Steijn flirt met 'mooie club': Ik werd net binnengeroepen door m'n spelers

    Steijn flirt met 'mooie club': "Ik werd net binnengeroepen door m'n spelers"

    vrijdag 16 februari 2018 om 22:39

    Vitesse wordt genoemd als mogelijke bestemming van Maurice Steijn, die grote successen boekt met VVV-Venlo. Steijn weet echter van niets, maar laat wel weten dat hij Vitesse een mooie club vindt. Ook sluit hij niet uit dat hij na dit seizoen afscheid neemt van VVV.

    "Ik werd net binnengeroepen door m'n spelers omdat er iets bij jullie langs was geweest, maar ik heb nog niets van Vitesse gehoord. Voor mij is dat nieuw", reageert Steijn tegen FOX Sports. "Ik heb mijn zaakwaarnemer vanmorgen (vrijdag, red.) nog gesproken over totaal iets anders. Die heeft daar ook niets over gezegd, dus voor mij is het nieuw. Ik heb hier nog een contract tot 2019. Het bestuur heeft al een aantal keren over de toekomst gesproken. De komende weken zal blijken of ik hier nog langer blijf, mijn contract uitdien, of kies voor een andere uitdaging."

    "Tot nu toe is er nog niets voorbij gekomen. Ik heb het geweldig naar m'n zin hier, maar aan de andere kant is vier jaar een lange periode en is het voor beide partijen misschien een mooi moment om eens verder te kijken, maar er is nog niets voorbij gekomen."

    "Vitesse is een heel mooie club. Ze wonnen pas de beker, dus ze zijn in alles beter dan VVV. Het is logisch dat dat een mooie club is, dat lijkt me duidelijk. Er zijn meerdere mooie clubs. Jij vraagt mij of Vitesse een mooie club is en daar zeg ik ja op, maar er zijn nog meer mooie clubs in de Eredivisie."

    Poll

    Past Steijn bij Vitesse?

    (463 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 22:42
    Goede doorstap alleen nog een seizoen draaien bij VVV en dan lekker naar Vitesse vertrekken over een paar jaar mag je naar Barca(:
    Vind ik leuk
    Mari +7755
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:59
    Lekker makkelijk Frezer opvolgen.
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:06
    Steijn is een goede trainer die een ploeg kan opbouwen en zal kiezen voor een ploeg met spelers die een goede kop op hebben en geen klote mentaliteit hebben. Persoonlijk denk ik dat Vitesse niks voor hem is. Daar worden spelers gehuurd, verhuurd etc etc. Niks voor hem. Heerenveen zou een goede ploeg voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:10
    Waarom denk je dat? Er zit veel jeugd aan te komen, toch zeker zo’n 10 spelers die kansen zullen moeten krijgen. Niet dat ik wil zeggen dat je onzin uitkraamt, maar weet weinig van Steijn. Wat extra info zou ik fijn vinden :-)
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:19
    Ik weet dat Steijn's werkwijze zo is. Als Vitesse een team wil opbouwen, wat ze helaas al jaren niet doen, zou Maurice een prima trainer zijn omdat hij tactisch echt goed onderlegd is. Wil Vitesse dat niet kunnen ze beter een trainer nemen die puur om het resultaat gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:24
    Wat zit je nou voor onzin uit te kramen, Vitesse heeft weinig wisselingen gehad de afgelopen jaren, alleen afgelopen jaar door het succes in de beker een vrij nieuwe ploeg moeten bouwen, omdat er voor een hele hoop geld is verkocht. Wolfswinkel, Nakamba, Baker waren de blikvangers maar ook Leerdam, Room, en bv Vako vertrokken. Dat is inherent aan het voetbal. De meeste jongens voetbalden er al jaren, en ook nu zitten er met bv Kashia, Miazga (wel gehuurd) Kruiswijk, Foor, vd Werff, van Bergen, Houwen, Faye, Lelieveld en Oude Kotte, Buttner, genoeg spelers in de selectie die al jaren in de selectie zitten. Je praat de media na, Vitesse heeft afgelopen jaar na Ajax het meest winst geboekt aan transfers, en heel weinig uitgegeven. Volop winst gemaakt dus. Als je presteert, en er gaan spelers weg , moet je ze altijd vervangen. Afgelopen jaar was er dus een grote renovatie, maar daarvoor zeker niet. Maar je hebt het over spelers die verhuurt worden, noem er eens 2 op???
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    zaterdag 17 februari 2018 om 05:41
    Mount, miazga
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11105
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:17
    Verhuurd niet gehuurd.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:23
    Je hebt gelijk. was druk bezig die kleine te voeden toen ik het typte.

    Nee verhuren doen ze niet zoveel nee...
    Vind ik leuk
    palko +1783
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:33
    Ik zie Maurice Steijn eerder naar een club als SC Heerenveen gaan. Die na het zo goed als zekere vertrek van Jörgen Streppel bij de Friezen behoefte heeft aan een trainer met verfrissende ideeën. En, laten we eerlijk zijn, Steijn is na vier jaar VVV best toe aan een volgende stap in zijn trainersloopbaan.
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:48
    Ben het met je eens.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:10
    Makkelijke club, je hoeft de opstelling niet zelf te maken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20408
    zaterdag 17 februari 2018 om 06:41
    De woorden van de week "nieuw" en "mooi"
    Vind ik leuk
    sweeper +84