Van Bronckhorst: Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit

Van Bronckhorst: "Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit"

Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 14:25zo 18-02-2018 om 14:25

Giovanni van Bronckhorst is benieuwd hoe Robin van Persie zich gaat manifesteren tegen Heracles Almelo. De 34-jarige spits staat voor het eerst in de basis bij Feyenoord.

"Ik denk dat Robin er klaar voor is", vertelt Van Bronckhorst voor de wedstrijd tegen FOX Sports. "Vanaf het moment dat hij bij ons kwam hebben we natuurlijk gekeken naar het aantal weken dat hij nog nodig had. Hier en daar heeft hij minuten kunnen maken in het eerste."

Van Persie speelde maandag een wedstrijd bij de beloften van Feyenoord. Van Bronckhorst: "Ik denk dat die wedstrijd hem heel goed heeft gedaan. Hij voelt zich nu een stuk fitter en hij ziet er ook fitter uit. We hebben op het moment gewacht dat hij er klaar voor is en dat is vandaag."

Het is de eerste keer in 5.104 dagen dat Van Persie weer een basisplaats heeft bij Feyenoord. Jens Toornstra is het kind van de rekening.

Plaats een reactie

zondag 18 februari 2018 om 14:28
Dit zal Feyenoord wel goed doen denk ik, een beetje meer voetbal op 10
[Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 14:28]
Vind ik leuk
Rafael +815
zondag 18 februari 2018 om 14:29
Klaar stomen voor psv. Goede zet van Gio.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zondag 18 februari 2018 om 14:31
Alles is in dienst van voorbereiding op bekerwedstrijd, dus ik begrijp langzame brengen wel. hype, we’ll see
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zondag 18 februari 2018 om 14:38
Maandag bij het tweede. Nu bij het eerste. Van Persie waant zich terug in Engeland... ;-)
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 14:42
Daar was bijna de 0-1 al
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
zondag 18 februari 2018 om 14:47
70 min en dan eraf halen.
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 14:47
Jones was de bal weer eens kwijt.
Vind ik leuk
haarlemx +431
zondag 18 februari 2018 om 14:49
Robin moet op 9 of als tweede spits met twee aanvallers in het Centrum, niet als aanvallende middenvelder
Vind ik leuk
Setovitch +1421
zondag 18 februari 2018 om 14:58
Dat is knap van 10 min meedoen omdat je hem heel langzaam moet brengen naar starten in de basis dat in 2 weken tijd... Al vindt ik dat hij altijd moet beginnen mits fit
[Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 14:59]
Vind ik leuk
fr1963 +3749
zondag 18 februari 2018 om 15:03
1e halfuur ziet er in ieder geval niet uit.... Heracles is gelijkwaardig en feyenoord, met name Boetius speelt zonder vertrouwen, elke bal wordt ingeleverd, over of naast geschoten.
Vind ik leuk
Gid010 +669
zondag 18 februari 2018 om 15:35
Ja , leuk dat hij zich zo uitlaat.. Over Boetius was hij vorige week niet tevreden, meneer van bronckhorst had geen goed gevoel over hem. Waarom stel je hem vandaag ineens wel op, alsof hij het verschil gaat maken.
Boetius heeft 20x balverlies geleden alleen in de eerste helft, dat is bijna al een olympisch wereldrecord. Waarom geef je niet een kans aan Hanson of Toure?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws