Gemor rond Gio: waarom Feyenoord wél of niet moet doorgaan met Van Bronckhorst

    Gemor rond Gio: waarom Feyenoord wél of niet moet doorgaan met Van Bronckhorst

    Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 12:30wo 21-02-2018 om 12:30

    Mocht Feyenoord zondag verliezen van PSV, dan loopt de achterstand op de koploper op tot liefst 23 (!) punten. Nooit eerder deed een kampioen het zó slecht in het seizoen na het veroveren van de titel. Vanuit de Rotterdamse achterban klinkt er inmiddels steeds vaker gemor over Giovanni van Bronckhorst. Moet de trainer worden afgerekend op een zwaar teleurstellend jaar of doet de leiding van Feyenoord er juist verstandig aan om pal achter hem te blijven staan? Stoppen óf steunen: VoetbalPrimeur zet de argumenten op een rij.  

    Stoppen: onacceptabel seizoen
    Eindelijk bevestigde Feyenoord het predikaat 'topclub'. Achttien jaar had Het Legioen gewacht op een nieuwe landstitel. Na het veroveren van het kampioenschap, op die magische middag van Dirk Kuyt, zei de leiding van Feyenoord dat de club vanaf nu élk jaar ging meestrijden om plek één. Dit was de nieuwe standaard. Van die ambitie is dit jaar werkelijk niets terecht gekomen. Feyenoord faalde in de Champions League en zwalkt in de Eredivisie. Het seizoen is mislukt en de wetten van het topvoetbal schrijven voor dat de trainer dan vaak de pineut is.  

    Steunen: kans op wéér een hoofdprijs
    In zijn eerste volledige seizoen als trainer van Feyenoord won Van Bronckhorst de KNVB Beker. Dat succes werd een jaar later overtroffen met het binnenslepen van de landstitel. Dit jaar kan het drie op een rij worden voor de trainer: Feyenoord neemt het in de halve finale van het bekertoernooi op tegen Willem II en maakt dus een goede kans op het bereiken van de eindstrijd. Als Van Bronckhorst er zelfs in een matig jaar in slaagt om tóch weer een prijs te pakken, dan kunnen directeuren Jan de Jong en Martin van Geel het eigenlijk niet maken om hun trainen de laan uit te sturen.  

    Stoppen: selectie boekt geen progressie
    De ontwikkeling die veel spelers van Feyenoord doormaken, is teleurstellend om te zien. Beter gezegd: het gebrek aan ontwikkeling, dus. Steven Berghuis is eigenlijk de enige die het écht goed doet. Bilal Basacikoglu, Kevin Diks, Sam Larsson en Jean-Paul Boëtius stellen dit jaar teleur. Dat mag Van Bronckhorst worden aangerekend. In de voetbalwereld is het vrij gangbaar dat de welbekende chemie tussen een trainer en een spelersgroep na een paar jaar is uitgewerkt. Het lijkt erop dat dit punt nu is bereikt in Rotterdam-Zuid. 

    Steunen: Van Geel óók verantwoordelijk
    Niet alleen Van Bronckhorst mag worden afgerekend op een teleurstellend seizoen. Als vervangers van uitblinkers Rick Karsdorp en Eljero Elia haalde Van Geel Kevin Diks, Jean-Paul Boëtius en Sam Larsson naar de club. Dat blijken (nog) bepaald geen voltreffers. Kuyt hing zijn voetbalschoenen aan de wilgen en daarmee werd de pikorde in de kleedkamer plots verstoord. Van Bronckhorst drong op de Feyenoord-burelen ongetwijfeld aan op de snelle komst van Robin van Persie; Van Geel slaagde er afgelopen maand pas in om de routinier vast te leggen. Dit is zíjn selectie.  

    Stoppen: geen duidelijke visie
    Steeds vaker werpen de tactische keuzes van Van Bronckhorst vraagtekens op. Na twee derde van het seizoen lijkt de coach nóg niet te weten wat zijn beste opstelling is met deze spelersgroep. Hij klooide met de keepers, gebruikt Jens Toornstra als een soort joker, blíjft maar wisselen met zijn buitenspelers en deed onlangs in Venlo een 'Advocaatje' door goalgetter Nicolai Jörgensen naar de kant te halen. Niet zo gek dat Feyenoord dit seizoen niet stabiel is. Er staat een trainer aan het roer die niet weet wat-ie wil.  

    Steunen: Cocu als voorbeeld
    Op basis van vorig seizoen verdient Van Bronckhorst veel, héél veel krediet. Een slecht jaar wil niet zeggen dat er geen basis is voor succes in de nabije toekomst. Kijk bijvoorbeeld naar PSV, waar Phillip Cocu in zijn eerste seizoen onder vuur kwam te liggen. De leiding in Eindhoven ging achter de trainer en in de twee jaargangen daarop werd PSV kampioen van Nederland. Na een dramatisch seizoen, met een paar gerichte aankopen erbij, kan de situatie er snel ineens heel anders uitzien.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Moeten Feyenoord en Van Bronckhorst na dit seizoen afscheid van elkaar nemen?

    (6835 stemmen)

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3460
    woensdag 21 februari 2018 om 12:32
    Precies selectie is niet goed genoeg,allemaal middelmaat
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:33
    Ik denk dat einde seizoen op een nette manier uit elkaar gaan het beste zou zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34019
    woensdag 21 februari 2018 om 12:35
    Cocu is geen voorbeeld.

    Maar het gio effect als het er uberhaupt ooit is geweest is wel uitgewerkt.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:35
    Hij moet de eer aan zichzelf houden.

    Een zinkend schip krijg je nu eenmaal niet direct omgekanteld, en zeker niet als je er het juiste materiaal niet voor hebt
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:40
    De trainers van de traditionele top drie boeken met hun spelers geen of te weinig progressie. Bij AZ doen John v.d. Brom, Leeroy Echteld en Slot waarvoor ze zijn aangesteld, de spelers beter maken en de groep sterker laten worden dan de som der delen.
    Complimenten naar AZ zijn op hun plaats.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:41
    Krijg PSV dan 5 punten bij een overwinning????
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:41
    Steunen. Gio verdiend veel krediet op basis van de vorige seizoenen. Van Geel eruit lijkt me verstandiger voor Feyenoord. deze man is goed geweest om uit de schulden te komen maar weet echt niet wat te doen zodra er wat geld te besteden is.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 februari 2018 om 12:41
    "Vanuit de Rotterdamse achterban klinkt er inmiddels steeds vaker gemor over Giovanni van Bronckhorst."

    Wat internet warriors die denken er een mening op na te moeten houden =/= Rotterdamse achterban
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    woensdag 21 februari 2018 om 14:07
    het is gewoon een kut seizoen en de selectie is redelijk tot goed op orde. Gio weet er niets van te maken.
    Vind ik leuk
    baboushka +1416
    woensdag 21 februari 2018 om 12:41
    Beker is een prijs en geen hoofdprijs. Gewoon seizoen afmaken en volgend jaar nieuwe rond, nieuwe kansen met een nieuwe trainer.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 februari 2018 om 12:52
    Onzin.
    Tot en met dit seizoen was de beker winnen directe plaatsing voor EL groepsfase en dat maakt het gewoon een hoofdprijs
    En gezien het geweldige presteren in CL kwalificaties waardevoller dan 2de worden in de competitie.

    jc schaal is een prijs.


    Vind ik leuk
    baboushka +1416
    woensdag 21 februari 2018 om 12:56
    2e is inderdaad ook niks. Kampioen worden dat telt voor clubs als ajax, feyenoord en psv. Voor az en twente etc is het idd de hoofdprijs.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 februari 2018 om 13:02
    Het is wat dat aan gaat nu wel over maar alles wat directe kwalificatie groepsfase EL of CL oplevert is een hoofdprijs.
    Je kan een normale voorbereiding hebben zonder "wedstrijden van het seizoen" in juli.

    Er wordt onterecht denigrerend gedaan over bekerwinst.
    Vind ik leuk
    baboushka +1416
    woensdag 21 februari 2018 om 13:08
    Is ook niet denigrerend bedoeld. Laat ik het anders stellen. Die bekerwedstrijden doen mij helemaals niets. Ik baal als mijn club verliest in de competitie en in het bekertoernooi heb ik dat absoluut niet.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 februari 2018 om 13:18
    Dat het jou persoonlijk niks doet maakt het nog niet dat de beker geen hoofdprijs is.

    Vind ik leuk
    19AZ82 +1764
    woensdag 21 februari 2018 om 13:10
    Wil jij voortaan mijn club niet meer in hetzelfde rijtje als Twente plaatsen. Bij voorbaat dank.
    Vind ik leuk
    baboushka +1416
    woensdag 21 februari 2018 om 13:12
    Mijn excuses.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:41
    Waarom weg? Vorig jaar kampioen. Nu nog in het bekertoernooi met minder materiaal. Gun hem de voordeel van de twijfel. Vorig jaar werd hij nog de hemel ingeprezen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 13:00
    Mazzel dat ze in de beker alleen thuiswedstrijden hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:02
    Ja dat geluk heb je soms.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 13:14
    Vaak best wel
    Vind ik leuk
    sven1977 +175
    woensdag 21 februari 2018 om 19:53
    over de laatste 25 beker duels is het in evenwicht maar dat we 2 jkaar geleden haast alles uit speelde reageerde je niet denk ik huillie huillie hugo
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 20:10
    Altijd weef het verleden ik praat over het heden.
    Vind ik leuk
    Don Smits +40
    woensdag 21 februari 2018 om 12:46
    Ik vind dat het aan Gio zelf ligt.
    Natuurlijk leuk gedaan vorig maar successen van het verleden zijn geen garantie op succes van het volgende jaar.
    Die rare wissels van hem hij weet nog steeds de goede opstelling niet dat kan niet na een half seizoen.
    En Van Geel mag ook wat worden aangerekend heeft veelstelang geduurd eer dat er Jong Feyenoord kwam qua jeugd slechte inbreng nu toevallig Malacia.
    Maar Diks Bilal Boetius kom op man dat kan echt niet meer als je om titel mee wil doen.
    Ik zie persoonlijk liever Van Gastel of Fraser maar crediet van Gio is niet eeuwig.
    En het is onverstelbaar dat Bottheghin niet in de basis staat VD Heide is het gewoon ook niet net als Tapia doe zulke spelers van de hand en geef de jeugd een kans en koop alleen toppers
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    woensdag 21 februari 2018 om 15:12
    Prima mening alleen ik zie het juist wel zitten in van der Heijden

    Prima speler en moet gewoon weer samen met Botteghin achterin staan

    van der Heijden is juist diegene die een lange bal kan geven en doet verder geen rare dingen zoals Tapia.
    en gooit er af en toe een schaar uit
    Vind ik leuk
    Don Smits +40
    woensdag 21 februari 2018 om 16:33
    Bottheghin & Van Beek achterin van beek heeft betere lange pass in huis vind ik persoonlijk Arie is faking traag
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:47
    Steunen! er zijn een hoop factoren geweest dit seizoen, met wat mij betreft als belangrijkste de fenomenale blessuregolf in de verdediging 1e seizoenhelft. CL was met deze tegenstanders veel te hoog gegrepen en kansloos, de door blessures constant wisselende selectie kreeg mokerslag na mokerslag dus seizoen naar de pleuris.
    Nu gewoon de beker pakken, PiSV verslaan met goals van Jorgensen en vPersie en aan het einde van de rit Bilal, Vilhena, Toornstra, Diks, Tapia en Nelom uitzwaaien. Wie weet nog ergens een slimme aankoop vandaan plukken en wat jeugd doorschuiven. Ben erg benieuwd naar een half seizoen Jorgensen en vPersie samen, kan J in de winterstop alsnog naar UK voor een mooi zakkie knaken.
    Fey4Ever!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +218
    woensdag 21 februari 2018 om 12:52
    Ik hoop dat Gio nog even blijft. Ik ben het niet altijd eens met zijn wisselbeleid maar goed, de man moet ook roeien met de riemen die hij heeft. Daarbij ben ik blij dat VP ook het voorbeeld van Cocu hier benoemd, één slecht seizoen maakt geen slechte trainer. Daarbij zijn de resultaten (los van dit seizoen) van Gio niet eens zo slecht. Nee deze man verdient wat mij betreft meer krediet.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6006
    woensdag 21 februari 2018 om 12:52
    Steunen, ze spelen niet slechter als de 18 jaar voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    woensdag 21 februari 2018 om 12:58
    Nog steeds vind ik dat de grootste fout die gemaakt is door Gio, dat hij zijn selectie niet fit genoeg heeft gekregen voor een lang seizoen met veel wedstrijden. Als je minder voetballende kwaliteiten dan je tegenstanders (champions league) moet je er een vechtmachine van maken. Nu is het en voetballend niet genoeg, en ze hebben ook niet de capaciteit om de beuk er in te gooien en op strijd punten in de wacht te slepen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 12:59
    Lekker laten ziten gaat prima zo :-))
    Vind ik leuk
    plein19 +2459
    woensdag 21 februari 2018 om 13:03
    Het kampioenschap is misschien wel meer Van Geel zijn prestatie dan die van Van Bronckhorst. De slechte prestaties van de nieuwe spelers is domweg gebrek aan kwaliteit. En dus de verantwoordelijkheid van Van Geel.
    Van Bronckhorst is een matige trainer. En een geweldig boegbeeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:04
    Stoppen! Iedereen wordt slechter onder v B. Niemand is beter gaan spelen. Malatcia is als enige de beste, maar dat doet hij zelf. V B. bedank voor alles, maar wij hebben een top trainer nodig. Kuyt, Fraser en van Persie!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    Barry10 +1402
    woensdag 21 februari 2018 om 13:20
    Uhhh wat zeg je? Kuyt en Van Persie, want die hebben zichzelf zo goed bewezen als trainer? Dan was jij zeker ook de eerste die zei dat Van Bronckhorst trainer moest worden?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:14
    ik vind Larsson/ Haps Amerab goede aankopen, maar v, Bronckhorst blijf maar aan het wisselen, dit gaat ten kosten van het zelfvertrouwen van deze spelers, V, Bronckhorst is de zwakte schakel ik vind men moet ook afscheid nemen van v, Gastel Jan Wouters, ik zie dat deze mensen stil staan,en hebben geen meerwaarden, als technici staf.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1402
    woensdag 21 februari 2018 om 13:17
    Hoe zie jij precies dat Van Gastel en Wouters stil staan?
    Vind ik leuk
    Barry10 +1402
    woensdag 21 februari 2018 om 13:16
    Balans na 2,5 jaar Van Bronckhorst; 1 beker en 1 landskampioenschap en wellicht nog een beker na dit seizoen. Dan kan er makkelijk gezegd worden dat het geluk en toeval was, maar dat is natuurlijk de grootste onzin. Van Bronckhorst verdiend wel wat meer krediet.
    Vind ik leuk
    BassieN +11070
    woensdag 21 februari 2018 om 13:17
    Blijkbaar willen we zijn zoals Arsenal, een trainer voor de eeuwigheid behouden ondanks dat het slecht gaat, goed beleid!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:24
    Hij heeft Toch ook temaken gehad met veel blessures ,en ja die Diks daar snap ik niet veel van !
    En de wissels geeft soms te denken !
    Als hij weg gaat dan graag voor Fraiser mag ik hopen !
    Vind ik leuk
    Glenn55 +112
    woensdag 21 februari 2018 om 13:28
    Ik heb niks tegen de mens van Bronckhorst, wel tegen de trainer van Bronckhorst. Mijn redenen?
    Tactisch niet goed genoeg om Feyenoord verder te brengen, de wedstrijden ten Man.City en daarop volgend PSV, toen Jorgensen niet beschikbaar was, waren voor mij de ijkpunten.
    Door met Kramer te spelen i.p.v. het middenveld versterken ( tegen City) was een regelrechte lachertje, tegen PSV liep t pas toen ze met 10 man komen te staan en met snelle aanvallers gingen spelen, dat had hij VOORAF moeten bedenken. Nee, hij heeft een vast 4-3-3 systeem in zijn hoofd waar hij niet kan afwijken omdat hij niet weet hoe dat bij zijn spelers over te brengen!
    Er is totaal geen plan B wanneer t niet loopt, geen ingrepen waardoor de wedstrijd kan kantelen, nee gewoon afwachten tot t vanzelf goed komt..... zwakte vind ik dat.
    Spelers worden niet beter onder hem,integendeel, ik zie ze alleen maar onzekerder en slechter worden, met andere woorden, geen people manager ook, het feit dat hij na de wedstrijden soms zijn eigen spelers openlijk bekritiseerd vind ik ook irritant, zo creëer je geen team spirit.
    De blessure's zijn natuurlijk niet leuk, maar welke club heeft daarmee niet mee te maken? de selectie is groot genoeg en zou ook genoeg talenten doorgeschoven kunnen worden, ook dat vind ik te weinig gebeuren, echt met jaloezie kijk ik naar Amsterdam wat dat betreft.
    Bovenal, er zit geen progressie in t manier van spelen, na 3 seizoenen vind ik t voetbal verschrikkelijk om aan te zien, hoe anders is dat bij AZ en ook bijvoorbeeld bij PEC, zijn hun selectie dan zoveel beter??? geloof ik niks van!

    Alle punten opgeteld vind ik dat Feyenoord echt verder moet en eens een passievolle trainer moet aanstellen die voetbal in t team kan pompen.....
    Kampioenschap was geweldig, maar de inbreng van Kuijt en de chemie tussen de spelers zelf waren eenmalig, de hand van Gio is niet echt van belang, t eerste seizoen en dit seizoen tekent de onmacht van Gio wat mij betreft, sorry, ik denk niet dat Feyenoord met hem ( en zijn assistenten ) verder moet gaan als ze echt stappen willen maken!
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    woensdag 21 februari 2018 om 13:44
    eens!
    Vind ik leuk
    El Cazador +7298
    woensdag 21 februari 2018 om 13:30
    Steunen en na het seizoen evalueren. Wat ik Gio wel verwijt is dat hij weinig verrassingen zorgt in de opstelling. Elke tegenstander kan bij blind zijn tactiek op Feijenoord afstemmen, grote of kleine bus parkeren enzo.
    Ik zou het bijv. erg verrassend vind als hij tegen psv met een veredelde 4;4;2 gaat spelen met RvP net achter de spits in een vrije rol. Komt bij dat beide backs van psv geen hoog vliegers zijn.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    woensdag 21 februari 2018 om 13:40
    Je moet vooral een nieuwe Kuyt zien binnen te halen. El Hamadi heeft het net niet in zich, die is te lief qua karakter. Je moet iemand hebben die altijd door blijft gaan.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560
    woensdag 21 februari 2018 om 13:40
    Ondanks dat ik Gio geen geweldige trainer vind, ligt het niet (alleen) aan hem dat dit jaar zo matig gepresteerd wordt. Alle Feijenoorders zijn echt compleet op het verkeerde been gezet door een onverwacht seizoen vorig jaar waar alles meezat. Het verwachtingspatroon is compleet onrealistisch... Feijenoord zal doorgaans normaal tussen de 5 en 20 punten achter Ajax en of PSV eindigen.... en dat is gezien de begroting ook helemaal geen schande. Dit seizoen is het echter wel heel matig, niet alleen het aantal punten, maar ook het spel. Verzachtende omstandigheden zijn is wel het groot aantal en langdurige blessures.
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    woensdag 21 februari 2018 om 13:42
    Volgens mij heeft hij prima materiaal,echter mist gogme als trainer om het goed neer te zetten.
    Heel goedkoop om te roepen dat hij geen goed materiaal heeft.
    Hij maakt super domme fouten,wisselt dramatisch.
    Blijft te lang achter spelers staan.
    Heeft 2 hele slechte assistenten ook,niet meer van deze tijd.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    woensdag 21 februari 2018 om 14:08
    Weg er mee. De chemie is op, het is klaar. Werkelijk al zijn keuzes blijken verkeerd uit te pakken, en het voetbal zit al het hele seizoen lang in een neerwaartse spiraal. Hij kan het blijkbaar toch niet alleen; eerst Advocaat die hem gered heeft na die serie nederlagen, en vervolgens Kuyt die werkelijk alles op alles heeft gezet voor de titel.

