'PSV overweegt derde poging en meldt zich mogelijk opnieuw in Amsterdam'

'PSV overweegt derde poging en meldt zich mogelijk opnieuw in Amsterdam'

vrijdag 9 maart 2018 om 06:53

De kans bestaat dat PSV komende zomer een nieuwe poging waagt voor Nick Viergever. De 28-jarige Ajacied loopt na deze zomer uit zijn contract en kost de koploper van de Eredivisie dan niets.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV wilde Viergever afgelopen winter ook al naar Eindhoven halen, maar dat mislukte. De club deed vier jaar geleden eveneens een poging voor de linkspoot, die AZ toen verliet voor Ajax. Na vier jaar lijken Ajax en Viergever afscheid van elkaar te nemen. Het contract van de verdediger loopt af en alles wijst erop dat er niet verlengd gaat worden.

PSV hoopt nu toe te slaan. De Eindhovenaren zijn al langer op zoek naar een verdediger en Viergever is nooit van het lijstje van technisch manager Marcel Brands verdwenen. De kans bestaat echter ook dat PSV de strijd verliest van een buitenlandse club. Afgelopen winterstop wilde een Bundesliga-club aan de haal gaan met Viergever en het ED meldt nu dat het om Werder Bremen ging. Ajax wilde hem echter niet laten gaan.

PSV verwacht dat er na dit seizoen defensieve mutaties plaats zullen gaan vinden en hoopt met de komst van Viergever in te spelen op een transfer. Viergever is met name interessant vanwege zijn veelzijdigheid. Hij kan in het centrum uit de voeten, maar ook als linksback. Viergevers zaakwaarnemer wil niet reageren en ook de Ajacied houdt zijn kaken stijf op elkaar. Naast Viergever heeft de club ook andere opties.

Plaats een reactie

zwollie +6159
vrijdag 9 maart 2018 om 06:55
Ze blijven geilen op alles wat bij Ajax wegkomt bij psv.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:01
Alles wat niets kost of gehuurd kan worden meestal toch? Arme clubje toch ...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
Dat heeft er alles mee te maken dat Ajax geen spelers aan concurrenten wil verkopen, mits voor woekerprijzen. Wanneer een contract afloopt heeft Ajax niets meer over die speler te vertellen. Maar dat had je vast zelf wel bedacht hoop ik voor je.
Vind ik leuk
Nikos85 +749
vrijdag 9 maart 2018 om 07:52
Dit is echt bullshit. Eerder andersom, als ajax aanklopt dan begint het gewoeker. Theo jansen ging voor 750k naar ze oude cluppie, vd hoorn mocht voor 3mil een avontuur in engeland aangaan. Ff wat voorbeelden
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:07
Vermeer naar Feyenoord voor 1 miljoen .. echte woekerprijzen inderdaad pff
Vind ik leuk
Jur74 +6037
vrijdag 9 maart 2018 om 10:29
Vertel dan het hele verhaal bij Vermeer.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:19
En als Davinson Sanchez nasr Spurs vertrekt? Dan vraagt Ajax niet de hoofdprijs? Of bij Blind, Milik..
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:33
and I quote 'Dat heeft er alles mee te maken dat Ajax geen spelers aan concurrenten wil verkopen'
Ik wist niet dat de Spurs, Man U en Napoli concurrenten waren? Tsja op deze manier kunnen we nooit de hoofdprijs vragen. Zou je wel willen he?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:10
Dacht je dat zei naar PSV wouden? Of dat PSV zo gek was om te denken dat ze die konden betalen?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:39
Dat bitchen op elkaars verkoopbeleid is echt te dom voor woorden. Als een buitenlandse club zich meldt is het niet meer dan slim dat nederlandse clubs de hoofdprijs vragen. De clubs uit het buitenland kunnen en willen het betalen en dit zorgt ervoor dat geld uit grotere competities in onze competitie terecht komt. Alleen maar logisch en op de lange termijn goed voor ons voetbal mits dit geld nuttig besteed wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 18:02
Klopt helemaal! Daarom is het ook zo logisch dat subtoppers en middenmotors de hoofdprijs vragen aan Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:57
Uiteraard verkoop je niet voor een schijntje aan de concurrentie.
Psv wil voor een dubbeltje op de eerste rang.
Viergever is altijd nog van waarde voor Ajax en die geef je dus niet weg.
Hij is nu wel interessant voor een Buitenlandse club als backup,je hoeft geen transfersom betalen.
Dus kun je hem wat meer salaris geven,en dat zijn bedragen waar Psv niet tegen op kan.
Daar komt nog bij dat Viergever het in Bijvoorbeeld Engeland een stuk makkelijker zou hebben met zijn manier van spelen
Vind ik leuk
Butsbal +10608
vrijdag 9 maart 2018 om 08:24
Jullie zijn helemaal geen concurentie de laatste jaren. Vraag maar woekerprijzen aan AZ en PEC of zo. Dat is meer jullie league
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:50
Whahahaha een goeie
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:51
en dan Ajax arrogant noemen hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:29
hahah je praat tegen de grootste club van het land, een club die nog wel eens een groot Europese finale behaald. Psv clubje al sinds 1988 niet meer. Daarbuiten staat de teller voor Psv nu op 2 titels in 9 seizoenen. Terwijl Ajax er laatst nog 4 op rij heeft gehaald. Wij zijn Ajax en wij pakken meer prijzen sinds 2010. Alles daarvoor is bijna gestopt met voetballen. Daarbuiten zijn ze bij Ajax in staat om de complete club + inboedel te kopen en er een zwemvereniging van te maken. Geld is macht en de prijzen volgen spoedig weer.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:31]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:44
Doet pijn he... weer geen kampioen! Misschien is het verstandig om verlopig even je mond te houden!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:51
Voor een simpel boertje mijn mond houden? Voor niemand niet. Hoe pijnlijk voor alle Psv fans. Psv staat op 1, maar de complete Nederlandse media heeft het over Ajax en waarom ze niet op 1 staan. Niemand snapt er iets van dat je met amateurs als Hendrix en Brenet kampioen kan worden. Wereldprestatie voor Cocu en consorten.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:21
Kun je nagaan hoe goed Ajax is, als je 10 punten achter staat op die amateurclub....
Vind ik leuk
Sigma +1734
vrijdag 9 maart 2018 om 10:54
En jij denkt dat psv 10 punten voorstaan omdat ze zo goed kunnen voetballen.....show op vent! Het is dat Ajax dure punten heeft laten liggen.....en een hele nare 2017 hebben gekend...binnen en jaar drie verschillende trainers gaat je in je koude kleren zitten Kerel.....Maar maak je voor al niet druk...deze landstitel is voor jullie geniet ervan.....
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 09:39
Als je een héél klein beetje begrijpend zou kunnen lezen, dan zou je niet zo'n oliedomme opmerking schrijven. Ik zei juist dat je kunt nagaan hoe goed Ajax dan wel moet zijn geweest dit seizoen als je 10 punten achterstaat (ik zal je vóór zijn: volgende week zal dat weer het geval zijn) op een "amateurclubje". Ik kan uit jouw intelligent stukje tekst opmaken je niet alleen problemen hebt met begrijpend lezen, maar ook met schrijven: je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat een naar 2017 (voor ons niet hoor) en drie nieuwe trainers je NIET in de koude kleren gaat zitten. En dat je geen kampioen wordt als je dure punten laat liggen is een open deur. Die heb je namelijk nodig als je kampioen wil worden. En die heeft PSV toevallig wel...
Vind ik leuk
Den Daats +1756
vrijdag 9 maart 2018 om 13:09
Nee, Hakim, Nerres en Veltman! Die maken je kampioen... uhuuu!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 13:59
Hakim, gaat Ajax in ieder geval Champions League achtig bedrag opleveren. Prijzen helaas niet. Maar ik denk dat de markt hem zo uitleest dat hij meer waard is dan Periero, Ramselaer en Hendrix bij elkaar opgeteld.
Vind ik leuk
Den Daats +1756
vrijdag 9 maart 2018 om 14:12
Geen idee of je gelijk hebt. Hoe dan ook... Veel succes toegewenst bii het opleiden van spelers, voor clubs die wel voor de prijzen spelen!

Spelers als Hendrix, Ramselaar en Pereiro hebben met hulp van anderen wel 68 punten binnen gehaald tot nog toe.

Dus men kan niet stellen dat dat geheel aan jullie ligt!

Ik weet niet of je hierdoor nu beter kunt slapen maar geheel jullie schuld is het niet dat wij kampioen worden.

Men kan hooguit stellen dat jullie "messi's" niet konden bijbenen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 14:14]
Vind ik leuk
Pagan1964 +2634
vrijdag 9 maart 2018 om 19:19
En dan? nog meer geld op de bank ?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:32
Gros van die prijzen komen van voor de oorlog man.
Vind ik leuk
Donnygo +924
vrijdag 9 maart 2018 om 14:40
ligt eraan welke oorlog je bedoeld want de de oorlog in syria is nog bezig en dus ook jullie laatste prijs is van voor de oorlog
Vind ik leuk
VVVke +2138
vrijdag 9 maart 2018 om 17:02
jakeisback,
Quote "Daarbuiten zijn ze bij Ajax in staat om de complete club + inboedel te kopen en er een zwemvereniging van te maken. Geld is macht en de prijzen volgen spoedig weer."

Grapjas
Ajax is niet eens van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 20:09
Grapjas een gedeelte is maar van de aandeelhouders.En ook Psv is niet van Psv want die moeten ook steeds subsidie.Dat hebben ze bij Ajax niet nodig.
Vind ik leuk
VVVke +2138
vrijdag 9 maart 2018 om 20:18
Je zegt het.
Ajax is niet eens van Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 18:31
En hoeveel titels heeft ajax de afgelopen 3 jaar
Vind ik leuk
Den Daats +1756
vrijdag 9 maart 2018 om 19:26
Daar zit nou net het verschil!

Wij hoeven ons cl7b niet te kopen. Die is namelijk nogsteeds van ons en staat niet te koop!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:32
Hohoho, daar doe je AZ tekorte he ;). Die gaan nog wel over Ajax heen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:44
Ik ben benieuwd, Az moet naar Ajax, Feyenoord en tegen Psv
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:46
Az wint van PSV, PSV wint van Ajax.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
vrijdag 9 maart 2018 om 10:33
Wat een grap,in tijden niet meer zo gelachen.pff.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 20:03
Ik weet niet wie jullie is ?Maar Ajax heeft aardig wat meer Landstitels dan Psv . Dus voor wie zou die andere league gelden denk je. En dat voetbal is ook niet om aan te zien.Jullie worden gewoon kampioen van de armoede.Cocu werd de eerste 7 wedstrijden verguisd en moest het liefst zo snel mogelijk weg.En nu staan ze bovenaan en is Cocu de beste trainer. Dat heet gewoon hypocriet.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 08:33
PSV wilde Viergever al kopen toen hij bij AZ speelde.
Viergever zal wel spijt hebben dat hij naar Ajax is gegaan...geen respect en bij PSV had hij veel meer prijzen gewonnen.

Het zal lastig worden nu. Op zijn 28e gaat hij naar t buitenland voor de poen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 08:35]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:37
Hij heeft in ieder geval met Ajax een Europese finale bereikt. Iets wat hij met PSV van zijn levenslange dagen niet zal bereiken ...
Vind ik leuk
Butsbal +10608
vrijdag 9 maart 2018 om 08:54
Eeeeh, welke categorie prijs valt dat dan ?
Vind ik leuk
mortagon +1082
vrijdag 9 maart 2018 om 09:25
Dat geld onder dingen waar we het over 50 jaar nog hebben.
Vind ik leuk
Jur74 +6037
vrijdag 9 maart 2018 om 10:32
Jij denkt toch werkelijk niet dat er over 50 jaar nog iemand is die weet wie de finale europa league 2017 verloor?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:36
Ik weet dat nu al niet meer. Niet eens wie hem won.
Vind ik leuk
base +1094
vrijdag 9 maart 2018 om 13:58
Wel wie er in kampioen werd 50 jaar geleden.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:54
Maakt niet uit, complete generaties Psv fans weten niet eens wat het is om een groot Finale live te aanschouwen met hun eigen helden. 1988 voor het laatst. Ajax fans al weer 3 x sinds 1995.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:24
Ik wil je er even aan laten herinneren dat 1995 intussen 23 jaar geleden is. Drie (ook nog een waardeloze) finales in 23 jaar, daar zou ik niet al te vrolijk van worden als ik het idee zou hebben om fan te zijn van een topclub....
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:18
de enige ec 1 finale van psv was hoogstaand wou je zeggen ....en daar hadden ze nog een half dozijn ex ajax spelers en een ex feyenoorder voor nodig ! ! om die prijs ook eens een x te winnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
VVVke +2138
vrijdag 9 maart 2018 om 17:24
@Fred Vreeburg,
Is toch normaal.
De kleintjes worden toch altijd leeg gekocht
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 20:14
VVVke ook jullie kopen weer kleinere clubs leeg zo werkt dat nou eenmaal.Je moet ergens van kunnen bestaan.
Vind ik leuk
VVVke +2138
vrijdag 9 maart 2018 om 20:22
Caniggia,
Is ook niks mis mee (het is betaald voetbal)
Vind ik leuk
Degraaf +13987
vrijdag 9 maart 2018 om 17:43
En dan nog via strafschoppen ;-)
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 09:30
Ik denk nog altijd met enorm veel lol terug naar die finale tegen KV Mechelen. Héérlijk
Vind ik leuk
Degraaf +13987
vrijdag 9 maart 2018 om 17:42
In die 23 jaar hebben jullie er geen enkele gespeeld ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 20:12
1988 is nog veel langer geleden en ook nu kan ik al voorspellen,dat Psv geen Champions League gaat spelen volgend seizoen.Want daarvoor moet je de voorronde door en dat red je niet met dit houtjetouwtje voetbal.
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 09:26
Nou ik kan je óók voorspellen dat Ajax geen CL zal spelen. Niet zo lastig hè?
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 10:02
Hehe, toen werd het stil...

Trouwens elke Ajacied weet ook wel dat EL finale bereiken een toevalstreffer was...met glhet nodige geluk kwam ajax verder.
Maar ja, het is het enige waar ze nog over kunnen pochen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 10:03]
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
vrijdag 9 maart 2018 om 10:46
Je bedoelt een toevalstreffer als het kampioenschap van PSV dit seizoen?
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 11:07
34 wedstrijden is geen toeval meer...mafkees.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
vrijdag 9 maart 2018 om 11:08
En 15 wedstrijden wel dan?

En als we het toch over toevalstreffers hebben, achtste finale CL van een aantal jaren geleden vergeten? 10 minuten voor tijd stonden jullie nog laatste in de poule...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 11:16]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:24
waar kunnen jullie dan over pochen .over die prachtige uitschakeling tegen osjijk of iets dergelijks waar heel europa van wint ..dat je nu toevallig kampioen word ...vorig jaar waren jullie nergens ...en de komende jaren gaan jullie achter ajax en az aanlopen samen met f,noord
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:22
Een kansloze finale? Zou ik niet al te trots op zijn!
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 08:51
Dan had hij veel meer prijzen gewonnen... hij heeft bij Ajax niet één prijs gewonnen. Dat moet voor hem ook een flinke teleurstelling zijn. Zoals voor de meeste spelers die de afgelopen naar 'het grote' Ajax zijn verkast.. allemaal met de gedachte 'nu ga ik gegarandeerd prijzen winnen'. Ouch, die zijn bedrogen uitgekomen met die lege, stoffige prijzenkast de laatste jaren.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:59
"lege, stoffige prijzenkast"? Ja hou maar vol haha ..
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:02
zoals ik zei... de laatste jaren.... hebben ze jou vroeger nooit geleerd hoe 'begrijpend lezen' werkt?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:04
oooh jij telt pas vanaf de laatste 3 jaar omdat dit je nu eenmaal beter uitkomt? Ja dan zijn er inderdaad geen prijzen behaald ... grinnik
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:07
Nee, ik refereer naar het hier en nu. En veel Ajax-supporters tonen al jaren misplaatste arrogantie, terwijl de resultaten van hun club al jaren zwaar, maar echt zwaar teleurstellend zijn. Of ben jij blij met het huidige en de laatste seizoenen van Ajax??
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:27
Ajax is 3 seizoenen terug 4 keer achter elkaar kampioen geworden. Was ik daar tevreden over? Nee. Het voetbal was niet om aan te gluren. Genoten heb ik van het spel onder Bosz, terwijl hij geen prijzen heeft gepakt.

Wat ik wel raar vind is dat de PSV-ers nu lachen om het feit dat Ajax 4 jaar geen titel heeft behaald. Volgens mij heeft PSV deze eeuw nog 6 jaar achter elkaar geen titel gepakt. Maar zelf in de spiegel kijken? Ho maar. En proberen de geschiedenis te wissen om alleen te wijzen naar de resultaten van deze eeuw? Beetje vreemd vind je niet? Ben je niet trots op de EC1 die jullie in het verleden hebben gehaald met de grote Romario dan? Of wil je die ook schrappen van de erelijst?
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:35
Heb je ons toen in die 5-6 jaar arrogant horen roepen dat wij de beste waren?

Het gaat erom dat Ajax-supporters steevast blijven roepen dat ze de beste zijn, terwijl dat misplaatst is als het zo slecht met je clubje gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:36
De prijzenkast bepaalt nu eenmaal wie de beste is ook al is deze 'leeg en stoffig' de laatste jaren ..
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 10:50
Oke. Dan mogen jullie 'de beste' zijn met een stoffige prijzenkast. Zijn we ook weer van die discussie af ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 13:07
Dus Ajax is de beste maar wij staan boven Ajax in de competitie. Wij zijn dus beter dan de beste ? Jij was niet de slimste op school he ?
Vind ik leuk
zaterdag 10 maart 2018 om 09:01
Huh waarom reageer ik opeens met een nieuw account
Vind ik leuk
zaterdag 10 maart 2018 om 09:00
Onze prijzenkast is gewoon te vol ;) Geef Overmars even de tijd een nieuwe te kopen en we winnen weer prijzen

Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:53
Hoezo slecht? meer dan 170 miljoen, kerngezond, mega veel talenten die nog heel wat plezier en geld gaan opleveren. 4 titels, en een beker in 9 seizoenen. Dat kan beter, maar ja als je de Graafschap uit niet kan winnen dan verdien je hem ook niet. Het grappige is dat Ajax in 20 jaar tijd bijna 8 titels heeft misgelopen met 1 punt verschil.
Vind ik leuk
Senn +4973
vrijdag 9 maart 2018 om 10:28
Dus de druk is te hoog bij jullie?
Is ook een vorm van kwaliteit!
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 10:49
Toch jammer dat ze dan net niet goed genoeg zijn om die 8 titels binnen te kunnen halen hè ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:21
Ik wil daar alleen maar mee aangeven dat topsport raar in elkaar zit. Psv doet zo zijn best om landelijke aandacht te krijgen. Alleen zijn clubs als Ajax en Feyenoord in alles interessanter. Voorbeeld Psv word kampioen en heel Nederland heeft het alleen maar over het mislopen van de titel voor Ajax. Just saying.
Vind ik leuk
zaterdag 10 maart 2018 om 08:29
Nou ja Ajax is ook de beste,en dan ben ik niet eens supporter.Dat wil niet zeggen dat ze altijd het beste voetbal spelen.Maar ze staan wel mijlen voor in Landskampioenschappen en Europese Titels,dat maakt je dus de beste. Psv word nu de landskampioen met het slechtste voetbal ooit.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:01
In deze kijken we naar die laatste drie jaar worden omdat Viergever daarvoor nog niet bij Ajax speelde. Dus de enige prijs die hij gewonnen heeft was de beker met AZ. Wat heeft die kerel nou aan vier opeenvolgende titels als hij zelf nog niet bij de club zat?

Maar idd wel grappig om te zien hoe sommige mensen hele nauwkeurige afmetingen pakken om het succes van hun club te meten. "Als je de afgelopen 7,5 jaar keek waren wij heersend" "Jaaaa neee maar als je vanaf 12 maart 2002 keek hebben wij meer gewonnen".

Boeien allemaal, zolang het maar niet zoals in Duitsland wordt, dat ieder jaar dezelfde club kampioen wordt, vind ik het allemaal prima.
Vind ik leuk
Senn +4973
vrijdag 9 maart 2018 om 10:27
Al die psv-ers reageren toch alleen maar op die 2 ajax trollen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 13:15
Jij begint nu zelf over deze eeuw dus begin niet weer over hoe het me uitkomt. Deze eeuw hebben wij meer landstitels en een kwartfinale champions league. Jullie een finale verloren in het troosttoernooi. Dus wij zijn deze eeuw de beste ?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:21
Oh? Is de eeuw al voorbij dan? In mijn agenda staat nog 82 jaar. Zet jezelf niet zo voor lul als je je geroepen voelt om namens boerenland en omstreken te reageren. Think before you act ...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:22
Er staat nergens dat deze eeuw al is afgelopen toch, we zitten in de 21e eeuw en ja die is nog bezig maar tot nu toe leggen jullie het af.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:45
was zonder romario maar met een half elftal ex ajax spelers ....ha ha ha ...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:23
Ajax ook zonder Johan hahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 18:48
Volgens mij heeft ook Ajax ook 6 jaar geen prijs gepakt deze eeuw nog.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 20:18
Jij wilt dus zeggen dat je wel blij bent met het vertoonde spel van Psv dit seizoen ?
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 10:05
Het is fijn dat je erom blijft lachen...
Het valt niet mee als je al jaren helemaal niets wint bij ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:56
Waarom die arrogantie? Waarom doen ze in Eindhoven allemaal of het de prijzen pakkers in Nederland zijn? Ik tel tot nu 2 titels in 9 seizoenen. Jezus wat een ontzag moeten we daar voor hebben zeg. Die Eindhovense arrogantie is aandoenlijk en schattig.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:56
Jaja_ PSV, natuurlijk want alles bij Ajax is ruk.
Schei toch uit man, denk je dat een speler 4 jaar blijft hangen als hij het totaal niet na zijn zin heeft en spijt van zijn beslissing.

Triest het aantal PSV'ers wat hier de laatste weken duimpjes probeert te scoren met alleen maar negatieve reacties op Ajax- topics.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 10:06
Laatste weken? :)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:14
Jaa ze komen ineens als onkruid uit de grond ;)

Maar jij bent hier al veel langer actief dus dat stukje was ook niet op jou gericht;)

Maar ff serieus denk jij dat een speler van inmiddels 28 vier jaar bij een club blijft hangen waar die alles rukt vind?

Overigens denk ik dat hij gewoon ergens een leuk contractje gaat tekenen in het buitenland clubs hoeven immers niks te betalen.
Vind ik leuk
JCJWZ +12057
vrijdag 9 maart 2018 om 10:54
Viergever heeft bij Ajax meer prijzen gewonnen dan hij bij Psv had kunnen winnen. En elke voetballer weet dat je beter Ajax dan Psv op je cv kan hebben staan. Als je tenminste naar een club wil die meetelt.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 11:06
Viergever had zijn 3e kampioenschap kunnen vieren dit jaar met psv.
De laatste 4 jaar is er helemaal geen prijs in Amsterdam, dus wat lul je nu man...Viergever kwam in 2014 naar Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 10 maart 2018 om 08:40
Het landskampioenschap stelt in Nederland ook al niets meer voor.
Om Europees te kunnen spelen moet je Voorronde spelen.
Zover zijn we afgezakt hier in Nederland en dan maar roepen wij zijn de Landskampioen.
In Europa lachen ze om onze Landskampioen.
Vind ik leuk
base +1094
vrijdag 9 maart 2018 om 13:57
Bij AJAX speelde hij een Europese finale bij PSV had hij niet ee n Europees gespeeld wat zou jij belangrijker vinden ?
Vind ik leuk
Dezeun +1884
vrijdag 9 maart 2018 om 09:20
Misschien wil hij wel weer eens een prijs pakken
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:04
Huntelaar?????
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:13
Ach 80% van de eredivisie heeft op de toekomst gelopen... in Europa staat de toekomst ook op het CIES op een. Dus een kleine vijver voor PSV als ze Ajacieden gaan boycotten. Daarbij is viergever geen Ajacied maar een Spartaan en ook Feyenoorder.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:37
Slim! En nog de beste zijn ook! Haha
Vind ik leuk
Spiegel +7161
vrijdag 9 maart 2018 om 08:29
Super zielig dat armoedige clubje.

Kijk anders even op teletekst 819. Kan je zien hoe het met dat arme clubje gaat.
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:00
Liever verstandig met ons beperkte geld omgaan en prijzen winnen, dan met het vele geld dat je hebt smijten en nog steeds zonder prijzen. Bovendien... goed transferbeleid is voor jullie de laatste maanden een 'mission impossible'...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:01]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:04
Bij ajax blijven ze op alles geilen wat er bij PSV binnen komt #prijzen
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:07
Dat is raar als je bedenkt dat Ajax meer prijzen heeft?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:11
Vorig leven prijzen. Vorige eeuw. Nu dat telt. 020 is vergane glorie.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:13
Oké als nu telt is Feyenoord dus de beste?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:24
Ververs je teletekstpagina 819 eens.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:40
Oh ik wist niet dat je de schaal al in bezit had? Mijn vergissing!
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 08:32
Mission Impossible.....is die naam gebaseerd op de titelrace van Ajax dit seizoen of...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:44
Op het feit dat andere clubs het wel proberen maar niet erin slagen om Ajax qua prijzen in te halen ... Mission Impossible!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 08:45]
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 08:54
PSV is anders aardig op weg met de inhaalslag, is maar goed dat jullie 80 jaar geleden een paar keer kampioen geworden zijn....mooi voorraadje opgebouwd hahah
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:49
dom oor
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 14:50
de correcte spelling is: domoor.....dus wellicht eerst iets goed spellen voordat je iemand anders beticht van dom zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:57
dombo ..zo beter ...paar x kampioen zijn er 34 ...en jullie met die schamele europese beker kast en 10 landstitels minder
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 14:59
Zo dat is er dan uit! Rol maar weer een shaggie en weer hup naar het UWV, dag Fredje, groetjes aan Ria!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:01
tjonge kansloze ....leeghoofd ...niet in de gaten hoe dom je lult ....de waarheid is hard als we over gewonnen prijzen beginnen ...zou ik ook zo kansloos gaan ouwehoeren als jou
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 15:03]
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 15:02
Tja ik ben dan ook een dom oor...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:04
dat ben je idd ...je begrijp t gelukkig of ga je liever dat brabandse taaltje even ontleden ...of uit leggen ... tjonge dan lijkt t net alsof er een paar mongolen aan t praten zijn ....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 15:07]
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 15:05
Oh Freddy nog een ding: ik zag dat je je eerdere post aan had gepast naar: '' de waarheid is hard als we over gewonnen prijzen beginnen ...zou ik ook zo kansloos gaan ouwehoeren als jou '' . Nog een correctie van een dom oor als ik, het is : '' zoals jij'' niet '' als jou''', nou geniet nog van je WW he chefke.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 15:06]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:09
een brabander die nederlands uit moet gaan leggen ...ha ha ha ..jullie kunnen t niet praten normaal nederlands
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 15:10
"' ..jullie kunnen t niet praten normaal nederlands ''

Probeer het nog eens Fredje, nu zonder 20 bier achter je kiezen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:20
ga je verdiepen in dat brabandse taaltje ...schiet toch op ..miskleun
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 15:21
het is Brabantse, met een T, dit keer was je er dichtbij Freddie, zo dichtbij...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:11
gooi t daar maar op ...op een spel foutje ....over voetbal win je t niet ...slappe
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 15:12
Is geen spelfout..is meer een fout in zinsopbouw, maar zo kan ik aan de gang blijven bij jou haha wat een vent is dit zeg... PS: over voetbal win je het niet....nu doe je het erom of niet ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 15:13]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:22
zieltje !
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 15:26
Ja daar is ie dan! 10 punten Fred, de eerste zonder spelfouten! De oorkonde komt je kant op;)
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:03
En die van vorig seizoen.. en het seizoen daarvoor.. en het seizoen daarvoor..
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:03
Zelfs als AZ 'm zou winnen dan weten wij nog beter dan jullie hoe de schaal uberhaupt aanvoelt.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:59
zei je dat 3 jaar geleden ook ...of hadden jullie toen alzheimer !
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 16:10
Dat kan ik me niet meer herinneren...

Waarschijnlijk niet. Want in tegenstelling tot Ajax-supporters roepen wij alleen iets hoger van de toren als we ook daadwerkelijk goed presteren..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 16:10]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 13:34
Teletekst?

Jij moet heel oud zijn?..
Vind ik leuk
zaterdag 10 maart 2018 om 09:16
ja Topper Psv speelt het mooiste voetbal van Nederland duhhhh. Over een paar maanden mogen ze 2 Wedstrijdjes voorronde CL spelen en daarna is het Europese seizoen alweer voorbij. De Europese wedstrijden daar is wat te halen. Landskampioen is hier in Nederland alleen voor de kleinere clubs een echte prijs. Clubs als Heerenveen,Az,Utrecht,Vitesse daar telt een Landskampioenschap als grote prijs,maar voor een Ajax,Psv,Feyenoord moet je Europees wat voorstellen en dat doen ze alle drie niet. Dat zijn de drie clubs die ons Europees weer uit het slop moeten trekken. Ajax heeft daar vorig jaar aan meegeholpen door de finale te bereiken en Az is samen met Ajax de club die ons de laatste jaren nog punten heeft opgeleverd.
Ajax
Seizoen Gs Gw
2017/2018 4 0
2016/2017 19 9
2015/2016 10 2

Az
Seizoen Gs Gw
2016/2017 12 5
2015/2016 10 4

Feyenoord
Seizoen Gs Gw
2017/2018 6 1
2016/2017 6 2

Psv
Seizoen Gs Gw
2017/2018 2 0
2016/2017 6 0
Vind ik leuk
Bertus +3566
vrijdag 9 maart 2018 om 07:13
Die prijzen noemen ze tegenwoordig archeologische vondsten.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:53
Die zijn vaak het waardevols kan ik je vermelden.
Vind ik leuk
:O +1719
vrijdag 9 maart 2018 om 07:22
Niet zo raar. Grotere stad dus meer exposure.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:38
Pfff, weer zo'n veteraan! Vroeger,vroeger! Haha de 21 e eeuw is Psv
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:42
Vraag je toch lekker aan je zielige clubje of ze alle prijzen uit de vorige eeuw van de erelijst willen verwijderen? Ze zullen je net zo hard uitlachen als de match fixing aangifte man hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:43
Voor matchfixing moet je bij Overmars zijn. Sommigen zijn echt blind! Pff
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:46
Jij bent bent Marcel de dorpsidioot gewoon haha. Ga dan naar je clubje en deel ze mee dat de prijzen uit de vorige eeuw niet meetellen? Ik kan wel raden hoe ze naar je gaan kijken ..
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:50
Oh nee, die tellen absoluut mee! Vorige eeuw was Ajax de beste. Maar wat ik zeg,: vroeger,vroeger ja! Nu hebben ze vooral bekendheid via Ajaxsites als deze en analisten als de bij Psv weggestuurde Perez en de Botox familie. Verder is het allemaal niet zoveel he!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:14
Oh nu tellen ze ineens weer mee? Bang om een flater te slaan bij je clubje? Wen er maar aan dat Ajax altijd de meeste aandacht krijgt. Zo werkt de markt nu eenmaal. De beste (zanger, sporter, voetbalclub) krijgt nu eenmaal alle aandacht omdat dat eenmaal beter verkoopt. Troost je. Volgens mij is Petro nu in jullie kamp aangeschoven hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 08:16]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:40
Froger krijgt heeeeeel veel aandacht maar kan toch echt niet zingen. Meer of mi der aandacht. Lekker belangrijk. Psv is nu veel beter iig
Vind ik leuk
Degraaf +13987
vrijdag 9 maart 2018 om 09:00
Deze eeuw heeft PSV ook 6 jaar aaneen geen prijzen gewonnen, dan valt 4 jaar nog mee toch?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:07
Overduidelijk dat PSV geilt op Ajax-spelers als je bedenkt dat Perez van Ajax naar PSV ging. Ken je feiten stumper.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:41
Maar Perez kon bij psv niet mee daarom moet hij weg, huilebalk
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
vrijdag 9 maart 2018 om 07:54
De tijd dat Ajax prijzen pakte, was het wiel nog niet uitgevonden.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:04
4 jaar geleden het wiel niet uitgevonden? Nooit naar school geweest zeker?
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
vrijdag 9 maart 2018 om 08:11
Ik zal volgende keer wel achter zo'n bericht plaatsen, als disclaimer: "Dit bericht bevat sarcasme en hoort niet in zijn geheel serieus te worden genomen". Blijkbaar was het nog niet duidelijk genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:18
Dat zal ik de volgende keer dan ook doen. Natuurlijk ben je naar school gegaan! Je kan immers schrijven grote vriend ..
Vind ik leuk
Kopsterk +6924
vrijdag 9 maart 2018 om 09:07
Broertje van '' Alweer een ban!'' ?
Vind ik leuk
Degraaf +13987
vrijdag 9 maart 2018 om 08:57
Het zou mooi van hem zijn dat hij eens buiten de grenzen van Eindje kwam ;-)
Vind ik leuk
035 +2712
vrijdag 9 maart 2018 om 08:48
Het wiel was al wel uitgevonden maar dat hadden jullie nog niet door. :-)))
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 08:48]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:57
De grootste prijzen zijn uit de pre historie.als je kijkt naar de prijzen na de eeuwwisseling valt het in jullie nadeel uit.
Altijd maar over dat vroeger beginnen,het gaat om het nu.
Verder maakt het mij niet uit wie er kampioen wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:06
Dan vraag je toch ook aan je clubje of ze alle prijzen uit de vorige eeuw willen schrappen uit de erelijst?
Vind ik leuk
jaja_PSV +33226
vrijdag 9 maart 2018 om 08:30
Al die Ajax fans pochen over titels die ze nog nooit zelf hebben mogen meemaken.
Bah bah.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:47
Klopt 4 jaar geleden voor het laatst en ik ben 3.
Vind ik leuk
WRFM +704
vrijdag 9 maart 2018 om 08:31
Niet die jij meegemaakt hebt
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:52
Klopt, over enkele jaren zal het wel anders zijn als het zo blijft lopen. Er komt een tijd dat dit niet meer gebruikt kan worden als smoes :)
Vind ik leuk
:O +1719
vrijdag 9 maart 2018 om 07:21
Maakt niet uit waar ze vandaan komen. Als ze maar goed kunnen ballen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:30
Bazoer?
Vind ik leuk
Ehv-er +303
vrijdag 9 maart 2018 om 07:32
Kluivert, Huntelaar ten Lach en Siem de jong hebben allemaal een PSV shirt aangehad voordat ze naar Ajax gingen!!
Vind ik leuk
Degraaf +13987
vrijdag 9 maart 2018 om 07:41
Oh ja? Kluivert (Patrick en Justin) komen beiden uit de jeugd van Ajax en Siem de Jong van de Graafschap, pas later zijn ze naar PSV gegaan. Ken je feiten.

Wie Ten Lach is mag Joost weten ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:59
Hahaha "Siem de Jong heeft een PSV shirt aangehad voordat hij naar Ajax ging"

Waar speelde hij voordat hij naar Engeland ging en uiteindelijk bij PSV terecht kwam denk je? Erg lachwekkend je reactie en daarbij totaal niet serieus te nemen als je van die simpele feitjes al niks af weet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 10:01]
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 08:56
Ajax geilt op Labyrat, oud PSV'er. Ajax haalde Aissati, oud PSV'er. Ajax haalde Bazoer, oud PSV'er. Ajax haalde Ooijer, oud PSV'er. Ajax haalde Stam, oud PSV'er. Ajax haalde Huntelaar (2x), oud PSV'er.

Ja ja... PSV is de club die geilt op alles wat bij Ajax weg komt. Andersom natuurlijk heeeeeeeeeelemaal niet, want ze leiden alles zelf op. #hypocriet #waanbeelden
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
vrijdag 9 maart 2018 om 10:37
Ooijer komt uit de Ajax jeugd hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:07
Doe de groeten aan Bazoer
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:07
Wat is dan de reden dat Ajax 2 nieuwe trainers heeft aangetrokken met een PSV-achtergrond en een hoofdtrainer uit eigen keuken tussentijds heeft moeten ontslaan?
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
vrijdag 9 maart 2018 om 07:00
Bruikbare verdediger, maar denk dat hij in het buitenland veel meer kan verdienen en aardig wat tekengeld in zijn zak kan steken...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:04
Succes Nick.
Vind ik leuk
Kuip +4992
vrijdag 9 maart 2018 om 07:07
Afgezien van de financiële zaak, zou het voor PSV heel prettig zijn om Viergever te halen. Gewoon een heel goede speler voor de linksback of linker CV positie. En PSV kan wel een aantal linksbenige spelers gebruiken.
Vind ik leuk
Ehv-er +303
vrijdag 9 maart 2018 om 07:12
Of ruilen met Brenet
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
Waarom zou Brenet 2 stappen achteruit moeten doen? Verkoop hem dan maar aan een West Bromwich ofzo..
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 08:57
Voor hem is Ajax inderdaad geen stap vooruit. Bovendien weet je dat als je als back naar Amsterdam wordt gehaald... de laatste maanden de kans groter is dat je in jong-Ajax komt te spelen dan in Ajax 1...
Vind ik leuk
Jozef +30898
vrijdag 9 maart 2018 om 07:24
Je kunt te ver gaan....
Vind ik leuk
Ehv-er +303
vrijdag 9 maart 2018 om 07:29
Goed dat je de grens aangeeft ;-)
Vind ik leuk
Jozef +30898
vrijdag 9 maart 2018 om 07:31
Moet wel hé.

We hebben het al moeilijk zat momenteel... ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:22
Welke deal met Ajax dan? Hij is transfervrij! VP moet er weer een Ajax topic van maken.
Vind ik leuk
Jozef +30898
vrijdag 9 maart 2018 om 07:32
Tja Viergever is nu eenmaal reserve bij Ajax op dit moment.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:40
Staan ze daarom dus 2e. Samen met Sanchez de beste vorig seizoen.
Vind ik leuk
Jozef +30898
vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
Zonder Sanchez is het weer de ouwe Nick hoor.

Prima kerel trouwens. Daarom zie ik hem nog niet zo snel naar PSV gaan...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:01
Sanchez is zo goed volgens iedereen maar hij maakte tegen Juventus van de week een paar kapitale fouten! 2 van die fouten waren een goal...
Vind ik leuk
Jozef +30898
vrijdag 9 maart 2018 om 10:26
Tja, weet een behoorlijke stap hoger natuurlijk. Hier zou viergever definitief door de mand vallen. Heb trouwens zelfs de beste verdedigers regelmatig fouten zien maken hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:00
En Sanchez is natuurlijk heeel goed.....Jij kijkt waarschijnlijk alleen PSV tv maar als je Tottenham - Juventus hebt gezien...beide goals waren een fout van Sanchez......Die van Juve, dat zijn verdedigers!!
Vind ik leuk
Jozef +30898
vrijdag 9 maart 2018 om 10:27
Minstens tien jaar ouder.

Hoe waren die gasten op jonge leeftijd?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:43
Dat klopt, maar iedereen verheerlijkt Sanchez. Heeft bij Ajax vorig jaar ook enorme fouten gemaakt( ook heel ceel goed gedaan). Was ook de reden dat Tete niet meer aan voetballen toe kwam omdat beide opbouwend niet goed genoeg zijn. Ook het werkweigeren in de Europese wedstrijden en tegen Heracles is me vies tegen gevallen...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:25
Goede deal voor PSV, gratis bruibare verdediger die bij de NL top aan zijn max zit.
Vind ik leuk
Phoxy75 +386
vrijdag 9 maart 2018 om 07:29
Je moet zo'n transfer als ontwikkelingshulp zien. Die jongen wil ook graag eens voor de prijzen spelen.
Vind ik leuk
2cents +45708
vrijdag 9 maart 2018 om 07:29
Deal met Ajax lijkt me niet nodig in geval van een transfervrije speler.

Maar waar gaat hij spelen? Brands heeft schijnbaar al een linksback aan de haak en Armando Beter Dan De Ligt Obispo moet ook een keer gaan spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:41
Psv kan die rustig brengen he. Gaat weer te makkelijk dit seizoen
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:32
Slim van Psv! En Ajax maar kopen en geld uitgeven!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:42
Die jongen is blij om dat zinkend schip te verlaten
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 07:43
als ie ooit nog kampioen wil worden dan naar psv
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:13
Altijd weer die bloedzuigers, ratten, aasgieren, hyena's uit Eindhoven.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:21
Je kan ook een spiegel in de aanbieding kopen!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:47
Hey bloemetjesgordijn overgoten met azijn.
Vind ik leuk
Butsbal +10608
vrijdag 9 maart 2018 om 08:56
Wil jij zondagavond ook wat posten als de voorsprong is opgelopen tot 12 punten (gelijkspelletje in Amsterdam). Ik lees graag van azijn doorspekte reacties haha
Vind ik leuk
R2 +4793
vrijdag 9 maart 2018 om 14:47
Psv moet eerst maar even winnen bij Willem II, dat is ook al een tijdje niet meer gebeurd. Vanaf zaterdag kijken we weer naar Ajax. Eerst de focus op PSV.
Vind ik leuk
Bizzy +14836
vrijdag 9 maart 2018 om 08:19
Wtf moeten we met Viergever ? :(
Vind ik leuk
R2 +4793
vrijdag 9 maart 2018 om 14:48
Prima speler voor op linksback. Arias zal vertrekken dus Brenet naar rechts en dan op beiden kanten graag een aankoop/doorstroom vanuit de jeugd om de concurrentiestrijd aan te gaan.
Vind ik leuk
Bizzy +14836
vrijdag 9 maart 2018 om 15:11
Brenet stond in de winterstop in belangstelling van Sevilla. Verwacht dat hij na dit seizoen gaat vertrekken. Zie liever dat PSV doorselecteerd vanuit de jeugd. Dus op rechtsback vb Jordan Teze en linksback Jurich Carolina.

Viergever is niet goed genoeg voor Ajax dus waarom wel voor PSV ?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:20
Prima aankoop als het doorgaat. Kan hij samen met de andere toegezegde linksback strijden om een basisplaats terwijl Brenet eindelijk kan verhuizen naar zijn eigenlijke positie, namelijk rechtsback. Want Arias zal echt wel vertrekken na dit seizoen.
Vind ik leuk
B3v3r +318
vrijdag 9 maart 2018 om 08:24
Lekker jaartjes Bundesliga spelen en dan terug naar Sparta
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 08:24
Als ik Viergever was, dan ging ik lekker naar Brugge. Daar spelen wel NLers.
Vind ik leuk
fr0do +429
vrijdag 9 maart 2018 om 08:34
Ik geef ze groot gelijk een stille kracht en dat voor niets. Na tete weer een sterke kracht die voor weinig tot niets de deur uitloopt.
Vind ik leuk
MojoRisin +8344
vrijdag 9 maart 2018 om 08:39
Zou erg goed bij PSV passen..
Vind ik leuk
Mari +4674
vrijdag 9 maart 2018 om 08:54
Ajax moet hem houden.
Sinds hij weg is gaat het minder. Goede inzet, veelzijdig en hij is nú een ervaren man (28), heeft ook Europees voetbal gespeeld,die kan je heel goed gebruiken.
Als hij in het buitenland zou spelen zou Ajax hem graag willen kopen voor € 5 miljoen of zo. (Ik denk dat de supporters niet blij zullen zijn als PSV hem gratis ophaalt.haha)
Overmars kom op.
Vind ik leuk
R2 +4793
vrijdag 9 maart 2018 om 14:50
Maar ik als PSV'er, vind het wel een prima plan. ;)
Vind ik leuk
Korm +27966
vrijdag 9 maart 2018 om 08:54
Viergever??? nee man!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:01
Nou, dikke prima. Zeer bruikbare speler met ervaring en mentaliteit. Transfervrij dus waarom niet?

En voor al die zuurstokken boven de rivieren die dit "goedkoop" vinden of wat dan ook. Ik heb met oprecht met jullie te doen, met zo'n bestuur wat je club moet aansturen.

Daar kopen ze liever weer een onbekende Oreguela voor 5 miljoen, waar er hier in Nederland 13 in een dozijn van rondlopen.

Wellicht alvast een warm welkom in ons mooie shirt Nick!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:02]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:02
van mij mag ie komen, nog een linksback en rechtsback erbij en de bezetting achterin is goed.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:16
Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de PSV verdediging. Een speler waar veel van jullie op hebben lopen zeiken. Moet ineens gratis naar Eindhoven komen hahahaha wat een armoe
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:16
PSV moet Viergever mooi gratis gaan ophalen in Amsterdam. Die Ajax-papegaaien die hier weer van alles roepen over PSV en de interesse in (oud)Ajax-spelers weten wellicht toch ook dat zowel E. ten Hag als. A. Schreuder een PSV-achtergrond hebben. Ajax ontsloeg midden in het seizoen in hoofdtrainer uit eigen opleiding en nam er 2 nieuwe voor terug met een PSV-achtergrond. Mooi man!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:32
Grote voordeel dat PSV heeft boven AJAX (of een buitenlandse club); er wordt komend seizoen (waarschijnlijk) Champions League gespeeld...
Vind ik leuk
zwollie +6159
vrijdag 9 maart 2018 om 13:48
Wees daar niet zo zeker van.
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 11:53
Daarom staat er ook (waarschijnlijk)...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:33
Viergever moet je niet willen. Die vier staat symbool voor 4 jaar niks winnen.

Eigenlijk zou hij Vierontnemer moeten heten.

Ik ben blij als hij weg is in elk geval.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:34
Wat een reacties zeg stelletje kleine kleuters.
Wat meer met je piemeltje doen word ie groter van kun je misschien een wedstrijdje verpissen winnen.
Vind ik leuk
R2 +4793
vrijdag 9 maart 2018 om 14:52
Wordt 'ie daar groter van joh? Had ik wel even wat jaartjes eerder willen weten..
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:58
Je bent nooit te oud om te leren toch ?
Vind ik leuk
R2 +4793
vrijdag 9 maart 2018 om 15:02
Zeker niet. Haha
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:42
Ik vind dat Viergever enorm ondergewaardeerd is!
Peter Bosz zag het ook in hem zitten, stelde hem geregeld op.
Het is misschien verdediger die er in kleunt maar wel iemand die opbouwend enorm sterk is, passen naar de juiste kleur is soms al een verademing.
Snap PSV wel dat men gratis een veelzijdige verdediger wil aantrekken, dom van Ajax om hem geen contractverlenging te geven.
Wil niet meteen zeggen dat Viergever in de basis hoort bij Ajax maar op dit moment is Wöber niet veel beter hoor!
Daarnaast vind ik dat Frenkie de Jong op de 6 positie hoort te spelen in plaats van Schöne die op zijn retour is.
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 09:43
Waarom moeten ze zich dan melden in Amsterdam?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:43
Een item over PSV en Straatjes eind geeft geen sjoege, vreemd. Mss omdat het gaat over een Ajax voetballer.
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 10:40
Kijk eens direct boven je Guido.......
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 17:53
El Salvador is de naam, staat op al mijn shirts.
Tja, soms doet San Miguel meer dan je lief is!!
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 18:00
of je wipt even bij hans a binnen
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 18:16
Maak mijn weekend nou niet al te persoonlijk aub, ik heb al zoveel moeite dat mijn cluppie geen kampioen word en die van jou wel!!!!
Zeg toch ook niet dat jij van de punta Umbria af moet springen bij het kampioenschap!!!
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 18:20
er ligt daar water zat omheen dus ik neem wel een duik .....
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:44
Alstublieft geen Viergever. Laat hem lekker naar de eerste divisie gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:47
Helaas geen centjes bij psv dus hij komt!
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:45
dit noemen ze voor een Dubie op de eerste rij zitten!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5848
vrijdag 9 maart 2018 om 09:52
Verwacht niet dat Viergever dit doet. Mag hij best hoor, staat hij vrij in, maar ik verwacht het gewoon niet.
En als transfervrije speler kun je nou eenmaal een leuke tekenbonus vragen. Die zijn in het algemeen vele malen hoger in het buitenland dan wat PSV te besteden heeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:56]
Vind ik leuk
R94 +775
vrijdag 9 maart 2018 om 09:55
Staken de basisschool leraren vandaag weer?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:00
Als PSV fan zeg ik; lama joh
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:11
Goeie aankoop.... voor in de fanshop...
Vind ik leuk
OverdOse +1566
vrijdag 9 maart 2018 om 10:18
Een voorbeeldige prof! Geen zeur en stelt zich altijd netjes op, gaat goed om met tegenslagen etc. Alhoewel ik hem niet graag naar Psv zie gaan gun ik hem die transfer wel! Dat komt omdat hij zich heeft bewezen bij Ajax zonder problemen. Iets van gunfactor ☺
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:18
Ja hoor, als je geen dubbeltje te besteden hebt dan is het inderdaad de enige optie om iemand voor niks op te halen!

Wat een kansloos volk zeg
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 10:38
Inderdaad want je bent veel minder kansloos als je een rechtsback uit columbia haalt voor 3,6 miljoen plus een rechtsback uit denemarken voor 5, 5 miljoen (tesamen dus 9,1 miljoen) en je speelt doodleuk iedere week met veltmannetje op de rechtsback positie.............

En jij beticht iemand anders als zijnde "kansloos volk"...........????
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:43
Veltmannetje weet anders dondersgoed hoe je de meest overschatte speler (volgens onze eindhovense vrienden de beste en de meest waardevolle speler van de eredivisie) uit de wedstrijd moet spelen. Dus ja, Veltmannetje staat echt wel zijn mannetje!


Dat je hem niet mag, dat is wat anders! Dat noemen ze persoonlijke voorkeur!
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 10:46
Ik heb niks tegen veltmannetje , hij doet het met de zeer beperkte voetballende kwaliteiten die hij heeft redelijk aan die rechterkant.

Waar het mij om gaat is dat jij met een reactie komt dat als een club gratis een speler op (zou!!) gaan halen het meteen "kansloos volk" is .

Dat terwijl jou club zoals genoemd voor 9,1 miljoen aan reserve rechtsbacks gehaald heeft en er geen gebruik van maakt.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:49
Nee hoor, het gaat mij om de grootspraak! Die zou komen en die komt en voor hem staan we op het vliegveld, en uiteindelijk komen ze uit bij Viergever!

Ik als Ajacied vindt het jammer als hij zou gaan hoor, hij was vorig jaar een belangrijk aandeel in het europese succes. Maar ik denk dat Viergever met zijn hart gaat kiezen! Dus Eindhoven zal geen optie voor hem zijn!
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 10:54
Nou ben je aan het proberen om jezelf eruit te lullen.
Je eerste reactie was dat het "kansloos volk " is als ze een speler gratis gaan halen.
Een dusdanig domme opmerking krijg je niet recht geluld.
Dat besef je nu en nu kom je met een paar drogredenen aan zetten.




Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:58
Nee hoor, ik lul mij er niet uit!
Ik blijf bij mijn standpunt dat het kansloos volk is
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 11:00
vandaar je naam waarschijnlijk......
al sla je complete onzin uit gewoon volhouden.....

Doe je goed , alleen je beseft dat je niet bijster snugger overkomt?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:01
Omdat er niet naar jouw oren gesproken wordt is het natuurlijk onzin!
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 11:08
nee hoor , omdat het gewoon een oerdomme opmerking van je is : een club (welke dan ook) bestempelen als "kansloos volk" wanneer ze informeren naar een gratis speler.

Tip van een ouwe lul (ik weet tenslotte niet hoe oud je bent) : stop er maar mee want je maakt het met de reactie erger voor jezelf.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
vrijdag 9 maart 2018 om 10:31
Dat is natuurlijk de ideale aanschaf voor PSV.Een speler met een verleden bij Ajax en Sparta!
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 10:32
Tis niet mijn keus maar ach als ie niks kost........
Vind ik leuk
Bizzy +14836
vrijdag 9 maart 2018 om 10:48
Straat, dat is Ard van Peppen ook. Viergever moet je niet willen. Vergeet zijn salaris ook niet. Bij CF Pachuca loopt vast nog een goede verdediger nog rond of geef Obispo een kans.
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 10:50
Zit wat in , zoals gezegd is het ook niet mijn keus maar ja Brands zal natuurlijk crea bea moeten zijn..
Vind ik leuk
Teo Smith +19294
vrijdag 9 maart 2018 om 10:36
Hij is beter dan wat ze nu hebben rond lopen dus ja waarom niet.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:56
Feyenoord vergaande club,niveau Utrecht,Vitesse
Vind ik leuk
Mokes +107
vrijdag 9 maart 2018 om 11:16
Zal helaas wel een jaartje in Jong PSV moeten spelen om te wennen aan het systeem..
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:19
Die scoort wel eens in de laatste minuut, past wel bij PSV.....:-). Alvast voor alle jankerds, als jullie goed kijken dan zie he dat het als grap bedoelt is. Tegenwoordig moet je hier namelijk ook grappen uitleggen.
Vind ik leuk
DjoDjo +161
vrijdag 9 maart 2018 om 11:23
OMG wat een geneuzel, in het verleden behaalde resultaten etc.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:33
Over 10 á 15 jaar zie ik PSV wel meer landstitels hebben dan Ajax ^^
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:41
hahah! wat een grap... hebben laatst ook al die van bruggen gekocht!
wat moeten ze ermee??
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:52
Joods afdankertje van een B-club. Wat moet PSV met deze loser?
Vind ik leuk
Cookee +8545
vrijdag 9 maart 2018 om 12:10
Ajax en PSV ze versmelten steeds meer, stelen uit elkaar jeugd, trainers overgenomen, scouts. Ze lijken ook steeds meer op elkaar.
Het Ajax waar ik als jochie naar keek is al lang dood, weg zijn de superlatieven van creativiteit, nu is het bleke middelmaat als Kluivert en de Jong.
PSV speelt nu met opkomende backs en Ajax leidde Tete op, die braaf op zijn plek bleef.... schuif je die rode banen van PSV bijeen dan heb je ajax.
Ik richt mij wel op de clubs daaronder, AZ vermaakt me en ADO en Heracles soms. Laat Ajax en PSV hun zielige strijd maar uitvoeren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:30
De aasgieren staan weer klaar... alles met een labeltje van Ajax trekt deze imitatieclub aan.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:51
Van mij mag viergever zich ophangen in de arena.Die gast heeft nooit niet kennen voetballen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:12
"kennen" voetballen? Echt? En niet eens uit Rotterdam?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:50
Viergever word de miskoop van de eeuw.Die afgekeurde knakker heeft nooit niet kennen voetballen.
Snap niet wat psv in hem ziet.Ik hoop dat dit bericht niet klopt.
En wat moet je met viergever in een europees duel.
Zet een pop in de verdediging en die zal het nog beter doen dan viergever.
Oprotten viergever.
Vind ik leuk
ajax1973 +1902
vrijdag 9 maart 2018 om 13:01
het is niet zo verkeerd idee komt te kort voor de eerste 11 maar wel fijn om zo een speler op de bank of tribune te hebben een extra optie komt altijd van pas
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 13:02
Dat wordt de zoveelste Ajax speler waar PSV achter aan zit.
Ze hebben in Eindhoven wel wat Amsterdammers gehad die ze ook al heel vaak kampioen hebben gemaakt.
Die armetierige club wat alleen transfer vrije spelers kan halen of huren.
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 14:43
henkie ga anders bij de gamma nog een paar extra emmers halen
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:01
Ik wist dar jij te dom bent dat je uit je ogen kijkt maar je verbaasd me steeds dat het nog erger is met jou.
Doe jij nu maar fijn met je zelf spelen dan komt het wel goed
Vind ik leuk
stratumseind +127793
vrijdag 9 maart 2018 om 16:04
dat zal ik doen henkie, sterkte met het verwerken van die hele grote zure appel
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:47
Noem is 1 amsterdammer dan.
Vind ik leuk
myrthewit +1397
vrijdag 9 maart 2018 om 14:03
Ajax haalde hem als extra optie voor de Champions League. Dat zou PSV ook kunnen doen, maar ik denk dat Viergever nu gewoon wil cashen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:03
PSV heeft toch een hekel aan Ajax, waarom dan wel hun spelers hebben?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:23
Leuk vp is op niks gebaseerd.
Psv scouts doen wel normaal hun werk en komen echt niet bij deze neus uit..
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:56
Ook weer zo'n held die met een enge naam zijn gal spuugt. Durf je niet onder je eigen naam te reageren.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:54
Nee nee psv durft niet met zijn eigen naam je op voetbal primeur, maar gaat wél schelden.
Voor mij ben jij een écht held❗️ Dit staat los van de discussies die je voert hoor of je nu wel of geen gelijk hebt: ik vind het laf
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 19:07
Zeg jij met je nieuwe acount omdat je er vast eerder vanaf gegooid bent.
En het is de naam der namen,koning der koningen,prijs hem inplaats van afgeven op die naam.
En als ferike jou echte naam is ga ik echt voor jou bidden.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:51
Ben jij wel ooit in je bek geneukt en met een volle mond zaad af geraffelt.Daar heb ik nu echt zin in om dat bij jouw te doen als ik jouw onzin hoor.Ik word er gewoon geil van.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:12
Niet doen komt kwaliteit te kort is niet beter dan swaab of Brenet. Ik zit meer te denken aan een type Diego Reyes
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:54
psv doet me denken aan dat ( reclame )meisje uit zeeland geen cent te veel he!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 17:01]
Vind ik leuk
Molby +858
vrijdag 9 maart 2018 om 17:21
Ach het is nog nooit anders geweest en andersom ook. In de jaren 80 had Cruijff Koeman en Vanenburg niet nodig bij Ajax en toen gingen ze samen naar Eindhoven, de rest is geschiedenis. Ajax haalde zo Peter Hoekstra en Ismael Aisatti naar Amsterdam. Ik snap Viergever dan wel die toch een hele ervaren speler is. Van mij had Ajax 'm wel een nieuw contract aan mogen bieden..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 17:22]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 18:17
Ik snap die viergever ook wel, die wil ook wel eens om de prijzen spelen en kampioen worden .
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 19:11
Zou voor PSV een keuze zijn die tegelijk ook in de nabije toekomst financiële winst kunnen betekenen,Ajax zal kost wat kost Viergever ontraden de stap naar PSV te maken,alhoewel het contract dan afloopt is Ajax niet gebaat bij een speler naar de concurrent in dit geval dus "de kampioen van de Ere divisie 2017-2018) te laten vertrekken.Marcel Brands zal er alles aan doen om Viergever binnen te halen,en een degelijke speler is voor het Nederlandse voetbal op het hoogste niveau graag in de Ere Divisie te zien,om maar te proberen zoveel als mogelijk de buitenlandse clubs niet te laten sieren met Hollandse ster spelers.Al speelt geld hierin de meeste last en zijn we in Nederlands voetbal ver weggezakt.
Vind ik leuk
Maan88 +2098
vrijdag 9 maart 2018 om 21:01
Kansloos de Europa league finale verloren en er toch jaren op blijven teren. Nondeju in februari al uitgespeeld voor de titel en toch een arrogante en grote mond houden. PSV heeft in 2007 ook in de halve finale CL gestaan en dat kan een knappere prestatie dan finale Europa league. Blijven ze daar bij PSV ook op teren? Al 4 jaar 0,0,0,0 prijzen in Amsterdam. Hoe willen jullie dat in godsnaam goedpraten? AZ gaat er ook nog overheen dit seizoen let maar op. Viergever mooi gratis naar PSV, gaat ie tenminste toch nog CL spelen. 2 jaar top presteren en dan voor paar miljoen verkopen.
Vind ik leuk
Markus80 +1824
zaterdag 10 maart 2018 om 12:29
De EL Finale halen is een prestatie op zich die bereikt is door clubs met veel hogere begrotingen te verslaan. Ik snap de jaloezie wel. Dat is vorig jaar gebeurd, dus dan is het vrij lastig om er jaren op te teren nu. Denk je niet?

Wellicht door het feit dat Ajax in een financiele zetel zit en altijd veel meer naam en mogelijkheden heeft dan psv.

Ik weet niet of je het snapt, maar door o.a. zeer povere resultaten van jouw clubje, zijn we in Nederland zover dat er voorronden gespeeld worden om in de groepsfase van de CL te komen. Kom je daar niet, dan krijg je ook geen miljoenen en die kans acht ik vrij groot als een speler als Zoet (die jullie het kampioenschap bezorgd hebben) en spelers als Lozano en Bergwijn vertrekken. Dan wordt het echt een armoedig zooitje dat echt niet wint van de subtop van Europa. Dat hebben ze al vaker bewezen.

Met andere woorden, psv verdient geen cent. Raakt enkele dragers van het elftal kwijt en ja het lijkt me realistischer om te denken dat een speler als Viergever gewoon naar Duitsland of naar de First Division in Engeland gaat, waar hij zijn zakken kan vullen, of al is het in de zandbak op zijn leeftijd. Hij gaat toch niet voor een hongerloon naar zo`n kutclubje zonder geld?
Vind ik leuk
Maan88 +2098
zondag 11 maart 2018 om 23:33
Inmiddels is viergever al rond dus die kunnen jullie al lekker op de verliespost zetten en dat argumentje van je is dus al in het water gevallen. Verder heb ik weinig zin om je betoog serieus te lezen. Maar je schrijft dat door de zeer povere resultaten van oa mijn club Nederlandse kampioenen nu een voorronde CL moeten spelen. Ik weet niet of jij weet wie de laatste 10 jaar de meeste Europese punten binnen heeft geharkt? Onder een steen gelegen ofzo! ajax heeft 1 goed Europees seizoen gehad, maar al 4 jaar geen prijs. Blijf lekker op die verloren finale teren dan. Verder heeft ajax in Europa de laatste 10 jaar echt 0,0 gepresteerd ook dit jaar. Evenmin als mijn eigen club dus kijk even in de spiegel zou ik zeggen. Morgen half 9 begint de basis school weer dus ga maar snel slapen.
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 12 maart 2018 om 05:07
Viergever is helemaal nog niet rond, maar een verliespost lozen qua salaris voor iemand die niets presteert dat doen we graag.

Die twee `argumentjes` van je zijn dus al in het water gevallen.

Die EL finale heeft ervoor gezorgd dat we in Nederland nog een jaartje door konden in de CL.

Dat was jouw veel te lange beschouwing over maar liefst twee onderwerpen? Leuke reactie, goed geprobeerd, maar compleet afgemaakt in een paar zinnen van mij. Misschien kun je op de basisschool nog wat bijleren.
Vind ik leuk
Maan88 +2098
maandag 12 maart 2018 om 21:28
Dus jij vind als je een reactie plaatst dat ik meteen afgemaakt ben door een paar zinnen van jou! Mensen help aub het einde is zoek. Zit er geen gekkenhuis bij jullie in de buurt, schrijf ik je gelijk even in. Omg wat een knuppel zeg :-)
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 12 maart 2018 om 22:18
Dus jij vindt dat als je niet eens op een reactie ingaat dat mensen jou serieus moeten nemen? Een reactie zonder argumenten kunt plaatsen, die je overduidelijk niet hebt ( haha wat een verrassing).

Het lijkt er sterk op dat je geen reactie hebt. Gelukkig kun je het nu wel kort hebben, maar dat zal te maken hebben met het feit dat je weer niets te melden hebt.

Wat heb je nou eigenlijk in je laatste reactie gezegd in veel woorden? Niets! Enkel dat je in een gekkenhuis hoort. Daaag dorpsidioot.
Vind ik leuk
Maan88 +2098
maandag 12 maart 2018 om 23:59
Ik hoef niet met argumenten te komen, je bent gewoon zon zielig ajaciedje die een hekel aan PSV heeft. Wen er maar aan dat je weer met lege handen staat! 4 jaar oprij niets voor jullie helemaal geen ene drol. Een verloren finale, serieus wie herinnerd zich die nog over een aantal jaar? Alleen winnaars en kampioenen gaan de boeken in. Nog even en die 3e ster van jullie is ook niet uniek meer. Ik heb mijn tijd wel beter te besteden. Met je zielige ajax elftalletje.. 4 jaar niks als oh zo topclub zijnde, sorry maar dan zijn argumenten overbodig. #peaceout!
Vind ik leuk
Markus80 +1824
woensdag 14 maart 2018 om 10:25
Het is op rij en zo`n. Vorig jaar waren jullie toch gewoon derde? Wanneer hebben jullie een finale bereikt? 1988 met oud Ajax? Wat hebben jullie überhaupt gepresteerd Europees?

Nog even en Ajax neemt de Eredvisie over, psv verliest alleen geld.

Je hebt weer niets gezegd en geen argumenten toegevoegd, dat geef je zelf al toe. Als je zo dom bent, waarom ben je hier dan nog?

Vind ik leuk
Markus80 +1824
zaterdag 10 maart 2018 om 12:07
Als dit andersom zou zijn, dan zou de wereld op zijn kop staan. Ook Brands spreekt zichzelf hier behoorlijk tegen als je dit afzet tegen zijn eerdere afspraken. Wat een stel kneuzen.
Vind ik leuk
AlbS +248
zaterdag 10 maart 2018 om 12:57
Viergever is dat niet die man die ze constant lopen af te zeiken bij Ajax ergo die ze, als de fans moet geloven, liever kwijt dan rijk zijn. Dat is toch die jongen die ooit vanuit de jeugd van Sparta bij AZ kwam en omdat Ajax alles koopt wat er maar te kopen valt zo nodig naar Ajax moest. OK als de stemming rond deze 28 jarig zo is bij Ajax dan vraag is me af wat er op tegen is dat deze jongen naar PSV gaat? De concurrentie sterker maken is geen argument.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV overweegt derde poging en meldt zich mogelijk opnieuw in Amsterdam'