Waterreus zet Verbeek op z'n nummer: 'Dat valt me een beetje tegen'

    Waterreus zet Verbeek op z'n nummer: 'Dat valt me een beetje tegen'

    donderdag 22 februari 2018 om 18:50

    Ronald Waterreus is niet onder de indruk van de prestaties van Gertjan Verbeek met FC Twente. In oktober 2017 werd Verbeek bij het zwalkende FC Twente aangesteld als vervanger van René Hake. Sindsdien is de formatie uit Enschede alleen maar verder weggezakt op de ranglijst. 

    In zijn column in Voetbal International begint Waterreus met de opmerking dat Verbeek een 'leuke, aardige vent' is. 'Alleen merk je dat hij ondanks de status die hij zichzelf heeft aangemeten – de analyticus die iedereen de maat neemt – niet goed tegen kritiek kan. Stelt iemand een kritisch vraagje, dan begint hij direct te grommen. Dat valt me een beetje tegen, daar had ik hem sterker in verwacht.'

    'Verbeek heeft nog niet veel anders gedaan dan anderen de schuld geven, zonder zelf in de spiegel te kijken', vervolgt de oud-doelman. 'Nu hoeven we niet te verwachten dat ze iedereen van de mat tikken, maar na vijf maanden mag je toch op z’n minst wel de hand van de trainer zien. Dat is niet aan de orde.'

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Poll

    Gaat Verbeek Twente voor degradatie behoeden?

    (3976 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mike Mason +142
    donderdag 22 februari 2018 om 18:52
    Waterreus, durft dat waarschijnlijk niet face 2 face te vertellen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 18:52]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18352
    donderdag 22 februari 2018 om 18:53
    Dat durft ie ook niet;)
    Maar hij heeft wel gelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 18:54
    Verbeek valt inderdaad tegen
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18352
    donderdag 22 februari 2018 om 18:56
    Ja had er absoluut meer van verwacht.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    donderdag 22 februari 2018 om 18:57
    Schijtbakkenvoetbal bedacht en wordt door ons als geuzennaam vergroot.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10515
    donderdag 22 februari 2018 om 19:20
    Waterreus heeft alweer gelijk! Vind het woord schijtbakkenvoetbal wel leuk verzonnen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14929
    donderdag 22 februari 2018 om 19:37
    Nominatie voor woord van het jaar waard! ;-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +10515
    donderdag 22 februari 2018 om 19:49
    Zou best wel eens kunnen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25429
    donderdag 22 februari 2018 om 20:01
    Helaas levert het woord van het jaar geen punten op!
    Vind ik leuk
    Pino61 +12709
    donderdag 22 februari 2018 om 19:35
    Een nieuwe trainert betekent direct suc6?
    Beetje domme opmerking, ben ik niet gewend van een professor.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4213
    donderdag 22 februari 2018 om 20:46
    De selectie ook
    Vind ik leuk
    kerel +1911
    donderdag 22 februari 2018 om 19:20
    En waterreus zou het zelf vast beter hebben gedaan..
    Vind ik leuk
    Mike Mason +142
    donderdag 22 februari 2018 om 19:22
    Haha, dat geloof jezelf toch niet?
    Vind ik leuk
    kerel +1911
    donderdag 22 februari 2018 om 19:24
    Nee.. zeker niet..
    Vind ik leuk
    Dezeun +4309
    donderdag 22 februari 2018 om 20:17
    Zegt misschien net zoveel over verbeek als over waterreus
    Vind ik leuk
    Rodajc +13852
    donderdag 22 februari 2018 om 18:53
    Een leuke, aardige vent. Serieus Waterreu
    Vind ik leuk
    frank1971 +2231
    donderdag 22 februari 2018 om 18:56
    Waterkneus, kampioen open deuren intrappen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    donderdag 22 februari 2018 om 18:58
    Alsof waterkneus nog origineel is...
    Vind ik leuk
    frank1971 +2231
    donderdag 22 februari 2018 om 19:21
    Nog altijd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    donderdag 22 februari 2018 om 19:23
    Met jouw Alzheimer blijft alles leuk hè!
    Vind ik leuk
    frank1971 +2231
    donderdag 22 februari 2018 om 19:34
    Germ, dr is kritiek op een psver. Hij word wel vaker zo genoemd, stel je niet aan man.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9282
    donderdag 22 februari 2018 om 19:42
    Als er op een PSV’er geoorloofd kritiek is is het wel op Waterreus...
    Ook onder de psvers.

    Nee waterkneus is gewoon net zou kinderachtig als jouw clubje Fc fraude noemen.

    Maar hey, zo wordt het wel vaker genoemd toch?

    Terwijl het natuurlijk allebei nergens op slaat...

    Jij zegt: er wordt een PSV’er aangevallen.

    Hoe wil je jouw reactie als Twente supporter dan omschrijven.
    Met waterkneus omdat hij toevallig iets zegt over jullie trainer?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    frank1971 +2231
    donderdag 22 februari 2018 om 19:45
    Waar heb jij het over. Twente???
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 18:58
    De stadionspeaker van Psv dacht dat Ronald Koeman dit gezegd had trouwens....
    Vind ik leuk
    plato68 +240
    donderdag 22 februari 2018 om 19:00
    Waterreus begint zich langzaam een beetje meer te voelen als de rest. En overal en op alles kritiek te geven
    Vind ik leuk
    SjeH +277
    donderdag 22 februari 2018 om 19:10
    Verbeek heeft wel een beetje van van Gaal. Hij kan niet over domme vragen en vragen die een bepaalde reactie uitlokken. Hij geeft niet altijd het antwoord waar iedereen op hoopt, en dat siert hem. 1 van de weinige trainers die niet met iedereen meewaait en verplichte antwoorden geeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:11
    In November stond PSV nog 13 punten voor, nu nog 5.....

    Is natuurlijk ook niet echt een topselectie, Twente. Heeft ook een beetje pech gehad . En dan heb je 2 spelers die je kunnen redden zijn ze geblesseerd...
    Maar Twente gaat het wel redden en ik hoop Sparta ook.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    donderdag 22 februari 2018 om 19:16
    We hebben nooit op 13 punten gestaan flapdrol.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    donderdag 22 februari 2018 om 19:21
    Volgens vele van jullie wel, toen jullie naar Ajax moesten, de dag erna bleken het nog maar 7 punten te zijn en nu 5. Maandag kan het zo maar weer anders zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:29
    Volgens velen van jullie zou Ajax gemakkelijk kampioen worden dit seizoen met op zeer ruime afstand Feyenoord op een 2e plek, AZ 3e en FC Utrecht 4e. Aan het einde van het seizoen kan dit zo maar anders zijn..........
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:35
    oohhh touchy.....
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:14
    Daar gaan we weer,het gaat niet om Waterreus,het gaat om wat hij zegt,open deur of niet en van mijn part had Remy Bonjasky,(wist niet dat ie verstand van voetbal had)het gezegd,er is niets aan gelogen en het geeft maar weer eens aan dat een trainerswissel niet altijd(vaak niet)het gewenste effect heeft,het gaat vooral om de samenstelling van je selectie en die is in onbalans bij Twente,dat zag Hake maar v.Halst besliste anders,nu moeten hij en Verbeek de consequenties dragen.En idd,deze man kan slecht tegen kritiek, terecht of onterecht.Toch?
    Vind ik leuk
    derksen +8740
    donderdag 22 februari 2018 om 19:17
    Hey waterkneus vraag ff face to face aan Gertjan of je het ff wil uitvechten in real life gewoon op de middencirkel geen regels niks

    Uhhh waterkneus dat overleef je niet! LUL dus doe niet zo stoer man met lege open deuren inschoppen!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    donderdag 22 februari 2018 om 19:21
    Ook voor jou:
    Alsof waterkneus nog origineel is...zie hierboven, de deuren zijn allang verwijderd en jij bent ze nog aan het intrappen.
    Stoere vent! Hahahaha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    derksen +8740
    donderdag 22 februari 2018 om 19:23
    Nog last van carneflap?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42801
    donderdag 22 februari 2018 om 19:24
    Ik ben veul scherper dan jou :)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:37
    dan jij......
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:18
    Gelukkig zijn het niet alleen maar Ajax-papegaaien die mogen aanschuiven als analist bij NPO, FOX of Veronica.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:38
    Want Waterreus zegt wel iets zinnigs.... vond het trouwens ook een rode kaart voor Lozano :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:41
    Ik vond het donkerrood.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:33
    Als iemand geen verstand van voetbal heeft is het Watereus. Verbeek is de ideale trainer voor Twente. No nonsens!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:34
    lekker Reus. het calimero gedrag van Verbeek begint te irriteren
    Vind ik leuk
    Kuip +6976
    donderdag 22 februari 2018 om 20:18
    Twente zit dit seizoen in de hoek waar de klappen vallen. Maakt niet uit wie de trainer is. Vorig seizoen zat alles mee. Denk aan een Unal die er alles inschoot. Dit seizoen zit alles tegen. En aan een winteraankoop als el Hamdaoui heb je niks. Vooraf weet je dat zo’n jongen nooit fit is en zelden een wedstrijd zal spelen. ‘T worden nog zware weken voor Twente. Als Roda en Sparta niet verbeteren zal een van die twee wel degraderen. Twente speelt dan in de loterij die nacompetitie heet. Verbeek kan dan ook een degradatie meemaken.
    Vind ik leuk
    koppig +491
    donderdag 22 februari 2018 om 20:23
    De beste stuurlui staan aan wal
    verbeek red het wel
    Vind ik leuk
    zwollie +7300
    donderdag 22 februari 2018 om 20:27
    Nou ik ben niet onder de indruk van de columns van waterkneus.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1480
    donderdag 22 februari 2018 om 20:33
    Daar zal Reus wat om geven.....
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 20:58
    Ik denk dat Verbeek diep onder de indruk is van deze vaststelling van het matje.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +294
    donderdag 22 februari 2018 om 21:02
    Het woordje 'schijtbakken" heeft hij van John Stegeman (trainer Heracles) gestolen. Komt niet uit zijn koker. John Stegeman, waar hij zich laatdunkend over uit liet dat het een 'videotrainer' is. Hij maakte deze opmerking toen zijn maatje Jan de Jonge bij Heracles werd ontslagen en John het over nam. Die De Jonge bakte er niets van want Heracles stond onder zijn leiding na 7 wedstrijden op 0 punten strak op de laatste plaats. Dat zinde mijnheer Verbeek niet dat zijn vrienden Jan Smit en NicoJan Hoogma zijn maatje op straat hadden gezet. Bleek goede zet, want Stegeman handhaafde zich zonder problemen in de eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 21:03]
    Vind ik leuk
    El Cazador +5803
    donderdag 22 februari 2018 om 21:33
    Waterneus "NEPtusnus" denkt het vanaf de zijlijn allemaal perfect te vertellen, maar hoeveel ED teams heeft hij getraind?
    Ronald stop met dit soort onzin want geen kip neemt je nog serieus!!!
    Je word een karakterituur van jezelf.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 23:35
    De domste zet van Van Halst deze grommende brokkenpiloot aan te stellen. Hake deed het relatief goed en moest (tot verbazing van iedereen) opstappen. Het 5-3-2 syteem is een komplete flop waar iedereen ongelukkig mee is. Hij is alleen te eigenweis om dit toe te geven. Als sponsor van de Gouden Actie heb ik Twente altijd gesteund maar nu is voor ons een grens overschreden en stoppen wet dit geld verspillen aan een club die nog steeds geld over de balk gooit of verkeerd besteed
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 06:45
    Ik denk wel dat Twente de mazzel heeft en er in blijft. Dat is niet dankzij Verbeek. Hake had dit ook op deze manier gered.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Waterreus zet Verbeek op z'n nummer: 'Dat valt me een beetje tegen'