    Wil Feyenoord verder, en dan vooral op voetballend gebied weer beter gaan presteren, zsm afscheid nemen van Gio
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 14:24
    henk fraser op zijn plaats.heeft veel meer durf dan gio
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 14:42
    steunnen hij is een top trainer
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 15:31
    niet door gaan met hem hij bakt er niets van. alleen een beker gewonnen . het kampioenschap kan hij niet alleen op zijn naam schrijven een deel heeft hij ook te danken aan dick advocaat. de een na de andere ramp crieert die man. laat goeie spelers gaan met name vermeer mocht hij nooit laten gaan.
    oprotten met die gast
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    woensdag 21 februari 2018 om 15:39
    Steunen, maar er moet wel een hoop veranderen aankomende zomer. Bezem door de selectie, en wellicht ook een bezem door de technische staf. Spelers moeten nu gewoon beter worden, want sommigen zijn zelfs achteruit gegaan (Vilhena in mijn ogen is het grootste voorbeeld). Nieuwe aanvoerder aanwijzen, want El Ahmadi presteert duidelijk een stuk minder met die band (verantwoordelijkheid) om zijn arm. Jeugd ook meer de kans geven, Malacia heeft bewezen dat hij een goede voetballer is en mooie toekomst tegemoet zal gaan. Afscheid nemen van oldies Jones en Vermeer, en Bijlow 1e keeper maken.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6169
    woensdag 21 februari 2018 om 16:19
    Geef een timmerman slecht gereedschap verwacht dan niet een topproduct. Dat is ook met Gio het geval, F.noord heeft gewoon een matige selectie en slecht ingekocht en dit verwijt mag je aan v. Geel geven.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:13
    3 jaar is lang genoeg geweest, tijd voor leuk en aanvallend voetbal! we hebben voor de volgende 20 jaar alweer genoeg prijzen gewonnen:)
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 21 februari 2018 om 18:44
    Alle steun voor Gio van mij,
    maar mag allemaal wel met wat meer lef. Iets meer voetbal op het midveld, iets minder controleurs.
    En die spelers moeten ook eens in de spiegel kijken, je speelt bij Feijenoord, laat het dan verdimme zien, dat je dat waard bent.

    En van Geel, niet weer spelers van H'veen kopen want die kennen geen druk.
    Men klapt daar al als het gras groen is.
    En de volgende week doen ze dat opnieuw als het groen blijkt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 18:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:49
    ik vind dat een coach niet de dupe hoeft te wezen voor de prestaties in het veld ,dat ligt echter aan de prestaties van de spelers en wat voor aankoop beleid er gedaan wordt ,en hoe je een speler opleid vanuit de jeugd dat zijn vele oorzaken die ook meespelen .ik denk bij sommige jongens die vecht menthaliteit weg is en dat van geel zijn portomonee verder moet gaan openen om een elftal neer te zetten wat erg gewild wordt voor onze club feyenoord.dus het ligt echt niet aan de heer van bronckhorst vind ik
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:29
    Er is voor iedereen ene tijd van komen en een tijd van gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:55
    Je haalt de beker erna het kampioenschap !
    Dit jaar won hij de supercup en KNVB beker kan hij nog behalen,
    Er zijn dit jaar ongekend veel langdurige blessures en ook veel korte blessures,
    Men verwachte veel van dit seizoen maar het kwam er niet van, deels door overmacht , ik vindt dat hij meer krediet verdiend
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:24
    Beste selectie van Nederland!!!.... is veel meer uit te halen!!!
    Met of zonder Gio...
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:35
    Blinde vlekken Gio: Jones, Vilhena, Toornstra, KEAM,Bilal,voorheen Kramer
    Niet in vorm: wisselen....laat die analiticy maar lullen over vaste basis....voor mij: niet in vorm, wisselen...we willen winnen....veeeeeel winnen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10238
    woensdag 21 februari 2018 om 20:45
    Voor Gio beter om weg te gaan: Beker, Kampioen misschien weer de Beker.
    Feyenoord heeft Gio niets meer te bieden, ik zie de toekomst somber in, niet in de laatste plaats vanwege de aanstelling van de Jong als AD.
    Wegwezen Gio, Feyenoord verknalt het en jij krijgt de schuld !
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:35
    Steunen, heel simpel.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 18:42
    Beste selectie van Nederland!!!! Het kan veeeeeeel beter, met of zonder Gio
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws