Waterreus zet Verbeek op z'n nummer: 'Dat valt me een beetje tegen'

Waterreus zet Verbeek op z'n nummer: 'Dat valt me een beetje tegen'

Gepubliceerd: donderdag 22 februari 2018 om 18:50do 22-02-2018 om 18:50

Ronald Waterreus is niet onder de indruk van de prestaties van Gertjan Verbeek met FC Twente. In oktober 2017 werd Verbeek bij het zwalkende FC Twente aangesteld als vervanger van René Hake. Sindsdien is de formatie uit Enschede alleen maar verder weggezakt op de ranglijst. 

In zijn column in Voetbal International begint Waterreus met de opmerking dat Verbeek een 'leuke, aardige vent' is. 'Alleen merk je dat hij ondanks de status die hij zichzelf heeft aangemeten – de analyticus die iedereen de maat neemt – niet goed tegen kritiek kan. Stelt iemand een kritisch vraagje, dan begint hij direct te grommen. Dat valt me een beetje tegen, daar had ik hem sterker in verwacht.'

'Verbeek heeft nog niet veel anders gedaan dan anderen de schuld geven, zonder zelf in de spiegel te kijken', vervolgt de oud-doelman. 'Nu hoeven we niet te verwachten dat ze iedereen van de mat tikken, maar na vijf maanden mag je toch op z’n minst wel de hand van de trainer zien. Dat is niet aan de orde.'

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Poll

Gaat Verbeek Twente voor degradatie behoeden?

(3976 stemmen)

Plaats een reactie

Mike Mason +140
donderdag 22 februari 2018 om 18:52
Waterreus, durft dat waarschijnlijk niet face 2 face te vertellen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 18:52]
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21060
donderdag 22 februari 2018 om 18:53
Dat durft ie ook niet;)
Maar hij heeft wel gelijk.
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 18:54
Verbeek valt inderdaad tegen
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21060
donderdag 22 februari 2018 om 18:56
Ja had er absoluut meer van verwacht.
Vind ik leuk
Pino61 +12382
donderdag 22 februari 2018 om 19:35
Een nieuwe trainert betekent direct suc6?
Beetje domme opmerking, ben ik niet gewend van een professor.
Vind ik leuk
pietprecies +11795
donderdag 22 februari 2018 om 20:46
De selectie ook
Vind ik leuk
kerel +2403
donderdag 22 februari 2018 om 19:20
En waterreus zou het zelf vast beter hebben gedaan..
Vind ik leuk
Mike Mason +140
donderdag 22 februari 2018 om 19:22
Haha, dat geloof jezelf toch niet?
Vind ik leuk
kerel +2403
donderdag 22 februari 2018 om 19:24
Nee.. zeker niet..
Vind ik leuk
Dezeun +6300
donderdag 22 februari 2018 om 20:17
Zegt misschien net zoveel over verbeek als over waterreus
Vind ik leuk
Rodajc +18672
donderdag 22 februari 2018 om 18:53
Een leuke, aardige vent. Serieus Waterreu
Vind ik leuk
frank1971 +2450
donderdag 22 februari 2018 om 18:56
Waterkneus, kampioen open deuren intrappen.
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 18:58
De stadionspeaker van Psv dacht dat Ronald Koeman dit gezegd had trouwens....
Vind ik leuk
plato68 +262
donderdag 22 februari 2018 om 19:00
Waterreus begint zich langzaam een beetje meer te voelen als de rest. En overal en op alles kritiek te geven
Vind ik leuk
SjeH +409
donderdag 22 februari 2018 om 19:10
Verbeek heeft wel een beetje van van Gaal. Hij kan niet over domme vragen en vragen die een bepaalde reactie uitlokken. Hij geeft niet altijd het antwoord waar iedereen op hoopt, en dat siert hem. 1 van de weinige trainers die niet met iedereen meewaait en verplichte antwoorden geeft.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11704
donderdag 22 februari 2018 om 19:11
In November stond PSV nog 13 punten voor, nu nog 5.....

Is natuurlijk ook niet echt een topselectie, Twente. Heeft ook een beetje pech gehad . En dan heb je 2 spelers die je kunnen redden zijn ze geblesseerd...
Maar Twente gaat het wel redden en ik hoop Sparta ook.
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:14
Daar gaan we weer,het gaat niet om Waterreus,het gaat om wat hij zegt,open deur of niet en van mijn part had Remy Bonjasky,(wist niet dat ie verstand van voetbal had)het gezegd,er is niets aan gelogen en het geeft maar weer eens aan dat een trainerswissel niet altijd(vaak niet)het gewenste effect heeft,het gaat vooral om de samenstelling van je selectie en die is in onbalans bij Twente,dat zag Hake maar v.Halst besliste anders,nu moeten hij en Verbeek de consequenties dragen.En idd,deze man kan slecht tegen kritiek, terecht of onterecht.Toch?
Vind ik leuk
derksen +9147
donderdag 22 februari 2018 om 19:17
Hey waterkneus vraag ff face to face aan Gertjan of je het ff wil uitvechten in real life gewoon op de middencirkel geen regels niks

Uhhh waterkneus dat overleef je niet! LUL dus doe niet zo stoer man met lege open deuren inschoppen!
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:18
Gelukkig zijn het niet alleen maar Ajax-papegaaien die mogen aanschuiven als analist bij NPO, FOX of Veronica.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11704
donderdag 22 februari 2018 om 19:38
Want Waterreus zegt wel iets zinnigs.... vond het trouwens ook een rode kaart voor Lozano :-)
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:41
Ik vond het donkerrood.
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:33
Als iemand geen verstand van voetbal heeft is het Watereus. Verbeek is de ideale trainer voor Twente. No nonsens!
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:34
lekker Reus. het calimero gedrag van Verbeek begint te irriteren
Vind ik leuk
Kuip +9989
donderdag 22 februari 2018 om 20:18
Twente zit dit seizoen in de hoek waar de klappen vallen. Maakt niet uit wie de trainer is. Vorig seizoen zat alles mee. Denk aan een Unal die er alles inschoot. Dit seizoen zit alles tegen. En aan een winteraankoop als el Hamdaoui heb je niks. Vooraf weet je dat zo’n jongen nooit fit is en zelden een wedstrijd zal spelen. ‘T worden nog zware weken voor Twente. Als Roda en Sparta niet verbeteren zal een van die twee wel degraderen. Twente speelt dan in de loterij die nacompetitie heet. Verbeek kan dan ook een degradatie meemaken.
Vind ik leuk
koppig +539
donderdag 22 februari 2018 om 20:23
De beste stuurlui staan aan wal
verbeek red het wel
Vind ik leuk
zwollie +9392
donderdag 22 februari 2018 om 20:27
Nou ik ben niet onder de indruk van de columns van waterkneus.
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
donderdag 22 februari 2018 om 20:33
Daar zal Reus wat om geven.....
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 20:58
Ik denk dat Verbeek diep onder de indruk is van deze vaststelling van het matje.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
donderdag 22 februari 2018 om 21:02
Het woordje 'schijtbakken" heeft hij van John Stegeman (trainer Heracles) gestolen. Komt niet uit zijn koker. John Stegeman, waar hij zich laatdunkend over uit liet dat het een 'videotrainer' is. Hij maakte deze opmerking toen zijn maatje Jan de Jonge bij Heracles werd ontslagen en John het over nam. Die De Jonge bakte er niets van want Heracles stond onder zijn leiding na 7 wedstrijden op 0 punten strak op de laatste plaats. Dat zinde mijnheer Verbeek niet dat zijn vrienden Jan Smit en NicoJan Hoogma zijn maatje op straat hadden gezet. Bleek goede zet, want Stegeman handhaafde zich zonder problemen in de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 21:03]
Vind ik leuk
El Cazador +8945
donderdag 22 februari 2018 om 21:33
Waterneus "NEPtusnus" denkt het vanaf de zijlijn allemaal perfect te vertellen, maar hoeveel ED teams heeft hij getraind?
Ronald stop met dit soort onzin want geen kip neemt je nog serieus!!!
Je word een karakterituur van jezelf.
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 23:35
De domste zet van Van Halst deze grommende brokkenpiloot aan te stellen. Hake deed het relatief goed en moest (tot verbazing van iedereen) opstappen. Het 5-3-2 syteem is een komplete flop waar iedereen ongelukkig mee is. Hij is alleen te eigenweis om dit toe te geven. Als sponsor van de Gouden Actie heb ik Twente altijd gesteund maar nu is voor ons een grens overschreden en stoppen wet dit geld verspillen aan een club die nog steeds geld over de balk gooit of verkeerd besteed
Vind ik leuk
vrijdag 23 februari 2018 om 06:45
Ik denk wel dat Twente de mazzel heeft en er in blijft. Dat is niet dankzij Verbeek. Hake had dit ook op deze manier gered.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws