PSG wint Franse Klassieker met duidelijke cijfers, maar verliest huilende Neymar

    PSG wint Franse Klassieker met duidelijke cijfers, maar verliest huilende Neymar

    zondag 25 februari 2018 om 22:57

    Paris Saint-Germain lijkt alvast te kunnen beginnen met de voorbereidingen op het kampioensfeest, maar beleefde geen perfecte zondagavond. De Parijse miljoenenploeg won de Franse Klassieker tegen nummer drie Olympique Marseille met 3-0, maar zag Neymar geblesseerd uitvallen.

    Kylian Mbappé brak al vroeg in de wedstrijd de score open namens PSG. De tienersensatie kreeg de bal per toeval voor zijn voeten en passeerde doelman Yohann Pelé in de korte hoek. De Portugees Rolando hielp de thuisploeg een handje door een inzet van Neymar tegen de eigen touwen te werken.

    De superster leidde na de rust ook de derde treffer voor PSG in met een assist op Edinson Cavani. De Uruguayaan kon vervolgens eenvoudig wegdraaien bij Rolando en vond met een verwoestende uithaal de verre hoek. De thuisploeg leek de wedstrijd probleemloos uit te kunnen spelen, totdat Neymar zijn enkel verzwikte en per brancard huilend naar de catacomben gedragen moest worden.

    Dankzij de overwinning groeit het gat tussen PSG en L'OM naar zestien punten. Nummer twee AS Monaco heeft veertien punten achterstand op de Parijzenaars.

    Plaats een reactie

    zondag 25 februari 2018 om 23:00
    Geen enkele werknemer is een bedrijfsongeval gegund.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1574
    zondag 25 februari 2018 om 23:02
    d=t ?
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    zondag 25 februari 2018 om 23:11
    Waar?
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 23:55
    Eerder in welke taal ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 25 februari 2018 om 23:11
    Is dit een rebus die ik niet begrijp?
    Vind ik leuk
    OverdOse +1574
    zondag 25 februari 2018 om 23:13
    Ik snap het zelf ook niet
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 25 februari 2018 om 23:13
    Haha, dat is tenminste eerlijk van je.
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    zondag 25 februari 2018 om 23:14
    Geeft je dat voldoening? Mensen verbeteren op een voetbalsite
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 23:20
    Ik ga voorzichtigheidshalve van de premisse uit dat je zelf de voorkeur uitspreekt voor OverdOse of OvertOse.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1574
    zondag 25 februari 2018 om 23:21
    Haha held
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12989
    zondag 25 februari 2018 om 23:07
    De laatste 4 jaar blijkt Neymar rond deze tijd geblesseerd of geschorst. Naar later blijkt om bij de verjaardag van zijn zus te zijn....Ik wil niet té zwart denken, maar het zou weleens weer ns zo kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    Hace0318 +87
    maandag 26 februari 2018 om 07:17
    Dus ipv op de training te zeggen dat hij ergens last van heeft klapt hij bewust zo door zijn enkel? Heb je de beelden wel gezien of lul je altijd in de rondte?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    zondag 25 februari 2018 om 23:27
    Wat een mietje, die Neymar.
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zondag 25 februari 2018 om 23:01
    Ik mis de 'Ten Hag-topics'......
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 23:08
    Leuk joh.
    Vind ik leuk
    Quaresma +3455
    zondag 25 februari 2018 om 23:03
    Alle competities zijn dit jaar snel uitgespeeld, geld geld geld..
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12989
    zondag 25 februari 2018 om 23:08
    Ajax heeft meer poen dan psv, hoor...
    Vind ik leuk
    OverdOse +1574
    zondag 25 februari 2018 om 23:12
    Maar we hebben geen plattekar
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +251
    maandag 26 februari 2018 om 09:23
    Ja maar zoals PSG in de Champions leauge, heeft Ajax in de eredivisie poen, maar wordt dit jaar toch geen kampioen. :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 25 februari 2018 om 23:11
    tis toch nie echt een dag om te huilen toch?
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 25 februari 2018 om 23:13
    Een bak ellende man.

    Het is dat de brouwers goed werk doen, maar anders....;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 25 februari 2018 om 23:17
    meest ondergewaardeerd beroep , ik roep het al decenia lang...

    ik ben hem vandaag weer zo dankbaar dat ik hem morgen maar eens ga eren met een rustdag.....
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 23:43
    Hij ligt altijd op de grond, die valler. Je krijgt wat je verdient
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    maandag 26 februari 2018 om 06:25
    Wat een jankbal, snap niet dat mensen deze clown niet al lang zat zijn!
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2959
    maandag 26 februari 2018 om 07:02
    Zijn zus is bijna jarig.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 07:12
    Karma is een bitch
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSG wint Franse Klassieker met duidelijke cijfers, maar verliest huilende Neymar