Feyenoord kan aartsrivaal Ajax helpen: Lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen

    Feyenoord kan aartsrivaal Ajax helpen: "Lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen"

    zondag 18 februari 2018 om 19:29

    Feyenoord kan zich na de 1-0 zege op Heracles Almelo van zondagmiddag richten op de kraker tegen PSV. Karim El Ahmadi kijkt uit naar de thuiswedstrijd tegen de koploper uit Eindhoven. 

    De Feyenoord-captain heeft alle vertrouwen in een goede afloop. "We moeten thuis gewoon winnen en daar gaan we voor. We hebben in de kwartfinale van de beker een goede wedstrijd tegen PSV gespeeld. We proberen hetzelfde te brengen, dus ik heb vertrouwen in aankomende zondag (25 februari om 14.30 uur, red.)", vertel de Marokkaans international aan Voetbal Inside.

    De regerend landskampioen is zeker niet van plan om de wedstrijd te laten lopen. Dat Feyenoord met een overwinning op PSV de helpende hand kan bieden aan aartsrivaal Ajax, doet voor El Ahmadi niet ter zake. "Of ik al benaderd ben door een paar Feyenoord-fans? Nee, ik heb geen berichtjes gehad. Het zou ook niet echt professioneel zijn. Gewoon lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen." 

    Poll

    Hoe gaat Feyenoord-PSV eindigen?

    (3507 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Come on feyenoord
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15319
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Wie stelt hem die domme vraag? Ga je de wedstrijd laten lopen?
    Is ie bang dat PSV het anders niet haalt?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Onze Rotterdamse vrienden doen dat wel even maatje :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Als ik rijk was had ik ze allemaal de nieuwste Samsung aangeboden, alleen om gewoon hun best te doen
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1073
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Maar wil dan nooit meer iets negatiefs lezen over Feijenoord he :-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Ik ben sowieso bijna nooit negatief over Feyenoord :)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:41
    Jaja, dat is alleen zolang Feyenoord onder Ajax staat....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:02
    Nee hoor, ik vind Feyenoord in tegenstelling tot Psv wel een mooie club
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8185
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    Hahahahaha zooooo dus dat ik wil nooit meer iets slechts lezen over Feyenoord dan inderdaad :0)
    Laat een contract alvast opstellen :0)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:00
    Nee idd wat jack Daniels zegt wij zijn niet zo kritisch op feyenoord. Gewoon wel voor de winst gaan
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    zijn het ineens vrienden geworden?
    waarom is dat stadionverbod?

    Vind ik leuk
    Koeroe +8874
    zondag 18 februari 2018 om 19:52
    Laat gaan, overwinning is jullie gegund. Groetjes, je Rotterdamse vriend
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1073
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Liever Ajax dan de schuifbakken voetbal van dat pisvee
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:26
    Was toch schijtbakken....
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    zondag 18 februari 2018 om 21:30
    Volwassen reactie van een trieste figuur!
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    zondag 18 februari 2018 om 21:57
    Hoezo heeft toch gewoon gelijk
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    zondag 18 februari 2018 om 22:32
    Dus als hij pisvee zegt heeft hij gelijk? Of ben jij net zo triest bezig!
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    maandag 19 februari 2018 om 00:27
    Ging over de hele zin he, niet over een woordje.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    zondag 18 februari 2018 om 21:57
    twee jaar geleden stonden Feyenoord suporters te juigen in de kuip omdat pisvee kampioen werd weet je nog? na het gelijkspel tegen de graafschap?
    dat zou ik dus nooit in mijn leven doen voor ajax of feyenoord juigen dan ben je gestoord net als je met een bus viert op de coolsingel omdat je 2de bent geworden in de competitie en een keer Europa in mag dan maak je jezelf echt belachelijk
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1073
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:50
    Je hebt helemaal gelijk, maar laat de platte kar maar in de varkensstal staan, niet nodig dit jaar,
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    zondag 18 februari 2018 om 21:56
    Snap je punt,.maar je laatste woord komt niet uit mijn vingers..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:07
    Welk woord?
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    zondag 18 februari 2018 om 22:08
    Fey nog iets
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:13
    We kunnen nu niet zonder onze grote Rotterdamse vrienden. Ze spelen volgende week voor ajax
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Feyenoord de beker, PSV de schaal. Is allang onderling afgesproken. Voetbalkartel!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 18 februari 2018 om 19:33
    Hou jij gewoon je bakkes na dit elleboogweekendje
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Heerlijk zo'n slechte verliezer. Ga eens in een hoekje van deze site huillie huillie doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Denk eerder dat jullie neuzen huilliee huillie gaan doen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    zondag 18 februari 2018 om 19:55
    Als Ajax wel kampioen wordt heb ik feest en als Ajax geen kampioen wordt gaan Van De Sar en Overmars weg.
    Voor mij altijd een win-win situatie hoor. Altijd goed dus.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:35
    Wie komen er dan nog voor terug? Van Gaal zou een goede zijn. Maar doet dat denk ik niet meer. Overmars gaat nu ineens wel geld uitgeven. Had alleen nooit deze coach aan moeten stellen. Alles gaat nog net zo als bij de oude trainer. Niks is veranderd. Tuurlijk is het wel een goede trainer, maar meer voor een andere club.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    zondag 18 februari 2018 om 20:41
    Wie er terug komen dat wordt afwachten. Zolang Collee er ook nog zit zal er niet heel veel veranderen uiteindelijk. Tenminste geen echte persoonlijkheden op die posities neergezet.

    Van Gaal, daar kom je dan wel op uit denk ik als enige optie die overblijft op dit moment. Maar die is weer vriendjes met Sar en Overmars, dus best kans dat ze aanblijven met Van Gaal erboven.

    Maar echt speculeren hierover kan pas in mei als de prijzen echt verdeeld zijn.
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Nee hoor, de lampjes gaan langzaam uit.
    Vind ik leuk
    Roya +771
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Je profielfoto is passend bij je
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    Rustig he butsballetje..
    Ajax Is gewoon beter
    Vind ik leuk
    pietprecies +1953
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Hou jij gewoon je bakkes na het toewensen van ziektes aan mensen...
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Echt eindelijk gelukt na een hele dag om een account daarvoor aan te maken. Goed hoor.
    Vind ik leuk
    pietprecies +1953
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Neuhoor, ik had een mute gekregen op mn andere account maar het feit dat je deze niet herkent zegt genoeg over jou
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:55
    Hiep hiep hoi, hiep hiep hoi Calimero.
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    zondag 18 februari 2018 om 21:57
    Doe jij dat dan lekker ook.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34597
    zondag 18 februari 2018 om 19:33
    Feyenoord de beker
    PSV de schaal
    Ajax een nieuwe coach.

    Dat is de deal!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Als die boeren kampioen worden met dat laffe schijtbakken voetbal van ze zou schandalig zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    AZ zit nog in de beker, die schat ik hoger in om de beker te winnen dan Feyenoord. Feyenoord gaat zondag gewoon volle bak, let maar op, ook al zijn er hier op de site die denken van niet! Sowieso zondag een gelijkspel en anders winst Feyenoord!
    Vind ik leuk
    iceman +816
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Gewoon lekker blijven rekenen en hopen. Terwijl je eigen clubje al 2 weken op rij nipt wint dankzij de medewerking van de arbitrage. Ajax moet ook nog zien te winnen bij Vitesse en PSV. Krijgt Heerenveen en AZ ook nog op bezoek.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    Hahaha die laffe boeren winnen al het hele seizoen nipt of met groot geluk met dat gore laffe anti voetbal van ze. Ajax speelt ze vierkant weg in Eindhoven straks. Ze zijn te laf om te voetballen in dat lampegat.
    Vind ik leuk
    Bergwag +602
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Heerenveen wordt eigenlijk altijd wel gewonnen op de een of andere manier. Ben ik niet zo bang voor.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zondag 18 februari 2018 om 19:35
    Ja Calimero. Alles is al geregeld dus waarom hebben zoveel snavels zo'n grote waffel vandaag?
    Vind ik leuk
    iceman +816
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    De KNVB denkt daar anders over. Ze helpen Ajax al 2 wedstrijden aan een overwinning. En lieten PSV gister punten verspelen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    zondag 18 februari 2018 om 19:47
    Natuurlijk joh jeemig kijk even wie er in de knvb zitten
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Dan namen ze wel risico zeg bij die uiteindelijk niet gegeven pingel....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:59
    Hiep hiep hoi hiep hiep hoi Calimero.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    zondag 18 februari 2018 om 19:49
    Dat is mijn uitspraak en daar moet je het mee doen!
    Vind ik leuk
    Horas +425
    maandag 19 februari 2018 om 19:50
    Baudet, terug naar Den Haag met je kartelgelul.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Gelijkspel is okk goed . Dan winnen wij bij PSV en worden we op doelsaldo kampioen .
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Wij winnen niet alles meer, maar jullie ook niet. En wij mogen nog altijd meer verliezen dan jullie haha
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:28
    1 ding scheelt ,dat gaan jullie ook doen :D
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    zondag 18 februari 2018 om 19:33
    Nietszeggende pot helaas.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 19:33
    Waarom zou je het laten lopen? Als je de beker niet red dan heb je niks.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Omdat we allemaal de schurft aan jouw club hebben.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    Mag je alweer online van de gesloten afdeling?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Vind het altijd zo’n onzin. Als prof moet je alles willen winnen. Kan ons het boeien of de schaal nu naar Eindhoven of Amsterdam gaat. Wij hebben alle punten keihard nodig om dit rampenseizoen nog een beetje goed af te sluiten.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    Ben ik met je eens. Je moet ongeacht de stand of rivaliteit. Altijd voluit gaan.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    Ja ik begrijp dat ook nooit zo goed.
    Dan moet je haat naar Ajax groter zijn dan de liefde voor je eigen club, anders wil je toch niet dat je in eigen huis gaat verliezen lijkt mij? Elke wedstrijd wil je toch gewoon winnen en zeker in de Kuip voor eigen publiek.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18151
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    Je merkt wel dat de PSVers zenuwachtig beginnen te worden op het forum... heerlijk al die frustratie... de enige die ik nog mis is objectief..... sinds gisteren '' druk ''....?
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Hahaha waarschijnlijk hersenspinsel verzinnen om bezig te zijn. Misschien werk en hobby's zoeken. :-D
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    Tuurlijk worden ze zenuwachtig. We staan nu nog maar 20 punten achter :-D
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34597
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Feyenoord is een angstgegner van PSV.
    Ik durf dat op basis van de statische gegevens best wel toe te geven.
    Desondanks is het een wedstrijd welke begint op 0-0 en PSV ook haar kansen zal krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:10
    Precies, wij moeten vanaf nu alles winnen en Ajax, PSV en AZ alleen maar heel veel verliezen.
    Vind ik leuk
    Fightnight +2429
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Juist Karim. 1 keer nog knallen in de competitie.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7369
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    1x? Ze moeten gewoon alle komende potjes knallen. Ook al wordt het heel erg lastig, Feyenoord moet mi gewoon 3e worden en de beker winnen. En dan is het nog een klote seizoen.
    Vind ik leuk
    Fightnight +2429
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    Mee eens, maar ik denk dat we hooguit 4e worden.

    Daarna alles op de beker, maar AZ zit er ook nog in, en die vind ik erg goed voetballen.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    3e kan ook nog hoor. Feyenoord moet nog thuis tegen AZ terwijl AZ nog thuis tegen PSV en uit tegen Ajax moet. Zeker uit tegen Ajax in speelronde 33 is alles behalve een zekerheidje voor ze.

    Maar goed, eerst moet Feyenoord maar zien ze dat ze geen onnodig puntverlies meer oplopen.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1419
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    psv mag winnen, wij de beker, psv kampioen, wereld seizoen
    Vind ik leuk
    iceman +816
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Ach we hebben allang gezien dat Feyenoord niet 2x in de week kan presteren. Het is dus het een of het ander. Voluit gaan tegen PSV zal betekenen dat ze 3 dagen later op hun bek gaan. Wie de tegenstander ook is.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +12955
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Neem nog een (ijs)lollie!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 18 februari 2018 om 20:11
    Broer van Tjoep Cola ?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +175
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    Feijenoord is die 10-0 gelukkig nog niet vergeten, en zal dat ook nooit vergeten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    2 ploegen die totaal niet in vorm zijn. Feyenoord die de woensdag daarop veel belangrijker vind. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +530
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Tot psv-ajax heeft psv een zwaarder programma denk ik; daarna zal psv normaliter 3x winnen als ze dan nog bovenaan staan maar ik denk dat het 50/50 is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Karim is een sportman in hart en nieren die wil thuis echt niet verliezen om psv te helpen...
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Oke, heeft ie je dat net via de gsm verteld.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    Ik zei Karim geen kerim
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 18 februari 2018 om 20:09
    Touché
    Vind ik leuk
    BassieN +11046
    zondag 18 februari 2018 om 19:42
    Feyenoord en lekker voetbal gaan niet samen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    El Ahmadi viel 5 minuten voor tijd geblesseerd uit ... toevallig ... Die is woensdag, over 10 dagen, pas fit.
    Denk ik zomaar.
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Feyenoord in deze vorm krijgt het gewoon heel moeilijk tegen PSV én Willem II. Gelukkig voor hen (en ons?) beiden thuis in de eigen Kuip.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    Goed weekend. Weer 2 punten ingelopen op de nr 1.
    Nog ff en we staan bovenaan.
    Vind ik leuk
    rik1958 +356
    zondag 18 februari 2018 om 20:03
    het Feijenoord publiek eist een nederlaag voor Feijenoord net als ze dat ook een paar geleden van Twente deden
    Vind ik leuk
    rik1958 +356
    zondag 18 februari 2018 om 20:03
    het Feijenoord publiek eist een nederlaag voor Feijenoord net als ze dat ook een paar geleden van Twente deden
    Vind ik leuk
    iceman +816
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Aartsrivaal Ajax op papier ja. In de praktijk hebben Feyenoord en Ajax 1 rivaal. En dat is PSV. Voor Ajax omdat het de jaarlijkse concurrent is. En voor Feyenoord omdat PSV ze in de jaren 80 sportief en financieel heeft ingehaald. Bij Feyenoord komt er altijd iets extra's los als ze tegen PSV moeten. Tegen Ajax hebben ze dat nooit. Dan verliezen ze standaard.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zondag 18 februari 2018 om 20:56
    8 jaar geleden kwam er maar weinig “extra’s” los hoor, toen werd het namelijk 10-0
    De grootste nederlaag uit de clubgeschiedenis van Feyenoord.
    De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is meer dan alleen een potje voetbal, het is Amsterdam tegen Rotterdam en die rivaliteit bestond al lang voordat er überhaupt gevoetbald werd.
    Vind ik leuk
    martinho +780
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Dat er überhaupt aan gedacht of over gepraat wordt om deze wedstrijd te laten lopen.... Verschrikkelijk !!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:52
    Feyenoord laat PSV winnen. Alles beter dan Ajax
    Vind ik leuk
    Chloe +667
    zondag 18 februari 2018 om 20:52
    Ik wil heel graag dat we van PSV wint hoor, maar als we Ajax daarbij helpt dan hoeft het niet van mij.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    martinho +780
    zondag 18 februari 2018 om 21:51
    Dat zegt genoeg over jullie Feyenoord he, altijd maar bezig zijn met Ajax.
    Liever zelf verliezen dan dat Ajax wint.
    Vind ik leuk
    Chloe +667
    zondag 18 februari 2018 om 22:15
    yep, dat zie je goed liever zelf verliezen dan Ajax wint
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:54
    Ik vind als Feyenoord fan dat we PSV de drie punten moeten schenken ,
    Liever PSV kampioen van Nederland dan 020
    Vind ik leuk
    Vak115 +31
    zondag 18 februari 2018 om 21:03
    Hopen dat Feyenoord wint.... blijft iets aparts.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:22
    Je bent toch serieus echt een waardeloze supporter als je hoopt dat je club verliest. Ongeacht de situatie.
    Laten we zondag maar gewoon van PSV winnen, anders loop ik daar ook voor niks de hele week.
    Daarna graag Willem 2 verslaan. Desnoods met 1 - 0.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4397
    zondag 18 februari 2018 om 23:54
    Feijenoord wilt zelf geen na-competitie spelen indien het de beker niet wint, dus is het logisch als ze Pisvee van de mat afspelen.
    Euh, Gio doe dat dan ff niet met dezelfde opstelling als vandaag, m.i. twee spitsen kort bij elkaar en Robin er vlak achter en op het middenveld met de punt naar achteren spelen met bijv. Talpia. Suc6 zondag
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:31
    Psv gaat op zijn duits winnen en een talent gaat opstaan in deze wedstrijd bij psv.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:57
    Laten wij hopen op een nederlaag voor PSV Zondag in de KUIP wat ik dan ook verwacht als FEYENOORD supporter. Het zou dan wel goed zijn voor AJAX maar dan is het wel nog 2 punten wat de voorsprong voor PSV is .Ik denk dat AJAX kampioen gaat worden want PSV gaat punten verliezen dat is wel vaker gebeurd.PSV heeft altijd geroepen wij worden kampioen maar dat moeten zij wel maar waar maken.HENK
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord kan aartsrivaal Ajax helpen: "Lekker voetballen, ja toch? Lekker winnen"