'Zwaard van Damocles hangt boven hoofd Nederlandse trainer: ontslag bij nederlaag'

'Zwaard van Damocles hangt boven hoofd Nederlandse trainer: ontslag bij nederlaag'

Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 14:49di 20-02-2018 om 14:49

Wanneer Reading dinsdagavond verliest van Nottingham Forest, dan kan manager Jaap Stam zijn biezen pakken. Diverse boulevardkrant uit Engeland melden dat. Stam zit al enige tijd op de schopstoel bij The Royals. 

Na 31 wedstrijden staat Reading slechts vier punten boven de degradatiestreep. Dit seizoen werden er slechts acht competitiewedstrijden gewonnen. Dinsdagavond gaan Stam en co. op bezoek bij Nottingham Forest, dat één plekje hoger staat en vier punten meer heeft. 

Mocht het fout gaan voor de ploeg van Joey van den Berg, Leandro Bacuna en Pelle Clement, dan is het zo goed als zeker dat de clubleiding van Reading ingrijpt. The Daily Star meldt dat Stam bij een nederlaag op straat komt te staan. 

In de zomer van 2016 maakte de voormalig verdediger de overstap van Jong Ajax naar het Championship. In zijn eerste seizoen met Reading reikte Stam tot de finale van de play-offs voor promotie. 

Lees ook: Stam onder vuur in Engeland: "Ze zijn er klaar mee en willen dat hij vertrekt"

Poll

Is Stam een toptrainer in de dop?

(814 stemmen)

Plaats een reactie

Bulldog 1 +891
dinsdag 20 februari 2018 om 14:56
Tijd kan snel verkeren vorige jaar werd hij bijna de held van reading jammer
Voor stam ik denk dat het echt wel een goede trainer is
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
dinsdag 20 februari 2018 om 15:30
Als hij gepromoveerd was dan had hij de clubs voor het uitzoeken denk ik.. Jammer!
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 16:54
Als als als... Zeker jammer dacht zeker na afgelopen seizoen dat hij het dit seizoen zeker weer op orde zou hebben. Jammer dat het nu zo loopt...
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2953
dinsdag 20 februari 2018 om 15:02
Stam eventuele opvolger voor v. Bronckhorst ?
Vind ik leuk
song +564
dinsdag 20 februari 2018 om 15:04
Fräser, voor v.Bronckhorst.
Gratis af te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 15:09
Zeg gewoon Stam in de titel. Onzin altijd
Vind ik leuk
Midden-Noord +95379
dinsdag 20 februari 2018 om 15:09
Lekker Steijn opvolgen in Venlo.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
dinsdag 20 februari 2018 om 15:22
Weer een optie voor sparta na dit seizoen mits ze in de eredivisie blijven denk ik hij neemt een berg veel ervaring mee zich mee denk ik .
Vind ik leuk
Vlietje +298
dinsdag 20 februari 2018 om 19:22
Denk niet dat Joey naar Sparta wilt....
Vind ik leuk
Hesses +1281
dinsdag 20 februari 2018 om 16:07
Hij is een tobtrainer on de dop.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2281
dinsdag 20 februari 2018 om 16:19
Laat Stam maar terugkomen naar Zwolle als onderdeel van Team Van 't Schip en vervanger van Lodeweges, dat zou me nog eens mooi lijken
Vind ik leuk
HanV +5732
dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
Het zou wel een heel andere rol zijn. Lodeweges zou juist naar Oranje gaan vanwege zijn trainingsvormen, daar denk je bij Stam niet aan. Benieuwd of ze al een assistent op het oog hebben, een oudere trainer die geen hoofdtrainer meer wil zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +20540
dinsdag 20 februari 2018 om 17:41
Als het al zo ver is, ga je sowieso wel weg. Hetzij gedurende, hetzij aan het eind van het seizoen. Had hem best wel eens in Nederland willen zien werken, maar daar is hij op dit moment onbetaalbaar voor.
Vind ik leuk
Rodajc +19370
dinsdag 20 februari 2018 om 20:31
Ondankbaar.
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 12:06
En weer mijn reactie weggehaald? Waar slaat dat op @VP ?
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 12:51
Alle ballen verzamelen hhh
Vind ik leuk