan hemzelf zien dat Pogba het totaal niet naar ze zin heeft bij Man.Utd , vooral onder Mourinho.

    Dit verhaal kwam er niet voor niks en ik geloof er echt helemaal niks van dat er geen kern van waarheid in zat/zit.

    Dat hij zegt allemaal leugens is op zichzelf al een leugen.

    Deze man "Pogba" presteert naar hoe hij ze eigen voelt , als je naar ze spel kijkt en hoe snel die gefrustreerd raakt dan slaat dit stuk kant nog wal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:52
    Spelertje die erg overschat is en zichzelf ook heel wat vindt (hij straalt het iig uit)
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:52
    Dat deze man nu nog steeds niet weet hoe de Engelse pers werkt ... onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mourinho woest na Pogba-publicatie: "Je hoeft geen leugenaar te zijn"