Jans zoekt 'ander type persoon': 'We willen een nieuwe fase in'

    Jans zoekt 'ander type persoon': 'We willen een nieuwe fase in'

    dinsdag 20 februari 2018 om 10:55

    Technisch manager van FC Groningen Ron Jans heeft tekst en uitleg gegeven bij het besluit om hoofd opleiding Caspar Dekker geen nieuw contract aan te bieden. De club wil een andere weg inslaan.

    "Hij heeft een wezenlijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de opleiding en die ook naar een hoger niveau gebracht. Caspar Dekker is een vakman", zegt Jans in een verklaring op de website van FC Groningen. "We willen met de opleiding echter naar een nieuwe fase waarbij wij een ander type persoon zoeken."

    Dekker is trots op zijn werk in Groningen. "Hierbinnen hebben we gezamenlijk met alle medewerkers hard gewerkt om de talenten van de opleiding een oprechte kans te geven profvoetballer te worden en daarbij getracht iedereen in zijn of haar eigen kracht te zetten", zegt de afzwaaiende Dekker. "Dat na dit seizoen onze wegen zich scheiden, doet hieraan geen afbreuk. In de afgelopen periode hebben we binnen de opleiding mogen genieten van diverse spelers die hun eerste stappen maakten in het betaalde voetbal. Hebben spelers en medewerkers persoonlijke groei mogen ervaren."

    Lees meer over:EredivisieFC Groningen

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 februari 2018 om 11:04
    Geen bericht over Huntelaar of Lozano? Of heeft Dekker ook een vakkundig geplaatste elleboogstoot uitgevoerd?
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2108
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:06
    Nee de elleboogstoot was van Jans naar Dekker toe. Heel smerig was dat.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:10
    Jans is een oude zeikerd geworden. Vroeger leek hij nog wel een leuk persoon, tegenwoordig een gefrustreerd oud mannetje.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:12
    Jans is altijd een vervelend mannetje geweest als het niet mee zat.
    Zit alles mee, is hij de vrolijkheid en vriendelijkheid zelve.
    Is gewoon een nagemaakte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:20
    Onzin hij doet gewoon goed zijn werk en deze man geen nieuwe contract aanbieden is gewoon goede keus en broodnodig
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:27
    Want?

    En ook al is dat zo, maakt wat ik over Jans zeg nog niet minder waar.
    Vind ik leuk
    jave +1550
    woensdag 21 februari 2018 om 01:14
    Is het waar wat je over Jans zegt, of is het jouw mening over Jans. Dat laatste mag; dat eerste uitspreken is natuurlijk dom gelul..
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:11
    "Caspar Dekker is een vakman"

    Vandaar dat we hem er uit pleuren.
    Vind ik leuk
    Metal +2525
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:50
    Waarom mag je een vakman niet eruit gooien? Als hij zijn kunde ten volle heeft benut is het toch logisch dat je op zoek gaat naar iemand die de kunde heeft om hier een vervolg aan te geven?

    Er zijn mensen die kunnen heel goed een bedrijf neerzetten. Maar zodra het bedrijf draait en het bedrijf groter groeit dan overzien ze het niet meer. Dat doet niets af aan de kunde van iemand, maar niet iedereen is goed in alles. Laat je die mensen zitten dan is alles wat ze hebben neergezet nog sneller weer afgebroken. Op sommige momenten moet je niet sentimenteel doen, maar zakelijk de beste besluiten maken. Mensen met kunde vinden heus wel weer een mooi project waar ze zich in uit kunnen leven.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:41
    Ja, dat kan.

    Alleen als iemand er een zooitje van maakt, wordt ie ook met dezelfde woorden aan de kant gezet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:32
    Jans is er maar druk mee bij Groningen :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:35
    Ja, en het gaat met de week beter..
    Vind ik leuk
    Fok58 +155
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:28
    Daar is hij voor aangenomen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:42
    Jammer dat zo'n club dan verkeerde mensen binnenhaalt en dan komen er meer verkeerden daar weer op af.
    Succes komt in golven maar soms is het Eb.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
    Hopelijk vind je iets wat dichter bij huis Cas
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 14:36]
    Vind ik leuk
    lfc +9
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:00
    vergeet niet dat onze Ron de assistent van Faber, Marcel Groninger komend seizoen ook de euroborg uit bonjourd om de weg vrij te maken voor Hennie Spijkerman laat dit nu net de man zijn die Jans de kans gaf in het betaalde voetbal bij Emmen,
    Vind ik leuk
    Fok58 +155
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:30
    Dit doet hij echt niet in zijn eentje.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:56
    Neem je HYJABALLA
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jans zoekt 'ander type persoon': 'We willen een nieuwe fase in'