Kramer hoopt op samenwerking met concurrent: Kunnen andere spelers ook

    Kramer hoopt op samenwerking met concurrent: "Kunnen andere spelers ook"

    maandag 19 februari 2018 om 15:02

    Michiel Kramer is tevreden over zijn eerste 45 minuten in het shirt van Sparta Rotterdam. Met zijn nieuwe ploeg pakte hij zondagmiddag een punt op bezoek bij FC Twente (1-1). 

    Deze winter kwam hij transfervrij over van Feyenoord. Zondag mocht Kramer in de rust invallen bij de ploeg van Dick Advocaat. "Ik had liever stiekem drie punten meegenomen, maar voor nu was het oké. We voelen ons ondanks de late gelijkmaker toch de morele winnaar, want het was een moeilijke wedstrijd voor ons", zegt hij tegen De Telegraaf.

    Hij speelde samen met Fred Friday, zijn voornaamste concurrent in Rotterdam. "We kunnen goed om elkaar heen spelen, maar dat kunnen andere spelers ook. Het gaat niet om ons, maar om Sparta. We moeten in de Eredivisie blijven en daarvoor moeten we iedere wedstrijd vol gas geven. Als we dat vasthouden dan gaan we ook weer wedstrijden winnen."

    Sparta staat nog altijd op de laatste plaats in de Eredivisie, met twee punten minder dan nummer zeventien Roda JC. 

    Poll

    Degradeert Sparta?

    (355 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bulldog 1 +903
    maandag 19 februari 2018 om 15:08
    Alle bitterballen op kramer!
    Vind ik leuk
    Voetballert +1245
    maandag 19 februari 2018 om 15:08
    Goeie!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:15
    Daar heb je vast heel lang op zitten te verzinnen.....goed, man!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:16
    Gewoon kijken naar de gebruikersnamen van anderen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 19 februari 2018 om 15:18
    Alle bitterballen op Henkie dan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:27
    Bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 19 februari 2018 om 15:35
    Nog steeds raar dat Henkie geen basisspeler is man.
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    maandag 19 februari 2018 om 16:31
    Omdat hij niet van ver komt. Het moet van ver komen wil het gewaardeerd worden.
    Ajax moet hem halen.Helaas zien ze het niet. Hij past uitstekend bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 19 februari 2018 om 16:32
    Hij zou ook goed bij ons passen. Precies het type speler waar wij graag mee spelen. Jullie hebben toch wel wat anders lopen?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:56
    Komt vanzelf. Hij toont bij vlagen aan over prima techniek te beheersen en gaat altijd vol gas. Afgelopen weekend sprintte hij nota bene helemaal terug om mee te verdedigen.

    Alle ballen op Henkie!
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    maandag 19 februari 2018 om 16:01
    Was de azijn weer in de aanbieding vandaag!
    Vind ik leuk
    normaal72 +515
    maandag 19 februari 2018 om 15:33
    Haha leuk constant door zeuren over een foutje die die beste man heeft gemaakt ........::: ik hoop voor hem dat hij het gaat redden
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    maandag 19 februari 2018 om 15:46
    Hoop ik ook prima jongen verder toch
    Vind ik leuk
    normaal72 +515
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Klopt
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    maandag 19 februari 2018 om 16:29
    Zal Advocaat leuk vinden.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    maandag 19 februari 2018 om 16:33
    Dat Denk ik ook ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:15
    Was in ieder geval een goede invalbeurt gisteren met een mooie assist.
    Zie hem zeker wel wat goals maken voor Sparta!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    maandag 19 februari 2018 om 15:17
    Zou hem nu altijd opstellen, samen met Friday, het is erop of eronder..
    Vind ik leuk
    vos199 +1203
    maandag 19 februari 2018 om 15:20
    Als ik Roda gister zag en Sparta, dan gaat Roda het nog heel moeilijk krijgen. Sparta lijkt zich een beetje neer te hebben gelegd bij de laatste plek, spelen zonder echte rem erop. Tis bij vlagen ook niet om aan te zien, maar er hangt iets meer een over mijn lijk mentaliteit dan bij Roda.
    Vind ik leuk
    pico323 +5664
    maandag 19 februari 2018 om 15:43
    Ik hoop dat Sparta erin blijft. Laat Twente maar degraderen. Die verdienen het naar al die jaren dat ze de boel opgelicht hebben.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    maandag 19 februari 2018 om 15:46
    Kramer en vol gas geven??? Water en vuur!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6152
    maandag 19 februari 2018 om 16:19
    Roda lazert er in een keer uit!!
    Vind ik leuk
    plein19 +2055
    maandag 19 februari 2018 om 16:25
    Hij zag er in het interview een stuk beter en ontspannender dan ooit bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Cookee +10707
    maandag 19 februari 2018 om 17:16
    Had niet het gevoel dat Sparta door had dat ze voor stonden, ze juichten nauwelijks, was het geloof er wel? Mooie goal trouwens en een wereldpass van Kramer. Niet dat ik het Twente niet gun hoor.
    Maar daar onderin is het echt verrotte zwaar... dan zit ook niks mee.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    maandag 19 februari 2018 om 18:29
    JA

    Sparta pakte een tegen Twente een puntje
    Het was een onverwachts stuntje
    Als een toss wordt het lot bepaald met een muntje
    Sparta is aangeschoten wild, klein rundje
    Ik zie Hugo Borst bij Betweters als voorspellend analyticus
    Advocaat kwam voor de groep staan en gaf een spartakus
    Sparta moet gaan verdedigen als een advocaat
    Dat zal ook moeten als t naar de Jupiler leaugue gaat
    Sparta lijdt als een stervende zwaan
    Vertel een spartafan dat hij kan staren naar de maan
    Clubliefde kent geen grenzen, ook op een niveau lager
    Misschien veroordeel ik Sparta al als een aanklager
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws