Seedorf na nieuwe nederlaag dieper in de penarie: Geen verklaring voor

    Seedorf na nieuwe nederlaag dieper in de penarie: "Geen verklaring voor"

    zondag 18 februari 2018 om 12:00

    Twee duels, twee nederlagen, nul doelpunten. De start van Clarence Seedorf als trainer van Deportivo La Coruna verloopt zéér teleurstellend. Hij maakt zich inmiddels dan ook serieuze zorgen over de club. 

    Zaterdagavond ging Depor met 1-0 onderuit bij concurrent Alavés. Met name na rust speelde de huidige nummer negentien van de ranglijst héél zwak. "Allereerst, er is geen verklaring voor het wegvallen van de intensiteit in de tweede helft. We komen een beetje tekort, maar dat is het verschil tussen winnen en verliezen", vertelde Seedorf na de wedstrijd aan La Vanguardia.

    "We begonnen slap aan de tweede helft en dat was voldoende voor Alavés om het initiatief te nemen. Voor rust toonden we genoeg kwaliteit, maar we moeten agressief blijven tot het laatste fluitsignaal."

    Depor heeft nog veertien duels om het vege lijf te redden. "Zolang het mogelijk is, blijven we hoop houden. We blijven werken met enthousiasme en we zien de verbeterpunten. Ik denk dat deze ploeg in staat is om goed te reageren." Volgende week speelt Deportivo tegen Espanyol. 

    Poll

    Gaat Seedorf het redden met Depor?

    (2508 stemmen)

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12705
    zondag 18 februari 2018 om 12:12
    De trainerscarriere van Seedorf gaat als een nachtkaarsje uit vrees ik..
    Vond dat hij onnodig is weggestuurd bij Milan destijds, zo slecht deed hij het daar helemaal niet, maar goed..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    zondag 18 februari 2018 om 12:32
    Ja hij zoekt de klusjes ook wel uut helaas.
    Vind ik leuk
    Banaan +733
    zondag 18 februari 2018 om 12:38
    Heb je gelijk in. Bij Milan op een zeer onstabiel moment binnengewandeld en dus ook weggestuurd en in China kan je het alleen fout doen. Als je het goed doet daar boeit het niemand iets maar als je het fout doet zal dat heel slecht staan op de cv. Nu tussentijds instappen bij Depor waar het echt belachelijk slecht gaat is ook weer een tricky keuze. Hoop voor Clarence dat het hem lukt want ik heb hem toch altijd wel een hele goede speler gevonden met een goed karakter.
    Vind ik leuk
    Laliga +2055
    zondag 18 februari 2018 om 12:17
    Jammer om zulke helden nu zo te zien.. zelfde geldt voor marco van basten , gaat toch ( onterecht) en onbewust een klein beetje ten kosten van hun status..
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2719
    zondag 18 februari 2018 om 12:20
    Geweldige spelers zijn soms gewoon slechte trainers zo simpel is het. en sja vaak ook dat slechte spelers erg goede trainers blijken te zijn!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    zondag 18 februari 2018 om 12:49
    Zoals Adriaanse zei, een goed paard is nog geen goede ruiter..
    Klopt in veel gevallen wel..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:24
    Zo zonde voor Clarence.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31561
    zondag 18 februari 2018 om 12:34
    Had er nooit aan moeten beginnen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    zondag 18 februari 2018 om 12:36
    Als coach pikt hij telkens wel de verkeerde clubs eruit.. Ook dit is weer moeilijke club.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2224
    zondag 18 februari 2018 om 12:37
    Seedorf was een goede voetballer maar niet geschikt voor trainer.
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    zondag 18 februari 2018 om 12:47
    Trainer zijn, coachen, mensen inspireren en motiveren, spelers beter maken, is een vak. Seedorf beheerst dat vak niet voldoende. Net als Van Basten, Rijkaard, Wouters, Gullit en ga zo maar door. Deze wannabe coaches kunnen alleen clubs als Barcelona, City, Bayern coachen. Daar zijn de spelers zo goed, dan vallen de beperkingen van hun coaches niet zo op.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2758
    zondag 18 februari 2018 om 13:48
    Riep vanaf dag 1 al dat ik niet begrijp hoe een verstandige man als Seedorf zo ongelofelijk DOMMMMMMM kan zijn.

    Depor wil je contracteren NA de transferwindow. En dan moet je je ook nog eens veilig spelen, zonder versterkingen.

    Deze man z'n carriere is klaar. Word maximaal nog assistent ergens. Doodzonde
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    zondag 18 februari 2018 om 14:14
    Wanneer hij nog 4x verliest, is het al klaar met hem. Ze moeten hem wat langer laten zitten om echt te laten bouwen. Clubs zijn ook niet heel geduldig met hem als trainer, lijkt het.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    zondag 18 februari 2018 om 14:20
    Als je na twee wedstrijden al geen verklaring meer heb, ben je snel klaar
    Vind ik leuk
    Gio +2