Kans op Ajax-toekomst wordt kleiner: 'Continu steggelen tussen Raiola en Overmars'

    Kans op Ajax-toekomst wordt kleiner: 'Continu steggelen tussen Raiola en Overmars'

    maandag 19 februari 2018 om 23:31

    De kans is klein dat Ajax en Justin Kluivert het eens worden over een nieuw contract als het lang blijft duren, zegt Freek Jansen. De Ajax-watcher van Voetbal International denkt in ieder geval dat de Ajacied er verstandig aan doet om nog een paar jaar in Amsterdam te blijven.

    "Hij is pas A-junior en nog zo'n ontzettend jonge speler", zegt Jansen bij Natafelen met Kees van FOX Sports. "Hij komt echt pas net kijken. We hebben Peter Bosz, Marcel Keizer, Gery Vink (voormalig jeugdtrainer, red.) gesproken. Alle drie zeggen ze dat hij eerst bij Ajax moet gaan groeien. Bosz zegt dat hij boven de tien doelpunten en assists moet komen, Mertens-aantallen. Daarna moet hij de stap maken."

    Zaakwaarnemer Mino Raiola onderhandelt al een paar maanden met directeur spelersbeleid Marc Overmars over een nieuw contract van Kluivert. "Het is continu steggelen tussen Raiola en Overmars over de voorwaarden."

    Valentijn Driessen van De Telegraaf vertelt vervolgens dat ook Matthijs de Ligt Raiola als zaakwaarnemer heeft, waarna Jansen afsluit: "Hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans wordt (dat Kluivert verlengt, red.)."

    Poll

    Denk jij dat Kluivert bij Ajax blijft?

    (5496 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kevinho +568
    maandag 19 februari 2018 om 23:32
    Die blijft wel. Is een wereldtalent. Kan nog beter worden dan Patrick.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:35
    HaHa wereldtalent.Laat je nakijken joh.Je bent zeker een zoon van henk spaan HiHi.
    Vind ik leuk
    elijah +1486
    maandag 19 februari 2018 om 23:38
    Zeker een wereldtalent. Kunnen ze wel dromen bij Feyenooit. Laat je zelf eens nakijken joh.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:44
    Zijn jullie echt allemaal geboren met een verstandelijke achterstand?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:47
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:51
    Dan hebben ze jou zeker niet meegerekend. Jij bent al dom genoeg voor de hele Nederlandse bevolking. Sukkeltje!!!!!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14571
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:23
    Men op VP dacht: "Laten we anders weer eens zo'n intelligente discussie houden..."
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:47
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6025
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:11
    VP doe hier eens iets mee het word te triest voor woorden dit!
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3195
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:45
    Dit is dus de reden waarom ik steeds minder zij in vp heb.
    Vele mensen zijn al weg gegaan.
    Uiteindelijk ga je hier in de toekomst allemaal middelbare scholieren krijgen die elkaar lopen uit te dagen.
    Vind ik leuk
    Patje41 +557
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:13
    wat ben jij voor een randdebiel ff-for-Feyenoord ! spring eens heel snel in de Maas en probeer je adem een kwartiertje in te houden
    Vind ik leuk
    Patje41 +557
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:13
    wat ben jij voor een randdebiel ff-for-Feyenoord ! spring eens heel snel in de Maas en probeer je adem een kwartiertje in te houden
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:57
    Vandaar al die tokkies op de Lijnbaan. Daar komt geen wetenschap bij kijken. Pure observatie.
    Vind ik leuk
    jochempje +2497
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:34
    Ik ben benieuwd naar je bron. Niet dat je die gaat geven, maar goed, ik ben er nog steeds benieuwd naar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:17
    Ik ben ook benieuwd naar die bron dus ik lees even mee.
    Vind ik leuk
    Dunne vis +41
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:18
    En de meeste homo's
    Vind ik leuk
    James655 +797
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:07
    Ik vraag me inderdaad af hoever iemand kan gaan alvorens door een forum moderator te worden gecorrigeerd. Wat hier allemaal geschreven kan worden.........
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20408
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:41
    Iemand sneu noemen dan dan die tekst uitkotsen. Grote jongen.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6025
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:17
    Kansloze reactie man.
    Wanneer stopt iedereen hier toch eens met dat gescheld en en het roepen van je moeder en misbruik en dat soort shit.
    Het is al erg genoeg dat dit soort shit ook nog eens echt gebeurt.
    Ja er worden kinderen misbruikt in de wereld en er zijn mensen met kanker denk je dat die het leuk vinden zulke trieste reacties te lezen.
    Zelf iets roepen over een trieste reactie en dan zelf een nog triestere reactie geven.
    Man man wat kansloos waar moet dit heen jongens!
    Vind ik leuk
    cj_fey +4223
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:37
    Henkie, mijn gedachte. Het wordt hier op VP met de dag erger.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1227
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:11
    Ze zijn hier soms los geslagen en dat zijn dan vaak de mensen die over respect beginnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1274
    maandag 19 februari 2018 om 23:45
    Ik ben ajacied maar wereld talent dat zijn spelers als Gabriel Jesus en Mbappe. Hij moet eerst constanter worden gisteren vergeet die 1x breed te leggen op neres en 1x te scoren. En zijn vader maar ook bijvoorbeeld van der vaart etc waren verder op zojn leeftijd.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    maandag 19 februari 2018 om 23:51
    Wereldtalent, ach weet je... we zien het wel.

    Ik geniet ondertussen gewoon van dit dartele talent. Hij laat leuke dingen zien en ik hoop dat iedereen ophoudt met hem op te hemelen en dat hij daardoor nog vier jaar bij de mooiste club van de wereld blijft.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    Haha, ben je er ook weer! Feyenoord heeft weer een keer gewonnen zie ik:)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:47
    Heb je het tegen mij? Want heb dit seizoen pas me account aangemaakt als ik alleen wou reageren als we winnen had ik hem vorig seizoen wel aangemaakt
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    maandag 19 februari 2018 om 23:57
    Nee.

    Me=mijn
    Wou=wil
    En na aangemaakt komt een punt.

    Jij bent blijkbaar het product uit een misbruikte neukfout.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:23
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:34
    Hahaha lekker man. Hap hap hap, je zal wel honger hebben.

    Nog meer van deze grandioos slimme uitspraken? Typisch gevalletje van een uitkeringstrekker.

    Na reet moet je trouwens een komma plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:48
    En dan zeg jij uitLeringstrekker. Verbeter de wereld en begin vooral bij jezelf. Zelfs na aanpassingen nog fouten hahahahahaaaaaaa
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:46
    Na hahahaha komt een punt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:46
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    yuuup +9303
    dinsdag 20 februari 2018 om 03:03
    Wat is dan een gelukte neukfout???
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:48
    Geen idee:p maar ik wilde even in zijn terminologie blijven praten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:43
    Sukkeltje!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:46
    Leuk dat je je achternaam hier prijsgeeft.Maar ja had niet veel anders verwacht gezien je hoofdzakelijk domme reacties hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:47
    Sukkeltje!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Patje41 +557
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:11
    beter dan Dirkje kut en v persie
    Vind ik leuk
    Patje41 +557
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:11
    beter dan Dirkje kut en v persie
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:30
    Beetje jaloers "feyenooit legioen" ?
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1023
    maandag 19 februari 2018 om 23:40
    Nope, pa was op zijn 18e al onomstreden. Deze blaag nog absoluut niet alhoewel hij zelf van wel vindt
    Vind ik leuk
    Gid010 +678
    maandag 19 februari 2018 om 23:41
    Wereldtalent? volgens mij ziet jij het verschil niet tussen een talent en een exceptioneel talent!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:00
    Die blijft niet , zodra die zaakwaarnemer geld ruikt gaan ze maar voor een ding ,zakken vullen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:33
    Jeetje lijkt wel dubbelganger van Patrick Kluivert.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    maandag 19 februari 2018 om 23:43
    Allebei exceptionele talenten inderdaad. Je hebt er kijk op bien.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    dinsdag 20 februari 2018 om 03:49
    Flappie/eucalypta heeft heeeeel af en toe best wel last van verstand. Niet heel vaak maar toch..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:28
    Zegt de gene die heel met een heeeeel. Je doet je zo slim voor maar eigenlijk ben je gewoon heel erg dom..
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:52
    Heeee, ik ken er nog zo een! Die heeft hier een tijd de account gehad met de naam Bien.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:45
    Goh, da's heel raar, jeetje.
    Vind ik leuk
    yuuup +9303
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:29
    Als hij maar beter kan rijden.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:34
    Geef die jongen een bmw dan blijft ie wel hoor.(voor zijn pappie :) die heeft het niet zo breed sinds zijn gokverslaving.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1610
    maandag 19 februari 2018 om 23:38
    Rijdt al Mercedes..
    Vind ik leuk
    elijah +1486
    maandag 19 februari 2018 om 23:41
    Je kan het gewoon niet hebben dat feyenoord niet zo’n talent heeft zoals Kluivert. O nee wacht...mislukking basacikoglu
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:48
    Pleur toch op man al dat opgeblazen gedoe over een spelertje dat af en toe mag meedoen in het eerste en net zoveel slechte als goede wedstrijden speelt tegen fc twente,pec zwolle of utrecht.Als dat jochie wereldklasse was dan zou hij in deze wedstrijden zijn tegenstanders toch compleet van het veld spelen man.

    Als je ziet hoeveel moeite hij hier al heeft tegen de kleine clubs ,dan ben je toch een minkukel als je bij een topclub terecht zou komen en in het 3e of 4e tribuneklant wordt.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    maandag 19 februari 2018 om 23:59
    Hij speelde ze ook helemaal zoek. En daarnaast is hij het hele seizoen al basisspeler.

    Maar ja, wat zou jij er ook van weten als teletekst supporter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:02
    Vandaar dat jullie het hele seizoen al bovenaan staan ehhhhhh,

    maar goed als de aanhangers hier zelf al aangeven dat hij niet constant genoeg is en op zijn leeftijd minder ver is als de echte top dan kom jij wel erg dom over vindt je niet?.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:32
    Weet je wat pas dom over komt? Een tekst vol met spelfouten.

    Daarnaast is hij pas 18, jullie dromen van zo’n speler.;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:49
    Nachtmerries misschien wel, dat hij net als zijn vader iemand het graf in rijdt.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11534
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:39
    Precies zulke opmerkingen als deze geeft jouw niveau weer. Doe eens normaal man
    Vind ik leuk
    bebo +114
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:03
    Als je alleen zo kan reageren hoop ik dat jij voor die auto komt.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:51
    Grote jongen hoor. Moeten wij dan ook bang zijn dat jij iemand verkracht gezien jouw vader dat bij jouw moeder heeft gedaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:19
    Jezus hoe oud ben jij ? Je bent de hele dag alleen maar op Ajax topics aan het reageren zit diep zeker. Misschien beter dat je Ajax supporter wordt scheelt je een hoop frustratie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:27
    Ik bepaal zelf wel wat ik hier schrijf en waar ik dat doe zwolse idioot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:44
    Nou hoe oud? Weet je mama wel dat je zo'n grote mond hebt want opvoeding heb je blijkbaar niet gehad.En even ter correctie het is Zwolse Malloot ;-)
    Vind ik leuk
    Hyena +28187
    maandag 19 februari 2018 om 23:34
    'Hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans wordt dat hij bij Ajax blijft'

    Je meent het.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6742
    maandag 19 februari 2018 om 23:35
    Die blijft wel, wereldtalent!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:05
    Ajaxtalent (lees eredivisie-talent) is nog altijd heel wat anders dan wereldtalent!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:06
    Word jij nou niet eens moe van jezelf? Ga baggeren!
    Vind ik leuk
    yuuup +9303
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:32
    Of zijn wereldje is heel klein natuurlijk;) Is een interessante speler. Voorlopig niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1227
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:20
    100% zeker weg,met deze man als zaakwaarnemer.
    Mooi voor de subtop van de eredivisie,die kunnen hem over een paar jaar huren.
    Vind ik leuk
    Bastack +133
    maandag 19 februari 2018 om 23:35
    Als ie slim is en echt een ajaxcied blijft ie, maar ben bang dat t toch het grote geld wordt en Raiola hem de kop helemaal dol heeft gemaakt!!! Hoop dat ik er naast zit!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3614
    maandag 19 februari 2018 om 23:44
    Ik hoop zelf vooral dat die een Ajacied is!
    Vind ik leuk
    rober2704 +802
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:13
    Dus wie is dan de klink in de kabel wat betreft het rondkomen van een contract? Kluivert zelf toch... je weet dat als je Raiola als zaakwaarnemer neemt dat het voornamelijk gaat om geld en het sportieve aspect pas op 2e plaats komt. Het is aan Kluivert om tegen die pizzabakker te zeggen dat er een andere koers moet worden genomen in de onderhandelingen die meer aanstuurt op een gezonde sportieve ontwikkeling bij Ajax en minder gefixeerd is om het meeste te verdienen van alle jonkies die momenteel spelen in Ajax 1.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37910
    maandag 19 februari 2018 om 23:36
    Poe. Dat van de Ligt wist ik niet...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18887
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:19
    Ik wel.. Roep het al een tijdje maar niemand geloofde me :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89638
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:03
    Volgens transfermarkt is Hulshoff dat.

    https://www.transfermarkt.nl/barry-hulshoff/beraterfirma/berater/4710

    http://www.soccernews.nl/news/410481/zaakwaarnemer-de-ligt-reageert-op-transferverhalen

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/775320/zaakwaarnemer-de-ligt-krijgt-volle-laag-dat-toontje-weerzinwekkend-.html


    Volgens deze bronnen is toch Hulshoff zijn zaakwaarnemer en geen Mino. Dus het verhaal klopt niet dat Mino zijn zaakwaarnemer is.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37910
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
    Of jouw bronnen kloppen niet geheel.

    Het is soms heel lastig te achterhalen hoe het zit. Er zijn veel zaakwaarnemers die bijvoorbeeld onder Mino werken.. Ook in Nederland helaas.

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89638
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:43
    Ik heb drie bronnen opgezocht, stonden er heel veel meer namelijk. Kon er tientallen plaatsen Arie. Die bronnen gaan terug tot 2017.

    Zelfs op de site van ajax wordt gesproken over Barry.

    Zeg jij het maar?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37910
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:15
    Ik las net ergens ook een bericht dat ie enkele weken geleden over zou willen stappen. Maar niet dat ie daadwerkelijk overgestapt is.

    Ik heb dus echt werkelijk waar geen idee hoe t nu zit...

    Edit: Ik denk dat VP/FOX hier er gewoon naast zat. Nog maar 4 dagen geleden ontstond het gerucht dat de Ligt zou willen overstappen naar Raiola.
    Iemand bij FOX zal dat ook gehoord hebben en nu denken dat...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:43
    Die is weg, of Ratiola bedingt de helft van de transfersom:)
    Vind ik leuk
    Mallerd +1739
    maandag 19 februari 2018 om 23:53
    Snap al die hype om Kluivert niet. Zeker een goede speler, maar dat was Fischer ook. Ik vind Neres op dit moment beter dan Kluivert. Hij moet eerst maar eens een langere tijd constant blijven en dat kan alleen maar door te spelen en bij Ajax kan dat, als hij nu weggaat komt hij 100% op de bank terrecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:08
    Goed om te zien dat er ook nog realisten zijn onder de ajax fans.
    Vind ik leuk
    Al_Padrino +183
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:12
    Wordt tijd dat jij dat ook eens wordt. Wereldklasse is het ook zeker niet, maar doel op jouw objectiviteit hier
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12460
    maandag 19 februari 2018 om 23:54
    Dat ze Raiola als zaakwaarnemer nemen is slim. Zelfs de Ligt, een nuchtere jongen die verstandige keuzes maakt kiest voor hem.
    Te veel jonge spelers hebben zich al laten naaien door hun club met een langdurig contract.
    Tuurlijk mag je al blij zijn dat je überhaupt de kans krijgt bij een club, maar als je dan na verloop van tijd ziet dat dure jongens worden binnengehaald die een stuk meer verdienen, voel je je genaaid.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 23:54]
    Vind ik leuk
    SvL +266
    maandag 19 februari 2018 om 23:54
    Welke gek gaat nog in zee met deze gast. Enigste voetballer die hij perfect heeft begeleid in zijn makelaarsloopbaan is zlatan. Voor de rest elke cent plus bonussen uit het onderste van de kan pakken.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6025
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:23
    Zlatan durfde hij niet mee te fucken die bepaalt zelf.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3860
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:02
    Raiola is een parasiet en de familie Kluivert is ook apart...zie weer een kansloze carriere ontstaan zo...
    Vind ik leuk
    Guust +5516
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:05
    Volgens mij heeft hij aangegeven dat hij wil blijven, waarom moet die kerel dan altijd zijn eigen belang voor op stellen. Is niet de eerste keer, Kluivert moet kijken hoe het een aantal voorgangers is vergaan door hem, en dat is niet beter dan dat ze het bij Ajax hadden. Hij is 18, wat denkt zo een vent, all about the money money money
    Vind ik leuk
    FSCeara +8565
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:16
    Einde seizoen weg.Die dikke italiaanse pad is echt slecht voor het voetbal en alles wat hij vertegenwoordigt
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18887
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:20
    Ach, Raiola speelt altijd iedereen tegen elkaar uit om het meeste eruit te trekken.. Is algemeen bekend
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 00:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:55
    als Je het mi vraagt gaat ie no zeggen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:05
    Als ie net zo talentvol autorijdt als z'n pa komt ie er wel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:11
    En anders met Uber wel.
    Vind ik leuk
    oostkust +646
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:01
    zijn rendement is voorlopig niet groter dan Younes
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5196
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:02
    Zolangzamerhand moet Ajax ook maar aan de pegels gaan denken en een zo goed mogelijke verkoop van Kluivert voor Ajax er uit slepen. Over 2 jaar zie ik in Kluivert een zeer goede voetballer, maar als hij dan al weg is, omdat hij niet verlengt moet hij gewoon het deksel op zijn neus krijgen en verkocht.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5823
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:51
    Hij wilt blijven, dus die blijft. RatJola probeert er het maximale uit te halen, en daar is hij ook voor. Geef het nog een maand of 2.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 03:46
    Erg leuke speler aan de buitenkant maar heeft te weinig scorend vermogen om wereld top te worden. Zn vader was een scorende spits dus veel meer waard.Deze jonge speler word sterk overroepen met 100 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:15
    het wordt tijd dat Ajax ook Raiola eruit gooit, die vent probeerd een miljoenencontract voor een A junior eruit te halen wat een Nederland haast niet te betalen is, Ook Ajax heeft een Max contract en ook Kluivert kan niet alles betalen .
    Vind ik leuk
    Romario9 +11319
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:39
    Heeft Wöber ook zo’n Max contract?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:36
    Ja, en vanwege zijn naam, nu al gratis lid van de zo genoemde omroep.....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20408
    dinsdag 20 februari 2018 om 05:39
    Die kleine moet gewoon zeggen "ik blijf" dan is alles zo voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Pruus +66
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:22
    Wat heb ik ze gemist, die berichtjes over kluivert, gelukkig luistert die altijd naar zn broertje, zal ook wel over n tijdje bij barca ballen.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:46
    Raiola neemt zich een zaakwaarnemer of spelersmakelaar. Als hij goed kijkt ziet hij dat Justin nog niet in een grote competitie kan spelen. Maar zijn dollartekens zijn groter dan zijn verstand. Hierdoor is het hele Nederlandse voetbal kapot gemaakt. Helaas worden deze jonge jongens lekker gemaakt om veel geld te gaan verdienen. Dat kan ook als je 23 of ouder bent lijkt mij als je zo goed bent. Jammer dat niemand hier iets aan doet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 06:47]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:05
    Op laten rotten de rotte appel
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:53
    Kees doe eens normaal.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:08
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:51
    Voor de mensen die zelf niet zien dat amsterdammers niet de meest slimme zijn : uit hun eigen telegraaf!. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1227810/veel-amsterdammers-minderbegaafd
    Vind ik leuk
    Korm +33959
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:53
    Kluivert moet gewoon lekker bij ajax blijven en pas weg gaan als hij uit geleerd is.
    Vind ik leuk
    Patje41 +557
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:10
    raiola denkt eerst aan de eigen portemonnee en daarna pas aan de spelers, kwalijke zaak!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12695
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:16
    Die kut zaakwaarnemers weer.
    Lijkt mij toch dat de voetballer bepaalt wat hij wil doen!!!
    Als Kluivert echt wil blijven dan moet die vetklep gewoon doen wat de client wil.
    Vind ik leuk
    Dunne vis +41
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:06
    Schop die tuinlarf weg die wil niet tekenen zo graag speelt ie in amsterdam maar ja daar wil je nog geen supporter van zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:11
    Fabiola is een smerige maffioos
    Vind ik leuk
    berwi +439
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:22
    die ruikt geld
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:49
    Je moet echt je verstand verloren hebben wil je met die mafkees zaken willen doen. Die man is uitsluitend op een ding uit: Geld, poen, money
    Had Mattthijs hoger ingeschat!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:37
    Vreemd waarom jullie van vp ajax alleen mijn reactie als feyenoord fan wel verwijderen, maar als iemand van jullie eigen cluppie dom reageert dan mag het wel.

    Het is gewoon iets wat in de telegraaf stond gepubliceerd hoor.
    Is de waarheid te hard voor onze amsterdamse redactie???.

    Nogmaals ;

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1227810/veel-amsterdammers-minderbegaafd

    Vind ik leuk
    Hesses +965
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:38
    Weer zo'n jonkie die een x een aardig wedstrijdje speelt in duivendrecht en dan gelijk naast z'n schoenen gaat lopen...en door kansloze bejaarden als H. Spaan en S. Swart word bestempeld als wereld talent....laat t eerst maar eens zien in de ED een paar seizoenen...en win eens n prijs...dan zullen we zien of t jonkie echt zo'n topper is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:39
    Aldus Katendrecht-zuid.........
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:06
    het is toch eigenlijk onbegrijpelijk dat spelers zich met dat soort louche types als Raioli inlaten. noch in belang van de speler noch in belang van clubs.
    Vind ik leuk
    Speedy +341
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:23
    Ah, daar heb je hem weer Mino Raiola. De onverschrokken geldwolf. Dus Kluivert vertrekt aan het eind van het seizoen en we horen er de komende jaren niks meer van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
    Wordt tijd dat ze die zaakwaarnemers aan gaan pakken, Het is te zot voor woorden wat die lui verdienen en vaak alleen na het geld kijken ipv wat het beste is voor een speler.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kans op Ajax-toekomst wordt kleiner: 'Continu steggelen tussen Raiola en Overmars'