Update: Viertal van WBA kan opgelucht ademhalen na ritje in gestolen taxi

    Update: Viertal van WBA kan opgelucht ademhalen na ritje in gestolen taxi

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 17:34ma 19-02-2018 om 17:34

    Een opvallend verhaal uit Spanje. Spelers van West Bromwich Albion zouden een taxi hebben gestolen tijdens het midweekse trainingskamp.

    De Engelse club bevestigt vrijdag via de officiële kanalen dat vier spelers 'betrokken waren bij een incident' tijdens het trainingskamp in Spanje. WBA rept niet over wat er gebeurd is, maar stelt dat het een onderzoek heeft ingesteld en geen verklaring zal afgeven tot dat onderzoek is afgerond.

    Het statement komt uren nadat er vanuit Spanje geruchten opdoken dat Matt Phillips en Salomon Rondon (foto) een taxi gestolen zouden hebben en tot diep in de nacht daarmee rondgereden zouden hebben. De actie zou vastgelegd zijn door bewakingscamera's. Het incident is tekenend voor het seizoen van WBA, dat in dramatische vorm verkeert. De laatste drie wedstrijden werden verloren, waardoor de club nu stijf onderaan staat in de Premier League.

    Update 19/2, 17.34 uur: De vier spelers van West Bromwich Albion die er in Spanje vandoor gingen in een taxi, kunnen opgelucht ademhalen. De aanklager in Spanje onderneemt vanwege een gebrek aan bewijs geen verdere stappen tegen Jonny Evans, Gareth Barry, Jake Livermore en Boaz Myhill, meldt de BBC. De vier wilden tijdens een trainingskamp in Spanje gaan stappen, maar konden geen taxi (met chauffeur) meer krijgen. Ze namen daarop het heft in eigen handen.

    Club statement: Albion to investigate incident#WBAhttps://t.co/nsd4zl7AmJ

    Plaats een reactie

    Setovitch +1427
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:32
    Haha je moet wat als je je verveeld op trainingskamp... De een gaat naar de hoeren de ander jat een taxi xD
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:10
    Is ook zo saai zo'n trainingskamp he :p
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    een paar rondjes om de 'Rondonde' in een gestolen taxi moet kunnen toch:p
    Vind ik leuk
    14forever +8672
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    Haha wat simpel heerlijk.
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:54
    Dat worden dus 4 ontslagen spelers straks.

    WBA staat er in-slecht voor, de club mag gewoon 'eisen' dat haar spelers er ALLES aan doen op dat (duurbetaalde)trainingskamp, en dus niet dat men daar voor trammalant en evt imagoschade zorgt?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:56
    Het lijkt een licht vergrijp (zo wordt gebracht met die update) maar ben het eens.
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:07
    Ze komen goed weg. T is ook het totaalplaatje hé: Club zit in zwáár water, sportief gaat het slecht: daar gaan ze NB voor op trainingskamp. En dan flikken ze dát? Hehe, dit wordt bv wel meegenomen bij een gesprek vóór contractverlenging :P

    Denk dat deze 4 spelers zichzelf vooral een slechte dienst hebben bewezen: deze bekeuring staat wel érg lelijk op hun CV natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1245
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:02
    haha ze hadden er ook voor kunnen kiezen 89 taxi's te kopen met hun inkomen. Maar snap het wel, dat is zo saai...
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:08
    Een compleet taxi-bedrijf over kunnen kopen desnoods, een circuitje afhuren voor een dagje, en noem nog maar een paar dingetjes die 'jan-boezeroentje' dus haast NIET kan betalen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:21
    Hoe is dat nou weer tekenend voor het seizoen? :P
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:45
    Alle taxi's zijn voorzien van een black box (GPS). Lijkt mij een raar verhaal om er een nacht mee te rijden.

    Je reinste bullshit!


    Edit update: Zie je wel, het is gewoon onzin want het kan helemaal niet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:34
    Dit idd. Broodje aap verhaal.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:36
    Ja toch, en dan al die verhalen hier zijn om te watertanden :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:38
    Ach, er zitten ook artikels bij die best fris en fruitig zijn. Vermakelijk is het eigenlijk altijd wel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:39
    Oh ja dat zeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:41
    Tsja, het verbaast me dat je niet alle artikels van Voetbal Primeur om te watertanden vindt.
    Zodra ik op Voebal Primeur ben, zet mijn vrouw een emmer onder mijn mond.... want.... ik kwijl dan volgens haar te veel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    maandag 19 februari 2018 om 17:44
    Niks aan het hadje, zie je wel goos. Dit was gewoon onzin Edgar.
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Zal wel aangedikt zijn, ipv gestolen taxi(dat wordt gewoon doorgegeven dan aan de Guardia Civil, die traceren aan de hand vd GPS in die black box, zó ff waar dat dingetje staat, en kláár?).
    T zal wel om een huur-auto gaan, die een halve nacht te laat is teruggebracht: ze hebben dr nog een nachtje lol mee gehad.

    Maar een 'te lang geleende huurwagen' verkoopt niet in de Media he, 'Gestolen Taxi' is gelijk weer'moord-brand-sensatie!

    Ergens zou de waarheid wel boven tafel moeten komen: Media die dit soort verhalen dusdanig aandikken zouden daar ook gewoon flink(juridisch) op gestraft moeten worden.
    Eigenlijk is het pure smaad en laster?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:15
    Ook in een huurauto zit GPS Farmer. Broodje aap verhaal ;)

    Smaad & Laster is het, niets meer en niets minder.
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:30
    Aye, ik dénk, als het nie verzonnen is, het doodgewoon een huur-auto geweest is: zo'n maatschappij kijkt ff in t systeem en ziet dat een aantal goed/dik betalende klanten(engelse voetbalclub; komen daar vást vaker, dan niet WBA, dan wel n andere), de auto 'waarschijnlijk' een dage later retourneren. Doen ze niks aan, ze factureren gezellig door, voetballers betalen altijd probleemloos nadien ;)

    Maar de pers hier komt er mee weg omdat die 4 WBA-spelers bv niet op een Nederlandse site lezen hoe er over hun geschreven wordt.

    T zou ergens hoog tijd worden dat dat soort zaken tóch eens aan het licht komen. Valse berichtgeving en dergelijke 'propaganda' heeft toch ook al vaker ergere dingen veroorzaakt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:53
    Ja je zou best eens een goed punt kunnen hebben goos.
    Het lijkt zeker wel valse berichtgeving en dergelijke propaganda. Het is best triest gesteld met de media ja. Niet alleen in het voetballen helaas.


    Ik ga een ooievaarsnest bouwen en er lekker in leggen man. Slaap lekker of en een fijne nacht verder Farmer ;)
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:49
    Doet me denken aan Gazza in z'n goeie dagen die kon ook dit soort actie's uithalen en heeft dat ook zeker gedaan....moet kunnen vind ik zolang er geen gewonden vallen....beter dan die saaie eenheidsworsten van nu met hun open deuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:48
    Dit ja. Altijd dat gelul met de open deuren. Heb er niets mee.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:03
    Oneens, waarschijnlijk boor je iemand zijn/haar inkomsten van de avond door zijn/haar neus, omdat je ff "grappig" wil zijn en terwijl je club er beroerd voor staat, geen enkel respect toont naar de taxi-eigenaar of je eigen club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:50
    Waanzin.
    Vind ik leuk
    Eindje +81
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:59
    Wat een helden
    Vind ik leuk
    Maxidi +3735
    maandag 19 februari 2018 om 19:29
    Misschien hebben ze geen Mercedes van de club !!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws