Blessure Van Ginkel biedt kansen: Veel met hem over gesproken

    Blessure Van Ginkel biedt kansen: "Veel met hem over gesproken"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 09:00za 17-02-2018 om 09:00

    De absentie van Marco van Ginkel biedt kansen voor Bart Ramselaar. De middenvelder krijgt nu de kans om zich in de kijker te spelen bij Phillip Cocu. Ramselaar is in Eindhoven niet zeker van een basisplaats.

    "Maar Bart heeft het ook in zich om op deze positie te spelen. Daar heb ik veel met hem over gesproken", zegt Cocu in De Telegraaf. "Hij vult zijn nieuwe rol en positie goed in. De samenwerking met Jorrit (Hendrix, red.) wordt iedere wedstrijd beter."

    PSV neemt het zaterdag op tegen sc Heerenveen, de ploeg waar de club eerder dit seizoen van verloor. Cocu in het Algemeen Dagblad: "Na Heerenveen is het allemaal snel beter en stabieler geworden. Het was een tijd waarin sommige spelers in nieuwe rollen nog zoekende waren."

    De PSV-trainer wijst op het duo Hendrix-Van Ginkel. "Die waren bijvoorbeeld net als koppel op het middenveld gestart, moesten daar aan de slag met het vervangen van Andrès Guardado als leider en aanjager. En niet onbelangrijk: we stonden niet alleen heel vlug 2-0 achter, ook moesten we al vroeg met tien man verder na de rode kaart voor Hirving Lozano."

    Poll

    Is Ramselaar te goed voor een reserverol?

    (512 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +21452
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:07
    Psv moet een bod uitbrengen op Alireza. Hendrikx en Ramselaar komen echt tekort voor Psv. Gaat hem niet worden.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:48
    Jahanbaksh bedoel je? Dat is een rechtsbuiten. Dat heeft toch niets met Hendrix en Ramselaar te maken?
    Vind ik leuk
    Bizzy +21452
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:11
    Vind hem meer een middenvelder dan een echte rechtsbuiten
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:47
    Nee, vind hem echt een rechtsbuiten. Kan een perfect tandem vormen met de Jong. Zou prachtig zijn als PSV hem kan halen, maar vrees dat hij te duur is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:38
    Onbetaalbaar én compleet andere posities.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21452
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:13
    Kan ook op het middenveld spelen.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alireza_Jahanbakhsh

    Waarom onbetaalbaar? Zou betekenen dat ned topclubs geen spelers meer uit de subtop kan halen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 11:14]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:14
    Misschien op 10 ja, vervanger van Hendrix zal ie nooit worden. Wikipedia heeft niet altijd gelijk he? Je kan zijn kwaliteiten ook zelf beoordelen, werkt beter.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21452
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:18
    Nee het is geen controlerende middenvelder, eerder een aanvallende middenvelder die tussen de linies kan spelen.
    Vind ik leuk
    Huomel +1188
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:30
    https://www.transfermarkt.nl/alireza-jahanbakhsh/profil/spieler/213268

    Waarde wordt geschat op zo'n 8 miljoen getaxeerd. Nederlandse clubs, en AZ is daar verreweg koploper in, vragen wanneer NL top-3 aanklopt absurd te hoge transfersommen.. in dit geval zal men makkelijk zo'n 12 à 14 miljoen voor hem vragen mocht NL top-3 aankloppen voor hem. Daar haal je in het buitenland een veel betere speler voor voor misschien net iets meer dan de helft.

    Al is Alireza Jahanbakhsh ook een buitenlander :-). Wel een 'goede' want komt nooit slecht in het nieuws.. en dat is vaak maatstaf schijnt in plaats van kijken naar de individu.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21452
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:35
    Zou niet misstaan bij Psv. Maar je hebt een punt
    Vind ik leuk
    Johan.l +4111
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:08
    Dat kon voor ons wel eens niet zo heel ongunstig zijn,
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:12
    Ramselaar moet wat aanvallender spelen. Hendrix op 6 met daarvoor Ramselaar en Van Ginkel als Am vind ik het sterkste middenveld wat Psv kan opstellen
    Vind ik leuk
    Bertus +6140
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:36
    Ramselaar zijn rendement is te laag, constant in beweging en altijd 100% heb ik het idee maar moet veel simpeler gaan denken en niet overdreven veel doen. Hendrix is de eerste die Cocu moet vervangen.
    Had veel van hem verwacht maar brengt het totaal niet. Elke week een paar kansloze ballen die in de 2e ring belanden en te veel balverlies. Ik zou Rosario graag op die plek willen zien.
    Vind ik leuk
    Banaan +759
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:21
    Ja Hendrix is het toch niet helemaal gebleken. Lijkt heel erg geforceerd als aanjager te spelen. Rosario komt tot nu toe heel kalm over en brengt wel meer fysieke kracht dan Hendrix.
    Vind ik leuk
    Bertus +6140
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:14
    Nu nog iemand vinden die het Cocu aan zijn verstand kan brengen.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:46
    Ramselaar reserve? Hij stond de laatste 10 wedstrijden in de basis. Dat noem ik geen reserve meer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174062
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:52
    Bartje werkt zich de pleuris maar er is 1 probleem : samen met hendrix 0 scorend vermogen. Ginkel alleen al maakt er meer
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:53
    Ramselaar, zo'n beetje de slechtste speler van de eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    040-077 +934
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:04
    Zelden zo’n onzin gehoord.
    Ramselaar heeft te weinig rendement, maar geeft altijd 100% en heeft goede loopacties in de diepte.
    Die steekpass komt echter bijna nooit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:10
    "Die steekpass komt echter bijna nooit"... en dat maakt 'm tot..?
    Vind ik leuk
    040-077 +934
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:24
    Als hij die wel kreeg staat hij vaker een op een met de keeper en maakt die zo 4 goals. Dan hoor je er niemand over.

    Slechtste speler van de eredivisie is gewoon nergens op gebaseerd en pure onzin...

    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:42
    Dan heb jij er echt kijk op....Wat een onzin
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1485
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:09
    Weer afgewezen door de hoeren,
    zure augurk?
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1485
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:08
    Pereiro kan uitstekend op die positie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws