Feyenoord kan aartsrivaal Ajax helpen: Lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen

Feyenoord kan aartsrivaal Ajax helpen: "Lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen"

Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 19:29zo 18-02-2018 om 19:29

Feyenoord kan zich na de 1-0 zege op Heracles Almelo van zondagmiddag richten op de kraker tegen PSV. Karim El Ahmadi kijkt uit naar de thuiswedstrijd tegen de koploper uit Eindhoven. 

De Feyenoord-captain heeft alle vertrouwen in een goede afloop. "We moeten thuis gewoon winnen en daar gaan we voor. We hebben in de kwartfinale van de beker een goede wedstrijd tegen PSV gespeeld. We proberen hetzelfde te brengen, dus ik heb vertrouwen in aankomende zondag (25 februari om 14.30 uur, red.)", vertel de Marokkaans international aan Voetbal Inside.

De regerend landskampioen is zeker niet van plan om de wedstrijd te laten lopen. Dat Feyenoord met een overwinning op PSV de helpende hand kan bieden aan aartsrivaal Ajax, doet voor El Ahmadi niet ter zake. "Of ik al benaderd ben door een paar Feyenoord-fans? Nee, ik heb geen berichtjes gehad. Het zou ook niet echt professioneel zijn. Gewoon lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen." 

Poll

Hoe gaat Feyenoord-PSV eindigen?

(3507 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 februari 2018 om 19:30
Come on feyenoord
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21060
zondag 18 februari 2018 om 19:34
Wie stelt hem die domme vraag? Ga je de wedstrijd laten lopen?
Is ie bang dat PSV het anders niet haalt?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:35]
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:37
Onze Rotterdamse vrienden doen dat wel even maatje :)
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:39
Als ik rijk was had ik ze allemaal de nieuwste Samsung aangeboden, alleen om gewoon hun best te doen
Vind ik leuk
Hansdeg +1383
zondag 18 februari 2018 om 19:41
Maar wil dan nooit meer iets negatiefs lezen over Feijenoord he :-)
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:56
Ik ben sowieso bijna nooit negatief over Feyenoord :)
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 00:41
Jaja, dat is alleen zolang Feyenoord onder Ajax staat....
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 08:02
Nee hoor, ik vind Feyenoord in tegenstelling tot Psv wel een mooie club
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11977
zondag 18 februari 2018 om 19:58
Hahahahaha zooooo dus dat ik wil nooit meer iets slechts lezen over Feyenoord dan inderdaad :0)
Laat een contract alvast opstellen :0)
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 20:00
Nee idd wat jack Daniels zegt wij zijn niet zo kritisch op feyenoord. Gewoon wel voor de winst gaan
Vind ik leuk
14forever +9066
zondag 18 februari 2018 om 21:56
Snap je punt,.maar je laatste woord komt niet uit mijn vingers..
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 22:07
Welk woord?
Vind ik leuk
14forever +9066
zondag 18 februari 2018 om 22:08
Fey nog iets
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 22:13
We kunnen nu niet zonder onze grote Rotterdamse vrienden. Ze spelen volgende week voor ajax
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 18 februari 2018 om 19:31
Feyenoord de beker, PSV de schaal. Is allang onderling afgesproken. Voetbalkartel!!
Vind ik leuk
Butsbal +14759
zondag 18 februari 2018 om 19:33
Hou jij gewoon je bakkes na dit elleboogweekendje
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 18 februari 2018 om 19:34
Heerlijk zo'n slechte verliezer. Ga eens in een hoekje van deze site huillie huillie doen.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:53
Denk eerder dat jullie neuzen huilliee huillie gaan doen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 18 februari 2018 om 19:55
Als Ajax wel kampioen wordt heb ik feest en als Ajax geen kampioen wordt gaan Van De Sar en Overmars weg.
Voor mij altijd een win-win situatie hoor. Altijd goed dus.
Vind ik leuk
COYG +8141
zondag 18 februari 2018 om 20:35
Wie komen er dan nog voor terug? Van Gaal zou een goede zijn. Maar doet dat denk ik niet meer. Overmars gaat nu ineens wel geld uitgeven. Had alleen nooit deze coach aan moeten stellen. Alles gaat nog net zo als bij de oude trainer. Niks is veranderd. Tuurlijk is het wel een goede trainer, maar meer voor een andere club.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 18 februari 2018 om 20:41
Wie er terug komen dat wordt afwachten. Zolang Collee er ook nog zit zal er niet heel veel veranderen uiteindelijk. Tenminste geen echte persoonlijkheden op die posities neergezet.

Van Gaal, daar kom je dan wel op uit denk ik als enige optie die overblijft op dit moment. Maar die is weer vriendjes met Sar en Overmars, dus best kans dat ze aanblijven met Van Gaal erboven.

Maar echt speculeren hierover kan pas in mei als de prijzen echt verdeeld zijn.
Vind ik leuk
zwollie +9392
zondag 18 februari 2018 om 19:57
Nee hoor, de lampjes gaan langzaam uit.
Vind ik leuk
Roya +1758
zondag 18 februari 2018 om 19:36
Je profielfoto is passend bij je
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:40
Rustig he butsballetje..
Ajax Is gewoon beter
Vind ik leuk
pietprecies +11748
zondag 18 februari 2018 om 19:54
Hou jij gewoon je bakkes na het toewensen van ziektes aan mensen...
Vind ik leuk
Butsbal +14759
zondag 18 februari 2018 om 19:57
Echt eindelijk gelukt na een hele dag om een account daarvoor aan te maken. Goed hoor.
Vind ik leuk
pietprecies +11748
zondag 18 februari 2018 om 20:02
Neuhoor, ik had een mute gekregen op mn andere account maar het feit dat je deze niet herkent zegt genoeg over jou
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:55
Hiep hiep hoi, hiep hiep hoi Calimero.
Vind ik leuk
14forever +9066
zondag 18 februari 2018 om 21:57
Doe jij dat dan lekker ook.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7102
zondag 18 februari 2018 om 19:35
Ja Calimero. Alles is al geregeld dus waarom hebben zoveel snavels zo'n grote waffel vandaag?
Vind ik leuk
Horas +574
maandag 19 februari 2018 om 19:50
Baudet, terug naar Den Haag met je kartelgelul.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 19:52]
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:31
Gelijkspel is okk goed . Dan winnen wij bij PSV en worden we op doelsaldo kampioen .
Vind ik leuk
Butsbal +14759
zondag 18 februari 2018 om 19:34
Wij winnen niet alles meer, maar jullie ook niet. En wij mogen nog altijd meer verliezen dan jullie haha
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 20:28
1 ding scheelt ,dat gaan jullie ook doen :D
Vind ik leuk
Smithsonian +43360
zondag 18 februari 2018 om 19:33
Nietszeggende pot helaas.
Vind ik leuk
stollie38 +17297
zondag 18 februari 2018 om 19:33
Waarom zou je het laten lopen? Als je de beker niet red dan heb je niks.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7102
zondag 18 februari 2018 om 19:36
Omdat we allemaal de schurft aan jouw club hebben.
Vind ik leuk
stollie38 +17297
zondag 18 februari 2018 om 19:40
Mag je alweer online van de gesloten afdeling?
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
zondag 18 februari 2018 om 19:37
Vind het altijd zo’n onzin. Als prof moet je alles willen winnen. Kan ons het boeien of de schaal nu naar Eindhoven of Amsterdam gaat. Wij hebben alle punten keihard nodig om dit rampenseizoen nog een beetje goed af te sluiten.
Vind ik leuk
stollie38 +17297
zondag 18 februari 2018 om 19:38
Ben ik met je eens. Je moet ongeacht de stand of rivaliteit. Altijd voluit gaan.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
zondag 18 februari 2018 om 19:48
Ja ik begrijp dat ook nooit zo goed.
Dan moet je haat naar Ajax groter zijn dan de liefde voor je eigen club, anders wil je toch niet dat je in eigen huis gaat verliezen lijkt mij? Elke wedstrijd wil je toch gewoon winnen en zeker in de Kuip voor eigen publiek.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2129
zondag 18 februari 2018 om 19:38
Feijenoord is die 10-0 gelukkig nog niet vergeten, en zal dat ook nooit vergeten.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:38
2 ploegen die totaal niet in vorm zijn. Feyenoord die de woensdag daarop veel belangrijker vind. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
Mjblinker +887
zondag 18 februari 2018 om 19:39
Tot psv-ajax heeft psv een zwaarder programma denk ik; daarna zal psv normaliter 3x winnen als ze dan nog bovenaan staan maar ik denk dat het 50/50 is.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:40]
Vind ik leuk
Setovitch +1419
zondag 18 februari 2018 om 19:41
Karim is een sportman in hart en nieren die wil thuis echt niet verliezen om psv te helpen...
Vind ik leuk
Kerim Hemdi +2419
zondag 18 februari 2018 om 19:44
Oke, heeft ie je dat net via de gsm verteld.
Vind ik leuk
Setovitch +1419
zondag 18 februari 2018 om 19:50
Ik zei Karim geen kerim
Vind ik leuk
Butsbal +14759
zondag 18 februari 2018 om 20:09
Touché
Vind ik leuk
BassieN +11332
zondag 18 februari 2018 om 19:42
Feyenoord en lekker voetbal gaan niet samen dit seizoen.
Vind ik leuk
2cents +61654
zondag 18 februari 2018 om 19:57
Feyenoord in deze vorm krijgt het gewoon heel moeilijk tegen PSV én Willem II. Gelukkig voor hen (en ons?) beiden thuis in de eigen Kuip.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zondag 18 februari 2018 om 19:58
Goed weekend. Weer 2 punten ingelopen op de nr 1.
Nog ff en we staan bovenaan.
Vind ik leuk
Patje41 +1138
zondag 18 februari 2018 om 20:03
het Feijenoord publiek eist een nederlaag voor Feijenoord net als ze dat ook een paar geleden van Twente deden
Vind ik leuk
Patje41 +1138
zondag 18 februari 2018 om 20:03
het Feijenoord publiek eist een nederlaag voor Feijenoord net als ze dat ook een paar geleden van Twente deden
Vind ik leuk
martinho +1194
zondag 18 februari 2018 om 20:24
Dat er überhaupt aan gedacht of over gepraat wordt om deze wedstrijd te laten lopen.... Verschrikkelijk !!!
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 20:52
Feyenoord laat PSV winnen. Alles beter dan Ajax
Vind ik leuk
Chloe +620
zondag 18 februari 2018 om 20:52
Ik wil heel graag dat we van PSV wint hoor, maar als we Ajax daarbij helpt dan hoeft het niet van mij.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:53]
Vind ik leuk
martinho +1194
zondag 18 februari 2018 om 21:51
Dat zegt genoeg over jullie Feyenoord he, altijd maar bezig zijn met Ajax.
Liever zelf verliezen dan dat Ajax wint.
Vind ik leuk
Chloe +620
zondag 18 februari 2018 om 22:15
yep, dat zie je goed liever zelf verliezen dan Ajax wint
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 20:54
Ik vind als Feyenoord fan dat we PSV de drie punten moeten schenken ,
Liever PSV kampioen van Nederland dan 020
Vind ik leuk
Vak115 +52
zondag 18 februari 2018 om 21:03
Hopen dat Feyenoord wint.... blijft iets aparts.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 23:22
Je bent toch serieus echt een waardeloze supporter als je hoopt dat je club verliest. Ongeacht de situatie.
Laten we zondag maar gewoon van PSV winnen, anders loop ik daar ook voor niks de hele week.
Daarna graag Willem 2 verslaan. Desnoods met 1 - 0.
Vind ik leuk
El Cazador +8938
zondag 18 februari 2018 om 23:54
Feijenoord wilt zelf geen na-competitie spelen indien het de beker niet wint, dus is het logisch als ze Pisvee van de mat afspelen.
Euh, Gio doe dat dan ff niet met dezelfde opstelling als vandaag, m.i. twee spitsen kort bij elkaar en Robin er vlak achter en op het middenveld met de punt naar achteren spelen met bijv. Talpia. Suc6 zondag
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 06:31
Psv gaat op zijn duits winnen en een talent gaat opstaan in deze wedstrijd bij psv.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 09:57
Laten wij hopen op een nederlaag voor PSV Zondag in de KUIP wat ik dan ook verwacht als FEYENOORD supporter. Het zou dan wel goed zijn voor AJAX maar dan is het wel nog 2 punten wat de voorsprong voor PSV is .Ik denk dat AJAX kampioen gaat worden want PSV gaat punten verliezen dat is wel vaker gebeurd.PSV heeft altijd geroepen wij worden kampioen maar dat moeten zij wel maar waar maken.HENK
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws