Kritiek op Feyenoorder na twintig keer balverlies: Gewoon niet goed genoeg

    Kritiek op Feyenoorder na twintig keer balverlies: "Gewoon niet goed genoeg"

    Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 15:42zo 18-02-2018 om 15:42

    Jean-Paul Boëtius heeft zondag geen goede beurt gemaakt bij zijn rentree in de basiself van Feyenoord. In de eerste 45 minuten leed hij twintig keer balverlies.

    Mario Been, die als analist in de studio van FOX Sports zit, stoort zich aan het spel van Boëtius tegen Heracles Almelo. "Dan denk je: die is gretig en het gaat allemaal goed. Maar het is gewoon niet goed genoeg", oordeelt Been.

    "Waar hij het van moet hebben is zijn actie buitenom, maar over de zijkanten komt er heel weinig uit. Berghuis wordt ook te weinig in het spel betrokken", vervolgt de analist. Boëtius speelt, omdat Sam Larsson (blessure) en Bilal Basacikoglu (schorsing) afwezig zijn.

    Ronald de Boer is kritisch op heel Feyenoord. "Ik wil Robin van Persie eigenlijk veel meer rondom Nicolai Jörgensen zien spelen, maak er gewoon een 4-4-2 van. Ik vind dat hij nu veel te veel op het middenveld komt en ik denk dat dat nu niet in hem zit."

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 15:48
    en hij zou dan de voorhoede moeten vormen met jorgenson en beghuis.

    Top aankoop weer van van Geel.

    kan je in vervolg beter de brands strategie toepassen en ajax en volgen
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    zondag 18 februari 2018 om 15:53
    Op welke spelers heeft Brands deze strategie toegepast dan?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:24
    Je kan eerder vragen welke niet
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    zondag 18 februari 2018 om 18:14
    Goed onderbouwd weer. Je kan dus niet eens een voorbeeld noemen maar kan wel lekker populair doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 15:48
    Nou, Huntelaar deed het minstens zo slecht vorige week. Maar ach, ik zal on topic blijven en Ajax eruit laten. Het was alleen maar een vergelijking.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    zondag 18 februari 2018 om 15:48
    Jij bent niet goed genoeg mario. Wat heeft fox een klote analiste en commentators... wedstrijd is niet om aan te gluren maar evert ten apel kan echt niet meer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    Hyena +30622
    zondag 18 februari 2018 om 15:51
    Door die Evert krijg ik het gevoel alsof ik naar een potje FIFA zit te kijken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    zondag 18 februari 2018 om 15:49
    Robin van persie verdomme.!lekker!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    zondag 18 februari 2018 om 15:52
    dan maakt het ineens minder uit wat er bij fox gaande is he :p
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    zondag 18 februari 2018 om 15:54
    Wat is er bij fox gaande? Ik schakel net in...
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    zondag 18 februari 2018 om 15:59
    Ohnee doelde op dat teo een bericht zijn vuurspuwde over mario been en fox(terecht) maar dat als feyenoord gescoord heb dat ineens een stuk draagelijker is :p
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1932
    zondag 18 februari 2018 om 15:57
    enige samen met katim en jorga die nog zin in hebben. de rest loop erbij kijk naar de bal en doet niks.. het is robin gegund wat een pracht voetballer die alles met gevoel doet zo veel spin in die bal en geplaats! men mag wel wat meer verwachten van de rest. want het is echt een zaadpot. als je zie hoe utrrcht net vol op in de trijd gaat en gisteren Az.wat een wereld van verschil kwa beleving en inzet. deze jongen laten gio echt hard vallen.
    Vind ik leuk
    BassieN +11069
    zondag 18 februari 2018 om 15:52
    Zelfs die anderhalf miljoen was te veel voor dit stuk verdriet, wie zijn idee was het om zo'n brugpieper te kopen en hem nog op te stellen ook? Geef Hansson nou eens de kansen die hij verdient.
    Vind ik leuk
    Don Smits +40
    zondag 18 februari 2018 om 15:53
    Boetius is niet Feyenoord waardig hadden beter Kuwas kunnen halen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    zondag 18 februari 2018 om 16:00
    Fnoord staat voor maar wat een slappe pot pffffff Heracles stuk feller
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    zondag 18 februari 2018 om 16:05
    Bilal is niet goed genoeg maar boetius al helemaal niet. Waarom geen toornstra of hansson op links
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    zondag 18 februari 2018 om 16:06
    Boetius is onthútsend slecht. Denk dat je inmiddels net zo goed de linksbuiten van Jong Feyenoord of de A1 kunt opstellen, voor een beter rendement.
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    zondag 18 februari 2018 om 16:18
    Van Persie op halve kracht nog beter dan gehele basis.
    Vind ik leuk
    RebelVox +8460
    zondag 18 februari 2018 om 16:36
    Boëtius deed het vorig jaar wel goed, misschien kan hij de druk bij Feijenoord gewoon niet aan.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3346
    zondag 18 februari 2018 om 17:04
    Hij heeft het na zijn debuut ooit tegen ajax nooit meer "goed" gedaan. Soms aardig maar meestal zwak tot amateuristisch.....
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    RebelVox +8460
    zondag 18 februari 2018 om 17:08
    Heel jammer, had van hem hoge verwachtingen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6586
    zondag 18 februari 2018 om 18:28
    Anders ik wel. Maar hij schiet te weinig, heeft teveel balverlies en zijn enige manier om te passeren is die bal te ver vooruit spelen en hopen dat hij hem voor de achterlijn weer heeft ingehaald.
    Vind ik leuk
    RebelVox +8460
    zondag 18 februari 2018 om 18:41
    Heb het idee dat van bronckhorst spelers niet echt beter maakt.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6586
    zondag 18 februari 2018 om 23:24
    Dat vind ik zo'n tendentieus gelul. JP zat in zijn laatste jaar gewoon op de bank (niet voor niets), heeft bij Basel gefaald en bij Genk na een goed begin ook uiteindelijk niet een dusdanige indruk achtergelaten dat ze interesse hadden. Waarom zou hij dan nu wel goed genoeg zijn?
    Vind ik leuk
    RebelVox +8460
    zondag 18 februari 2018 om 23:28
    Waarom hebben ze hem dan teruggehaald?
    Lijkt me op zijn prestaties bij Genk en niet om geklungel bij Genk.
    Je kan veel zeggen van van Geel, maar gek is ie niet.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6586
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    Omdat hij relatief goedkoop was. Een gokje met weinig risico dus en vooral aanvulling voor de breedte. Van Geel was van plan Larsson te halen voor de basis.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2116
    maandag 19 februari 2018 om 07:56
    De verdediging van Heracles was gewoon te goed!:-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws