Basacikoglu 'heeft spijt': 'Ik gaf hem net een kans, dus hij benadeelt zichzelf'

    Basacikoglu 'heeft spijt': 'Ik gaf hem net een kans, dus hij benadeelt zichzelf'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 17:00vr 16-02-2018 om 17:00

    Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst is deze week in gesprek gegaan met Bilal Basacikoglu. De buitenspeler kreeg zondagmiddag tegen Vitesse een domme rode kaart en leidde daarmee de uiteindelijke 3-1 nederlaag in Arnhem in.

    "Bilal heeft spijt van zijn actie", wordt Van Bronckhorst geciteerd door De Telegraaf. De Feyenoord-trainer vindt het niet kunnen dat Basacikoglu zijn ploeg benadeelde door een onnodig wilde tackle op Thulani Serero in te zetten. "Dit zijn dingen die nooit mogen gebeuren, rood en met tien man verder op het moment dat je goed in de wedstrijd zit. Maar dat weet hij nu zelf ook."

    De 43-jarige oefenmeester vindt dat de schorsing van Basacikoglu op een wel heel ongelegen moment komt, aangezien de vleugelaanvaller volgens zijn trainer juist zo goed bezig was. "Ik had hem de week ervoor weer de kans gegeven. Tegen FC Groningen en Vitesse was hij twee keer de man van de assist voor de 1-0. Hij benadeelde dus ook zichzelf."

    Poll

    Is Basacikoglu ongeschikt voor Feyenoord?

    (1354 stemmen)

    Plaats een reactie

    hassel +812
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:03
    Lozen, zsm. Die leert er niet van.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13086
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:36
    En dan heeft hij na bijna een week spijt...
    Vind ik leuk
    Arvin +5625
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:05
    Het was een domme actie ja, maar hij pakte echt niet expres rood ofzo. Ik denk meer dat Gio de afleiding van de pers wel verwelkomt. Zijn eigen prestaties zonder kuyt als "spelende trainer" ernaast zijn toch niet echt overtuigend.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:25
    Volgend jaar word alles anders met Kuyt aan het roer en vPersie als zn spelende trainer.
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:13
    Dat zou een droom zijn joh! Maar zal wel niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:14
    Zou echt gek zijn en ik denk niet eens zo verkeerd.
    Vind ik leuk
    Arvin +5625
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:36
    Ik zie in kuyt zeker wel een toekomstige manager, maar feyenoord heeft al aangegeven nog veel langer met Van Bronckhorst door te willen, dus ben er bang voor dat we nog even geduld moeten hebben.
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:39
    Heeft Kuyt zijn trainersdiploma dan en welke elftallen heeft hij al getraind?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:08
    Ik hoop dat het een exit-gesprek was?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:08
    Inderdaad weg doen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    WTSGD +1483
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:12
    Belachelijk dat die drol na 70 wedstrijden ubethaubt nog een kans kreeg
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9367
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:54
    bilal ..verspilde moeite tijd en energie
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:22
    Wat een warme clubliefde toch...het spat er vanaf ;-)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:26
    #Ziyech #Fluitconcert #Hypocriet #Zucht
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:28
    Waarom gelijk (je favoriete club) Ajax erbij halen?

    Feyenoord loopt toch altijd te koop met clubliefde en blabla?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:31
    Omdat jij reageert op een Feyenoord item en dan is er een grote kans dat er een Feyenoorder op je reageert die je negatieve reactie koppelt aan een vergelijkbaar iets bij jouw club.
    Duidelijk?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:34
    Ik vind dat niet zo aannemelijk meneer zoals u dat doet voorkomen. Vind het eigenlijk een kul argument
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:39
    Dat noemen ze een logisch denkvermogen.
    Eerst nadenken wat de gevolgen zijn voor je iets zegt of doet. Dat scheelt een hoop ellende in de wereld denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:43
    Dus als je iets negatiefs over een ander club zegt moet dat direct terug gecounterd worden met iets negatiefs over mijn club?

    Dat komt op mij over alsof je niet tegen kritiek kan en behoorlijk onzeker bent.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:46
    Nee alleen als er door jou iets negatiefs wordt gezegd over mijn club dan voel ik me genoodzaakt om te reageren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:13
    Wat een eer! Dan ben jij follower nr 4!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:22
    Eerder een toevallige voorbijganger die niet tegen onwetendheid kan. Onwetendheid is namelijk de bron van al het kwaad. Aangezien bij jou de onwetendheid zeer nadrukkelijk aanwezig is voel ik me dus genoodzaakt om dat kwaad te bestrijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:26
    Haha onwetendheid...misschien denk jij het wel te weten maar ben jij diegene die het niet zo goed weet?

    Hopelijk ga je dan heel snel jezelf bestrijden
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:40
    Gelukkig weet ik niet alles en leer ik elke dag weer. Wat ik wel heb geleerd is om positief in het leven te staan en niet constant overal op te reageren met een zure sarcastische ondertoon.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:43
    Ik heb geleerd om idd positief in het leven te staan maar ook niet je oren dicht te doen voor kritiek en daar juist open voor te staan. Zo zal je veel meer leren Fedor ;-) Neem het maar van me aan.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:47
    Daar zit nu net het probleem bij jou. Je levert geen kritiek maar doet alleen maar zuur. Als je nu echt een keer nuttige gefundeerde kritiek zou geven dan zou je misschien nog een inhoudelijke discussie kunnen voeren met 1 van ons. Tot die tijd wens ik je veel sterkte met de zure dagen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:19
    Jij ziet mijn kritiek als 'zuur' en dat snap ik ook wel. Dat je mijn inbreng niet als nuttig ziet, vind ik frapant. Want je bent al sinds half 7 met me bezig ;-)
    Vind ik leuk
    HansVites +5266
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:55
    Op het moment dat je goed in de wedstrijd zit.

    Wanneer was dat dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:39
    Gauw wegdoen dit blinde paard.
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:01
    Hij heeft laten zien dat hij mentaal blijkbaar niet stabiel genoeg is, anders maak je niet zo n overtreding. Hij werkt wel hard, als hij een betere traptechniek zou hebben in combinatie met zijn snelheid, was hij misschien wel de beste flankspeler in eredivisie. Hij laat niet zien dat het echt een doelpuntenmaker is. Hij is misschien nog wel geschikt voor Feyenoord, maar niet voor de basiself. Dan zal Feyenoord nog kijken wat je aan transferwaarde aan hem kan verdienen. Boetius laat ook niet zien dat hij er wel hoort te staan. Ik had zeker meer verwacht van comeback kid Boetius!
    Als je spelers ziet als Cheik Toure, of Emiel Hansson, zijn jonge spelers die gewoon vrijuit een actie kan maken, daar ligt je toekomst. Investeer daar in, zijn spelers waar je wat mee kan. Derde plek is buiten bereik. Elke keer dat ze praten over de 3e plek, verliezen ze punten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws