'Gewilde Steijn maakt indruk en staat op het lijstje van vier Eredivisie-clubs'

    'Gewilde Steijn maakt indruk en staat op het lijstje van vier Eredivisie-clubs'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 20:06ma 19-02-2018 om 20:06

    Maurice Steijn staat in de belangstelling van een aantal Eredivisie-clubs. Van die clubs lijkt Willem ll het meest concreet.

    Dat meldt Voetbal International. Het weekblad weet ook dat de trainer van VVV-Venlo op het lijstje staat van Vitesse, Heracles Almelo en sc Heerenveen. Bij Willem ll vertrekt Erwin van de Looi na dit seizoen en Henk Fraser gaat Arnhem komende zomer verlaten. De toekomst van Jurgen Streppel bij Heerenveen is nog onzeker. Heracles zou hem op de korrel hebben als vervanger van John Stegeman.

    Steijn kon vlak voor de winterstop vertrekken naar FC Utrecht, weet VI, waar hij een serieuze kandidaat was om Erik ten Hag op te volgen. Utrecht schoof uiteindelijk assistent Jean-Paul de Jong door.

    "Er is niets concreet op dit moment, ik richt me gewoon op VVV", wil Steijn kwijt aan Voetbal International. VI denkt dat de kans groot is dat er meer clubs zijn die zich binnenkort gaan melden voor Steijn, wiens contract bij VVV nog doorloopt tot 2019. Afgelopen seizoen werd hij kampioen in de Jupiler League.

    Poll

    Is Steijn toe aan een stap hogerop?

    (1266 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 20:08
    Willem II is niet echt een stap vooruit voor hem. Heerenveen wel.

    Vitesse moet je zelf niet willen en Heracles heeft kunstgras. Daar moet je ook niet heen willen dus.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:10
    Kunstgras boeit Maurice denk niet zo. Zowel bij ADO als VVV heeft Steijn met zijn ploeg op kunstgras gespeeld.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 20:14
    Zou hij het daarom dan zo goed doen? Ik meende dat Steijn zich ook uitgelaten heeft als voorstander van gewoon gras.

    De anti-kunstgras lobby is weer even gaan liggen..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:20
    Iedereen zal voorstander zijn van echt gras. Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die kunstgras prefereren.

    Wij maken vanaf volgend jaar de keus om weer naar echt gras te gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:25
    Je bent slecht op de hoogte. ADO wil echt gras maar is nog niets zeker en al helemaal niet vanaf volgend seizoen.. Was het maar zo een feest
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:27
    Ik heb gehoord dat het veld vanaf volgend jaar aan vervanging toe was. Dus dan heb je de keus om over te gaan op echt gras of weer voor een x aantal jaar op kustgras te spelen. Ik zal de link voor je zoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:29
    Als de KNVB betaald. Ze willen weer terug naar echt gras maar alles heb met knaken te maken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:30
    Alles heeft met knaken te maken goos.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:29
    https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/ado_bereidt_zich_voor_op_terugkeer_echt_gras
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14262
    maandag 19 februari 2018 om 20:31
    Als ze hem goed betalen en hij vindt het een stap vooruit, zal het hem geen reet schelen, als spelen ze op afval.
    Vind ik leuk
    Hyena +30622
    maandag 19 februari 2018 om 22:40
    Zou er afgelopen december geen uitspraak worden gedaan over het kunstgras? Of was dat allemaal weer schijn om iedereen even rustig te houden?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 22:45
    Ik weet het niet. Ik was in de veronderstelling dat de nieuwe directeur bij de KNVB dit moet gaan regelen. En die naam is pas kort bekend.
    Ik volg deze discussie niet bijzonder goed helaas.
    Vind ik leuk
    Hyena +30622
    maandag 19 februari 2018 om 22:46
    https://www.cambuurfront.nl/nieuws/sfeer-supporters/24295/uitspraak-in-kunstgrasgate-op-12-december-de-feiten-liggen-er-wel

    Heb hier nooit meer wat over gehoord..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 22:50
    Dank je voor de link. Google is je vriend.

    Blijkbaar is die werkgroep al weer opgeheven.. (diepe zucht) de komende maanden vooral veel extra vergaderingen.

    Hele verhaal hier:

    https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/eredivisieclubs-sturen-met-nieuw-plan-alsnog-aan-op-grondige-hervorming~aa1168cc/
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    maandag 19 februari 2018 om 20:11
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 20:16
    Vitesse fan? Je club heeft zijn ziel verkocht, daar moet geen trainer meer gezien willen worden.

    Maar eigenlijk is de discussie of Vitesse wel ooit een ziel heeft gehad. Voor de Russische inmenging ook altijd al een 'mwah' club gevonden.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    maandag 19 februari 2018 om 20:21
    Pas maar op, de arneppers zijn gelijk op hun piemeltje getrapt als je over die corrupte Rus begint
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:30
    Jankende pandabeertjes weer bezig.Geen ruit ingooien?
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Ziel verkocht en dat zegt Ajax fannetje.
    Wij houden op 1 persoon.
    Jullie hebben nog een meerderheid van 52procent
    Jullie lijken wel een soort Sletje.
    Waar iedereen wat in kan stoppen.
    48 procent zou zeggen cc 1500 man.
    Nog even jongen is Ajax ook van een buitenlander.
    .
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 21:16
    Ik heb echt een gevoelige snaar geraakt he? Ik wist niet dat er echt zulk serieuze Vitesse supporters zijn.
    Vind ik leuk
    pico323 +6573
    maandag 19 februari 2018 om 21:23
    Echte kleuter ben je Ajacied 8 zo kinderachtig. Ziel verkocht.wat een onzin en elkaar maar napraten.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    maandag 19 februari 2018 om 21:45
    Pas maar op hoor straks word je gestalkt en kom je er niet meer van af het zijn internet hooligans. Maar in het echt is het rennen
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:15
    Jij doet jezelf voor als serieuze nec supporter, maar je valt keer op keer door de mand met jouw haatberichten en meerdere accounts.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:18
    Zo jij bent vroeg wakker haha meedere accounts zweer ik op me me kinderen die heb ik niet? Heb ik ook niet nodig maar er is een heel triest ventje bij jullie die blijft maar door gaan en daar reageer ik op of ben jij het.!?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 05:19]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:20
    Ik heb maar één account, die doe niet mee met die kinderachtige spelletjes.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:30
    Ik ook niet doe als met een account maar luister je nou eigenlijk wat ik zeg.
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:31
    Het straathondje is weer accounts aan het tellen, ga nederlands leren
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:30
    Omze zwaar gehandicapte straathond weer voorop in zijn rolstoel
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:49
    Ik wil je uitlaten Roemeense zwerfhond.Waarom reageer je niet meer? ja blaffende bulldogje zitten vol met angst
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:45
    Wat een haat jongen daar is niemand bij gebaat
    Jongen kom tot trust zou ik zeggen neem een weekje vrij dan ben weer een beetje blij
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:51
    Let maar op ziek hondje.
    Ik ga je uitdagen.
    Je bent heel makkelijk over de rooie te krijgen als je je niet pillen in je muil hebt gestopt.Ik krijg je sowieso kutkind.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    maandag 19 februari 2018 om 21:47
    Pas nou op jongen, dalijk staan die gevaarlijke jongens uit arnhem voor je deur :)
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:46
    Kijk maar ze stalken niet nee joh Jun hé even op de rappoteer knop drukke ;-)
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:55
    Kijk is vitesse suporters stallken niet help me en rappoteer het dank u
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 19 februari 2018 om 20:22
    Dit heb ik maar even gerapporteerd Vapormax. Dat hoort hier niet mannetje.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    maandag 19 februari 2018 om 21:21
    Fijn voor je pikkebaas, morgen weer voor de klas staan......
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:54
    Kijk is maar hij stalkt niet ik vind dit echt balachelijk. Vp doet niks
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:13
    Hij kan beter gewoon bij vvv blijven :)
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:36
    Kun je dit even rappoteeren dank u;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 19 februari 2018 om 20:18
    Vitesse zou een prima club zijn en we maken toch maar liever zelf uit wat we willen. Ajax zou ook wel een mooie stap zijn, maar waarschijlijk volgens jou zou niemand dat moeten willen. Ajacied_8.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 20:21
    Steijn is wat mij betreft welkom, als we maar verlost worden van Ten Hag.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 19 februari 2018 om 20:23
    zwaar ondermaatse, negatief oordeel. Heb je anders nog kwaliteiten?
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 19 februari 2018 om 21:06
    Zo Bijdehandje waarom Vitesse niet?
    Ik zal zeggen juist wel, wel om 1 reden waar ieder speler of coach voor kiest GELD.
    Nee na jouw arrogante Cluppie,denken dat ze de Grootste en de Beste zijn.
    Maar al bijna 4 jaar 0,0 prijs.
    Geef mij dan is een reden waarom Ter Hag naar Ajax ging?
    Wel om 1 reden Geld Bijdehandje.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Zijn vriendje Overmars zat er. Daarom is die gegaan. De club wordt momenteel gegijzeld door een aantal Tukkers.

    Vitesse is echt een club voor opvulling van de eredivisie. Al ze niet tegen de top-3 spelen weet ik vaak niet eens wat hun uitslag is.
    Daarom Vitesse niet. Echt zo'n club zonder identiteit. Net als Roda overigens.

    Maar geld is een goede reden hoor. Dat zou voor mij ook een motivatie zijn.
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 19 februari 2018 om 21:21
    Geloof je verhaaltje nou zelf.
    Als ter Hag minder dan hij bij Utrecht had gekregen.
    Dat die dan voor zijn zgn.vriendje had gekozen doe normaal joh.
    En idd bj Vitesse kan je niet voorspellen.
    Trouwens bij geen 1 ED CLUB.
    IEDER KAN VAN IEDER 1 winnen.
    Geldt ook voor de Top 3.
    Zie Feyenoord dit seizoen. Niks waard tegen afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    maandag 19 februari 2018 om 21:23
    Jij woont Waarschijnlijk in Emmen ofso, stakker!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:19
    Beetje simpel de pers napraten zonder onderbouwing.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:47
    Waarom zou je Vitesse niet willen als trainer? Omdat Fräser een onenigheidje heeft gehad met een Rus uit de RvC? In ieder geval van de genoemde clubs de club met de beste selectie en beste club om je in de kijker te spelen voor vervolgstap. Ook sportief gezien beste optie: misschien wel Europees en sowieso in de competitie meedoen ergens om.
    Verder de beste trainingsaccommodatie van Nederland als werkplek en een goed salaris. Volgens mij willen veel trainers dolgraag naar Vitesse.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:09
    Heerenveen of Vitesse doen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:12
    Zal Vitesse wel worden dan
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 19 februari 2018 om 20:18
    Willem 2 is geen stap omhoog.maar opzij.zou ik niet aan beginnen als ik hem was.amdere 2 zijn mooie clubs waar ik als ik hem was voor Heerenveen zou kiezen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:32
    Wordt Vitesse heb ik gehoord. Stijn trainer, Stam Valkxs wordt Technisch Directeur!!
    Vind ik leuk
    pico323 +6573
    maandag 19 februari 2018 om 21:25
    Zou me niks verbazen. Die combinatie.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +355
    maandag 19 februari 2018 om 22:38
    Klopt, heb het een weekje of 2 geleden al geroepen.... eerste gesprekken zouden al hebben plaatsgevonden.
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    maandag 19 februari 2018 om 20:36
    Vitesse of Heerenveen, 2 ploegen die standaard subtop draaien
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:36
    Heerenveen ?
    Tot hoe ver loopt de subtop bij jou ?
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:08
    Heerenveen normaliter speelt plaats 4-8
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:25
    Dien ze al een tijdje niet. Ben wel met je eens dat ze op basis van hun selectie voor de plekken zouden moeten spelen. Het lukt Streppel niet dus die zal aan zijn laatste jaar bezig zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:40
    Hij moet na dit seizoen ook zeker stoppen bij VVV kan hierna alleen maar minder worden.

    Even off topic maar het viel mij dit weekend op hoeveel lege plekken er weer waren in de Koel hoe kan dit toch terwijl die ploeg het zo goed doet dit jaar ?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:53
    Vitesse is een klasse hoger voor hem dus hij moet het gewoon doen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:06
    Willem II?? Dat is het zelfde als van Dordrecht naar Rijnsburgse boys gaan. Heerenveen is wel een goede mogelijkheid. Fraser weet het tij nog wel te keren met vitesse
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    maandag 19 februari 2018 om 21:09
    Willem 2 is geen stap hogerop.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4227
    maandag 19 februari 2018 om 21:17
    Voor Willem II zou dit een prima trainer zijn zeg! Van mij mag het meteen mogen. Tuurlijk zijn Heerenveen en Vitesse grotere clubs.
    Maar wat een onzin dat Willem II een stap omlaag zou zijn! In alles zijn wij gewoon groter dan vvv. Qua stadion, supporters, begroting en faciliteiten.

    Vvv presteert dit jaar idd veel beter. Maar dat komt vooral omdat ze in Venlo een trainer hebben die het optimale rendement uit een groep kan halen en dat wij opgescheept zitten met een compleet incompetente van de klooi...
    Vind ik leuk
    Marc21 +158
    maandag 19 februari 2018 om 22:00
    Zijn niet meer dan VVV. Kwa spelers is VVV ook beter naar mijn mening
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4227
    maandag 19 februari 2018 om 22:04
    Niet mee eens... met sol, ogbeche, rienstra, azzaoui en enoh hebben wij bv echt wel meer dan behoorlijke spelers waarmee een beetje trainer zich al lang veilig had moeten kunnen spelen.

    En in welke andere dingen vind jij vvv dan groter of gelijkwaardig?
    Des te knapper vind ik overigens de prestatie van vvv!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Marc21 +158
    maandag 19 februari 2018 om 22:33
    Ik denk kwa fans wel redelijk gelijkwaardig niks ten nadele van een van de 2 clubs. Maar vind ook puur kwa voetbal veel volwassener spelen. Klopt wel idd wat je zegt als er een goede trainer had voor gestaan er meer uit valt te halen. Denk ook dat van crooij bij Willem II de beste zou zijn.
    Vind ik leuk
    Rene Tak +147
    maandag 19 februari 2018 om 22:53
    Willem II of heracles.... andere zijn niet intressant... na deze twee kan ie mss nog stapje hoger... als hij gelijk naar vitesse zou gaan,.. dan zou dat zijn laatste club in nl betekenen
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2927
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:29
    Kom maar naar Willem II jongen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:15
    Typisch zo'n trainer die het bij VVV goed doet en die bij Vitesse zou mislukken. Zo'n hype werd er ook gemaakt over Streppel toen die bij Willem II zat. Nou bij Heerenveen zijn ze blij dat ze hem kwijt zijn aan het einde van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4236
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:56
    Als er met Streppel niet word verlengd, wat ik ook verwacht dan is Maurice Steijn zeker een optie. We wachten het af.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws