Van de Looi en Groenendijk in discussie: Dat zal ik even checken

    Van de Looi en Groenendijk in discussie: "Dat zal ik even checken"

    zaterdag 17 februari 2018 om 23:36

    Na afloop van ADO Den Haag - Willem II (2-1) was Erwin van de Looi niet te genieten. De trainer van de Tilburgers zag zijn elftal diep in blessuretijd verliezen. Kostas Tsimikas maakte een overtreding op Lex Immers, de bal ging terecht op de stip en Nasser El Khayati schoot raak.

    "Echt ongelooflijk dom", zei Van de Looi op de persconferentie - opgetekend door onder meer Voetbal International - over de actie van linksback Tsimikas. "Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben om te zien dat je daar nóóit een overtreding mag maken."

    De eerste goal van ADO, van Bjorn Johnsen, beviel hem ook niet. "Daar zat de scheidsrechter mis. Johnsen maakte een overtreding op Thomas Meissner, dat heeft Johnsen na afloop aan me toegegeven."

    ADO-coach Fons Groenendijk dacht anders over de 1-1. "'Johnsen is een aardige jongen, die troost graag mensen. Tegen mij zei hij dat het een duel om de bal was. Ik weet niet of Johnsen bij Willem II in de kleedkamer is geweest, dat zal ik even checken. Ik vond het een prima goal."

    Lees ook: ADO wint in blessuretijd van Willem II en profiteert optimaal van Vitesse-debacle

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +16214
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:45
    Nou wat een discussie zeg..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:53
    Lol, echt he. Gniffel gniffel gniffel. Altijd leuk dit.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26665
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:46
    Hahaha Groenendijk! "Johnsen? Die troost graag mensen"
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:54
    God ja, veeg me op hoor. Humor heeft Alfons wel.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17797
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:47
    Wees blij dat ie niet eerder op de stip heeft gelegen met die handsbal. En die overtredingen van Willem II waren ook niet aardig.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8310
    zondag 18 februari 2018 om 00:41
    Gefeliciteerd. Maar man man wat maakte ADO het zich onnodig spannend....

    Immers en Johnson hadden voor rust al clubtopscorer kunnen worden haha.

    Maar goed. 3 punten in de pocket voor jullie en dat telt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17797
    zondag 18 februari 2018 om 01:14
    Dank je wel man.

    Klopt en die bal wilde er maar niet in gaan. Maar uiteindelijk tellen de punten en daar gaat hem om.
    Vind ik leuk
    PDJong +1104
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:48
    Vd Looi out...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81887
    zondag 18 februari 2018 om 00:00
    Het varkentje is gewassen, poppetje gezien kastje gesloten!
    Vind ik leuk
    JustH +10776
    zondag 18 februari 2018 om 00:33
    Top
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1058
    zondag 18 februari 2018 om 02:27
    Was het niet kastje dicht?! (Bassie En Adriaan logica) :D .
    Vind ik leuk
    allround +1506
    maandag 19 februari 2018 om 08:36
    met dat varkentje bedoel je waarschijnlijk vd Looi. Wat een roeptoeter is dat zeg! Met dat uitgestreken kop van hem. Hij heeft totaal geen ploeg van WII kunnen maken en dan maar piepen. Hij had geluk dat Immers, Khayati, Johnson en nog een paar andere niet met scherp schoten, anders was het 5-0 in de rust. PS. Tel even de balverliezen van Becker. man man wat was die slecht zeg. Met een Goppel aan de rechterkant had Johnson er al 3 in de eerste helft gemaakt.
    Vind ik leuk
    PB +74
    zondag 18 februari 2018 om 01:07
    Sjonge, die Abdenassert kan wel voetballen joh.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8033
    zondag 18 februari 2018 om 01:09
    Die van de Looi wat een markrwijf is dat zeg. Ben blij dat die bij W2 zit. Het trainersgilde floreert in Tilburg ! Hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 07:10
    Haha ja, Je krijgt ook altijd het idee dat die Vd Looi elk moment in huilen uit kan barsten he :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 01:14
    Heerlijke overwinning weer.
    Vind ik leuk
    tomawa +137
    zondag 18 februari 2018 om 09:46
    Normaal loopt die Groenendijk altijd te janken als er iets gebeurd dat hem aan gaat en nu zegt ie prima goal, jammer mensen. Ben gewoon eerlijk en zeg wat het is, ene keer heb je geluk andere keer pech.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17797
    maandag 19 februari 2018 om 09:26
    Was niks aan de hand bij die goal en dat vd Looi dat vindt wil niet zeggen dat het ook zo is. Maar goed, Vd Looi is gewoon een loser en heb hem ook niet gehoord bij die handsbal in 16 en de vele smerige overtredingen van zijn ploeg.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:35
    Net samenvatting gezien! Volkomen terechte zege van ADO!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 13:39
    .
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 13:39
    .
    Vind ik leuk
    allround +1506
    maandag 19 februari 2018 om 08:37
    HEE Maurice: schrijf je met onzichtbare inkt?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17797
    maandag 19 februari 2018 om 09:27
    Het loopt dun bij Maurice-;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van de Looi en Groenendijk in discussie: "Dat zal ik even checken"