Enorme domper voor Roda JC: man van geweldige goal wellicht maand eruit

    Enorme domper voor Roda JC: man van geweldige goal wellicht maand eruit

    vrijdag 16 februari 2018 om 15:04

    Een domper voor Roda JC: Donis Avdijaj is mogelijk een maand niet inzetbaar. De huurling van Schalke 04 heeft spierschade opgelopen in zijn bovenbeen.

    Dat is uit een diagnose gebleken, meldt De Limburger. De herstelduur van Avdijaj, in de beker nog goed voor een geweldige goal, kan oplopen tot een maand. Komend weekend ontbreekt tegen FC Utrecht ook Daryl Werker, terwijl Ognjen Gnjatic en Ashton Götz nog niet terug zijn van blessures.

    Dani Schahin is wel weer inzetbaar na een liesblessure. "Hij is de targetman die goed de bal kan vasthouden. Dat hebben we de afgelopen wedstrijden gemist", aldus coach Robert Molenaar.  Simon Gustafson keert terug van een schorsing en is ook weer inzetbaar. Roda JC en FC Utrecht spelen zondag om 12.30 uur tegen elkaar. Roda staat op de zestiende plek in de Eredivisie.

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Edit VP: aangepast, merci!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6953
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Denk overigens dat ze in Kerkarade maar wat graag Schahin ruilen voor Sahin hahha., maar die Schahin is ook een heel fijne spits voor Roda moet ik zeggen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 15:10]
    Vind ik leuk
    rjc71 +1407
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:13
    Dit komt zeker slecht uit.. Zo'n speler kan het verschil maken.. En punten pakken voor Roda.. Hopelijk is hij er snel weer bij.. En misschien volgend seizoen weer huren...
    Vind ik leuk
    Aal +21714
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:38
    Ik denk niet dat Donis volgend jaar in de Juup wil spelen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:44
    die gaat volgend seizoen naar twente
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:44
    die gaat volgend seizoen naar twente
    Vind ik leuk
    plato68 +240
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:45
    Toch naar de Juup
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:52
    Dat is kut ja, maar was persoonlijk bang voor de hele rest van het seizoen. Als hij de laatste 5-8 wedstrijden en mss nog nacompetitie voor ons kan knallen is het goed.
    Vind ik leuk
    den-man21 +321
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:41
    naar twente haha jaja waarom zou je op dit moment naar twente willen gaan? Verder aangezien roda boven twente staat vindt ik jullie arrogantie stuitend
    Vind ik leuk