'Als ik dit zo zie, vind ik de overtreding van Huntelaar erger dan die van Lozano'

    'Als ik dit zo zie, vind ik de overtreding van Huntelaar erger dan die van Lozano'

    zondag 18 februari 2018 om 18:56

    FOX Sports-analisten Mario Been en Ronald de Boer vinden het vreemd dat Klaas-Jan Huntelaar niet is bestraft voor zijn slaande beweging tegen PEC Zwolle. Het duo vindt het vergrijp van Huntelaar zwaarder dan dat van Hirving Lozano, die zaterdagavond rood kreeg tegen sc Heerenveen. 

    "Een identieke situatie", vergelijkt Been de incidenten met Huntelaar en Lozano. De Boer vult zijn collega-analist aan. "Natuurlijk is het irritant als je wordt vastgehouden, maar dat geeft je nog geen vrijbrief om je zo van je tegenstander los te rukken. Dit is niet goed te praten, nee. Als ik dit zo zie, dan vind ik dit zwaarder dan de overtreding van Lozano."

    Bij Huntelaar was er volgens De Boer meer kwaad in het spel dan bij Lozano. "Hij kijkt niet naar zijn gezicht en slaat in mijn ogen per ongeluk tegen zijn gezicht aan. Met Huntelaar heb ik het gevoel dat hij precies weet waar het gezicht van zijn tegenstander (Bram van Polen, links op de foto, red.) zit."

    Bekijk ook: Huntelaar doet een 'Lozano'tje' en legt arm in gezicht van Van Polen

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Poll

    Moet Huntelaar bestraft worden?

    (1051 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 19:00
    Zou evenveel schorsing moeten krijgen als Lozano, denk ik.

    Mee eens ?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zondag 18 februari 2018 om 19:04
    Kan niet, scheids heeft gefloten.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    zondag 18 februari 2018 om 19:04
    dit zijn nog maar de 1e analisten die het ook hebben gezien...Rondo en Studio Voetbal zullen volgen en morgen de kranten.

    de KNVB zal Huntelaar nog schorsen op basis van de televisiebeelden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22022
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Kan Cassierra spelen..... en anders Dolberg.... die traint morgen gewoon weer mee met de groep..... geen probleem.... de 3 punten van vandaag zijn binnen....xD
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:20
    Gewoon een dikverdiende overwinning. Prima gespeeld, maar het rendement moet omhoog. Bepaalde personen schreeuwen nu moord en brand om een (vermeende) elleboogstoot. De eigen mazzeltjes zijn ze snel vergeten. Zullen de zenuwen wel zijn. Belangrijkste, die drie punten!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    gelijk ook hoor over de overwinning. je zag dat ajax tactisch beter was. over de vermeende elleboog, ik denk dat het erom gaat dat er 1 lijn getrokken moet worden door de scheidsrechters. het kan niet zo zijn dat de ene speler direct rood krijgt en de ander een overtreding tegen. het zou het mooiste zijn dat het fluiten de competitie niet beinvloed, positief of negatief. maar denk dat dat een utopie is helaas.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9282
    zondag 18 februari 2018 om 21:01
    3 punten zijn het belangrijkste voor jullie, dat klopt. Gefeliciteerd daarmee voor alle ajacieden.

    Maar het gaat er mij als PSV’er vooral om dat alle Ajacieden heel de tijd roepen dat PSV zo gematst wordt en zoveel geluk heeft.

    Eerst een onterechte pingel en nu een niet gegeven rode kaart voor de uiteindelijke matchwinner.

    Ajax heeft gezien het spelbeeld terecht gewonnen. Maar we hebben gisteren bij PSV gezien hoeveel het scheelt als je meer dan 1 helft met 1 man minder speelt.
    En PSV heeft het andersom tegen Zwolle ook gezien.
    Een wel of niet gegeven rode kaart scheelt gewoon heel erg veel.
    PSV nu pech, ook al is het gewoon heel erg dom van Lozano. Ajax nu 2x geluk.

    Gefeliciteerd Ajacieden maar dat gehaat op het geluk van PSV mag nu wel afgelopen zijn toch?
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1072
    zondag 18 februari 2018 om 19:08
    Zowel Huntelaar als Lozano niet schorsen
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1938
    zondag 18 februari 2018 om 19:11
    hunt word vast gehouden dan had ajax een pingel moeten krijgen en donny word ook naar de grond gehaald! dan hadden het twee pingels moeten zijn! en lozano werd ook vast gehouden gehouden. en jullie maar janken.. huilen huilen.. hypocrieten. ajax word jaar in jaar uit genaaid door de arbitrage. winnen doe je op eigen kracht! en niet met baton voetbal!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1262
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Dumbo, dit gaat niet om pingel maar aan het feit dat het om twee identieke situaties zijn waarvoor aan de ene kant wel rood wordt gegeven en andere kant niet. Hou op met het verzinnen van bullshit en wees objectief man!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:43
    geen verstand van voetballen
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    Garrie +3775
    zondag 18 februari 2018 om 19:12
    Mag Ajax misschien ook nog 2 pingels nemen en zal Mohktar ook nog geschorst worden. Oh ja en nog een pingel voor Heereveen!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1938
    zondag 18 februari 2018 om 19:23
    ze voelen de bijl al hangen die boeren dan gaan ze janken als peuters! feyenoord utrecht en ze staan weer 2de dan Az die ze naar de 3de plek degradeert en ajax pakt ze uit. en staan ze weer met beide benen weer op de grond.. ze hadden zich al rijk gerekend en werden arrogant! wie het laatste lacht lacht het beste. hahahahaha
    Vind ik leuk
    Maan88 +3517
    zondag 18 februari 2018 om 23:33
    Komt ie weer aan met zunne bijl.. Aziz kan nooit normaal reageren, haatzaaier 1e klas. Jij zal in damsco in je 1tje op een leeg plein staan als de prijzen verdeeld zijn. Arrogantie is uitgevonden in amsterdam dus PSVers arrogant noemen is wel heel hypocriet aangezien jullie met 2 vingers in de neus kampioen zouden worden en PSV moest strijden om plek 4-6. Na komende zondag als PSV zoals ik verwacht gewoon van Feyenoord wint is de hoop weer over bij onze haluf Aziz en zullen je eigen tranen weer gaan rollen. Hier baalt niemand pik, we staan namelijk nóg steeds 5 punten voor. En dat blijft ook zo.
    Vind ik leuk
    HanV +3998
    zondag 18 februari 2018 om 22:10
    Wel apart dat de Boer het hier niet kleiner maakt, hij maakt het zelfs groter. Je zou elk geval op zich moeten bekijken en niet vergelijken omdat het toevallig in dezelfde ronde gebeurt.
    Vind ik leuk
    JJG1 +41
    zondag 18 februari 2018 om 19:09
    Verschil is alleen dat Lozano al een deel van zijn straf heeft gehad doordat hij tijdens de wedstrijd al het veld af moest (doelpunt van Huntelaar was pas na de overtreding). Maar ik vind dat vasthouden echt niet normaal. Als zo'n scheids gewoon voor dat vasthouden fluit, hoeft een speler niet zo veel moeite te doen om zich los te rukken. Valt me nog mee dat dat shirt heel bleef zo klampte hij zich aan Huntelaar vast.

    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    Huomel +1208
    zondag 18 februari 2018 om 19:18
    Ter aanvulling (@JJG1).. als je onpartijdig en objectief het bekijkt dan is niet alleen Lozano al deels gestraft door van het veld gestuurd te worden maar heeft de scheidsrechter te veel invloed gehad op de wedstrijd en dus PSV te zwaar benadeeld.

    Bij Ajax is er sprake van dat en de speler en de club LUCKY zijn dat de scheidsrechter op één van zijn taken verzaakt heeft.

    KNVB tuchtcommissie moet Klaas-Jan Huntelaar alsnog vervolgen voor zijn onsportieve actie.

    Ook al wordt Klaas-Jan Huntelaar achteraf bestraft en dus geschorst... Ajax heeft mede door falen van KNVB / scheidsrechter de wedstrijd toch winnend kunnen afsluiten. Toch een vorm van competitie vervalsing.. ??
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1938
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    dan is ajax kapion vorige jaar vergeten bij groningen uit?
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1938
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    dan is ajax kapion vorige jaar vergeten bij groningen uit?
    Vind ik leuk
    Johan1984 +796
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Haha, lees voor de grap je eigen stukje nog eens een paar x terug!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18442
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Had die spits van Utrecht er ook niet afgemoeten met die verschrikkelijke tackle op de enkels van Tagliafico (in de 1ste helft)???

    Ben er heilig van overtuigd, dat Ajax die wedstrijd in de overtalsituatie winnend zou hebben afgesloten tegen Utrecht.

    Voor mij hoeft Lozano noch Huntelaar rood te hebben.

    Ook voor PSV geldt....soms zit het mee, soms zit het tegen.

    Die 5 punten voorsprong is wel gerechtvaardigd op deze manier....;-).



    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 20:19
    Dat zal zo wel blijven ben ik bang voor.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18442
    zondag 18 februari 2018 om 20:34
    Dan zijn jullie de terechte kampioen.;-).
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 21:29
    Hopenlijk zeg ik voorzichtig ,maar als Cocu geen verandering brengt weet ik het nog niet zo zeker.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18442
    zondag 18 februari 2018 om 21:38
    Hoe dan ook, Kees....het blijft nog ff spannend.

    Vooralsnog heeft PSV de beste papieren.;-).
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 21:43
    Nog wel ja.
    Vind ik leuk
    JJG1 +41
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Dat is correct, anderzijds had hij dus net al gesuggereerd is, een penalty moeten geven aan Ajax, en Huntelaar rood.
    Geen idee of Ajax dan wel de wedstrijd had gewonnen. Ze waren wel aanzienlijk beter, ik weet niet hoe dat met 10 man afgelopen zou zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    Stranger +4602
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    Als een speler gewoon laat merken dat hij vastgehouden wordt krijgt hij gewoon zijn vrije trap cq penalty. Alleen zijn ze er meer op uit om hun tegenstander een beuk te verkopen.

    En slaan, ellebogen, (na)trappen en kaarten aan naaien , vragen om kaarten is algemeen aanvaard en wordt proffesioneel genoemd.

    Alleen als de eigen club de dupe is , is het in eens onacceptabel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:45
    nee
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:01
    Had donker rood moeten zijn.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7785
    zondag 18 februari 2018 om 19:01
    Een beetje oneerlijk, maar volgens mij is het al beoordeeld door de scheids
    Vind ik leuk
    GetRekt +1676
    zondag 18 februari 2018 om 19:04
    Mag ik niet hopen. Als de scheids dit beoordeeld heeft, moet de scheids geschorst worden. Duidelijk rood.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7785
    zondag 18 februari 2018 om 19:11
    Ben het moreel met je eens hoor, maar Blom fluit Huntelaar gewoon af omdat hij van Polen raakt met z'n arm. Dan kan je moeilijk volhouden dat je het niet gezien hebt
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12704
    zondag 18 februari 2018 om 19:02
    Zes wedstrijden schorsen :)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zondag 18 februari 2018 om 19:05
    Zou kunnen, als er niet gefloten was.
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    zondag 18 februari 2018 om 19:02
    Maar als hij vóór die overtreding wordt vastgehouden in de 16, moet het dan geen strafschop zijn?
    Vind ik leuk
    sven1977 +182
    zondag 18 februari 2018 om 20:20
    dan had ie moete gaan liggen in plaats van iemannd een elleboog geven
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    zondag 18 februari 2018 om 20:25
    Dus je moet vallen om een penalty te krijgen?
    Vind ik leuk
    sven1977 +182
    woensdag 21 februari 2018 om 19:57
    dat doet ie zoveel dat hij dat nu beter ook weer had kunnen doen gewoon donker rood en is niet de eerste keer dit seizoen dat zijn elleboogje erg los maar zijn geluk raak ook een keer op en dan krijg ie hem wel
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5170
    zondag 18 februari 2018 om 19:02
    Wat zal dat kosten, zo'n landstitel?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15319
    zondag 18 februari 2018 om 19:05
    Weten we eindelijk waarom Marc dat geld zo hard heeft gespaard..
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1335
    zondag 18 februari 2018 om 19:09
    Wou je gaan sparen dan?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5170
    zondag 18 februari 2018 om 19:11
    Neen, liever op eigen kracht.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1335
    zondag 18 februari 2018 om 19:14
    We gaan het zien man
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5170
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Trots ben ik in voor- en tegenspoed.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3641
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Dat is jullie ook al niet gelukt, bij lange na niet.

    Ajax had hier gewoon een penalty moeten krijgen. Moment van Huntelaar kwam hierna pas.
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    zondag 18 februari 2018 om 19:03
    Niks aan de hand, van Polen is een acteur.
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    zondag 18 februari 2018 om 19:04
    Van Polen vond het niets. Die kan het het beste beoordelen. ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    Nou dan zal ie wel gestruikeld zijn over het kunstgras! ;-)
    Vind ik leuk
    410hhw +1762
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Van Polen is een prima kerel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:03
    Calimero's in 3.2.1...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:04
    Oud Hollands meten met 2 maten vanzelfsprekend perfect uitgevoerd door K. Blom en Higler gisteren. Het scheelt slechts 4 punten in één weekend. Hoezo onpartijdige scheidsrechters cq eerlijke competitie?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    zondag 18 februari 2018 om 19:04
    Niks rood, dit had een penalty moeten zijn. Dat zegt Ten Hag correct. (Ja ik heb een Ajax bril op nu)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:14
    Gelukkig dat je het erbij zegt. Was moeilijk te raden. Zelfs als het een pingel is (wat kan), dan nog trek je de rode kaart. Ook als het spel stil ligt mag je iemand niet voor zijn neus rammen... hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te zijn? Lozano rood, Huntelaar rood. Klaar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:05
    Niet waargenomen dus net als lozano 4 wedstrijden schorsing
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Die voorwaardelijke die Lozano nog had staan krijgt Huntelaar bij jou dus ook?
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:10
    uiteraard en dubbel als het kan omdat ie het vandaag 2 x flikte....
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Gelukkig hebben wij opties mochten we Huntelaar moeten missen en jullie niet bepaald bij een schorsing van Lozano.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:09
    Och foeb jonguh wij hebben zoveul goei dat het ons niks uit maakt wie er speelt....
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    zondag 18 februari 2018 om 19:10
    Haha ja zet je toch gewoon Brenet voorin? ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:11
    maakt ons allemaal niks uit , fiere koploper dat gaat als een tierelier
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Floot hij dan omdat de bal lek was?
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:08
    nee hij hoorde dat je bijna door je azijn heen was
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Lijkt mij sterk, ik ben niet eens in het land. Tijd dat je het spelregelboekje laat voorlezen. Je ziet het zoals vaker niet zo helder.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    jou kennende neem jij ipv een koffer met kleren een volle lading azijn mee
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Mij kennende? Ik lig niet met je onder een brug, dus mij kennen lijkt mij sterk. Azijn had ik bovendien niet nodig dit weekend. Het was allemaal weer erg makkelijk. Volgend weekend maar weer. Dan neem ik de volgende keer wel azijn van een lampie over.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 19:47
    ach wat leuk voor je "Azijn had ik bovendien niet nodig dit weekend"

    das lang geleden voor je
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zondag 18 februari 2018 om 20:00
    Niet echt, ik heb namelijk wel een leven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    zondag 18 februari 2018 om 20:15
    klopt dat is hier goed te zien als je alarm weer af gaat als bien een reactie geplaatst heeft.
    Vind ik leuk
    Padason +954
    zondag 18 februari 2018 om 19:05
    Als je wordt weg gespeelt geeft dat ook geen vrijbrief om je tegenstanders maar het shirt uit te trekken, actie reactie verhaal.

    Als jij iemands kraag tot aan zijn navel trekt vind ik het niet meer dan terecht dat je daar een reactie op krijgt. Ben benieuwd hoe deze 2 wijsneuzen reageren als iemand naar de tafel loopt en hun kraag naar hun navel trekken, denk je dan dat deze 2 heren geen reactie geven?
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +706
    zondag 18 februari 2018 om 19:05
    Kampioenschap van het collectief gefeliciteerd knvb/Ajax klasse teamprestatie!
    Vind ik leuk
    jochempje +2471
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    Ik blijf het bijzonder vinden dat opeens alle PSVers dit rood vinden. Hypocriet?

    Overigens is dit natuurlijk gewoon een rode kaart.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:12
    niet alleen de PSV,ers ,maar de KNVB zal blij zijn met dit resultaat !!!!!!! Hitler (Higler en Blom waardeloze flierefluiters )jochempje
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12166
    zondag 18 februari 2018 om 19:13
    Als het gister rood was dan moet dit dat ook zijn.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:17
    En alle Ajacieden niet... hypocriet? Ineens is het vasthouden van een shirtje een argument. Gisteren stond Lozano ook bijna in zijn string op het veld, maar toen hoorde ik dat argument niet... Hypocriet?

    Laten we het er op houden dat iedereen zijn voorkeur heeft... sommige gaan daar wat beter mee om dan anderen. Gewoon 2x rood.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3998
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    Ik kan het verschil tussen de actie van Lozano en Huntelaar niet ontdekken, maar blijkbaar is dat bij de scheidsrechters wel zo.

    Anderzijds, PSV had gisteren maar te dealen met de situatie en hebben het niet goed genoeg gedaan.
    Vind ik leuk
    coci +332
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Lozano gestrekte arm en geen vuist en ziet hem niet. Huntelaar haalt doelbewust uit met elleboog.

    De beelden liegen niet
    Vind ik leuk
    coci +332
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    als je dit geen rood vindt moet je je even laten bijscholen
    Vind ik leuk
    ajaxdev +417
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    Beetje flauw allemaal. Lozana wordt vrijgesproken neem ik aan. Was niet eens geel waard.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    Overduidelijk geen rood! Had Van Polen een dikke lip dan?
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    zondag 18 februari 2018 om 20:22
    Maak dat iets uit dan ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Haha de lampen beginnen al te beven. Zondag om 12.30 van Ado winnen en dan mogen de lampjes met knikkende knieën in de Kuip gaan spelen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:19
    Als je net zo flitsend speelt als de afgelopen weken, kunnen het ook zo maar 8 punten zijn om 16.20.... We gaan het zien. Beide ploegen wankelen naar het einde.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Twee van die mafkeesen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Als je hier nog ontkent dat het gewoon rood was voor Huntelaar dan gaat het nooit meer goed komen met je.
    Vind ik leuk
    THop +7
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Lozabo werd al eerder vastgehouden bij een veelbelovende aanval. Daar had Woudenberg al geel moeten hebben. Dan had hij hem de tweede keer ook niet vastgehouden omdat hij dan rood zou hebben gehad. Lozano had geel moeten hebben. Huntelaar nu nog schorsen heeft geen nut. Ipv 2 punten uitlopen op Ajax is het andersom. Daar moeten ze iets aan doen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10356
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Briljante objectieve analyse. Goed gekeken.
    Vind ik leuk
    Stranger +4602
    zondag 18 februari 2018 om 19:08
    Net ten Hag gehoord . Ik heb wel veel lulkoek gehoord maar dit slaat werkelijk alles.
    Maar nu snap ik ineens waarom een aantal AjXsupporters zo dom lullen. Hun intelligentie niveau is niet echt hoog;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    zondag 18 februari 2018 om 19:08
    Dat naschoppen tegen Veltman krijgt een eigen topic??
    Vind ik leuk
    Hyena +28304
    zondag 18 februari 2018 om 19:08
    Gisteravond vonden bijna alle PSV'ers het geen rood voor Lozano, maar dit is dan volgens dezelfde personen wel rood? Die supporters zijn al net zo consequent als de scheidsrechters hier in Nederland.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:21
    Net zo inconsequent als alle Ajacieden die gisteren om het hardst riepen en nu hun mond houden of zeuren dat die arme Klaas Jan eigenlijk eerst werd vastgehouden... Ten Hag voorop. Wat een droevenis.

    Overigens is mijn mening dat Lozano gisteren gewoon rood kon krijgen. Net als Huntelaar vandaag. Probleem is dat scheidsrechters inconsequent zijn en duidelijke regels (slaande beweging) anders interpreteren. Dat is het probleem.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Hyena +28304
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Ik was gisteravond de eerste hier op VP die zei dat het absoluut geen rood was.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Ik heb het ook niet over jou. Net zoals niet alle PSVers het geen rood vonden. Dat gegeneraliseer is irritant. Onder PSVers zitten calimero’s en hypocrieten, net zoals bij Ajax en Feyenoord.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    zondag 18 februari 2018 om 19:24
    Ik heb er gisteren niet veel over gezegd....je kan er rood voor geven.
    Punt is, en dat weet jij ook, dan moet je vandaag ook rood geven...en dat gebeurde niet.
    Het is meten met 2 maten.
    Vind ik leuk
    Hyena +28304
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Hoezo moet je dan vandaag rood geven? Als een scheidsrechter een fout maakt (ik vond het namelijk geen rood), dan hoeft de andere scheidsrechter een dag later toch niet dezelfde fout te maken? Omdat één scheidsrechter een inschattingsfout maakt, hoeven alle andere scheidsrechters dat toch ook niet gelijk te doen?

    Even een hypothetische situatie: Bij Heracles - NAC schat de arbiter een moment in de 16 verkeerd in en bestraft veel te licht vasthouden met een strafschop. Moet bij Groningen - VVV de dag erna dan ook bij ieder hele lichte vasthouden in de 16 een strafschop worden gegeven (want "gister gaf hij hem ook")?

    Fouten zijn er niet om te herhalen, maar om te analyseren en in de toekomst te voorkomen. Ik vind dan ook dat Lozano vrijgesproken moet worden. Huntelaar zal ook niet meer geschorst kunnen worden, want het is al beoordeeld.

    En dat meten met twee maten gebeurt iedere week. Een Janssen fluit bijvoorbeeld overal voor, maar een Nijhuis fluit amper.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Yep, we weten allemaal dat er met 2 maten wordt gemeten.
    Het is alleen lullig als het gevolgen kan hebben op het kampioenschap...

    Ik vind het beide geel, of beide rood. Als je geen kaart geeft, breng je het verkeerde signaal over.
    Vind ik leuk
    Middenstip +665
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    Gisteren was het een poging tot afzetten met daarbij onfortuinlijk het raken van het gezicht met de hand. Dit was het bewust uitdelen van een elleboog in het gezicht. Zijn in ijn optiek 2 verschillende acties.

    Er gaat echter bij beide een overtreding voor af waarvoor niet gefloten wordt.

    Ik deel de mening van Ajax vriend De Boer in deze, gisteren geel en vandaag rood.
    Vind ik leuk
    Lemon +1550
    zondag 18 februari 2018 om 19:08
    Gaap.

    Lozano slaat met gestrekte arm naar achter. van Polen heeft Huntelaar sterker vast en staat veel korter op hem. Dus dat van Lozano is een natuurlijke beweging en dat van Huntelaar niet?

    Wat een grap. Situaties zijn uberhaupt niet vergelijkbaar, doordat Lozano zijn hele arm strekt.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:23
    Haha. Een bewegingsspecialist. Ik wil je best even aantikken met een gebogen arm, maar als jij die elleboog op je neus krijgt is ie wel gebroken. Dat moet je maar eens proberen met een gestrekte arm naar achter. Dan lig je waarschijnlijk op de grond met wat gescheurde pezen in je schouderblad...
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Lemon +1550
    zondag 18 februari 2018 om 20:27
    Kun je nagaan hoe slim Lozano is...
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    zondag 18 februari 2018 om 19:09
    Volgens mij is de botox voor Ronnies ogen gezakt..
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +706
    zondag 18 februari 2018 om 19:10
    Als de scheidsrechter op het wedstrijdformuliet vermeld dit beoordeeld te hebben zegt die daar eigenlijk mee dat scheidsrechters bewust met 2 maten meten
    Vind ik leuk
    richard37 +1286
    zondag 18 februari 2018 om 19:19
    Ja, dan kwam die er achter dat die Ajax 2 penalty’s heeft ontnomen. En dit is al jaar en dag dat scheidsrechters met 2 maten meten. Vorige week Nijhuis nog
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Ach, die verwarde Turk gaf jullie er vorige week één cadeau. Hoe tellen we die mee? Zijn toch al weer 4 puntjes in 1 week...
    Vind ik leuk
    cornelisse +189
    zondag 18 februari 2018 om 19:13
    penalty ajax en rood huntelaar en verder ophouden met zwakzinnige complottheorieën
    Vind ik leuk
    cornelisse +189
    zondag 18 februari 2018 om 19:13
    penalty ajax en rood huntelaar en verder ophouden met zwakzinnige complottheorieën
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +469
    zondag 18 februari 2018 om 19:15
    Bram van Poolen heeft geen moeite met dit incident. Het hoort er een beetje bij zegt Van Pollen. Zegt genoeg lijkt mij. Dus De Boer een Been, snaveltjes toe. Evenals alle andere jankerds.
    Vind ik leuk
    Nistel +3618
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Van Polen zeikt niet zo als een mietje. Kan die nicht die het in Rotterdam niet kon bolwerken nog wat van leren met z'n dikke lip.
    Vind ik leuk
    richard37 +1286
    zondag 18 februari 2018 om 19:18
    Bushit, had penalty moeten zijn. Hij pakt Huntelaar bij de strot en aan zijn shirt. Net als dat Heerenveen geen penalty kreeg. Was eerst buitenspel, dus ook hier biets aan de hand. Kunnen we elke week beelden erbij halen. Nu had PSV pech. Shots happenend
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:42
    Hoop het volgende week Ajax den haag
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2024
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Als de scheidsrechter het beoordeeld heeft dan kan er geen sanctie meer volgen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1155
    zondag 18 februari 2018 om 20:03
    Schors ze allebei zijn we van dat gezeik af. Allebei 10 wedstrijden wat mij betreft. PSV mist die Mexicaan meer dan Ajax Huntelaar. Die laatste doet in mijn ogen in toenemende mate meer kwaad dan goed op het veld. Weet te verbloemen door goaltjes mee te pakken...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:50
    Beetje hypocriet van twee oudvoetballers zij weten als geen ander dat zoiets kan gebeuren. Als de scheids op tijd fluit voor het vasthouden is er niets aan de hand. Maar dan moet hij een strafschop geven en dat durft hij niet. Van Polen is ten minste sportief hij kent het klappen van de zweep wel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2007
    zondag 18 februari 2018 om 20:54
    ach boeie
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:00
    Ben nu echt benieuwd wat de KNjB gaat doen
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:29
    In het spel moeten de regels het zelfde zijn en de SCHEIDSRECHTERS onafhankelijk wat er bij sommigen duidelijk bovenop ligt voor welke club ze gevoelens hebben ik ben geen voetbal fan van het ZWAAR betaalde voetbal om aangevoerde reden groeten PIET
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:25
    Ach schei toch uit! Dat gezever
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:40
    Moet alsnog geschorst worden maar het kwaad is al gedaan.
    Psv is al benadeeld.
    Knvb match fixing wederom.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als ik dit zo zie, vind ik de overtreding van Huntelaar erger dan die van Lozano'