Weinig speelminuten na vertrek bij Feyenoord: Geen verklaring voor

    Weinig speelminuten na vertrek bij Feyenoord: "Geen verklaring voor"

    maandag 19 februari 2018 om 08:41

    Lucas Woudenberg heeft nog geen spijt van zijn transfer naar sc Heerenveen. De linksback is in Friesland niet zeker van een basisplek en zag hoe de club recentelijk Dave Bulthuis aantrok als concurrent van Woudenberg.

    "Maar ik zie Heerenveen nog steeds als een stap vooruit in mijn carrière. Ik voetbal hier meer wedstrijden dan bij Feyenoord", zegt Woudenberg tegen de Leeuwarder Courant. "Iedereen krijgt weleens te maken met een periode dat het gewoon niet gaat zoals je wilt. Soms is daar geen verklaring voor. Veel belangrijker is hoe je ermee omgaat."

    En dus weet Woudenberg wat hem te doen staat. "Keihard je best doen op de trainingen. Daar begint het mee. Vervolgens kon ik mijn ritme weer oppakken door wedstrijden in het tweede elftal te voetballen. Ik ben onlangs twee keer lekker ingevallen, tegen PEC Zwolle en Roda JC. En uiteindelijk ben ik, ook met hulp van mijn ploeggenoten en trainers, weer teruggekomen tot waar ik nu sta."

    Poll

    Is Woudenberg goed genoeg voor Heerenveen?

    (271 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 08:43
    Als hij een basisplaats heeft wel ja, maar dat is nog even afwachten als iedereen fit is
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    maandag 19 februari 2018 om 08:45
    Gewoon laten staan.
    Die Bulthuis kan er niks van. Dan zie ik liever Woudenberg spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:06
    Lijkt mij ook, maar Pierie speelt ook wel eens linksback
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:43
    Beide niet goed genoeg. Ben het wel met je eens dat Bulthuis de mindere is van de twee.
    In de zomer maar even op zoek naar een capabele LB.
    Vind ik leuk
    Springbok +874
    maandag 19 februari 2018 om 13:00
    Dijks? :+)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:29
    Ik zei: capabele LB.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:02
    Ze zetten liever die rugby'er bulthuis erin. Woudenberg is 10 x beter
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:45
    Beide te matig. Maar inderdaad Bulthuis lijkt niet eens op een voetballer.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:46
    Woudenberg moet gewoon veel spelen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 11:55
    Op zoek naar een betere LB lijkt mij het best.
    Vind ik leuk
    orion73 +1090
    maandag 19 februari 2018 om 09:06
    Verklaring is vrij simpel, gewoon niet goed genoeg. Woudenberg is van het niveau onderkant eredivisie. Niks mis mee verder maar Feyenoord en Heerenveen zijn te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8372
    maandag 19 februari 2018 om 09:29
    Creatief met headlines les 4:

    Pak 2 van elkaar los staande zinnen en plak ze aan elkaar zodat het 1 "prikkelende" kop van het artikel wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:56
    Geen verklaring? Ik heb er wel een. Je kan niet verdedigen. Ook aanvallen gaat je vaak moeilijk af. Plus de beste linksback die Nederland ooit heeft gehad vind jou nog slechter dan Nelom. Dan mag je blij zijn dat je überhaupt bij Heerenveen mag rondlopen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:15
    Simpel toch. Kwalitatief niet goed genoeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Weinig speelminuten na vertrek bij Feyenoord: "Geen verklaring voor"