'Flitsontslag dreigt in Premier League: club wil na 12 weken (!) ingrijpen'

    'Flitsontslag dreigt in Premier League: club wil na 12 weken (!) ingrijpen'

    dinsdag 20 februari 2018 om 08:38

    Na slechts twaalf weken komt er mogelijk een einde aan de samenwerking tussen West Bromwich Albion en manager Alan Pardew. Verliest de hekkensluiter van de Premier League komend weekend van Huddersfield Town, dan is de kans groot dat Pardew op straat wordt gezet.

    The Daily Telegraph meldt dat. Eind november werd Pardew aangesteld bij The Baggies, als opvolger van Tony Pulis. Sinds Pardew de scepter zwaait op The Hawthorns, werd er slechts één keer gewonnen. Met nog elf competitieduels te gaan staat West Brom zeven punten onder de degradatiestreep. 

    De clubleiding van WBA heeft inmiddels het idee dat er geen klik is tussen Pardew (56) en de selectie. Mocht er komend weekend verloren worden van mede-degradatiekandidaat Huddersfield, dan is de kans groot dat de voormalig manager van onder meer Newcastle United en Crystal Palace op straat wordt gezet. Het lijkt volgens The Daily Telegraph sowieso uitgesloten dat Pardew het seizoen afmaakt bij de club. 

    Het is bij WBA al weken chaos troef. Vorige week stuurden The Baggies zowel de algemeen directeur als de voorzitter de laan uit. Ook vond er een opmerkelijk incident met een gestolen taxi plaats tijdens een kort trainingskamp in Spanje. 

    Plaats een reactie

    Bdog +4760
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:49
    Ja, dat zag Pardew al an komen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    The Iceman +4591
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:53
    Die grap is zo slecht dat hij goed is
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:56
    K snap hem niet eerlijk gezegd :(
    Vind ik leuk
    The Iceman +4591
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:57
    Al an = Alan
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:46
    Dank voor de uitleg, de meligheid is troef dus. ;)
    Jammer dat de ouders hem niet de naam "Piss-Off" gaven dan had ie een andere baan gekozen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:57
    Zo goed als hij het met palace een tijd heeft gedaan zal het nergens meer met pardew worden
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:17
    Het is ‘kommen’ volgens mij ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:50
    Is ook nooit een al te beste trainer geweest. Ze kunnen nu beter een coach nemen die ervaring heeft met degradatie voetbal of met de play offs.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:56
    Heeft hier en daar wel een leuk resultaatje geboekt maar het is een heel naar, eng mannetje.
    Als je ruzie gaat lopen zoeken met Pellegrini en hem een "fucking old cunt" noemt, ben je niet wijs.
    Pellegrini is zo'n beetje de grootste gentlemen binnen het trainersgilde.

    In de PL zijn geen play offs. Aleen in de lagere divisies zijn er promotie play offs. maar dat ter zijde.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    The Iceman +4591
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:21
    Die Pardew ging toch ook stoeien met de grensrechter?
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:59
    Zal best.
    David Meyler heeft ie een kopstoot gegeven.

    1ste klas klootzak die al lang en breed volledig was afgeserveerd door pers en FA als hij een ander dan Brits paspoort had.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:56
    Gelukkig houdt Advocaat niet van degradatie voetbal.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9561
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:22
    Dickie Advocaat.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1049
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:39
    Ze kunnen beter eerst een coach degelijk screenen, denk ik zo
    Vind ik leuk
    M.J. +193
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:58
    Benieuwd welke trainer dit nog op de rit krijgt. Moet wel een goede zak met geld klaar staan wil je trainer worden van WBA. Degraderen staat volgens mij niet zo goed op je CV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:58
    Veel paniekvoetbal in engeland dat blijkt wel weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:02
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:06
    Walgelijk dat gedoe met KNJB.
    Ik heb het nog niet gedaan, maar elke KNJB
    krijgt van mij een rapporteer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:08
    Ach gossie...... Anders verschoon je je luier even!
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:14
    Ja is goed, maar blijf trots!
    Je gaat jezelf nog verdedigen ook, hoe stom kan iemand zijn.
    Vind ik leuk
    Hesses +911
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:43
    Ondanks dar ik geen neuzen supporter ben vind ik KNJB ook niet echt meer kunnen sinds 1nov.
    Volgens mij is de huidige baas daar toch echt oud directeur van die mooie stadionclub en huidig kampioen uit Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:47
    Zijn we al wakker VP of is deze afkorting vanaf nu gedoogd hier?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:48
    Even een zakdoekje pakken....
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:53
    Je hebt een breed assortiment zie ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:55
    Zeker, en moddervet!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:55
    Heb je trouwens mijn aanpassing gezien? Kom op, snel, je kan het nog rapporteren!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:03
    Het is dat Dick bij Sparta zit anders had hij het gedaan.
    Vind ik leuk
    Quareck +5968
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:13
    Alsof Dick zich daardoor laat tegenhouden, als er geld op tafel komt maakt het hem niet uit welk schip hij laat zinken. Vraag maar aan de Belgische voetbalbond
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:39
    Je hebt helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3086
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:10
    Geweldig beleid toch, na enkele maanden een nieuwe trainer. Paniek alom.
    Vind ik leuk
    lfc +8
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:11
    Allerdyce?? Die zit namelijk ook al weer op de schopstoel bij Everton
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Flitsontslag dreigt in Premier League: club wil na 12 weken (!) ingrijpen'