LIVE-discussie: Verrassende naam op VVV-middenveld, FC Groningen slachtoffert back

    LIVE-discussie: Verrassende naam op VVV-middenveld, FC Groningen slachtoffert back

    vrijdag 16 februari 2018 om 19:06

    VVV-Venlo en FC Groningen trappen vrijdagavond om 20.00 uur speelronde 24 in de Eredivisie af. Beide ploegen zijn tegenpolen van elkaar: FC Groningen beleeft een seizoen vol incidenten en staat teleurstellend dertiende, terwijl VVV zichzelf in alle rust naar een verrassende tiende plek heeft gevoetbald.

    De Noorderlingen reizen zonder Lars Veldwijk af naar Venlo. De spits weigerde om tegen ADO Den Haag in te vallen en is uit de selectie gezet. Daarnaast is linksback Django Warmerdam buiten de boot gevallen. Yoëll van Nieff schuift een linie terug en Juninho Bacuna vult de opengevallen plek op het middenveld in.

    VVV moet het stellen zonder Damian van Bruggen, die tegen AZ geblesseerd uitviel, en de al langer geblesseerde Jerold Promes. Aanvoerder Danny Post verhuist van het middenveld naar het hart van de verdediging. Buitenspeler Vito van Crooy krijgt een kans op het middenveld en Jonathan Opoku krijgt de voorkeur boven Torino Hunte.

    De opstellingen:

    VVV-Venlo: Unnerstall; Janse, Röseler, Post, Janssen; Rutten, Seuntjens, Leemans; Hunte, Thy, Castelen.

    FC Groningen: Padt; Zeefuik, Te Wierik, Memisevic, Van Nieff; Doan, Van de Looi, Bacuna, Drost; Mahi, Van Weert.

    Plaats een reactie

    bits +4884
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:09
    Is Warmerdam geblesseerd? Is een van de weinige voetballende spelers op het moment.. Of speelt hij ook te veel naar voren naar de smaak van Faber.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:10
    Mocht Faber nu weer verliezen wordt het lastig voor hem want dan denk ik dat Ronnetje afdaalt van de tribune om zn plek in te nemen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4735
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:53
    Alleen is het voor Groningen financieel een behoorlijke klap om Faber nu te ontslaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:55
    Dat legt eraan hoe duur de volgende is. Dat geld van Faber ben je toch wel kwijt.

    Wat een rekenwonder ben ik ook, hè?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:54
    Dan gaat t lastig worden. Voor 99% zeker.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +2937
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:21
    Nou indd heb je iemand die zich enigszins aan de problemen onttrekt en dan ga je hem wissel zetten. Zoals eerder al gezegd, Faber moet gewoon weg en dan wat betalen voor Buijs om hem eerder te laten beginnen. En dan hopen op een soort 'schokeffect'.
    Vind ik leuk
    bits +4884
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:25
    Ik vermoed dat er geen geld is om Faber te ontslaan en Buijs is nog niet bevoegd om een profclub te trainen.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +2937
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:26
    Kan toch geloof ik wel met dispensatie. Hij haalt z'n diploma eind volgende maand og begin april geloof ik. Dat eerste lijkt me wel weer een groter probleem.
    Vind ik leuk
    Thobar +3649
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:46
    Faber selecteert blijkbaar niet op voetballende kwaliteiten.
    Waarschijnlijk speelt hij ook wel eens een bal naar voren cq neemt hij (te) veul risico.ja en da meg nie.
    Vind ik leuk
    Toppert +1477
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:49
    Warmerdam heeft deze week griep gehad en was al twijfel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:09
    Come on FC (alhoewel ik 0.0% vertrouwen heb in een goed resultaat).
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:20
    Thats the spirit en euh, o wacht. Lastig potje voor Groningen inderdaad. Misschien maar voor een puntje gaan en niet in de val trappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:13
    Wat ziet Faber toch in van nieff speelt al weken waardeloos en hij blijft maar met hem schuiven alsof hij er perse in moet
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:20
    Dat is dus precies waar wij ons supporters ons dood aan ergeren. Dit doet faber al vanaf het begin. Net als zn maatje drost. en bacuna. Spelen bagger voegen niks toe en toch blijft faber ze maar opstellen. Tijd dat hij opdonderd.
    Vind ik leuk
    bits +4884
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:26
    Ik mis Tibbling.
    Vind ik leuk
    Pkrzz +59
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:25
    Ik weet nog wel van het begin, toen kreeg ik ook al mijn twijfels... Tegen twente had hij Hateboer centraal achterin gepositioneerd. Dan ben je niet helemaal lekker! Maja doet hij vaker eigenlijk. Spelers op posities neer zetten, waar ze niet horen. Redelijke spelers kunnen er dan niks meer van. Tja, komen op een zijspoor, worden totaal verneukt en met verlies verkocht.

    Echt een genie die Faber... Ahum not! Hij kent maar 1 tacktiek. Verdedigend counter voetbal. Met 6/7 man in de goal hangen en de rest moet middenveld en aanval spelen. Tja, dan staat de aanvaller vaak alleen op een eiland en het middenveld kunnen het niet belopen.
    Gewoon niet je tacktiek afstemmen op je spelers en kwaliteiten. Die vent heeft zijn papiertje gekregen bij een pakje boter. Ligt nooit aan hem. Fc had al voor het begin van het seizoen in moeten grijpen. Het was niks en zal ook niks worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:21
    Zeg wijsneuzen............. dat Warmerdam niet speelt ligt gewoon aan het feit dat hij deze week bijna niet getraind heeft. En waarom dan niet, zou je dan zeggen. Nou hij heeft, net als die andere 100.000 Nederlanders de griep gehad. Leuk??? Dat niet, maar wel waar!!!!!!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3642
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:23
    ? Warmerdam was toch een can re weinigen die nog een voldoende haalde tegen ADO?
    Vind ik leuk
    sweeper +61
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:27
    Come on venlo..forza VVV, ik zeg 3-1
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10558
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:34
    Hunte speelt niet, Opoku speelt VP
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:04
    Ja en in het stukje staat dat Van Crooy op het middenveld staat, maar in de opstelling ontbreekt hij
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:44
    Kom op Venlo!
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1341
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:06
    1-0 wat een ramp dat Grunn zegg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:06
    Hup VVV! Nog een nederlaagje voor Groningen en meneer Jans kan weer lekker gymnastiekleraar worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:07
    Telstar heeft gescoord !!
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:33
    VI heeft een kwaliteitskenmerk voor reaguurders ingevoerd. Het is tot nu toen aan zeer weinigen voorbehouden Trusted User te zijn, met vinkje achter je naam. Ik heb hier een duidelijke mening over maar ben eerst benieuwd naar de jouwe?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:41
    Ik zal eens kijken. Dus dan krijg je voorrang?
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:44
    Nee. Het enige wat anders is, is dat een zeer select groepje een vinkje achter de naam heeft gekregen omdat VI vindt dat de betreffende forumnist kwalitatief bijdraagt aan het forum. Dat vinkje springt er behoorlijk uit, omdat de layout grauw is en maar weinigen het so far toebedeeld hebben gekregen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:00
    Die zijn daar te serieus met hun vak bezig. Voetbal is vermaak. Geen hogere wiskunde.
    Hun willen reageerders , die reageren zoals hun willen. Net als in China en Rusland.
    Tja. Zielig.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:10
    Hahahaha. Zij hopen nu blijkbaar dat je je stinkende best gaat doen om dat keurmerkje te krijgen. Terwijl ik juist ook negatieve gevolgen van deze stigmatisering zie. Mensen gaan natuurlijk letten op de Trusted Users en verontwaardigd zijn dat hunnie een bepaald iets wel mogen zeggen en zij niet, zou het niet? Ik vind het in elk geval prima dat ik geen Trusted User ben. Gaan ze ook niet extra lopen zuigen om je tot uitspraken te verleiden die not Trusted User worthy zijn.
    Aan de ene kant moet ik erom lachen en aan de andere kant word ik er ook boos om. Kleuterklas met stickers, alleen kom je bijna niet aan een sticker en wordt ie ook zomaar weer afgepakt. En je mag niet protesteren, ook niet als je geen sticker wilt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:14
    Ja idd. En gaan lezers hun reacties extra goed lezen dan of zoiets?
    Het is 1 slijmballen zooitje daar. Hun allen bij elkaar vormen 1 kliek, die elkaar napraten.
    Bij de koffieautomaat tegen de ander zeggen, wat voor een verschrikkelijk goed verhaal ze geschreven hebben. Ik zie t zo voor me.
    Gewoon niks van aan trekken. Als je er op gaat letten, dan irriteer je je alleen maar. Het is hun speeltje.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:23
    Vond jouw reactie bij VI live geweldig. Jammer dat weinigen hem gelezen zullen hebben, omdat het nogal rustig was.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2097
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:14
    Door de shit bij fc twente en roda jc vergeet heel nederland dat het bij fc groningen net zo'n teringzooi is.
    Die hebben ook nog een lastig programma na volgende week.
    Zie groningen ook nog wel in de problemen komen dit seizoen
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:54
    Welke shit bij ons?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2097
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:25
    Ohja het gaat zowel sportief als intern erg goed daar bij jullie.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:04
    Sportief is er geen onrust en intern eigenlijk ook niet. Ja we willen van Collard af maar hij doet ook zijn best, paar maandjes kunnen we ook nog wel volhouden.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2097
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:55
    Roda staat op de 16e plaats 3 punten van rechtstreekse degradatie af. Sportief is daar wel degelijk onrust en dat hele knvb rechter gedoe geeft wel aan dat het financieel ook niet al te best is.
    Maargoed ik zal volgend seizoen wel vragen of er onrust is als roda de derby van Maastricht heeft verloren op de maandagavond.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:02
    Sportief is er geen onrust. We staan al het hele seizoen op deze plaatsen maar er is rust in de tent en er is vertrouwen in de technische staf. Waar zit dan de sportieve onrust? Molenaar heeft namelijk op geen enkel moment ter discussie gestaan.
    Daarnaast, waarom zou je niet opkomen voor jezelf als jij vindt dat er je onrecht is aangedaan? Als dat ook nog een vergoeding op kan leveren wat heb je dan te verliezen?
    Nogmaals er is geen échte onrust en als die er wel is wordt het erg goed verborgen gehouden.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1341
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:22
    Say oe aa Castelen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Verrassende naam op VVV-middenveld, FC Groningen slachtoffert back