Koeman op bezoek bij Feyenoord: 'Ik sta open voor Oranje, deur nooit dichtdoen'

    Koeman op bezoek bij Feyenoord: 'Ik sta open voor Oranje, deur nooit dichtdoen'

    vrijdag 23 februari 2018 om 15:55

    Robin van Persie heeft de deur naar Oranje nooit dichtgedaan en ziet een rentree wel zitten. Toevallig bracht bondscoach Ronald Koeman vrijdag een bezoek aan Feyenoord.

    "Ik sta open voor Oranje. Ook in mijn situatie. Ik ben 34, geen 20 meer, maar de deur moet je nooit dichtgooien. Zeker niet", zegt Van Persie tegen RTV Rijnmond. "Ik weet niet of hij er nog is, maar misschien spreek ik hem (Koeman, red.) binnenkort. Dan ga ik luisteren wat hij ervan vindt." 

    Ook voor de camera van de NOS ging Van Persie in op een mogelijke Oranje-oproep. Hij had vrijdag in ieder geval 'contact' met de bondscoach. "Ja, oogcontact", grapt hij. "Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat hij er was tijdens de training. Ik laat het op me afkomen."

    Of Van Persie zondag meespeelt in de topper tegen PSV, is nog de vraag. Hij was vorige week als nummer tien de matchwinner tegen Heracles Almelo (1-0). "Het is denk ik goed voor de trainer dat hij weet dat hij mij op twee plekken kan neerzetten. Ik heb geen voorkeur aangegeven. Ik wil graag minuten maken. Als dat op twee posities kan is dat een win-winsituatie."

    Poll

    Moet Van Persie spelen tegen PSV?

    (750 stemmen)

    Plaats een reactie

    Guusman +5939
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:01
    Als je één deur dicht gooit , gaat er een andere open.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:02
    En weer dicht.
    Vind ik leuk
    Guusman +5939
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:05
    Et cetera......
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:10
    Dan moet je het slot van die andere deur repareren
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3335
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:56
    Wie zegt dat er een slot in de deur zit?
    Vind ik leuk
    Guusman +5939
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:22
    .
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:02
    Aub niet , is klaar !! Gewoon bas in de spits
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:05
    Mijn idee, als je het psv makkelijker wil maken dan moet je die ouwe erin gooien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:14
    Aub niet zeg!
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:04
    ja dost! en wie hebben we dan nog meer? janssen? Ja daag. Als van persie weer veel wedstrijden gaat spelen bij feyenoord kan je hem nog zeker gebruiken. Ook voor de jonge gasten.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:03
    Nou ik mag lijen dat van Persie voor een gesloten deur staat bij Oranje, leuk dat ie weer bij Feyenoord speelt hoor, maar het is een beetje klaar voor hem in Oranje.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1104
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:05
    hij liet al zien in de laatste paar interlands dat hij het niet meer aankan. Je moet nu ook gewoon de nieuwe generatie het op laten pakken en met die gaan bouwen. Spits is Janssen en Dost en hopen dat er snel weer een nieuwe Huntelaar/van Persie op gaan staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:50
    Oranje is niet om 'te bouwen' - gewoon de beste man op dat moment voor die positie. Dus dan zou ik van Persie nog niet opstellen, maar zeker niet Janssen. Wanneer heeft hij voor het laatst 90 minuten gespeeld? Dost doet het prima en zou ik inderdaad in de basis zetten. Van Persie kan dan wellicht nog een leuke invalbeurt maken, want wat zijn andere opties? Huntelaar vind ik technisch minder dan RVP en qua afwerken is het echt dramatisch dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1104
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:13
    het is nu wel om te bouwen want de komende 4 wedstrijden zijn vriendschappelijk dus waarom een van Persie of een Huntelaar in die wedstrijden gebruiken? en dan moet je als je dan toch de 'oude' spelers wil gebruiken dat je fitte spelers meeneemt en dat is van Persie niet dus dat als hij fit is technisch beter is heeft geen enkele waarde. dus juist nu moet je wel bouwen en kijken wat je hebt voor de komende periode en tuurlijk zou je Dost op moeten stellen nu en Janssen reserve of een van Wolfswinkel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:38
    ... bouwen in vier wedstrijden. Tuurlijk pik, lekker blijven lullen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1104
    zaterdag 24 februari 2018 om 01:46
    Bouwen ja lul in de zin van kijken en zien we er zijn en wie kan ik mogelijk gebruiken lul maar blijkt Wel somige moet je het abc nog uitleggen he pik
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 01:58
    Vraag voor je verjaardag een woordenboek, dan weet je voortaan wat woorden betekenen voor je ze wild om je heen slaat en hoopt dat er wat blijft plakken.

    Lees nou eens terug wat je zelf schrijft over drie posts. Eerst is het bouwen met de nieuwe jeugd en daarna is bouwen opeens kijken wie er zijn en wie kan ik gebruiken.

    Serieus, dat woordenboek is een uitkomst gozer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Donnygo +1104
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:52
    Reageer niet zo uit de hoogte lamzakje ja bouwen 4 wedstrijden zijn 5 weken samen Dan je kijken met welke spelers je verder kunt en waarom je wat mee kunt gaan opbouwen is het zo duidelijker en ipv van een woordenboek is voor jou een boek als begrijpend lezen een uitkomst en noem mij geen pik
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 16:18
    het nederlands elftal is NIET om te bouwen maar om de beste spelers te selecteren. hoevaak moeten we dat nou nog zeggen? als van persie straks weer geweldig gaat spelen bij feyenoord dan moet je hem er gewoon bij halen. Voor zijn kwaliteiten al alleen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1104
    zondag 25 februari 2018 om 12:07
    Nu juist Wel geen wedstrijd die er om gaat en nu dus opnieuw beginnen je kunt het zo vaak zeggen als je wilt dat het niet om te bouwen is maakt mijn mening niet anders en maakt het niet de waarheid
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:08
    niet fit? hij heeft gewoon 72 minuten gespeeld zondag? hij is er 3 maanden uit geweest? dus dat is ongelofelijk snel voor iemand van 34? als hij fit is gewoon als 2de spits erin zetten want eigenlijk hebben we niemand anders naast dost.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:21
    AUB niet, als er iemand de laatste jaren totaal zinloos voor Oranje is geweest, is het wel v Persie
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:09
    praat geen onzin man
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 16:10
    Reageer geen onzin. Het is gewoon zo.. noem 1 goede wedstrijd van Van persie in oranje5
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:50
    spanje. En ik kan er nog wel heel veel opnoemen! hij is topscorer aller tijden van oranje man? wat ben je nou allemaal aan het lullen?
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 06:55
    Tegen Spanje, dat rare doelpunt,
    Hij is topscorer idd, maar ga het rijtje eens langs waar hij tegen heeft gescoord, dat is bijna niks tegen echt de grote voetballanden. Alleen maar Veel tegen die nietszeggende landen in de kwalificatie wedstrijden en vriendschappelijk..
    Zo goed was die echt niet in oranje
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 februari 2018 om 21:56
    rare doelpunt... wereld doelpunt bedoel je.... kan nog wel wat landen noemen frankrijk.... duitsland
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 10:42
    Achterlijk doelpunt, was het enige wat die op dat moment kon doen
    Frankrijk en Duitsland en verder kom je niet.
    Schrijf da n ook hoeveel doelpunten tegen nietszeggende landen waren of vriendschappelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 19:39
    Ik ga niet eens met jou in discussie man. Als je zegt dat dat een achterlijk doelpunt was moet je je diep schamen! de mazzel
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 21:11
    Ik moet het dus gewoon met jou eens zijn, je lijkt KIm Jung Un wel..

    Weet je wat mooie doelpunten waren, die van Maradonna op het WK, die solo, of de omhaal van van Basten tegen Denbosch..
    Toch niet zon mislukte snoekduik..
    Het was een belangrijk doelpunt, dat wel, maar mooi zeker niet..
    Vind ik leuk
    zondag 4 maart 2018 om 20:23
    alle nieuwszenders zeiden dat deze goal de boeken in gaat. Iedereen maar dan ook IEDEREEN vond het een mooi doelpunt. En dan komt er een of andere marc aan die zegt van niet. Dat kan je toch niet serieus nemen?
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:28
    Vond het een beetje onwennig met Robin op 10 en Toornstra scoort alleen maar in het badkuipje. Aangezien de wedstrijd zich daar afspeelt, stel hem dus maar op.
    Vind ik leuk
    Jorchie +283
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:49
    Jij bedoelt het mooiste stadion van Nederland met de beste grasmat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:54
    Inderdaad een mooi stadion met mooie mat. Koeman zal wel vaak komen.
    denk in Eindhoven voorlopig geen KNVB ledeleden gewenst kunnen beter naar 020 gaan...
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:39
    Het heeft de beste mat de afgelopen seizoenen, die krijg je van me. De rest doe ik je niet geven.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2464
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:54
    Koeman moet gewoon verjongen
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:16
    Sparen voor woensdag, zoveel mogelijk jeugd opstellen,
    Vind ik leuk
    deltiaan +1053
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:23
    Koeman moet gewoon verjongen en niet met te veel oudere spelers doorgaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:10
    verjongen? oranje is niet om op te bouwen maar de beste te selecteren. Hoevaak moeten we dat nou nog zeggen?
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:50
    Kees kist ook al gezien, Ronald?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:56
    Beetje zelf kennis Robin..
    Niemand zit op jou komst te wachten, er zijn veel spelers die denken nog van alles te kunnen.
    VdVaart, Sneijdertje, Persie.. ect
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 februari 2018 om 22:04
    en ze kunnen ook nog heel veel. Als van persie fit is kan je hem altijd gebruiken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Koeman op bezoek bij Feyenoord: 'Ik sta open voor Oranje, deur nooit dichtdoen'