'Promes blijft gewild: nummer vier van Spanje scout Oranje-international'

    'Promes blijft gewild: nummer vier van Spanje scout Oranje-international'

    vrijdag 23 februari 2018 om 12:30

    Quincy Promes blijft in de picture bij de Europese top. Valencia heeft de sterspeler van Spartak Moskou op de korrel als mogelijke versterking.

    Dat meldt Marca. Valencia is geïnteresseerd in Promes en heeft hem de laatste weken uitvoerig gescout. Het is onbekend of de Spaanse club ook daadwerkelijk plannen heeft om hem in de zomer over te nemen, maar binnen de club is iedereen het erover eens dat er naast Rodrigo, Simone Zaza en Luciano Vietto een aanvaller bij moet. Valencia bekeek Promes donderdagavond nog in de Europa League-wedstrijd tussen Athletic Bilbao en Spartak Moskou.

    Het is niet de eerste keer dat Promes nadrukkelijk wordt gelinkt aan een nieuwe club. Southampton was in de laatste week van de winterse transferperiode concreet, maar knapte af op de hoge vraagprijs van naar verluidt veertig miljoen euro. Promes staat in Rusland op 56 doelpunten, sinds hij in 2014 overkwam van FC Twente. Dit seizoen scoorde de Oranje-interantional al vijftien keer.

    Poll

    Zou Valencia een mooie club zijn voor Promes?

    (337 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 23 februari 2018 om 12:34
    Ongelofelijk dat hij de topscorer van Spartak is en dat hij er bij het Nederlands elftal niets van bakt.
    Benieuwd wat Koeman hiermee doet.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7370
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:38
    In een 532 of 442 systeem komt hij veel beter tot zijn recht denk ik.
    Vind ik leuk
    HJR +6341
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:39
    Inderdaad Koeman moet tegen betere/gelijkwaardige landen (bijna allemaal dus) 5-3-2 gaan spelen. En wie er dan spelen maakt niet zoveel uit:

    Gk: Cillessen /Zoet
    Rb: Hateboer /Tete/Karsdorp
    Cv: De Vrij
    Cv: Van Dijk
    Cv: Mensah /Blind
    Lb: Ake/ Willems

    Vm:Strootman/ De Roon
    Am: Van Ginkel / Propper
    Am: Wijnaldum / vd Beek

    Ca: Depay /Babel
    Ca: Dost/ Promes
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1044
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:43
    aké kun je beter als cv neerzetten
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:52
    Of De Ligt
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:23
    Is dat als iedereen fit is of nu?
    Karsdorp is geblesseerd.
    Willems speelt niet (heeft 4 minuten meegedaan in 2018)
    Blind speelt niet\is geblesseerd
    Babel speelt maar raakt niks meer
    Van Ginkel is geblesseerd
    Strootman ook maar eens mee stoppen
    Vd Beek... op basis waarvan?




    Vind ik leuk
    HJR +6341
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:54
    Nee gewoon in algemeen, als iedereen fit is en speelt natuurlijk. Maar dat zal toch nooit tegelijkertijd zijn. Kongolo en Klaassen heb je ook nog mits ze weer in hun Feyenoord /Ajax vorm komen. Fer, Bruma, Rekik en zelfs Janssen ;). Nadeel is alleen ze zijn bijna nooit in vorm, basisspeler of niet geblesseerd.

    Vd Beek vind ik een constante speler met in mij ogen de juiste mentaliteit. Beetje zoals Toornstra alleen meer talent. En speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:40
    Die competitie stelt dan ook helemaal niks voor, en is iets boven zijn niveau. Spaanse competitive is veel te hoog gegrepen voor hem..
    Meerdere spelers van het NL 11-tal, bakken er in Oranje niks van.., Maar de meeste spelen dan ook of in Nederland of zitten op de bank bij hun club of spelen in een waardeloze competitie
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1044
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:02
    De Russische competitie is van een stuk hoger niveau dan der Nederlandse...
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:07
    Dat is de Deense, Noorse, Belgische en Turkse inmiddels ook.. dat wil dus ook helemaal niks zeggen, daarmee is het niveau van de Russische competitie nog steeds niet goed.
    Ze hebben enkele clubs waar veel geld kan worden verdiend..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:53
    Wat zou koeman ermee moeten doen dan? Promes moet nog steeds zelf voetballen
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:07
    Hem beter tot zijn recht laten komen in het NL elftal.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:36
    V Persie speelde jaren in Oranje en dat liep niet zo goed als bij Arsenal, dan denk ik, stel dan spelers op die hem kunnen aanvullen maar dat snappen wij in dit land dan weer niet. Wij stellen Sneijder op en dan wordt 't niets want die ging echt v Persie of Nistelrooij niet van ballen voorzien.
    Analiseer het spel van Promes, want hij is de enige die een rol als draaipunt zou aankunnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:39
    Beetje hetzelfde met dost, hij doet het uitstekend bij sporting maar bij het Nederlands elftal heeft hij nog niet zo veel laten zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:36
    Dat zou een prima club voor hem zijn!
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +251
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:12
    Promes OUT!!!!! (goed bedoeld)
    Maar wenger mag wel uit eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Promes blijft gewild: nummer vier van Spanje scout Oranje-international'