'Wij willen in de competitie omhoog, dan kun je niet zeggen: 'we laten PSV lopen''

'Wij willen in de competitie omhoog, dan kun je niet zeggen: 'we laten PSV lopen''

Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 14:07vr 23-02-2018 om 14:07

Karim El Ahmadi tilt niet te zwaar aan het opstootje tussen Sven van Beek en Steven Berghuis. De aanvoerder van Feyenoord meent dat de buitenwacht heel anders over het incident zou hebben gesproken als het in het kampioensjaar was gebeurd.

"Als dit vorig jaar was gebeurd zou iedereen hebben gezegd: 'ze trainen lekker scherp'. Nu zijn we dan geen eenheid. Zo gaan die dingen toch", laat El Ahmadi weten in gesprek met Voetbal International. Hij was in tegenstelling tot Robin van Persie wel op het trainingsveld aanwezig, toen Van Beek en Berhuis elkaar in de haren vlogen.

De middenvelder kijkt uit naar de wedstrijd tegen PSV van zondag. Hij is nog niet bezig met het bekerduel met Willem II van woensdag. "Een topper blijft een topper", stelt El Ahmadi. "En wij willen in de competitie omhoog. Dan kun je niet zeggen: 'we laten PSV lopen'. Ik vind dat wij veel te laag staan, we moeten gewoon winnen en dat wordt lastig."

"Ik vond PSV tegen ons in de beker ook al vrij goed spelen, maar toen waren wij zeker in het begin erg scherp. Zo willen we weer spelen. In de kleedkamer praten we ook alleen maar over PSV", aldus El Ahmadi.

Plaats een reactie

vrijdag 23 februari 2018 om 14:13
Verwacht een getergde Feyenoord zondag
Vind ik leuk
Cookee +12993
vrijdag 23 februari 2018 om 14:25
Net zo'n getergd Feijenoord als tegen Heracles, yess..
Zou idioot zijn als Fey nu ineens scherp is tegen PSV en alle andere potjes zich laten overklassen. Je bent nog steeds kampioen... hoe kan 1 Kuyt zoveel klasse wegnemen, onzin toch?
Vind ik leuk
Mari +13327
vrijdag 23 februari 2018 om 14:13
Haha,
Hij heeft nog gelijk ook.
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
vrijdag 23 februari 2018 om 14:14
Nou over eenheid gesproken.
Ik moet werken, maar mijn ogen willen slapen.
Eenheid lichaam!!!! kommop wakker blijve....
Vind ik leuk
Tjeentje +297
vrijdag 23 februari 2018 om 14:35
Wordt een leuke wedstrijd, verheug me erop , ze zullen elkaar weinig ontlopen, hoop op een nipte overwinning voor PSV, zoiets als 2-3 in de 94e minuut....haha
Vind ik leuk
vrijdag 23 februari 2018 om 14:39
Pakken die arrogante boertjes! Tijd voor een nieuwe koploper!
Vind ik leuk
vrijdag 23 februari 2018 om 14:50
Feyenoord moet niet te fel spelen, want dat deden ze tegen Ajax ook niet en fat is dan volgens onze Eindhovense huilers weer een teken dat iedereen tegen PSV is........
Vind ik leuk
vrijdag 23 februari 2018 om 14:53
valt jou ook op Jan! Laat ze maar lekker lullen als wij straks maar met de 34ste schaal staan!
Vind ik leuk
myrthewit +1697
vrijdag 23 februari 2018 om 14:57
Natuurlijk moeten ze er voor spelen woensdag. Ze zullen echt wel van Willem II winnen. Maar om alleen van de bekerfinale afhankelijk te worden voor Europees voetbal is een grote gok.
Vind ik leuk
Bergwag +1107
vrijdag 23 februari 2018 om 14:58
Hij was in tegenstelling tot Robin van Persie wel op het trainingsveld aanwezig, toen Van Beek en Berhuis elkaar in de haren vlogen.

En dat is relevant in welk opzicht?
Vind ik leuk
vrijdag 23 februari 2018 om 15:10
zonder vertrouwen het bekerduel ingaan zou zwaar worden dus dit kunnen ze niet zomaar laten lopen. AZ zit ook in de beker en die is zeker niet de minste
Vind ik leuk
vrijdag 23 februari 2018 om 15:39
Come on Fey haha nooit gedacht dat ik dat zou zeggen. We gaan het zien Zondag maar heb goede hoop.
Vind ik leuk
debacle +561
vrijdag 23 februari 2018 om 21:09
Hij dekt zich al in... denk nou niet dat ze vol gaan zondag... ze gaan het weggeven let maar op
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws