Van Bronckhorst: Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit

    Van Bronckhorst: "Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit"

    zondag 18 februari 2018 om 14:25

    Giovanni van Bronckhorst is benieuwd hoe Robin van Persie zich gaat manifesteren tegen Heracles Almelo. De 34-jarige spits staat voor het eerst in de basis bij Feyenoord.

    "Ik denk dat Robin er klaar voor is", vertelt Van Bronckhorst voor de wedstrijd tegen FOX Sports. "Vanaf het moment dat hij bij ons kwam hebben we natuurlijk gekeken naar het aantal weken dat hij nog nodig had. Hier en daar heeft hij minuten kunnen maken in het eerste."

    Van Persie speelde maandag een wedstrijd bij de beloften van Feyenoord. Van Bronckhorst: "Ik denk dat die wedstrijd hem heel goed heeft gedaan. Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit. We hebben op het moment gewacht dat hij er klaar voor is en dat is vandaag."

    Het is de eerste keer in 5.104 dagen dat Van Persie weer een basisplaats heeft bij Feyenoord. Jens Toornstra is het kind van de rekening.

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 14:27
    Raar ... breng m in de 2e helft. Afhankelijk van de stand, kun je dan iets aanvallender of verdedigender wisselen.
    Als het nu na een uur 0-1 staat, dan moet hij eruit.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bengelino +10140
    zondag 18 februari 2018 om 14:36
    Raar dat hij zegt: ik denk dat hij er klaar voor is, i.p.v. hij is er klaar voor
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    zondag 18 februari 2018 om 14:37
    bij gio kan het altijd vriezen of dooien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:28
    Dit zal Feyenoord wel goed doen denk ik, een beetje meer voetbal op 10
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rafael +729
    zondag 18 februari 2018 om 14:29
    Klaar stomen voor psv. Goede zet van Gio.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:31
    Alles is in dienst van voorbereiding op bekerwedstrijd, dus ik begrijp langzame brengen wel. hype, we’ll see
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1292
    zondag 18 februari 2018 om 15:11
    Als je zo speelt zonder enige tempo enz gaat die beker het ook niet worden . Gio moet weg. En doorselecteren man of 8 eruit!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    zondag 18 februari 2018 om 15:26
    En met welk geld ga je 8 nieuwe kopen ? Of denk je dat mensen gratis bij Feyenoord willen spelen ?
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1292
    zondag 18 februari 2018 om 15:38
    Niet zo letterlijk nemen maar met dit team en vooral deze trainer win je niks meer .
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    maandag 19 februari 2018 om 02:21
    Ik weet het.ik was ook cynisch
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1756
    zondag 18 februari 2018 om 14:38
    Maandag bij het tweede. Nu bij het eerste. Van Persie waant zich terug in Engeland... ;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    zondag 18 februari 2018 om 14:42
    Daar was bijna de 0-1 al
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    zondag 18 februari 2018 om 14:47
    70 min en dan eraf halen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    zondag 18 februari 2018 om 14:47
    Jones was de bal weer eens kwijt.
    Vind ik leuk
    haarlemx +423
    zondag 18 februari 2018 om 14:49
    Robin moet op 9 of als tweede spits met twee aanvallers in het Centrum, niet als aanvallende middenvelder
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 14:58
    Dat is knap van 10 min meedoen omdat je hem heel langzaam moet brengen naar starten in de basis dat in 2 weken tijd... Al vindt ik dat hij altijd moet beginnen mits fit
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 15:03
    1e halfuur ziet er in ieder geval niet uit.... Heracles is gelijkwaardig en feyenoord, met name Boetius speelt zonder vertrouwen, elke bal wordt ingeleverd, over of naast geschoten.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1292
    zondag 18 februari 2018 om 15:09
    Het Wenger effect word steeds meer zichtbaar !
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    zondag 18 februari 2018 om 15:35
    Ja , leuk dat hij zich zo uitlaat.. Over Boetius was hij vorige week niet tevreden, meneer van bronckhorst had geen goed gevoel over hem. Waarom stel je hem vandaag ineens wel op, alsof hij het verschil gaat maken.
    Boetius heeft 20x balverlies geleden alleen in de eerste helft, dat is bijna al een olympisch wereldrecord. Waarom geef je niet een kans aan Hanson of Toure?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst: "Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit"