Hopen op nieuwe Ajax-kans: 'Denk dat iedereen dat hier wel heeft'

    Hopen op nieuwe Ajax-kans: 'Denk dat iedereen dat hier wel heeft'

    vrijdag 23 februari 2018 om 20:09

    Carel Eiting hoopt dat hij zondag wederom speelminuten mag maken in Ajax 1. De twintigjarige middenvelder lijkt de aangewezen man om Lasse Schöne te vervangen, als blijkt dat hij niet kan spelen tegen ADO Den Haag.

    Eiting liet vorige week zondag een goede indruk achter tegen PEC Zwolle en mocht diverse complimenten in ontvangst nemen van analisten. "Ik vind het hartstikke leuk, maar ik moet zeggen dat ik niet heel veel mee krijg. Ik beoordeel mezelf gewoon per wedstrijd en wil die gewoon snel afsluiten en doorgaan", zegt Eiting tegen Ajax TV.

    Eiting hoopt dat hij zondag weer mag spelen. "Als speler denk je eigenlijk altijd dat je klaar bent om in de basis te staan. Ik denk dat iedereen dat hier heeft, anders zou het niet goed zijn. Ik ben blij dat hij (trainer Erik ten Hag, red.) me de kans gegeven heeft", zegt de middenvelder, die gewoon hoopt dat Schöne fit is. "We hebben iedereen hard nodig nu en wachten rustig af. Ik moet gewoon hard blijven trainen, dat is het belangrijkste."

    De Ajacied zal de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV met belangstelling volgen, maar het duel met ADO krijgt de hoogste prioriteit. "Ik denk dat iedereen wel gaat kijken en benieuwd is wat er gaat gebeuren, maar we zijn natuurlijk nog bezig met ADO. Wie ik hoop dat er wint? Ik hoop dat Feyenoord wint."

    Poll

    Eiting is de natuurlijke vervanger van Schöne

    (285 stemmen)

    Plaats een reactie

    OverdOse +1574
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:10
    Stratum, hier is je Ajax artikel eindelijk
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:14
    de avond is nog jong dus ik verwacht nog veel meer leuke weetjes
    Vind ik leuk
    Sil95 +9131
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:11
    Deed het prima in de wedstrijd tegen PEC Zwolle als invaller voor Schone. Ik zie hem graag meer minuten maken. Lijkt mij ook een nuchtere jongen die gewoon met beide voeten stevig op de grond blijft staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:14
    Ons hopelijk nieuwe groeibriljantje.:d ben benieuwd of hij er eten ado instaat voor de geblesseerde schone
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:18
    Als je regelmatig jong volgt en de o19 dan zie je wat er aan zit te komen. Zijn er toch een stuk of zes die potentie hebben om buitencategorie te worden..
    Vind ik leuk
    Darter 876 +190
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:09
    Klopt !!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6187
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:29
    Ik denk dat Frenkie daar (terecht) wel zuur over zou zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:12
    Zou leuk zijn voor deze aardige en zeker ook goede voetballer!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18263
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:13
    Zondag zou de beste opstelling zijn...Wober naast de Ligt en Frenkie op het middenveld...al denk ik dat Eiting Schone gaat vervangen en de Ligt en de Jong weer naast elkaar staan....
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:16
    En de Jong dan?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:16
    Zet hem op en hopen op goal voor jou in deze wedstrijd
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:18
    Na een wedstrijd ,hij heeft nog niets tegen gehad en ik denk dat we hem voorlopig niet meer in de basis zien .
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:36
    Het orakel heeft gesproken. Eiting kan voorlopig thuisblijven hoor ik.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:29
    Ik hoop dat elek tegenstander van de concurentie wint. Lijkt mij logisch dat iedereen dat doet.
    Er lomen nog genoeg wedstrijden waarin van alles kan gebeuren. PSV hoeft de komende drie wedstrijden niet bang te zijn dat het met 10 man komt te spelen.
    Het driftkikkertje is er even niet bij
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:32
    Zal het stadion dan eindelijk een keer vol zitten met deze jacht voor ogen of zal de Amsterdam Arena weer zoals gewoonlijk maar voor 2/3 gevuld zijn....
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:28
    Lekker belangrijk!!;-).
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    zaterdag 24 februari 2018 om 02:04
    De plekken die leeg zijn.zijn allemaal betaald.dus daar haalt Ajax al meer inkomsten uit dan jouw clubje.En in de Arena ,met een paar lege plekken,zitten dan nog meer mensen dan in jullie stadion.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:00
    Het is maar waar je je druk om maakt ;)
    Er zijn dit jaar weer in totaal 42.000 seizoenskaarten + businesskaarten verkocht dus. Hoeveel passen er ook alweer in het PSV stadion, 35.000 ofzo? Moet je nagaan ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:57
    Misschien wel geschikt als de stofzuiger op het middenveld ja.
    Vind ik leuk
    14forever +7964
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:58
    Nog niet, maar de potentie is er wel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hopen op nieuwe Ajax-kans: 'Denk dat iedereen dat hier wel heeft'