'Valse start na winters vertrek bij PSV: obsceen gebaar en boete van Juventus'

    'Valse start na winters vertrek bij PSV: obsceen gebaar en boete van Juventus'

    zondag 18 februari 2018 om 10:09

    Een valse start voor Leandro Fernandes bij Juventus. De jonge middenvelder, die vorige maand werd overgenomen van PSV, heeft een boete gekregen van zijn nieuwe club. Fernandes ging de mist in tijdens een jeugdwedstrijd tegen rivaal Torino.

    Wát er precies gebeurd is melden Italiaanse media niet, maar onder meer Sky weet wél dat Fernandes bestraft is wegens het maken van een 'obsceen' gebaar richting de aanhang van stadgenoot Torino. Juve won de derby met 1-0. Zondag staat ook in de Serie A de clash tussen Juve en Torino op het programma. 

    Fernandes (18) was sinds 2013 actief in de jeugdopleiding van PSV. De Eindhovenaren deden verwoede pogingen om het talent langer in Nederland te houden. Juventus legde hem in januari echter vast. 

    Volgens het Eindhovens Dagblad ontving PSV zo'n 500.000 euro voor de tiener, die cliënt is van Mino Raiola. 

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 10:15
    PSV-jeugd, dus dit gedrag kun je verwachten.

    Edit: Waar komt die verontwaardiging hieronder toch vandaan? Kijk eens naar spelers als Depay, Bakalli, Labyad etc. etc. Het is een negatieve rode draad in de jeugdopleiding van PSV die niet te ontkennen valt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    zondag 18 februari 2018 om 10:18
    Haha ben je weer wakker Joep Meloen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:22
    Lekker kinderachtig weer maar van jou had ik ook niets anders verwacht.

    Edit: om ff duidelijk te maken aan Bloemetjesgordijn zal ik het uitleggen.
    Je doet net alsof alle PSV jeugdspelers een stel klootzakken zijn en dit aan de club te wijten is.
    Dit is gewoon niet waar, zoet is eigen jeugd en is constant bij goede doelen betrokken.
    Daarnaast hadden een stel ajax-jeugdspelers waaronder el Azzouzi volgens mij een vrouw mishandelt. Vergeet Patrick Kluivert niet, ook een Ajaxjeugdspeler. Je kan moeilijk een club de schuld geven dat een paar mensen rotte appels zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:23
    Díe PSV haat,waar komt dat vandaan?
    Ben je veel gepest door PSV ers vroeger?
    Zie zoveel haat over en weer hier op vp. Dat je van jouw clubje houd begrijp ik,maar al die sneue reacties van velen hier,onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    zondag 18 februari 2018 om 10:26
    Voetbal is oorlog en oorlog is haat.
    Hoe uit jij je als het over Spakenburg gaat?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:39
    Geintje moet kunnen uiteraard.
    Maar die blinde haat blijf ik me over verbazen!
    Tegen Quick boys en Katwijk zijn de derby s hier,
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    zondag 18 februari 2018 om 10:42
    Das waar ook ,Quick boys is jullie rivaal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:48
    Klopt,het wordt tijd dat ze promoveren dat quick boys.
    Leuke derby.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1651
    zondag 18 februari 2018 om 11:14
    Uien!!!!! Lusten die haringen rauw XD
    Vind ik leuk
    jakeisback +4720
    zondag 18 februari 2018 om 12:00
    Jij komt ver in het leven lijkt me duidelijk. Hoe dom kun je zijn dat alle oorlogen gepaard gaan met haten.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    zondag 18 februari 2018 om 12:10
    Hoe dom kun je zijn iemands leven te voorspellen door een opmerking?
    Je wilt zeggen dat er sommige oorlogen gepaard gaan met liefde ofzo slimmerik?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 15:44
    http://m.at5.nl/artikelen/178678/afc-woest-na-antisemitische-leuzen-fans-rijnsburgse-boys
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:34
    Prima commentaar!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 15:43
    Die joden haat had toch niks met echte joden te maken...


    Was gisteren in Amsterdamse club ook weer de schuld van Amsterdammers? Als je iets over club haat wil lullen dan ben je bij Ajacieden verkeerd. We zijn niet alleen de grootste maar ook de meest gehate club en stad. Jullie moeten een keer in de spiegel kijken misschien dat dan de puzzel stukjes vallen!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:00
    Wat jij wil,grote vriend.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:13
    Eenzaam? Dant je mensen vriend noemt?

    En net zoals je club geen afstand nemen dus zegt weer genoeg..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:16
    Wáár heb je het over?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:27
    Ach ontkennen das de tweede fase inderdaad altijd bij dit gedrag.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:39
    Net ff terug gebladerd en dit verhaal was mij nog niet bekend!! Ben er zelf niet bij geweest,weet ook niet wat er precies gebeurd is. Maar wat ik lees is behoorlijk gênant gedrag. Op de site van de boys lees ik er nog niets over,maar reken maar dat de dader(s) gepakt worden! Hkr staat juist heel goed bekend qua feestje bouwen en 80 % is ajacied dus snap er niks van!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    zondag 18 februari 2018 om 10:33
    En die Ajax talenten die een politieagent in elkaar hadden geslagen? Hoe zat dat ook alweer? In iedere omgeving heb je rotte appelen.

    https://www.ajaxlife.nl/updates/in-opspraak-geraakte-a-junioren-mogen-bij-Ajax-blijven
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:33
    Wat een onzin. Clubs stoppen heel veel tijd en energie in opleiding en begeleiding (zie ook documentaire over Memphis), dit heeft niets met club te maken. Zonde dat u dit aangrijpt om die club te trachten te bezoedelen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8200
    zondag 18 februari 2018 om 10:40
    Wie? En alvast voor over 3 jaar als hij in de Jupiler League gaat spelen en dan zijn keuzes hier overdenkt..: Wie?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:46
    Geld geld geld
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:57
    Sjinkie ipv Sjimmie
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 11:16
    Het zelfde als de meeste Nederlanders
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:57
    Mooie voetbalnaam,
    Goede opleiding gehad bij PSV.
    Jammer dat dit soort jongens te vroeg overstap maakt (makelaars?).
    Zou hem bij PSV niet zijn overkomen, prima begeleiding daar.
    Risico is echter nooit 0, ook Sjimmie Knecht is ooit bestraft voor vingertje.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:05
    Rijnsburgse Boys geeft een prima reactie,
    Klasse voor dit de-escalerend initiatief.!
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    zondag 18 februari 2018 om 11:22
    Wij fans van rivaliserende clubs hebben 1 gemeenschappelijk vijand, Mino Rioolrat!
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1485
    zondag 18 februari 2018 om 12:52
    Voetballen in Italie. Iets zegt me dat ik weet waarom hij obscene gebaren maakte.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Valse start na winters vertrek bij PSV: obsceen gebaar en boete van Juventus'