'Einde voor superster bij Real Madrid: clubleiding kiest voor zomerse verkoop'

    'Einde voor superster bij Real Madrid: clubleiding kiest voor zomerse verkoop'

    donderdag 22 februari 2018 om 12:29

    Real Madrid heeft besloten dat Gareth Bale in de zomer verkocht moet worden. Dat meldt de Spaanse krant Marca donderdagmiddag.

    Bale begon goed aan 2018, maar is inmiddels weer op de bank gezet door coach Zinedine Zidane. De reden: hij staat op de nominatie om te vertrekken. Bale werd tijdens de wedstrijden tegen Paris Saint-Germain, Real Sociedad en Leganes niet meer als basisspeler ingezet door De Koninklijke.

    Real Madrid wil van Bale af om de komst van nieuwe supersterren mogelijk te maken en om talenten als Marco Asensio de kans te geven zich tot topspelers te ontwikkelen. Real Madrid wil de nieuwe winnaar van de Ballon D'Or in de gelederen hebben en denkt niet dat Bale daartoe in staat is. De Welshman is nooit een daverend succes geworden: hij miste liefst 78 wedstrijden, eenderde van het aantal duels dat hij kon spelen. Real Madrid verwacht geen winst te maken op de man die 100 miljoen euro kostte.

    Plaats een reactie

    Choppa +290
    donderdag 22 februari 2018 om 12:32
    Een linksback of half wordt niet ineens een uitstekende rechtsbuiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:45
    Hij wordt daar inderdaad helemaal verkeerd gebruikt maar hij kan het niveau van Real ook gewoon niet aan.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6187
    donderdag 22 februari 2018 om 14:14
    De wedstrijden die ik zag was hij altijd gevaarlijk. Past met zijn snelheid en fysiek ook goed in het countervoetbal dat ze spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:18
    60 goals in 114 wedstrijden is ook geen slecht rendement maar heel erg goed vind ik het ook niet.
    Zo veel countervoetbal speelt Real nou ook weer niet. Meestal is het gewoon de ploeg met het meeste balbezit en druk op de helft van de tegenstander.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6187
    donderdag 22 februari 2018 om 15:04
    Ok countervoetbal is misschien overdreven, maar ze zakken wel vaak bewust ver in met verdedigen om vervolgens op snelheid in de omschakeling gebruik te maken van de ruimtes. Tenminste... In de wedstrijden die ik zie dan. Ik ga niet voor mijn lol Madrid tegen Las Palmas kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 15:09
    Ik wel ;)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5697
    donderdag 22 februari 2018 om 12:37
    zoekt Ajax niet nog een leuke buitenspeler ??
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:43
    Een ruil deal voor Kluivert en die gast die naar Napels zou lijkt me prima alleen mondje dicht over dat contact
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:44
    Ruilen tegen Neres ofzo?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    donderdag 22 februari 2018 om 14:30
    Sorry, drukte per ongeluk op rapporteer :o
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34861
    donderdag 22 februari 2018 om 14:38
    Hopelijk hebben we een meevaller :)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:38
    Nou kijken of hij die 100 miljoen opbrengt.
    Of zal het (h)ruilen worden
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    donderdag 22 februari 2018 om 12:38
    Even volledig offtopic, maar wat is SCHULTING EEN EINDBAZIN!

    Genoten!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:40
    Heel ver offtipic, maar wel eens
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    donderdag 22 februari 2018 om 12:42
    Als spelersvrouw zou ze ook niet misstaan, knap meisje zeg.
    Vind ik leuk
    Bergwag +602
    donderdag 22 februari 2018 om 12:50
    https://www.instagram.com/p/Bbd9YKvAC6c/?hl=nl

    Poeh hee, je hebt gelijk!
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    donderdag 22 februari 2018 om 12:54
    Allang gezien! ;)
    Vind ik leuk
    Bergwag +602
    donderdag 22 februari 2018 om 13:08
    Ik ging die jou even googlen:)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:41
    Schulting , shorttrackster bedoel je? Keihard goud :d
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    donderdag 22 februari 2018 om 13:07
    Zeker weten! Geen medaille voor Zuid Korea en op de relay ook niet na de valpartij.
    Vind ik leuk
    luccerd +2964
    donderdag 22 februari 2018 om 12:42
    @VP...
    tegen Leganes heeft hij gisteren gewoon een kwartiertje meegedaan...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    donderdag 22 februari 2018 om 12:45
    Die gaat naar United toe.........geen gek idee ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 12:55
    Zou weleens in een ruil met pogba betrokken kunnen worden
    Vind ik leuk
    SvL +123
    donderdag 22 februari 2018 om 13:03
    De "man van glas" van Wales. Zonde
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:04
    Robben halen, brengt bij Bayern in 20 wedstrijden meer dan gareth in 3 seizoenen
    Vind ik leuk
    Polly11 +2840
    donderdag 22 februari 2018 om 16:47
    Robben en Real bleek al niet zo een succes
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +772
    donderdag 22 februari 2018 om 13:08
    Vroeger noemde je dit een miskoop.
    Vind ik leuk
    pos +7537
    donderdag 22 februari 2018 om 13:16
    Volgens Wikipedia in de competitie 109 wedstrijden en daarin 60 goals. Te weinig wedstrijden maar zijn rendement is erg goed. Daarbij nog erg veel assists ook denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:19
    Letten we op Marcie Overmars! ;)
    Vind ik leuk
    Mallerd +1669
    donderdag 22 februari 2018 om 13:21
    Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is, want fit is het echt een verschrikkelijk goede voetballer. Real hoeft geeen nieuwe spits te kopen, want ze hebben met Ronaldo een betere spits in huis dan bijvoorbeeld een Kane. Ik zie graag een speler zoals Hazard of Salah komen in de plaats van Bale.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 22 februari 2018 om 13:27
    " Real Madrid verwacht geen winst te maken "

    Je kan nooit weten met die malloten op dat eiland ten westen van Nederland.
    Als er 75 miljoen voor ukelele, van dijk en zo betaald wordt, zie ik ook hier nog wel winst gemaakt gaan worden.
    Vind ik leuk
    M.J. +193
    donderdag 22 februari 2018 om 13:27
    In de zomer lekker Hazard halen. dan zal Asensio wel het gevoel krijgen dat hij echt de kans krijgt...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:29
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen Hazard viel zwaar door het ijs tegen Barca. Als ik iemand van Chelsea wil is dat Willian die speelde een daverend goed match tegen Barca.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jalapeno +721
    donderdag 22 februari 2018 om 13:40
    Tuurlijk. Laten we vooral de aankopen doen op basis van 1 wedstrijd...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:43
    Tegen Barca moet je het laten zien in veel grote wedstrijden geeft meneer Hazard niet thuis.
    Vind ik leuk
    M.J. +193
    donderdag 22 februari 2018 om 14:10
    Was meer om aan tegen dat ze een aanvallende speler gaan halen voor 100 miljoen terwijl ze zeggen dat ze Asensio een kans willen geven. Ben persoonlijk ook niet zo'n van Hazard. Hoop dat ze gewoon een echte rechtsbuiten halen. Vasquez is nou ook niet echt Madrid waardig.
    Vind ik leuk
    Jalapeno +721
    donderdag 22 februari 2018 om 15:06
    Te makkelijk dit. Je moet het niet alleen tegen de grote clubs laten zien, maar gewoon elke week.

    Hazard is een goede speler en die had ik graag in het oranje gezien. (en ja, ik weet dat het een Belg is)

    Wat hebben we de afgelopen jaren gezien van een Willian? Is dat zo geweldig dan?
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    donderdag 22 februari 2018 om 13:28
    Overschatte voetballer meer het niveau van een goede middenmoot
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +251
    donderdag 22 februari 2018 om 13:29
    Vitesse sla je slag!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:31
    Heeft het nooit waar gemaakt helaas. Real heeft weinig aan hem gehad ook kende hij veel blessures. Godverdomme ze konden er miljoen voor krijgen in de zomer dan had je Mbappe gehad met mijn in mijn hart zie ik hem in het Paris shirt voelt niet goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:33
    Was zelfs reserve gisteren waar veel speler rust kregen kreeg Bale zelf dan geen basisplaats. Asensio hebben we goud in handen. Isco als hij serieus speelt en niet kloot heb je veel aan hem een man extra op middenveld.
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1075
    donderdag 22 februari 2018 om 13:34
    Wat voor Ajax zijn ze gelijk door het geld heen, hebben we dat gezeik ook gelijk gehad
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    donderdag 22 februari 2018 om 13:48
    idd een voorbeeld van een overdreven, en te hoge transfersom voor een speler die betaald is. 100 miljoen is hij nooit echt waard geweest. Ook zijn goals die hij maakte in aantal wedstrijden dat hij wel speelde, is voor dat bedrag behoorlijk teleurstellend voor een club als Real Madrid.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    donderdag 22 februari 2018 om 13:51
    In mijn ogen een redelijk goede vervanger als onzen sjukkie in de zomer vertrekt
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:44
    Goede speler. jammer dat hij zich niet helemaal heeft bewezen door zijn blessures
    Vind ik leuk
    City boy +326
    donderdag 22 februari 2018 om 15:06
    Terug naar Tottenham lijkt mij een goed idee
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    donderdag 22 februari 2018 om 15:23
    Engelse spelers zijn altijd beste af in Engeland. Zuid Europa kunnen ze vaak niet aarden, dat heeft de geschiedenis wel bewezen.
    Vind ik leuk
    Blademarc +633
    donderdag 22 februari 2018 om 16:27
    Bale is een fantastische voetballer! Alleen door naar Real Madrid te gaan heeft hij snelheid ingeleverd en meer kracht gekregen. Zonde want hij was denk ik wel één van de snelste spelers. Ook op het EK bij Wales heeft hij laten zien hoe goed hij is. Hij is wel blessure gevoelig, kan ook doordat hij nu anders traint. Lekker naar Engeland gaan en weer een nuttige speler worden voor je club want happy in Spanje ben je niet en dat straal je ook uit.
    Vind ik leuk
    meloen87 +704
    donderdag 22 februari 2018 om 20:21
    Die ene goal tegen Barcelona in de finale van de Copa del Rey in 2014 zal ik nooit meer vergeten. Daar konden we pas echt zien hoe ongelofelijk snel hij was (en eigenlijk nog steeds is).
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    donderdag 22 februari 2018 om 18:17
    Tottenham of city.

    Zo lang mourinho bij united zit gun ik ze niets.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 18:33
    Niet meer geschikt maar wel voor de hoofdprijs proberen te verkopen.
    Vind ik leuk
    meloen87 +704
    donderdag 22 februari 2018 om 20:18
    Dit was echt te verwachten, natuurlijk. Real Madrid is al langer bezig met het vernieuwen van de huidige selectie voor volgend seizoen. Zou me ook niet verbazen dat we straks lezen dat Benzema weg mag, en dat Ronaldo aankomende zomer verkocht wordt, alleen maar om geld vrij te maken zodat ze Neymar kunnen kopen, en wellicht nog Kane of Lewandoski. En niet te vergeten: De Gea. Wellicht zullen ze Bale betrekken in een ruil-deal met De Gea?.