'Ik weet wat er gebeurd is tussen Veldwijk en Faber, maar dat hou ik voor me'

    'Ik weet wat er gebeurd is tussen Veldwijk en Faber, maar dat hou ik voor me'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 23:20vr 16-02-2018 om 23:20

    Mimoun Mahi heeft zijn steun uitgesproken richting Lars Veldwijk. De spits van FC Groningen hoopt dat hij snel weer mag aansluiten bij het eerste elftal, nadat hij terug is gezet naar Groningen O23. Veldwijk weigerde vorige week in te vallen tegen ADO Den Haag (0-0).

    "Ik heb hem gesproken en gezegd dat hij zijn hoofd erbij moet houden en rustig moet blijven", zegt Mahi na afloop van het duel met VVV-Venlo (1-1) voor de camera van FOX Sports. "Het is een verstandige jongen en hoop dat hij zijn hoofd erbij houdt en snel weer mag aansluiten."

    Mahi krijgt de vraag wat er precies is gebeurd tussen Veldwijk en trainer Ernest Faber. Faber zegt dat Veldwijk niet in wilde vallen, maar de spits ontkende dat juist. "Dat is een goede vraag. Dat is iets tussen de trainer en Lars Veldwijk. Ik ga me daar niet in mengen. Ik weet niet precies wat het verhaal is, maar heb wel dingen gehoord. Ik bemoei me er niet mee", aldus Mahi, die wel degelijk blijkt te weten wat er gebeurd is. "Ik weet wel wat er is gebeurd, maar dat hou ik liever voor me."

    Poll

    Stelling: Groningen en Veldwijk moeten afscheid van elkaar nemen

    (732 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rodajc +15762
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:26
    Van bedreigen naar maatjes worden in 2 maandjes tijd.
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:27
    Ja dus, dat was dus idd Mahi.... puur een charme offensief dus.
    Vind ik leuk
    bits +5453
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:44
    Kan je nagaan wat voor een hekel de spelersgroep aan Faber heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:26
    Het zou zomaar kunnen dat Veldwijk hier genaaid wordt.

    Maar ja, hij heeft alle schijn tegen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:27
    Is dit niet dezelfde jongen die eerder dit seizoen nog iets riep tegen Veldwijk in de trend van ‘hadden ze je maar doodgeschoten’?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:31
    Jij loopt toch lang genoeg mee om te weten hoe de media werkt Foeb?
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:34
    In welke zin bedoel je? Dat het logisch is dat hij nu aan het ass kissen is of dat de onrust misschien wel overdreven was?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:35
    Het laatste, het zagen en voeren van de media.
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:52
    Ow tuurlijk maar het zal niet volledig uit de duim gezogen zijn, anders had je rechtzaken voorbij zien komen, het waren toch geen milde beschuldigingen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:30
    Dat is duidelijk, het is dus toch Ernest Fabel als schuldige.

    Lijkt die kant op te gaan dan volgens Mimoun. Ik geloof dat wel een beetje, er is meer aan de hand.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:59
    Overal waar Ernest kwam heeft hij ruzie gemaakt en lopen jokkenbrokken. Het wordt tijd dat deze man een halt toegeroepen wordt en zich nooit meer vertoond in het profvoetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:48
    Heej VP, weet hij het nu wel of niet.
    Vind ik leuk
    Bastack +159
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:55
    Denk dat Mahi Monica een keer over het been mocht strijken, nu weer brothers!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173975
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:00
    Het lijkt erop dat bekend geworden is van wie de baby is.....
    Vind ik leuk
    Bizzy +21425
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:07
    Straks weer een nieuwe Psv supporter erbij. Zit hem in de genen.
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:44
    Lijkt GTST wel ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws